Dat is trouwens de bandnaam, hoewel officieel zonder streepje misschien (self titled album).quote:
Strange Geometry heet dat album. Erg goed album!quote:Op maandag 5 december 2005 17:34 schreef Neleos het volgende:
Clientele stond bovenaan in je album top 100, dacht ik.
Maar titels weet ik weer niet![]()
Maar als dat de allertijden lijst is is het dus geen album van 2005. Tenzij ze toevallig een nieuwe hebben natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 17:34 schreef Neleos het volgende:
Clientele stond bovenaan in je album top 100, dacht ik.
Maar titels weet ik weer niet![]()
Strange Geometry is uit 2005quote:Op maandag 5 december 2005 17:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Maar als dat de allertijden lijst is is het dus geen album van 2005. Tenzij ze toevallig een nieuwe hebben natuurlijk.
In een keer goed!quote:Op maandag 5 december 2005 17:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Strange Geometry heet dat album. Erg goed album!![]()
Bartrid +1quote:Op maandag 5 december 2005 19:32 schreef bartrid het volgende:
Bill Clinton?
ja maar die had ik pas nog gevraagd.quote:Op maandag 5 december 2005 19:41 schreef peaceman het volgende:
Had jij niet een plaat van The Young Gods gekocht of zoiets?
quote:An intriguing blend of heavy rock, punk dynamics, and occasional forays into sonic freak-outs somewhere between Sonic Youth and the early Butthole Surfers, New York art grunge triocan at times be frustratingly difficult to pin down, but their best work has a noisy, rattling power.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |