Hier geen problemen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:08 schreef remlof het volgende:
Oh btw Snakey, je usericon is al een paar dagen niet meer zichtbaar vanaf hier...
staat nogal slordig voor een mod
Ctrl-F5quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:08 schreef remlof het volgende:
Oh btw Snakey, je usericon is al een paar dagen niet meer zichtbaar vanaf hier...
staat nogal slordig voor een mod
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik haat jullie. Allemaal.
Wij ook van jou Q.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef QyRoZ het volgende:
Buk maar even.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef QyRoZ het volgende:
Vertel er een leuke Stiense mop. Dan blijft hij hier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Stiens
tsja,.... ik weet het ook niet.. geen FOT iig.. GC misschien??geen TRV, daar komt geen kip....idem voor C&H...
komt een stiense man bij de dokter..quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Vertel er een leuke Stiense mop. Dan blijft hij hier.
Je moet van mijn slotjes afblijven.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:43 schreef arieribbens het volgende:
hehe die snakey
ik postte na een slotje
gaat ie het camoufleren
edit dan snel je post dan merken ze het niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je moet van mijn slotjes afblijven.![]()
Anders krijg ik niet betaald.![]()
Alles blijft zichtbaar, ook als ik het edit.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:54 schreef arieribbens het volgende:
[..]
edit dan snel je post dan merken ze het niet!
Het was bagger aan het worden, Stofje had het zo niet gewild.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:11 schreef DrugTherapy het volgende:
snaky waarom WAAAAROM
het was zo leuk in liefde
niet?????????????????quote:Op woensdag 7 december 2005 15:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het was bagger aan het worden, Stofje had het zo niet gewild.![]()
Ze staan in je fotoboek doosquote:Op woensdag 7 december 2005 15:28 schreef Dead-Doll het volgende:
Kan iemand even een slotje gooien op dit topic?
Ze bashen me en plaatsen mijn foto's zonder toestemming..
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:35 schreef Bendeleider het volgende:
Sankey , verwaand jong, gooi mijn topic open en verwijder al die ondoordachte but reply's van skaai etc.
En als je niet meer stotterd wens ik ook nog een ingesproken excuses.
Ooit komt ze uit d'r ontkenningsfase, echt waar.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:36 schreef appelsap het volgende:
De waarheid mag niet gezegd worden?
Rekel,ze zouden je vinger waarmee je op invoeren klikte moeten afscheuren.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:35 schreef Skaai het volgende:
Is er een nieuwe mod?
Mijn post zijn nooit ondoordacht, vlerk!
H h het w w was b b bagger, B b bendeleider.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:35 schreef Bendeleider het volgende:
Sankey , verwaand jong, gooi mijn topic open en verwijder al die ondoordachte but reply's van skaai etc.
En als je niet meer stotterd wens ik ook nog een ingesproken excuses.
Jeetje van een van Binsbergen humor.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
H h het w w was b b bagger, B b bendeleider.
Hmmmm volgens mij ben jij gewoon gefrustreerd dat ze niet met je wou nuecken....quote:Op woensdag 7 december 2005 15:37 schreef Fiber- het volgende:
[..]
Ooit komt ze uit d'r ontkenningsfase, echt waar.![]()
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmmm volgens mij ben jij gewoon gefrustreerd dat ze niet met je wou nuecken....
Dan vraag ik me toch af waarom je zo triest doet terwijl je ooit wat met d'r gehad hebt.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:46 schreef Fiber- het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee![]()
Maar jij mag vast wel over d'r heen hoor als je het lief vraagt
Wat hij zegtquote:Op woensdag 7 december 2005 15:47 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waarom je zo triest doet terwijl je ooit wat met d'r gehad hebt.
Dank je wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/130434
Klopt, maar je topic was gewoon kut. Als we bij elke user een topic openen over zijn banduur... Het gaat dus inderdaad niet per definitie om humor, maar je begrijpt zelf toch ook wel dat ik dat soort topics niet open laat, hoop ik?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:24 schreef arieribbens het volgende:
stofje niet alles hoeft humor te zijn.....
que?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Klopt, maar je topic was gewoon kut. Als we bij elke user een topic openen over zijn banduur... Het gaat dus inderdaad niet per definitie om humor, maar je begrijpt zelf toch ook wel dat ik dat soort topics niet open laat, hoop ik?
Vrijwel dagelijks zijn er types als LOLBOY te vinden op FOK! Beetje nutteloos om dagelijks te gaan gokken hoe lang de ban nu weer wordt.quote:
ik snapte het welquote:Op woensdag 7 december 2005 18:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vrijwel dagelijks zijn er types als LOLBOY te vinden op FOK! Beetje nutteloos om dagelijks te gaan gokken hoe lang de ban nu weer wordt.. Ik snap je topic wel hoor, dat is het niet, maar het voegt zo weinig toe. En dat heeft dus niets met humor, met bagger, met kwaliteit of whatsoever te maken.
Terecht slotje.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Svensational; onterecht slotje:
Zet *hier* je onlinestatus op "online"
Ik praat namelijk nog steeds niet fatsoenlijk nederlands.
Neuh, die zakt vanzelf wel, dan wel wordt het volgepost.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef Rainboww het volgende:
[TRV] Kanker Kachel Tour ondernomen.
Kan dit topic dicht?
Dan ben je wel erg snel verward.quote:
Gesloten met verwijzing naar bovenstaande topics.quote:En zo zou ook F*cking pallets beter ook gemerged kunnen worden met het centrale topic...
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:24 schreef Dagonet het volgende:
Die kachelhype, is die al afgelopen eigenlijk/
Sjonge jonge, ik denk al, wat is het toch koud in die douche man!quote:Op donderdag 8 december 2005 16:24 schreef Dagonet het volgende:
Die kachelhype, is die al afgelopen eigenlijk/
Het centrale verwarming topicquote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef Rainboww het volgende:
Bovendien is er nog het 'centrale' topic.
Informatief staaltje FB.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ik denk al, wat is het toch koud in die douche man!
Ik vraag me ook altijd af wat het homo topic in ONZ doetquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:34 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe zit het nou met die verjaardagstopics? Horen die standaard in onz?
Ja en het zijn er vandaag wel erg veel. Maar op zich passen ze beter in ONZ dan in de serieuze fora. Daar gaan ze sowieso dicht. Als het er elke dag zoveel worden als vandaag, dan moeten we er misschien eens naar kijken. Maar tot nu toe zie ik de noodzaak daar niet van; het is natuurlijk wel leuk dat users aandacht schenken aan elkaars verjaardagen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:01 schreef Manneke_Pils het volgende:Dat is weer iets anders, maar het lijkt wel of alle feliciteer-topics nu in onz komen, ook van mensen die nooit daar komen...
Dat laatste klopt wel, alleen ik vind het nogal vaag dat mensen ze standaard in onz openen, terwijl ze er nooit komen....quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja en het zijn er vandaag wel erg veel. Maar op zich passen ze beter in ONZ dan in de serieuze fora. Daar gaan ze sowieso dicht. Als het er elke dag zoveel worden als vandaag, dan moeten we er misschien eens naar kijken. Maar tot nu toe zie ik de noodzaak daar niet van; het is natuurlijk wel leuk dat users aandacht schenken aan elkaars verjaardagen.
Omdat het voor de rest niet interessant is?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:30 schreef JapyDooge het volgende:
Ik sloeg net iemand dood @ irc....
waarom slotje?![]()
werdt anders leuk op gereageert?quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat het voor de rest niet interessant is?![]()
Nou....quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:36 schreef JapyDooge het volgende:
[..]
werdt anders leuk op gereageert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |