quote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hier tot 4 uur, maar ik had er ook niet aan gedacht verderik moet nu ook naar het benzinestation ipv supermarkt...
Ja hey, het staat ook maar op het pakje....quote:Op maandag 5 december 2005 16:37 schreef Talietje het volgende:
ja nou en
Ik kan niet tegen jou praten op msnquote:Op maandag 5 december 2005 16:37 schreef Talietje het volgende:
ja nou en
Ik dacht al dat je ff aan het rennen was.quote:
ja mn vriendje zei dat zo net ook alquote:Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen jou praten op msn
Vraag d'r uit.quote:Op maandag 5 december 2005 16:51 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je ff aan het rennen was.
Ik ging net sigaretjes kopen bij een mooie jongedame in de benzinestation. Dus ik zeg zo, deze zak chips en 2 pakjes marlboro en toen kreeg ik een hoestaanvalen toen moest ze zo lief snoezig glimlachen en ging ze tegen me praten..... ik geloof dat ik verliefd ben
![]()
Öh.... naja, dan nog?quote:
en jij bent 14!! dat kan echt niet hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef Talietje het volgende:
op een ouwe fiets he...
mijn vriend is 23
tulekquote:Op maandag 5 december 2005 17:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
en jij bent 14!! dat kan echt niet hoor.![]()
ik ontken allesquote:Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef DeLeider het volgende:
[..]
editen 13.gif, maar je hapt leuk hoor
Hmpf ik zal eensch iets doet dat je niet wil ontkennenquote:
Schone dame! Zeg mij hoe ik u kan behagen en ik zal uw wensen doen uitkomen.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef moomphs het volgende:
Stervende hoeren kanker tieten. Hihi.
Het is koud.quote:Op maandag 5 december 2005 17:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Schone dame! Zeg mij hoe ik u kan behagen en ik zal uw wensen doen uitkomen.
Zal ik mijn adelijke bad vullen met warm water om ons er vervolgens in te laten samenvloeien als de waterdruppels....quote:
Wat verwoord je de dingen toch prachtig vandaag, DL!quote:Op maandag 5 december 2005 17:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zal ik mijn adelijke bad vullen met warm water om ons er vervolgens in te laten samenvloeien als de waterdruppels....
Een penis kat in nood maakt rare sprongenquote:Op maandag 5 december 2005 17:24 schreef moomphs het volgende:
[..]
Wat verwoord je de dingen toch prachtig vandaag, DL!
Huh, dat was toch, een kat in nood springt niet in het diepe?quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Een penis kat in nood maakt rare sprongen
Momenteel spring ik bijna overal inquote:Op maandag 5 december 2005 17:33 schreef moomphs het volgende:
[..]
Huh, dat was toch, een kat in nood springt niet in het diepe?.
Dat zou ik maar even terug nemen als ik jou was.quote:
sararaatsidoolquote:Op maandag 5 december 2005 17:43 schreef Janetje het volgende:
Winkels nog open.. tof.
Oah.. jahhh.. had ik haar lef nou ook maar..quote:
In welke zin?quote:Op maandag 5 december 2005 17:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oah.. jahhh.. had ik haar lef nou ook maar..
quote:
Dat beantwoord mijn vraag niet echt.quote:Op maandag 5 december 2005 18:02 schreef Janetje het volgende:
[..]Goddomme.. Sarcasme weten ze er hier ook wel uit te halen he..
quote:Op maandag 5 december 2005 18:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat beantwoord mijn vraag niet echt.![]()
Ik ben alwetend..quote:
Naja.. bijna dan..quote:
Dan is ze aldoenendquote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen om vijf uur in de ochtend na een vat bier zeker?![]()
Wat de cirkel dan weer rondmaakt.quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 17:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oah.. jahhh.. had ik haar lef nou ook maar..
Natuurlijk..quote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen om vijf uur in de ochtend na een vat bier zeker?![]()
Ik mag jou niet echtquote:Op maandag 5 december 2005 18:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Wat de cirkel dan weer rondmaakt.
[..]
![]()
gewoon ergens anders aan denkenquote:Op maandag 5 december 2005 18:18 schreef Talietje het volgende:
waarom gaat het alweer over sararaats
ik was haar bijna vergeten
Ach ja..quote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, tot zover mijn mateloze populariteit.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit, tot zover mijn matenloze populariteit.![]()
1 x, op de trap van het klooster.quote:Op maandag 5 december 2005 18:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach ja..
Jij kan er ook niks aan doen he..
Vaak laten vallen, als baby?
Bij mij is het vaker gebeurd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |