Nee, deze meneer leeft nog.quote:Op maandag 5 december 2005 10:28 schreef Neleos het volgende:
Charles Mingus?
Nee, Amerikaan.quote:Op maandag 5 december 2005 10:29 schreef ranja het volgende:
David Bowie?
klopt.quote:Op maandag 5 december 2005 10:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
jj cale volgens mij...
quote:Op maandag 5 december 2005 10:51 schreef DaisyDuke het volgende:
hit me baby one more time
Oops! I did it again
sometimes
Welke 2 nummers hebben allebei deze lyrics?quote:There's one more kid that will never go to school
Never get to fall in love, never get to be cool
Dat bedoelde ik jaquote:Op maandag 5 december 2005 11:39 schreef schaap001 het volgende:
Rocking in the free world - Neil Young
Daughter (live-versie) - Pearl Jam
![]()
Dat klopt en voor wie interesse heeft, dit is de tracklist:quote:Op maandag 5 december 2005 11:56 schreef DaisyDuke het volgende:
"You've Got to Hide Your Love Away"
I Am Sam
Tsja, volgens mij kwam ie vlak na de opnames, maar nog wel voor de release bij de band. Misschien dat ze ´m alvast een credit gegeven hebbenquote:Op maandag 5 december 2005 12:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Op Nirvana's debuut Bleach staat gitarist Jason Everman bij de bandleden vermeld. Opmerkelijk, want hij speelde geen noot op dit album. Waarom dan toch deze vermelding?
quote:Op maandag 5 december 2005 12:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij kwam ie vlak na de opnames, maar nog wel voor de release bij de band. Misschien dat ze ´m alvast een credit gegeven hebben![]()
Nee, het was een gitarist. Maar buiten een handjevol live optredens heeft ie nooit deel uitgemaakt van de band.quote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef Z het volgende:
Was het niet de ex-drummer?
Nee, het ging om een andere bijdrage.quote:Op maandag 5 december 2005 12:35 schreef dolle_hond het volgende:
hij heeft meegeschreven aan de nummers?
Haha, het zal toch niet zo zijn dat hij mocht meebetalen aan de opnames in ruil voor een credit?quote:Op maandag 5 december 2005 12:37 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Nee, het ging om een andere bijdrage.
Sterker nog, hij heeft alle opnamekosten betaald en is niet veel later keihard uit de band gebonjoured!quote:Op maandag 5 december 2005 12:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Haha, het zal toch niet zo zijn dat hij mocht meebetalen aan de opnames in ruil voor een credit?
Haha, de sukkel!quote:Op maandag 5 december 2005 12:40 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft alle opnamekosten betaald en is niet veel later keihard uit de band gebonjoured!
schaap+1
Geen idee. Kan er niets eens 1-tje noemen...quote:Op maandag 5 december 2005 12:56 schreef schaap001 het volgende:
Na Nirvana dook Jason Everman (o.a.) nog op in Soundgarden. Noem 5 soundtracks van films waarop Soundgarden met een song te horen is?
Ach Peaceman, je moet maar zo denken....volgend jaar: nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:59 schreef peaceman het volgende:
Toekomstig top 5 kandidaat die Schaap...![]()
poor me![]()
Beide goed.quote:Op maandag 5 december 2005 13:07 schreef DaisyDuke het volgende:
1. Singles
2. The Basketball Diaries (dacht ik...)
3. ?
4. ?
5. ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |