goeie sig!quote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef Catch22- het volgende:
die camping in Ommen is vrij bekend onder bepaalde volksgroepen. Ik denk dat het leeuwendeel van de bezoekers op die camping van elders komt
hallo stadsgenootquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef c0nd0r het volgende:WAT?! Een topic over Ommen? Vet! Laat ik er nou is ff wonen heej is dat ff kut of niet dan
![]()
Ik besef me nu pas hoe triest mijn leven eigenlijk is
al 754 jaar ongeveerquote:
leuk, geintjes maken over mensen met een afwijking waar zij niets aan kunnen doenquote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]
ziet er behoorlijk vaut uit
is verder ook niet zo vreemd met haar als mascotte
[afbeelding]
en als er weer eens gewonnen is, wordt er een feest georganiseerd waar de mensen jaloers zijn op het IQ van de ballen
[afbeelding]
De eerste dame die je post is wel degelijk te doen rasjostie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef EL_REY het volgende:
bijvoorbeeld, in ommen wonen alleen maar:
lelijke wijven![]()
![]()
[afbeelding]
en deze dan??![]()
[afbeelding]
met die klote hitlerjugend van ze![]()
![]()
[afbeelding]
en die hangjeugd dan![]()
![]()
[afbeelding]
bah ikop:
[afbeelding]
de rest van ons hadden het al doorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef c0nd0r het volgende:WAT?! Een topic over Ommen? Vet! Laat ik er nou is ff wonen heej is dat ff kut of niet dan
![]()
Ik besef me nu pas hoe triest mijn leven eigenlijk is
quote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
Hmm ik bespeur hier enig ongenoegen tegenover Ommenaren..
zegt dus genoeg over het sletterigheid van de vrouwen...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:35 schreef Bendeleider het volgende:
En ik heb in ommen voor het eerst een meid een facial gegeven.
les 2:quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
leuk, geintjes maken over mensen met een afwijking waar zij niets aan kunnen doen
Dit was les 1 in de cursus "Hoe wordt ik cool? "
Ow ja hoe heette ze?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
De eerste dame die je post is wel degelijk te doen rasjostie.
Dus ommen is best boem lauw.
Wat ik je brom
dus als een mongooltje een flauwe grap maakt, mag je niet lachenquote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Bendeleider het volgende:
Mongooltjes zijn gewoon niet grappig.
Politici dan weer wel.
Een verschil tussen door een mongooltje lachen of om een mongooltje lachen zal je wel niet duidelijk zijn denk ik dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:20 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dus als een mongooltje een flauwe grap maakt, mag je niet lachen
of als ik iemand loeiknoepertjehard op zijn bek zie lazeren, mag ik lachen, indien het geen mongooltje is dan.
Goh ik ken wel een Ningbers maar die zit er niet tussen helaasquote:
haha.. in ommen, een facial HAHAHAHA!!!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
De eerste dame die je post is wel degelijk te doen rasjostie.
Dus ommen is best boem lauw.
Wat ik je brom
ik moet lachen als een mongooltje een raar gezicht trekt...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Bendeleider het volgende:
Een verschil tussen door een mongooltje lachen of om een mongooltje lachen zal je wel niet duidelijk zijn denk ik dan.
Frank zeker.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goh ik ken wel een Ningbers maar die zit er niet tussen helaas
MSN?
quote:
Heb er vier jaar gewoond...verloren jaren...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verdeurie zo kom je nog is iemand tegen!
Ommen![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb er vier jaar gewoond...verloren jaren...![]()
En je zit vast op het Deltion das nog veel dommerquote:Op woensdag 7 december 2005 12:34 schreef AMD-XP het volgende:
en dan te bedenken dat ik er een paar km vandaan woon(woont in dedemsvaart)
Alteveer, (die nieuwe wijk achter de nieuwequote:
Dan is het ook niet zo lang geleden want de Aldi staat daar nog niet zo langquote:Op woensdag 7 december 2005 12:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Alteveer, (die nieuwe wijk achter de nieuweAldi
![]()
[quote]
Um um...klopt, heb er 4 jaar gewoon van 2000 tot 2004. Die Aldi kwam geloof ik iets later dan 2000.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan is het ook niet zo lang geleden want de Aldi staat daar nog niet zo lang
Vast langer als ik weer denk maar goed
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:44 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
En toch zou ik deze 3 wijven wel doen hoor! 14.gif
Nou kom je weer trug?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Um um...klopt, heb er 4 jaar gewoon van 2000 tot 2004. Die Aldi kwam geloof ik iets later dan 2000.
Was trouwens een prima wijk daar hoor, goede buren, lekker rustig.
Zit over een paar jaar in de planning misschien, bij voldoende stabiliteit ende vastigheidquote:
He cool!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zit over een paar jaar in de planning misschien, bij voldoende stabiliteit ende vastigheid
In de Tronk?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
He cool!Misschien zie ik je nog is
De rechter misschienquote:Op woensdag 7 december 2005 12:44 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
En toch zou ik deze 3 wijven wel doen hoor! 14.gif
hij bedoelt die tjappies natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |