oud sabbinge???quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:23 schreef Aurelianus het volgende:
Het gaat wel. Vergeleken met Oud-Sabbinge.
Ja, met dat verkeersprobleem.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:28 schreef Intxaurraga het volgende:
Je bedoelt dat kleurloze dorp in Overijssel?
Nee, ik verzin graag plaatsnamen die niet zouden misstaan voor Zeeuwse dorpen.quote:
Heej ze zoeken nog namen voor eilanden! Misschien iets voor jou!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nee, ik verzin graag plaatsnamen die niet zouden misstaan voor Zeeuwse dorpen.
Welke eilanden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:32 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heej ze zoeken nog namen voor eilanden! Misschien iets voor jou!
oh dat dacht ik al, ik kende het al helemaal niet, dus het bestaat niet??quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:31 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Nee, ik verzin graag plaatsnamen die niet zouden misstaan voor Zeeuwse dorpen.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oh dat dacht ik al, ik kende het al helemaal niet, dus het bestaat niet??
geef geen handtekeningen aan newbies..quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:34 schreef spenky het volgende:
mag ik je handtekening ?
jij bent newbieer dan ikquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:36 schreef EL_REY het volgende:
[..]
geef geen handtekeningen aan newbies..
Nieuw-Ommen lijkt me wel wat. Of Nieuw-Oud-Sabbinge.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik dat kon zeggen hadden ze al namen
- edit -
Namen gezocht voor eilanden
psst...quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef Snarf het volgende:
die chick zou ik plempen.
Jij bent echt goed!quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Nieuw-Ommen lijkt me wel wat. Of Nieuw-Oud-Sabbinge.
Dat zou wel een ideaal beroep zijn, ja. Vooral als het geen zak uitmaakt hoe die eilanden gaan heten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij bent echt goed!Je moet hier je beroep van maken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |