Serieus, soms begrijp ik ze echt niet als ze wat zeggen.quote:Op maandag 5 december 2005 13:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ooooooowwww dat valt toch nog wel te doen? Ik dacht een moeilijke taal als russisch chinees of belgisch...
Ik met huiswerk..quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kut hey, ik moet me bezig gaan houden met nieuwe kleren en ik moet ook nog eensch naar de kapper
Dat hebben we hier op school ook... OTC.. oriëntaalse talen en communicatie...quote:Op maandag 5 december 2005 14:19 schreef DeLeider het volgende:
Dat arabisch is ook best grappig, ik zit zo het nieuws te kijken en als die mensen beetje gaan schreeuwen enzo hebben ze echt een coole stem
Ja leuk nieuwe kleren, maar voordat ik iets gevonden heb dat pastquote:
quote:
Jaaah superquote:Op maandag 5 december 2005 13:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Saai kutweekend... was het lekker genueckt?
ben je zooo dik danquote:Op maandag 5 december 2005 14:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja leuk nieuwe kleren, maar voordat ik iets gevonden heb dat past
Oh god... je klinkt als mij.. op ijsthee..quote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Talietje het volgende:
[..]
[..]
Jaaah super! ik ben zo hyperactief en vrolijk als een puppy
ijstheequote:Op maandag 5 december 2005 14:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh god... je klinkt als mij.. op ijsthee..
IJsthee..quote:
quote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]!! Schat ik ben 1.82 en weeg 55 kg
Ah! een kloon.quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef Connie_Kombuis het volgende:
Cola vieux of een glaasje boerenjongens.
Maar vooral de slappe frieten uit mijn gasfrituur unit en jaegerpils van de aldi.
Slechte kloon mijnheer, slechte kloon..quote:Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef Connie_Kombuis het volgende:
Cola vieux of een glaasje boerenjongens.
Maar vooral de slappe frieten uit mijn gasfrituur unit en jaegerpils van de aldi.
Wel een dude dus..quote:Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef Connie_Kombuis het volgende:
Ik ben geen kloon jongedame.
Ik ben Connie Kombuis.Je kan toch wel lezen kind ?quote:Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel een dude dus..
God.. wat zijn jullie makkelijk..
Ja natuurlijk.. Maar al was je Corry Konings... Interesseert me geen fuck..quote:Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef Connie_Kombuis het volgende:
[..]
Ik ben Connie Kombuis.Je kan toch wel lezen kind ?
Anorexia figuurquote:Op maandag 5 december 2005 14:29 schreef DeLeider het volgende:
[..]!! Schat ik ben 1.82 en weeg 55 kg
Zo kan je het ook noemen natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Anorexia figuur!! Aandachtshoerrrrrrrrrrr!!!!
quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Euyy.. ouwe wereldreiziger!quote:Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kunnen we geen reeks openen waar iedereen met z'n/d'r kloon kan posten? Dat houdt het een beetje overzichtelijk!quote:Op maandag 5 december 2005 14:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wel een dude dus..
God.. wat zijn jullie makkelijk..
---> R&Pquote:
Ik moet nog sigaretten halen maar moet wachten tot ik zin heb.....quote:Op maandag 5 december 2005 15:06 schreef cerror het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ik moet wachten op m'n broer.
Ghehehe...quote:
Awww.... Ik moet nog boodschappen doen.. maar moet wachten op de zin om achter de computer vandaan te gaan en de bus naar huis te pakken...quote:Op maandag 5 december 2005 15:06 schreef cerror het volgende:
Ik wil boodschappen doen maar ik moet wachten op m'n broer.
Dan maak je toch zin?quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.... Ik moet nog boodschappen doen.. maar moet wachten op de zin om achter de computer vandaan te gaan en de bus naar huis te pakken...
Ik ben een ongemotiveerde vlegel vandaag..quote:
En hoe kan ik jou motiveren?quote:Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben een ongemotiveerde vlegel vandaag..
Ik moet zo een beetje opruimen in huis en koken. Tot nu toe is de computer veels te interessant.quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Awww.... Ik moet nog boodschappen doen.. maar moet wachten op de zin om achter de computer vandaan te gaan en de bus naar huis te pakken...
Niet zo dude.quote:
Naja.. mij motiveren.. om alleen.. naar mijn kamer te gaan.. waar verder ook geen fuck te beleven is.. om vervolgens door de regen boodschappen te gaan doen?quote:
Geloof dat die van mij wel heel duidelijk isquote:Op maandag 5 december 2005 15:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kunnen we geen reeks openen waar iedereen met z'n/d'r kloon kan posten? Dat houdt het een beetje overzichtelijk!
Van zo'n voorzet kunnen ze bij het Nederlands Elftal alleen maar van dromenquote:
Ze hebben hier nog wel wat roestigs liggen...quote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe...![]()
Wel een bot mesje he.. je moet er niet in één keer doorheen...
Ja sorry hoor..... maar het lag er gewoon dik opquote:Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet zo dude.
Jij bent wel erg gefocussed op sex huh?
Ik moet nog even de droger bij mijn ouders gebruiken... Maar ik heb mijn dag en nachtritme een beetje om gegooid, geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 15:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik moet zo een beetje opruimen in huis en koken. Tot nu toe is de computer veels te interessant.
Je zei op.quote:Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja sorry hoor..... maar het lag er gewoon dik op
[Nederlands elftal]quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van zo'n voorzet kunnen ze bij het Nederlands Elftal alleen maar van dromen
[..]
Ze hebben hier nog wel wat roestigs liggen...
Roest is goed..quote:Op maandag 5 december 2005 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Van zo'n voorzet kunnen ze bij het Nederlands Elftal alleen maar van dromen
[..]
Ze hebben hier nog wel wat roestigs liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |