quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:
Oe, rode wangetjes.quote:
Het isssss..... Een post?quote:Op maandag 5 december 2005 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
iets om terug te vinden
quote:
Rode wangetjes.quote:
*niet blozen.. niet blozen..quote:
Busted, we kunnen een room zoeken voordat iedereen daar over begint te mekkeren.quote:Op maandag 5 december 2005 02:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
*niet blozen.. niet blozen..
NÍET BLOZEN...![]()
Kut..
Hahaha.. Ach ze zijn wel erger gewend..quote:Op maandag 5 december 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Busted, we kunnen een room zoeken voordat iedereen daar over begint te mekkeren.
nee, alsjeblieft, laat mij meegenietenquote:Op maandag 5 december 2005 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Busted, we kunnen een room zoeken voordat iedereen daar over begint te mekkeren.
Whahah.. oh god.. das wel heul erg..quote:Op maandag 5 december 2005 02:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, alsjeblieft, laat mij meegenieten
heb ik toch nog een beetje leuks vandaag
Nogal.quote:Op maandag 5 december 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whahah.. oh god.. das wel heul erg..
het dilemma van de dag houdt me nog al bezigquote:Op maandag 5 december 2005 02:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whahah.. oh god.. das wel heul erg..
En welk dilemma is dat?quote:Op maandag 5 december 2005 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het dilemma van de dag houdt me nog al bezig![]()
Het is de gevreesde vrind.quote:
Met alle respect, ik hoop dat u een vreselijke dood sterft.quote:
*schrikt..quote:
Jij bent te oud voor mijquote:Op maandag 5 december 2005 03:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
*schrikt..
nee he.. daar is die pedo weer..
Ja maar vroeger niet!!quote:
Nee toen was je nog lekker strak, maar wat ik van mijn pieten gehoord heb, uitgeluberde zeeleeuwquote:
Tja.. Had u me maar niet moeten chanteren met die cadeautjes...quote:Op maandag 5 december 2005 03:11 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
Nee toen was je nog lekker strak, maar wat ik van mijn pieten gehoord heb, uitgeluberde zeeleeuw
Oh.. sorry... 427, die ene ging twee keer..quote:Op maandag 5 december 2005 03:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. Had u me maar niet moeten chanteren met die cadeautjes...
Die 428 pieten kwamen natuurlijk ook op datzelfde idee...
Ja, bij het meerderjarig worden van dames is de tijd daar dat ook mijn onderdanen eensch een lolletje hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 03:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. Had u me maar niet moeten chanteren met die cadeautjes...
Die 428 pieten kwamen natuurlijk ook op datzelfde idee...
quote:Op maandag 5 december 2005 03:20 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
Ja, bij het meerderjarig worden van dames is de tijd daar dat ook mijn onderdanen eensch een lolletje hebben.
Ach, zo gaat dat altijd met die groepsverkrachtingen, als ze cadeautjes krijgen is alles goed en dan achteraf lopen zeikenquote:Op maandag 5 december 2005 03:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Maar van hen kreeg ik tenminste ook cadeautjes... Mijn reactie: SO-AAA!
Naja.. ik was er altijd trots op dat ik een niet-roker was..quote:Op maandag 5 december 2005 03:24 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
Ach, zo gaat dat altijd met die groepsverkrachtingen, als ze cadeautjes krijgen is alles goed en dan achteraf lopen zeiken![]()
van december 1998 that is..quote:Op maandag 5 december 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. ik was er altijd trots op dat ik een niet-roker was..
Begon toch te roken na de 28e...
Gelukkig hadden mijn pieten adequate blusmiddelen binnen handbereik, anders was je in vlammen opgegaan.quote:Op maandag 5 december 2005 03:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. ik was er altijd trots op dat ik een niet-roker was..
Begon toch te roken na de 28e...
Oeh ah BeF-gymnastiek oeh ah fanatiek.quote:Op maandag 5 december 2005 07:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen...
Tijd voor wat BeF-gymnastiek zodat we vanavond lekker soepel de glazen, flesjes en blikjes weer naar onze lippen kunnen brengen.. Zijn we er klaar voor??
Oefening 1:
![]()
Oefening 2:
![]()
Oefening 3:
![]()
Nou, zoveel tijd nam dat niet in beslag toch??
Een fijne dag, en vanavond zal je me er dankbaar voor zijn...![]()
Wat voor taal doe je eigenlijk?!quote:Op maandag 5 december 2005 13:07 schreef Janetje het volgende:
Net twee uur tolken achter de rug.. ik ben kápot...
Engels.quote:
Ooooooowwww dat valt toch nog wel te doen? Ik dacht een moeilijke taal als russisch chinees of belgisch...quote:
Belgisch is inderdaad te moeilijk...quote:Op maandag 5 december 2005 13:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ooooooowwww dat valt toch nog wel te doen? Ik dacht een moeilijke taal als russisch chinees of belgisch...
Nee ok, maar vergeleken met russisch ofzoquote:Op maandag 5 december 2005 13:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Belgisch is inderdaad te moeilijk...
Mjah.. wel te doen..Denk er niet te licht over hoor..
Meer mensen spreken het inderdaad..quote:Op maandag 5 december 2005 13:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee ok, maar vergeleken met russisch ofzo
Lekker rustig... u?quote:
Mjah.. dat zuipavondje niet meegeteld..quote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je zat andersch best vrolijk achter de cam
Kut hey, ik moet me bezig gaan houden met nieuwe kleren en ik moet ook nog eensch naar de kapperquote:Op maandag 5 december 2005 13:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mjah.. dat zuipavondje niet meegeteld..
*wehkamp,otto,neckermann op schoot neemtquote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kut hey, ik moet me bezig gaan houden met nieuwe kleren en ik moet ook nog eensch naar de kapper
Serieus, soms begrijp ik ze echt niet als ze wat zeggen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ooooooowwww dat valt toch nog wel te doen? Ik dacht een moeilijke taal als russisch chinees of belgisch...
Ik met huiswerk..quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kut hey, ik moet me bezig gaan houden met nieuwe kleren en ik moet ook nog eensch naar de kapper
Dat hebben we hier op school ook... OTC.. oriëntaalse talen en communicatie...quote:Op maandag 5 december 2005 14:19 schreef DeLeider het volgende:
Dat arabisch is ook best grappig, ik zit zo het nieuws te kijken en als die mensen beetje gaan schreeuwen enzo hebben ze echt een coole stem
Ja leuk nieuwe kleren, maar voordat ik iets gevonden heb dat pastquote:
quote:
Jaaah superquote:Op maandag 5 december 2005 13:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Saai kutweekend... was het lekker genueckt?
ben je zooo dik danquote:Op maandag 5 december 2005 14:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja leuk nieuwe kleren, maar voordat ik iets gevonden heb dat past
Oh god... je klinkt als mij.. op ijsthee..quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
[..]
Jaaah super! ik ben zo hyperactief en vrolijk als een puppy
ijstheequote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh god... je klinkt als mij.. op ijsthee..
IJsthee..quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]!! Schat ik ben 1.82 en weeg 55 kg
Ah! een kloon.quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef Connie_Kombuis het volgende:
Cola vieux of een glaasje boerenjongens.
Maar vooral de slappe frieten uit mijn gasfrituur unit en jaegerpils van de aldi.
Slechte kloon mijnheer, slechte kloon..quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef Connie_Kombuis het volgende:
Cola vieux of een glaasje boerenjongens.
Maar vooral de slappe frieten uit mijn gasfrituur unit en jaegerpils van de aldi.
Wel een dude dus..quote:Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef Connie_Kombuis het volgende:
Ik ben geen kloon jongedame.
Ik ben Connie Kombuis.Je kan toch wel lezen kind ?quote:Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel een dude dus..
God.. wat zijn jullie makkelijk..
Ja natuurlijk.. Maar al was je Corry Konings... Interesseert me geen fuck..quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef Connie_Kombuis het volgende:
[..]
Ik ben Connie Kombuis.Je kan toch wel lezen kind ?
Anorexia figuurquote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]!! Schat ik ben 1.82 en weeg 55 kg
Zo kan je het ook noemen natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anorexia figuur!! Aandachtshoerrrrrrrrrrr!!!!
quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Euyy.. ouwe wereldreiziger!quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kunnen we geen reeks openen waar iedereen met z'n/d'r kloon kan posten? Dat houdt het een beetje overzichtelijk!quote:Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel een dude dus..
God.. wat zijn jullie makkelijk..
---> R&Pquote:
Ik moet nog sigaretten halen maar moet wachten tot ik zin heb.....quote:Op maandag 5 december 2005 15:06 schreef cerror het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ik moet wachten op m'n broer.
Ghehehe...quote:
Awww.... Ik moet nog boodschappen doen.. maar moet wachten op de zin om achter de computer vandaan te gaan en de bus naar huis te pakken...quote:Op maandag 5 december 2005 15:06 schreef cerror het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ik moet wachten op m'n broer.
Dan maak je toch zin?quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.... Ik moet nog boodschappen doen.. maar moet wachten op de zin om achter de computer vandaan te gaan en de bus naar huis te pakken...
Ik ben een ongemotiveerde vlegel vandaag..quote:
En hoe kan ik jou motiveren?quote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben een ongemotiveerde vlegel vandaag..
Ik moet zo een beetje opruimen in huis en koken. Tot nu toe is de computer veels te interessant.quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.... Ik moet nog boodschappen doen.. maar moet wachten op de zin om achter de computer vandaan te gaan en de bus naar huis te pakken...
Niet zo dude.quote:
Naja.. mij motiveren.. om alleen.. naar mijn kamer te gaan.. waar verder ook geen fuck te beleven is.. om vervolgens door de regen boodschappen te gaan doen?quote:
Geloof dat die van mij wel heel duidelijk isquote:Op maandag 5 december 2005 15:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kunnen we geen reeks openen waar iedereen met z'n/d'r kloon kan posten? Dat houdt het een beetje overzichtelijk!
Van zo'n voorzet kunnen ze bij het Nederlands Elftal alleen maar van dromenquote:
Ze hebben hier nog wel wat roestigs liggen...quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe...![]()
Wel een bot mesje he.. je moet er niet in één keer doorheen...
Ja sorry hoor..... maar het lag er gewoon dik opquote:Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet zo dude.
Jij bent wel erg gefocussed op sex huh?
Ik moet nog even de droger bij mijn ouders gebruiken... Maar ik heb mijn dag en nachtritme een beetje om gegooid, geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 15:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik moet zo een beetje opruimen in huis en koken. Tot nu toe is de computer veels te interessant.
Je zei op.quote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja sorry hoor..... maar het lag er gewoon dik op
[Nederlands elftal]quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van zo'n voorzet kunnen ze bij het Nederlands Elftal alleen maar van dromen
[..]
Ze hebben hier nog wel wat roestigs liggen...
Roest is goed..quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van zo'n voorzet kunnen ze bij het Nederlands Elftal alleen maar van dromen
[..]
Ze hebben hier nog wel wat roestigs liggen...
[PUB]quote:Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[Nederlands elftal]
-> pub![]()
[/nederlands elftal]
Hmpf zo makkelijk komen ze niet van die groepsverkrachters af....quote:
Dan moet je maar heul snel boodschapkes goan doen..quote:Op maandag 5 december 2005 15:28 schreef cerror het volgende:
Kheb honger, maar er is alleen nog maar pindakaas en dat wil ik nu niet.
DAN HEB JE GODVERDOMME GEEN HONGER!!!! IN AFRIKA DOEN ZE EEN MOORD VOOR PINDAKAAS ONDANKBAAR STUK GEZWEL!quote:Op maandag 5 december 2005 15:28 schreef cerror het volgende:
Hun buikjes zijn al rond genoeg.quote:Op maandag 5 december 2005 15:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
DAN HEB JE GODVERDOMME GEEN HONGER!!!! IN AFRIKA DOEN ZE EEN MOORD VOOR PINDAKAAS ONDANKBAAR STUK GEZWEL!
nofi uiteraard
Trek!quote:Op maandag 5 december 2005 15:28 schreef cerror het volgende:
Die is dus ook op.quote:Op maandag 5 december 2005 15:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Trek!
En bier is ook hier weer de oplossing!
Volgespoten baarmoeders/darmen door het nederlands elftal, na hun pubban....quote:Op maandag 5 december 2005 15:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Hun buikjes zijn al rond genoeg.
Zie je mij zeuren dat ik hun aids wil?
quote:Op maandag 5 december 2005 15:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
DAN HEB JE GODVERDOMME GEEN HONGER!!!! IN AFRIKA DOEN ZE EEN MOORD VOOR PINDAKAAS ONDANKBAAR STUK GEZWEL!
nofi uiteraard
Oei dan gaat het wel erg slecht met je.... sorry dat ik net zo tegen je uitviel.quote:
Ach, iedereen heeft zo z''n dagen.quote:Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Oei dan gaat het wel erg slecht met je.... sorry dat ik net zo tegen je uitviel.
Jij bent daar niet cool genoeg voorquote:Op maandag 5 december 2005 15:32 schreef Janetje het volgende:
[..]En sinds wanneer is het tegen hem nou weer nofi?
D'oh...quote:Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Jij bent daar niet cool genoeg voor
Oh God.. een hypere c?quote:Op maandag 5 december 2005 15:36 schreef cerror het volgende:
Ik word nu helemaal hyper van de volgende dingen:Honger 7up 2 blikjes energiespul van de appie hein Spectrum bliepjes pompend uit m'n woofer
Factor6 - Beetlemusic.vtxquote:
Steekt die nofi maar ergens waar de sun don't shine..quote:
quote:
Hij zei toch dat ie hyper wasquote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
![]()
c.. mn hart!!1 Wat doe je me aan?!
Sinds wanneer gebuik jij de cheerie?
Wel eens spectrum muziek gehoord?quote:Op maandag 5 december 2005 15:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
c.. mn hart!!1 Wat doe je me aan?!
Sinds wanneer gebuik jij de cheerie?
Je gaat wireless?quote:Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Steekt die nofi maar ergens waar de sun don't shine..
wifi he...
Hahaha.. nee dat geloof ik niet..quote:
Janetje, niet aangesloten?quote:
Ik upload wel even een nummer.quote:Op maandag 5 december 2005 15:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahaha.. nee dat geloof ik niet..
Maar als dat op jou al zo'n effect heeft...
Heeft geen haast.. zit nou toch op school...quote:
Leuk boek he.... alleen op de wereldquote:Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heeft geen haast.. zit nou toch op school...
ooo my fucking god!! J dit moet je luisteren als je paddo's op hebquote:
quote:
En zo dus een hele playlist vol met die poep incl. rave-nummers.quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ooo my fucking god!! J dit moet je luisteren als je paddo's op heb![]()
![]()
Ik word al druk van 2 teveel dj'squote:Op maandag 5 december 2005 15:56 schreef cerror het volgende:
[..]
En zo dus een hele playlist vol met die poep incl. rave-nummers.
quote:Op maandag 5 december 2005 15:56 schreef cerror het volgende:
[..]
En zo dus een hele playlist vol met die poep incl. rave-nummers.
Ik zet maar even andere muzak aan.quote:Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik word al druk van 2 teveel dj's
Je hebt echt honger he?quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef cerror het volgende:
I know you wanna do it, out here on the dancefloor.... so we can make sandwiches.
Dat is een mix van 2 many Dj's.quote:
Check ook mijn... "quote:
FUCK!quote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Check ook mijn... "".
Tot hoe laat zijn de winkels eik open vandaag? Being 5 dec. and all?
4 uurquote:Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Check ook mijn... "".
Tot hoe laat zijn de winkels eik open vandaag? Being 5 dec. and all?
quote:Op maandag 5 december 2005 16:11 schreef DeLeider het volgende:
[..]
4 uurmaar ik ben sigaretjes halen.....
hier tot 4 uur, maar ik had er ook niet aan gedacht verderquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hier tot 4 uur, maar ik had er ook niet aan gedacht verderik moet nu ook naar het benzinestation ipv supermarkt...
Ja hey, het staat ook maar op het pakje....quote:Op maandag 5 december 2005 16:37 schreef Talietje het volgende:
ja nou en
Ik kan niet tegen jou praten op msnquote:Op maandag 5 december 2005 16:37 schreef Talietje het volgende:
ja nou en
Ik dacht al dat je ff aan het rennen was.quote:
ja mn vriendje zei dat zo net ook alquote:Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen jou praten op msn
Vraag d'r uit.quote:Op maandag 5 december 2005 16:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je ff aan het rennen was.
Ik ging net sigaretjes kopen bij een mooie jongedame in de benzinestation. Dus ik zeg zo, deze zak chips en 2 pakjes marlboro en toen kreeg ik een hoestaanvalen toen moest ze zo lief snoezig glimlachen en ging ze tegen me praten..... ik geloof dat ik verliefd ben
![]()
Öh.... naja, dan nog?quote:
en jij bent 14!! dat kan echt niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Talietje het volgende:
op een ouwe fiets he...
mijn vriend is 23
tulekquote:Op maandag 5 december 2005 17:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
en jij bent 14!! dat kan echt niet hoor.![]()
ik ontken allesquote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
editen 13.gif, maar je hapt leuk hoor
Hmpf ik zal eensch iets doet dat je niet wil ontkennenquote:
Schone dame! Zeg mij hoe ik u kan behagen en ik zal uw wensen doen uitkomen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef moomphs het volgende:
Stervende hoeren kanker tieten. Hihi.
Het is koud.quote:Op maandag 5 december 2005 17:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Schone dame! Zeg mij hoe ik u kan behagen en ik zal uw wensen doen uitkomen.
Zal ik mijn adelijke bad vullen met warm water om ons er vervolgens in te laten samenvloeien als de waterdruppels....quote:
Wat verwoord je de dingen toch prachtig vandaag, DL!quote:Op maandag 5 december 2005 17:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zal ik mijn adelijke bad vullen met warm water om ons er vervolgens in te laten samenvloeien als de waterdruppels....
Een penis kat in nood maakt rare sprongenquote:Op maandag 5 december 2005 17:24 schreef moomphs het volgende:
[..]
Wat verwoord je de dingen toch prachtig vandaag, DL!
Huh, dat was toch, een kat in nood springt niet in het diepe?quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een penis kat in nood maakt rare sprongen
Momenteel spring ik bijna overal inquote:Op maandag 5 december 2005 17:33 schreef moomphs het volgende:
[..]
Huh, dat was toch, een kat in nood springt niet in het diepe?.
Dat zou ik maar even terug nemen als ik jou was.quote:
sararaatsidoolquote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef Janetje het volgende:
Winkels nog open.. tof.
Oah.. jahhh.. had ik haar lef nou ook maar..quote:
In welke zin?quote:Op maandag 5 december 2005 17:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oah.. jahhh.. had ik haar lef nou ook maar..
quote:
Dat beantwoord mijn vraag niet echt.quote:Op maandag 5 december 2005 18:02 schreef Janetje het volgende:
[..]Goddomme.. Sarcasme weten ze er hier ook wel uit te halen he..
quote:Op maandag 5 december 2005 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat beantwoord mijn vraag niet echt.![]()
Ik ben alwetend..quote:
Naja.. bijna dan..quote:
Dan is ze aldoenendquote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen om vijf uur in de ochtend na een vat bier zeker?![]()
Wat de cirkel dan weer rondmaakt.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 17:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oah.. jahhh.. had ik haar lef nou ook maar..
Natuurlijk..quote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen om vijf uur in de ochtend na een vat bier zeker?![]()
Ik mag jou niet echtquote:Op maandag 5 december 2005 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat de cirkel dan weer rondmaakt.
[..]
![]()
gewoon ergens anders aan denkenquote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Talietje het volgende:
waarom gaat het alweer over sararaats
ik was haar bijna vergeten
Ach ja..quote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, tot zover mijn mateloze populariteit.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, tot zover mijn matenloze populariteit.![]()
1 x, op de trap van het klooster.quote:Op maandag 5 december 2005 18:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja..
Jij kan er ook niks aan doen he..
Vaak laten vallen, als baby?
Bij mij is het vaker gebeurd...quote:
Nooit geweten dat mensen met zulks een grote afwijking als quasimodo ook meer enigsinds konden typen. Toch nog iets bereikt in je miserabele leven...quote:
Ach, je kan altijd nog kleuterleidster moderator worden.quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij mij is het vaker gebeurd...
Dat had dan weer minder effect op mijn hersentjes.. (die had ik toch al niet)..
Maar ja.. wat beschadegingetjes zijn niet te ontkennen..
Kleuterleidster heb ik afgelopen zomervakantie al geprobeerd.. Dat ging nog wel..quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ach, je kan altijd nog kleuterleidster moderator worden.![]()
You're a bad.. bad man..quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef rompompom het volgende:
Zelfs vanaf hier lukt het me topics om zeep te helpen
quote:Op maandag 5 december 2005 19:23 schreef rompompom het volgende:
Zelfs vanaf hier lukt het me topics om zeep te helpen
beterschapquote:Op maandag 5 december 2005 20:11 schreef moomphs het volgende:
Hoi. Ik ben nu ziek. Ik ben net wakker.
Wordt jij geil van drank?quote:Op maandag 5 december 2005 20:08 schreef Misstique het volgende:
Wie gaat er mee zuipen tot we erbij neervallen?
Blikjes bier in je slaapkamer gooien en koekjes halen bij de benzinepomp 14.gifquote:
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 5 december 2005 21:49 schreef cerror het volgende:
Nou ze is d'r hoor.
quote:
Ach ja..... alles voor de chicks hequote:Lily | So what do you do? Oh, yeah I wait tables too! zegt:
je bent wel schattig hoa
Je weet toch, vriezen met m'n huisjes!quote:Op maandag 5 december 2005 21:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
[..]
Ach ja..... alles voor de chicks he
Je hebt het toch niet over jou en je moeder hequote:Op maandag 5 december 2005 21:58 schreef cerror het volgende:
At least someone is gettin' laid.
Krijg [vul zelf een ziekte in]quote:Op maandag 5 december 2005 22:02 schreef moomphs het volgende:
Ohja! Prettig Sinterklaas allemaal hè!!!!!!11
De ziekte van Crohn is een chronische onsteking in de darmen. De afwijking kan van mond tot anus aanwezig zijn, maar komt vooral voor in het laatste deel van de dunne darm en de dikke darm. De ziekte van Crohn heeft een aantal kenmerken. Zo onstaan in het slijmvlies van de darm diepe zweren. De onsteking kan in alle wandlagen van de darm voorkomen. Onstoken plekjes kunnen vanzelf genezen, waarbij meestal littekenweefsel achterblijft. Hierdoor wordt de darmwand dikker en de doorgang nauwer. De zweren kunnen echter ook dwars door de darmwand heen groeien en aan de buitenkant van de darm een kleverig onstekingsvocht produceren. Hierdoor kunnen verklevingen ontstaan tussen de aangetaste darm en bijvoorbeeld andere delen van de darm, de blaas, of de darmwand.quote:
Ik keur het goed.quote:Op maandag 5 december 2005 22:06 schreef moomphs het volgende:
[..]
De ziekte van Crohn is een chronische onsteking in de darmen. De afwijking kan van mond tot anus aanwezig zijn, maar komt vooral voor in het laatste deel van de dunne darm en de dikke darm. De ziekte van Crohn heeft een aantal kenmerken. Zo onstaan in het slijmvlies van de darm diepe zweren. De onsteking kan in alle wandlagen van de darm voorkomen. Onstoken plekjes kunnen vanzelf genezen, waarbij meestal littekenweefsel achterblijft. Hierdoor wordt de darmwand dikker en de doorgang nauwer. De zweren kunnen echter ook dwars door de darmwand heen groeien en aan de buitenkant van de darm een kleverig onstekingsvocht produceren. Hierdoor kunnen verklevingen ontstaan tussen de aangetaste darm en bijvoorbeeld andere delen van de darm, de blaas, of de darmwand..
eigenlijk zijn doodsverwensingen een beetje passé he.quote:
Hoi, ik ben niet ziek en werd net wakker..quote:Op maandag 5 december 2005 20:11 schreef moomphs het volgende:
Hoi. Ik ben nu ziek. Ik ben net wakker.
luilakquote:Op maandag 5 december 2005 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben niet ziek en werd net wakker..
quote:
ik heb van vrijdag tot zondag avond in totaal 9 uur slaap gehadquote:Op maandag 5 december 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. vanacht verdammt 4 uur geslapen ofzo..
quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb van vrijdag tot zondag avond in totaal 9 uur slaap gehad
was er vanavond om 6 uur weer uit
mja feesten of slapen, nou dan weet ik het welquote:Op maandag 5 december 2005 23:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehheeh.. ach ja.. Moet maar he...
Ik ook..quote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja feesten of slapen, nou dan weet ik het wel
Lekkerrrrrquote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Vanavond 4 bier... jaja, een upgrade.
das ook wel een tof ideequote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ook..
Hmm.. of feesten in mn dromen..
doe maar duurquote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
Ik heb nog 1 halve liter en 1 gewoon blikje..... genoeg voor deze avond.quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
ik nog meer als een halve krat beugelsquote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 halve liter en 1 gewoon blikje..... genoeg voor deze avond.
Jaeger ook nog, wel 45 cent (!) per blik.quote:
Jaegerquote:Op maandag 5 december 2005 23:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Jaeger ook nog, wel 45 cent (!) per blik.
Camslet.quote:
Beter dan een cumslet..quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:18 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik nog meer als een halve krat beugels
[vonne2.jpeg]quote:Op maandag 5 december 2005 23:53 schreef cerror het volgende:
Het is weer rustig vannaaf.
Wat is dat toch?
Gelukkig post je hem niet echt.quote:
Tssk, of nu die hele .rar hier neerplempen, of kappen met die valsche verwijzingenquote:
Ja en een ban riskeren zeker.quote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Tssk, of nu die hele .rar hier neerplempen, of kappen met die valsche verwijzingen
njah riskeren.... Ik weet wel zeker dat je hem krijgtquote:
Je moest 'm posten van Jd. ik niet.quote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
njah riskeren.... Ik weet wel zeker dat je hem krijgt
quote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Je moest 'm posten van Jd. ik niet.
Zo zit het hier.quote:
Hier is het.. ehmm.. helemaal niks van die dingen....quote:
Dan zet je even wat rock aan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hier is het.. ehmm.. helemaal niks van die dingen....
Hmm.. rock...quote:
Of iets wat erop lijkt, goremetal ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Of iets wat erop lijkt, goremetal ofzo.
Altijd lekker.quote:
Zo heul af en toe..quote:
J. is er nog.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef the900 het volgende:
Valt er hier nog wat te beffen?
Dat ligt geheel aan jezelf..quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef the900 het volgende:
Valt er hier nog wat te beffen?
Nou.. J.. WIl jij met hem beffen?quote:
wilkommenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:14 schreef Zebbie het volgende:
*Meld
Staat het bier koud?quote:
Ik ben JDquote:
Geen duits beste bekrulde vrind.quote:
krasnapolsky (das toch russisch voor sorry?)quote:
krasnapolsky is een restaurant/hotel op de damquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:16 schreef the900 het volgende:
[..]
krasnapolsky (das toch russisch voor sorry?)
Je weet, wel van je verwarde ziel.quote:
Nahhh... dürfen wir nicht nur einige Momente Deutsch reden?quote:
o ja. stom van mequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:18 schreef Talietje het volgende:
[..]
krasnapolsky is een restaurant/hotel op de dam
die ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Je weet, wel van je verwarde ziel.
Gaat heen en verminvuldig U!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nahhh... dürfen wir nicht nur einige Momente Deutsch reden?
Deutsch ist doch geil!
Ghehehe.. Neuh.. postnatale abortus enzo?quote:
met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe.. Neuh.. postnatale abortus enzo?
Oplossen van de overbevolking in a nutshell.quote:
Heel beknopt: ja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Oplossen van de overbevolking in a nutshell.
Naja.. als alleen ik me verminigvuldig, lijkt me ook niet echt een goeie oplossing..quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Oplossen van de overbevolking in a nutshell.
Trustenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:25 schreef the900 het volgende:
oja, ik moest vroeg op.
morgen heb ik weer tijd om wat langer te blijven plakken![]()
Nee, ik zat toch op een wat grotere schaal te denken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:26 schreef Janetje het volgende:
Naja.. als alleen ik me verminigvuldig, lijkt me ook niet echt een goeie oplossing..
Nazi!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:29 schreef JDude het volgende:
Nee, ik zat toch op een wat grotere schaal te denken.
Zit niet zo te demoniseren joh..quote:
Majo heeft d'r cam weer uitgegooid?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:29 schreef DeLeider het volgende:
*terug is
Geen friturende chinees, marokkaan of andere medelander in de buurt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:35 schreef mcDavid het volgende:
frustrerend.... ik heb een frituur-moment, maar geen frituurpan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |