Sarah McLachlan en Vivian Green (?).quote:Op zondag 4 december 2005 13:53 schreef ranja het volgende:
wie zijn de andere 2?
Joling, Borsato, Shumann, Davis...quote:Op zondag 4 december 2005 16:50 schreef bartrid het volgende:
doe's een hintje?
In mijn geval zou dat Shorttrack baby zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 17:10 schreef Charmian het volgende:
Waar had dat jong dan een hitje meealstie dat al uberhaupt had
![]()
De enige echte nederlandse Shakyquote:Op zondag 4 december 2005 17:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is dat André Sharon?
quote:Op zondag 4 december 2005 17:23 schreef Charmian het volgende:
ik heb echt helegaar nog nooit van die gast gehoord
dolle_hond +1quote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef dolle_hond het volgende:
jamie cullum
melissa etheridge
robbie williams
Ehm, ja.quote:Op zondag 4 december 2005 17:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ohja, ranja, weet je nu wie Lucie Silvas is?
quote:Op zondag 4 december 2005 18:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Peter & Gordon
quote:Op zondag 4 december 2005 20:37 schreef cafca het volgende:
Gerard Joling en Gordon ?
quote:Don’t you ever, don’t you ever
Stop being dandy, showing me you’re handsome
quote:Op zondag 4 december 2005 20:52 schreef bartrid het volgende:
adam and the ants prince charming?
quote:It was a dusty old night
and I'm the first to admit it
I'm sure i upset someone
But my memory has chosen to omit it
quote:The first line hit me like a kick in the face
Thought I better have another just in case
Next thing i knew my heart was under attack
Dat riekt naar The Darkness' One Way Ticket To Hell... And Back. Is het One Way Ticket, de single?quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef bartrid het volgende:
Ik vind het trouwens wel vervelend dat ze met die enkele reis toch weer terug kunnen komen.
Ja, wat hoorde hij haar zeggen?quote:Well, I saw my baby walkin'
With another man today
Well, I saw my baby walkin'
With another man today
When I asked her what's the matter
This is what I heard her say:
................................
................................
quote:Op maandag 5 december 2005 00:18 schreef Gambolputty het volgende:
See ya later Alligator.
Ik heb de LP Rock Around The Clock als klok aan de muur.
Volgens mij heeft u gelijk....quote:Op maandag 5 december 2005 08:20 schreef peaceman het volgende:
Volgens mij is het iets van Alanis, maar ik kan niet op de titel komen.
wat stinkt dat he? bukgeit +1quote:Op zondag 4 december 2005 23:30 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Dat riekt naar The Darkness' One Way Ticket To Hell... And Back. Is het One Way Ticket, de single?
Mee eens!quote:Op maandag 5 december 2005 09:31 schreef DaisyDuke het volgende:
Nine Million Bicycles van Katie Melua![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 09:52 schreef schaap001 het volgende:
Mac en Katie Kissoon
quote:Op maandag 5 december 2005 10:02 schreef peaceman het volgende:
Marilyn manson
The Duke +1quote:Op maandag 5 december 2005 10:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Depeche Mode
Nee, deze meneer leeft nog.quote:Op maandag 5 december 2005 10:28 schreef Neleos het volgende:
Charles Mingus?
Nee, Amerikaan.quote:Op maandag 5 december 2005 10:29 schreef ranja het volgende:
David Bowie?
klopt.quote:Op maandag 5 december 2005 10:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
jj cale volgens mij...
quote:Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef DaisyDuke het volgende:
hit me baby one more time
Oops! I did it again
sometimes
Welke 2 nummers hebben allebei deze lyrics?quote:There's one more kid that will never go to school
Never get to fall in love, never get to be cool
Dat bedoelde ik jaquote:Op maandag 5 december 2005 11:39 schreef schaap001 het volgende:
Rocking in the free world - Neil Young
Daughter (live-versie) - Pearl Jam
![]()
Dat klopt en voor wie interesse heeft, dit is de tracklist:quote:Op maandag 5 december 2005 11:56 schreef DaisyDuke het volgende:
"You've Got to Hide Your Love Away"
I Am Sam
Tsja, volgens mij kwam ie vlak na de opnames, maar nog wel voor de release bij de band. Misschien dat ze ´m alvast een credit gegeven hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 12:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Op Nirvana's debuut Bleach staat gitarist Jason Everman bij de bandleden vermeld. Opmerkelijk, want hij speelde geen noot op dit album. Waarom dan toch deze vermelding?
quote:Op maandag 5 december 2005 12:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij kwam ie vlak na de opnames, maar nog wel voor de release bij de band. Misschien dat ze ´m alvast een credit gegeven hebben![]()
Nee, het was een gitarist. Maar buiten een handjevol live optredens heeft ie nooit deel uitgemaakt van de band.quote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef Z het volgende:
Was het niet de ex-drummer?
Nee, het ging om een andere bijdrage.quote:Op maandag 5 december 2005 12:35 schreef dolle_hond het volgende:
hij heeft meegeschreven aan de nummers?
Haha, het zal toch niet zo zijn dat hij mocht meebetalen aan de opnames in ruil voor een credit?quote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, het ging om een andere bijdrage.
Sterker nog, hij heeft alle opnamekosten betaald en is niet veel later keihard uit de band gebonjoured!quote:Op maandag 5 december 2005 12:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Haha, het zal toch niet zo zijn dat hij mocht meebetalen aan de opnames in ruil voor een credit?
Haha, de sukkel!quote:Op maandag 5 december 2005 12:40 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft alle opnamekosten betaald en is niet veel later keihard uit de band gebonjoured!
schaap+1
Geen idee. Kan er niets eens 1-tje noemen...quote:Op maandag 5 december 2005 12:56 schreef schaap001 het volgende:
Na Nirvana dook Jason Everman (o.a.) nog op in Soundgarden. Noem 5 soundtracks van films waarop Soundgarden met een song te horen is?
Ach Peaceman, je moet maar zo denken....volgend jaar: nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef peaceman het volgende:
Toekomstig top 5 kandidaat die Schaap...![]()
poor me![]()
Beide goed.quote:Op maandag 5 december 2005 13:07 schreef DaisyDuke het volgende:
1. Singles
2. The Basketball Diaries (dacht ik...)
3. ?
4. ?
5. ?
Vrees dat ik volgend jaar minder tijd zal hebben...quote:Op maandag 5 december 2005 13:22 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ach Peaceman, je moet maar zo denken....volgend jaar: nieuwe ronde nieuwe kansen.
zo ga ik ook proberen te denken...
Oke...daar zit natuurlijk wat in. Van de andere kant kun je ook zeggen: 2 weten meer dan een.quote:Op maandag 5 december 2005 13:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vrees dat ik volgend jaar minder tijd zal hebben...
Schaap lijkt een blijvertje.
Heeft DD volgend jaar wat meer concurrentie misschien.![]()
ik hoopte dat je het wel begreep.....maakt verder niet uit. Komt later welquote:Op maandag 5 december 2005 13:39 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt geloof ik...
O/T:
True Romance misschien?
TR en Pump Up zijn allebei goedquote:Op maandag 5 december 2005 13:39 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt geloof ik...
O/T:
True Romance misschien?
Ja, dat issum dus. SFW: So Fucking What heet ie.quote:
natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2005 14:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Earth, Wind & Fire
quote:Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
the emotions kunnen dan?
En dat was nummer 3 iddquote:Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Star?
quote:While lowering clouds accumulate
Midges dancing above the lake
The haymakers, they go away
hiding for the storm
A flash of lightning struck..
quote:Op maandag 5 december 2005 15:29 schreef peaceman het volgende:
Earth & Fire - Storm and Thunder ?
Wat peaceman zegtquote:Op maandag 5 december 2005 15:29 schreef peaceman het volgende:
Earth & Fire - Storm and Thunder ?
Helaas wel ja..quote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
demon days is dat
1. coldplay - x&y
quote:Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef peaceman het volgende:
De vriend van Olivia Newton John
Die heet trouwens Supernatural ofzo.quote:
Ow, dat moet haast wel. Als je niet snel de titel noemt ga ik je punt inpikkenquote:Op maandag 5 december 2005 16:49 schreef bigshadow het volgende:
Of M.I.A misschien wel?
Fuck had ik niet gezienquote:Op maandag 5 december 2005 17:01 schreef bukgeit het volgende:
Eye To The Telescope van KT Tunstall? (>>>> Al genoemd door Neleos)
Nee het punt blijft bij jou en wel hierom.quote:Op maandag 5 december 2005 17:18 schreef bukgeit het volgende:
Geen moeite mee. Jij bent de jury.
Dat is trouwens de bandnaam, hoewel officieel zonder streepje misschien (self titled album).quote:
Strange Geometry heet dat album. Erg goed album!quote:Op maandag 5 december 2005 17:34 schreef Neleos het volgende:
Clientele stond bovenaan in je album top 100, dacht ik.
Maar titels weet ik weer niet![]()
Maar als dat de allertijden lijst is is het dus geen album van 2005. Tenzij ze toevallig een nieuwe hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 17:34 schreef Neleos het volgende:
Clientele stond bovenaan in je album top 100, dacht ik.
Maar titels weet ik weer niet![]()
Strange Geometry is uit 2005quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar als dat de allertijden lijst is is het dus geen album van 2005. Tenzij ze toevallig een nieuwe hebben natuurlijk.
In een keer goed!quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Strange Geometry heet dat album. Erg goed album!![]()
Bartrid +1quote:Op maandag 5 december 2005 19:32 schreef bartrid het volgende:
Bill Clinton?
ja maar die had ik pas nog gevraagd.quote:Op maandag 5 december 2005 19:41 schreef peaceman het volgende:
Had jij niet een plaat van The Young Gods gekocht of zoiets?
quote:An intriguing blend of heavy rock, punk dynamics, and occasional forays into sonic freak-outs somewhere between Sonic Youth and the early Butthole Surfers, New York art grunge triocan at times be frustratingly difficult to pin down, but their best work has a noisy, rattling power.
Neequote:Op maandag 5 december 2005 20:57 schreef bartrid het volgende:
Ik neem aan dat iedereen sinterklaas aan het vieren is
quote:
quote:Although's brand of noisy hard rock became more commercially viable starting around 1991, it wasn't until 1993 that the group finally released a follow-up, Gimmick, which was quickly followed by 1994's Lardroom. A label switch from American to Man's Ruin, owned by poster artist Frank Kozik, resulted in 1995's Peacekeeper EP and 1996's L Ron. But by this point, Sardy's sideline career as a producer and engineer was starting to take precedence over his own recordings.
quietly broke up in 1997.
Okquote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef ranja het volgende:
Dog eat dog
Onderhonden
Temple of the dog
Dogs d'amour
7 year bitch
Greyhound
Luie hond
Dogs die in hot cars
Joboxers
Straw dogs
bonus: GOD (dog achterstevoren)
Ik heb geen idee van dat fragment.quote:Op maandag 5 december 2005 17:33 schreef ranja het volgende:
Als je'm kent: Serena-Maneesh.
Als je'm niet kent: leren kennen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:59 schreef bartrid het volgende:
kut ik ken dat nummer. The The?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |