Daar waren ze mee bezigquote:Op donderdag 8 december 2005 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
Zijn ze wel gesorteerd dan?
Grappigquote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom kost een euro pallet geen euro?
waarom zijn niet alle euroknallers een euro bij de maquote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Waarom kost een euro pallet geen euro?
En bij de mc Donalds tijdens de euro weken de mac chicken niet voor één euro.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:54 schreef DrugTherapy het volgende:
[..]
waarom zijn niet alle euroknallers een euro bij de ma![]()
Ach je bent jarigquote:Op donderdag 8 december 2005 09:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
En bij de mc Donalds tijdens de euro weken de mac chicken niet voor één euro.![]()
Ik wist echt niet dat die grap al geaakt was![]()
*Terug onder steen kruipt.
Ik ken een gozer die daar gewerkt heeft!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:02 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ach je bent jarig
Een palletboer die Vierhouten heet![]()
dan moet et wel heeeeeeeel slecht zijn bij vierhoutenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik ken een gozer die daar gewerkt heeft!![]()
Hij ging er weg omdat hij een betere baan kon krijgen, nu werkt ie bij Asito schoonmaakdiensten![]()
Sociale dienst is vuig werk ménquote:Op donderdag 8 december 2005 10:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Hij ging er weg omdat hij een betere baan kon krijgen, nu werkt ie bij Asito schoonmaakdiensten![]()
Echt wel promotie met een beetje geluk kan die zo als vuilnisman aan de slag!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:04 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Daarvan kun je trouwens het grootste gedeelte met de vrachtwagen meerijden (van kliko naar kliko)quote:Op donderdag 8 december 2005 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Echt wel promotie met een beetje geluk kan die zo als vuilnisman aan de slag!
Hoeftie maar 1 dag in de week te werken
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Echt wel promotie met een beetje geluk kan die zo als vuilnisman aan de slag!
Hoeftie maar 1 dag in de week te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |