oud sabbinge???quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Aurelianus het volgende:
Het gaat wel. Vergeleken met Oud-Sabbinge.
Ja, met dat verkeersprobleem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Intxaurraga het volgende:
Je bedoelt dat kleurloze dorp in Overijssel?
Nee, ik verzin graag plaatsnamen die niet zouden misstaan voor Zeeuwse dorpen.quote:
Heej ze zoeken nog namen voor eilanden! Misschien iets voor jou!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nee, ik verzin graag plaatsnamen die niet zouden misstaan voor Zeeuwse dorpen.
Welke eilanden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heej ze zoeken nog namen voor eilanden! Misschien iets voor jou!
oh dat dacht ik al, ik kende het al helemaal niet, dus het bestaat niet??quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nee, ik verzin graag plaatsnamen die niet zouden misstaan voor Zeeuwse dorpen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oh dat dacht ik al, ik kende het al helemaal niet, dus het bestaat niet??
geef geen handtekeningen aan newbies..quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef spenky het volgende:
mag ik je handtekening ?
jij bent newbieer dan ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef EL_REY het volgende:
[..]
geef geen handtekeningen aan newbies..
Nieuw-Ommen lijkt me wel wat. Of Nieuw-Oud-Sabbinge.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik dat kon zeggen hadden ze al namen
- edit -
Namen gezocht voor eilanden
psst...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef Snarf het volgende:
die chick zou ik plempen.
Jij bent echt goed!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nieuw-Ommen lijkt me wel wat. Of Nieuw-Oud-Sabbinge.
Dat zou wel een ideaal beroep zijn, ja. Vooral als het geen zak uitmaakt hoe die eilanden gaan heten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent echt goed!Je moet hier je beroep van maken
![]()
Kunnen we geen ban invoeren betreffende die sjike jassenfetish-gast damn..quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ommenvan de naam alleen al ga je lolleromfgen, om de sfeer op de beuren post ik Braun met een sjieke jas !
[afbeelding]
Ey jong, das mijn jas hoor !quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kunnen we geen ban invoeren betreffende die sjike jassenfetish-gast damn..![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
Ommenvan de naam alleen al ga je lolleromfgen, om de sfeer op de beuren post ik Braun met een sjieke jas !
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Moet te fabriceren zijn tog? Zeker nu hij Ommen bevuild!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]is dat echt niet mogelijk? een foto-post ban?
Sexdate?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:45 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb anders een best leuke meet gehad in Ommen.... wel allemaal import natuurlijk.
Met meer dan drie ?quote:
Ban op Braun.Ok,kom maar allemaal met je commentaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kunnen we geen ban invoeren betreffende die sjike jassenfetish-gast damn..![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oh dat dacht ik al, ik kende het al helemaal niet, dus het bestaat niet??
oude sabbinge, klinkt wel als een ex ofzo
heey daar woon ik 1000Meter vandaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Aurelianus het volgende:
Het gaat wel. Vergeleken met Oud-Sabbinge.
Dat wijf is gewoon lekkerrrr dus!quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, dat wijf op de 1ste foto lijkt me niet eens zo heel lelijk als ze en normaal gezicht trekt
Ze lijkt mij anders een Viola Holt SEquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:30 schreef Maikuuul het volgende:
Trouwens, dat wijf op de 1ste foto lijkt me niet eens zo heel lelijk als ze en normaal gezicht trekt
goeie sig!quote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef Catch22- het volgende:
die camping in Ommen is vrij bekend onder bepaalde volksgroepen. Ik denk dat het leeuwendeel van de bezoekers op die camping van elders komt
hallo stadsgenootquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef c0nd0r het volgende:WAT?! Een topic over Ommen? Vet! Laat ik er nou is ff wonen heej is dat ff kut of niet dan
![]()
Ik besef me nu pas hoe triest mijn leven eigenlijk is
al 754 jaar ongeveerquote:
leuk, geintjes maken over mensen met een afwijking waar zij niets aan kunnen doenquote:Op maandag 5 december 2005 22:51 schreef sannydude het volgende:
[afbeelding]
ziet er behoorlijk vaut uit
is verder ook niet zo vreemd met haar als mascotte
[afbeelding]
en als er weer eens gewonnen is, wordt er een feest georganiseerd waar de mensen jaloers zijn op het IQ van de ballen
[afbeelding]
De eerste dame die je post is wel degelijk te doen rasjostie.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:22 schreef EL_REY het volgende:
bijvoorbeeld, in ommen wonen alleen maar:
lelijke wijven![]()
![]()
[afbeelding]
en deze dan??![]()
[afbeelding]
met die klote hitlerjugend van ze![]()
![]()
[afbeelding]
en die hangjeugd dan![]()
![]()
[afbeelding]
bah ikop:
[afbeelding]
de rest van ons hadden het al doorquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:30 schreef c0nd0r het volgende:WAT?! Een topic over Ommen? Vet! Laat ik er nou is ff wonen heej is dat ff kut of niet dan
![]()
Ik besef me nu pas hoe triest mijn leven eigenlijk is
quote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
Hmm ik bespeur hier enig ongenoegen tegenover Ommenaren..
zegt dus genoeg over het sletterigheid van de vrouwen...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:35 schreef Bendeleider het volgende:
En ik heb in ommen voor het eerst een meid een facial gegeven.
les 2:quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
leuk, geintjes maken over mensen met een afwijking waar zij niets aan kunnen doen
Dit was les 1 in de cursus "Hoe wordt ik cool? "
Ow ja hoe heette ze?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
De eerste dame die je post is wel degelijk te doen rasjostie.
Dus ommen is best boem lauw.
Wat ik je brom
dus als een mongooltje een flauwe grap maakt, mag je niet lachenquote:Op woensdag 7 december 2005 10:59 schreef Bendeleider het volgende:
Mongooltjes zijn gewoon niet grappig.
Politici dan weer wel.
Een verschil tussen door een mongooltje lachen of om een mongooltje lachen zal je wel niet duidelijk zijn denk ik dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:20 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dus als een mongooltje een flauwe grap maakt, mag je niet lachen
of als ik iemand loeiknoepertjehard op zijn bek zie lazeren, mag ik lachen, indien het geen mongooltje is dan.
Goh ik ken wel een Ningbers maar die zit er niet tussen helaasquote:
haha.. in ommen, een facial HAHAHAHA!!!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:35 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
De eerste dame die je post is wel degelijk te doen rasjostie.
Dus ommen is best boem lauw.
Wat ik je brom
ik moet lachen als een mongooltje een raar gezicht trekt...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:24 schreef Bendeleider het volgende:
Een verschil tussen door een mongooltje lachen of om een mongooltje lachen zal je wel niet duidelijk zijn denk ik dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |