Je gaat toch zeker niet nu al een kerstboom halenquote:Op zondag 4 december 2005 12:07 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga mezelf in de hel van de tuincentrumarena werpen...
Wish me luck...
good luck and have funquote:Op zondag 4 december 2005 12:07 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga mezelf in de hel van de tuincentrumarena werpen...
Wish me luck...
Flugeltjequote:Op zondag 4 december 2005 12:12 schreef Kleintje het volgende:
Wie gaat er nu vandaag de dag vrijwilligig een tuincentrum in...
JE LIJKT WEL GEK
Het zal overal wel verschrikkelijk druk zijn.quote:Op zondag 4 december 2005 12:12 schreef Kleintje het volgende:
JE LIJKT WEL GEK
ja sommige mensenkunne echt alles hebben hequote:
Ikquote:Op zondag 4 december 2005 12:12 schreef Kleintje het volgende:
JE LIJKT WEL GEK
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 4 december 2005 12:17 schreef Kleintje het volgende:
Ik koop gewoon niet in!
Ik vier straks wel dat het 13 januari is ofzo.... dan krijgen ze 'spontaan' een cadeau!
Ik doe het met kerst makkelijker, bestel de hele zwik bij Albert... Komen ze netjes hier afleveren, geen centje pijn dusquote:Op zondag 4 december 2005 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga wel met kerst... maar heb wel gezegd dat ik geen 2 dagen van huis wil zijn omdat de familie dat zo leuk vind.
Kerstavond gaan we naar mijn ouders, dan ontbijten we daar met kerstochtend.
1e kerstdag gaan we dan overdag naar mijn schoonouders, daar het kerstdiner en dan weer 2 uur in de auto op weg naar huis. Hebben we 2e kerstdag om als lamlullen op de bank te hangen en chinees te halen of pannenkoeken te eten
Dat geduw in de supermarkten om het laatste stukje vlees te kopen.... rot op... ik eet iedere dag lekker. Dan doe ik het met kerst maar een keer simpel of ik haal het eten een paar weken van te voren en ik pleur het in de vriezer...
En die nieuwe x-boxen kunnen je dvd's ook nog eens permanent beschadigenquote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap de Nederlanders niet. Klagen dat we het zo slecht hebben. Maar binnen een paar uur vliegen de nieuwe X-boxen de winkels uit.
Iedereen viert Sinterklaas en kerst, en nee, niet 1 cadeau, nee... het liefst meerdere en nog dure ook.
pfff
Sinterklaas gisteren heeft me 15 euro gekost, wij doen écht aan kleinigheidjesquote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap de Nederlanders niet. Klagen dat we het zo slecht hebben. Maar binnen een paar uur vliegen de nieuwe X-boxen de winkels uit.
Iedereen viert Sinterklaas en kerst, en nee, niet 1 cadeau, nee... het liefst meerdere en nog dure ook.
pfff
Is dat zo? Vind zo'n xbox 360 wel cool... Ik wacht nog effe met de aankoop ivm kinderziektes etc...quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En die nieuwe x-boxen kunnen je dvd's ook nog eens permanent beschadigen
Check: http://www.tweakers.net/nieuws/40172quote:Op zondag 4 december 2005 12:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is dat zo? Vind zo'n xbox 360 wel cool... Ik wacht nog effe met de aankoop ivm kinderziektes etc...
Als ik Gamekings mag geloven is het wel een hele vooruitgang (grafisch)quote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, de nieuwe X-boxen zijn asociaal duur en nog niet eens echt goed...
Ik vind het zelfs zo saai... dat ik jullie ff verlaatquote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
Het maken van caps begint nu ook al saai te worden.
Tot hoe laat duurt de geheime opdracht?
Dat geloof ik direct... maar kom op... die prijs...quote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als ik Gamekings mag geloven is het wel een hele vooruitgang (grafisch)
Gebruikers fouten...quote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Check: http://www.tweakers.net/nieuws/40172
ja 300-400 euro = max 880 guldentjes...quote:Op zondag 4 december 2005 12:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct... maar kom op... die prijs...
Doe even ouderwets en reken het eens om...
Die zijn gekquote:Op zondag 4 december 2005 12:37 schreef Kleintje het volgende:
Hebben jullie gezien voor hoeveel die dingen weggaan op marktplaats???
Het is niet normaal meer..
zie hier
Tot op heden hebben ze geen commentaar gehoord van bb...quote:Op zondag 4 december 2005 12:38 schreef Kinga het volgende:
Uhhh, Dido in de jacuzzi? Mocht toch niet met rantsoen?!
Didoquote:Op zondag 4 december 2005 12:43 schreef farceman het volgende:
mistte het weer...ging het knuffelen nu van dido of van roel uit?
Zal wel verzamelitem zijn> Met zegel...lache als er dan enkel bakstenen in zittenquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 12:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal wel verzamelitem zijn> Met zegel...lache als er dan enkel bakstenen in zitten![]()
Hoi trouwe Fan!quote:
Dank je, dat is trouwens wel voor het eerst...ZOuze hem toch missen of komt het door afstandelijke gedrag roelquote:
Het is echt triest aan het worden...quote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi trouwe Fan!![]()
BB is echt te saai voor woorden nu he?
Ik ben lekker bezig mijn mp3 verzameling uit te breiden...quote:Op zondag 4 december 2005 12:54 schreef versabommie het volgende:
tja kep nu de stream nec-vitesse maar op staan![]()
Kep hier nog 56 gig voor je liggenquote:Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig met mijn mp3 verzameling uit te breiden...
Met..?quote:Op zondag 4 december 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ben lekker bezig mijn mp3 verzameling uit te breiden...
zow, ik zit nu op zo'n 20 gig...quote:Op zondag 4 december 2005 12:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kep hier nog 56 gig voor je liggen![]()
Hmmm.. bedoelde eigenlijk, noem eens de soort muziek of artiest.quote:
Voornamelijk Dance...quote:Op zondag 4 december 2005 13:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hmmm.. bedoelde eigenlijk, noem eens de soort muziek of artiest.
Ik vind dat Lieske zich vaker en beter kan verplaatsen in de ander, dan dat Dido dat doet.quote:Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef riri het volgende:
je kan ook zeggen dat Lieske zich niet verplaatst in een ander
Ach Dido is verpleegster en dat is vaag volk over het algemeen!quote:Op zondag 4 december 2005 13:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind dat Lieske zich vaker en beter kan verplaatsen in de ander, dan dat Dido dat doet.
Dido doet alsof ze héél sociaal voelend is, maar is dat dus niet, bij Lieske vind ik dat precies anders om![]()
Vergeet jequote:Op zondag 4 december 2005 13:14 schreef Kleintje het volgende:
Saai gedoe... ik ga maar naar het strand...
Tot later
Ja heb je wel gelijk inquote:Op zondag 4 december 2005 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach Dido is verpleegster en dat is vaag volk over het algemeen!
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef riri het volgende:
Bij Lieske draait het om het geld,die studentenvriendjes lachen zich het apezuur(bij dat corps in Groningen zijn al heel wat weddenschappen afgesloten).....hele opzet is voor Lieske is dat ze met het geld de deur uit sjouwt....haar ouders zijn al hartstikke rijk,als je hun huis ziet weet je genoeg,dus er kan nog wel meer nog bij.
Opdracht: Als 19 jarig blond meisje het BB huis in,zo af en toe wat in je nakie rondhuppelen en je wint de pot![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef riri het volgende:
Bij Lieske draait het om het geld,die studentenvriendjes lachen zich het apezuur(bij dat corps in Groningen zijn al heel wat weddenschappen afgesloten).....hele opzet is voor Lieske is dat ze met het geld de deur uit sjouwt....haar ouders zijn al hartstikke rijk,als je hun huis ziet weet je genoeg,dus er kan nog wel meer nog bij.
Opdracht: Als 19 jarig blond meisje het BB huis in,zo af en toe wat in je nakie rondhuppelen en je wint de pot![]()
Ik wil je kut likken Lieskequote:Op zondag 4 december 2005 13:24 schreef Kinga het volgende:
Wat roepen ze?
quote:Op zondag 4 december 2005 13:24 schreef Kinga het volgende:
Wat roepen ze?
Lieske overstuur? Wapperende handjes? Durft nu het huis niet meer uit?quote:Op zondag 4 december 2005 13:27 schreef Rams3s het volgende:
Iemand riep: "Lieske ik wil je in je kontje nemen!"
Kijken zeker ook op fok! voor de scans....quote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef cuall het volgende:
[..]Roel en Rob zijn The best, Dido aan je kutje likken Lieske ik wil je in je kontje nemen
Zijn w.s. jonge jochies![]()
Ik ben onschuldigquote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kijken zeker ook op fok! voor de scans....
Nee, zal wel buiten iets aan de hand zijn geweest. Het klonk zacht. Maar de timing was leuk.quote:Op zondag 4 december 2005 13:41 schreef Bartoli het volgende:
Waarom maakt BB zich er zo druk om als iemand na 104 dagen vindt dat het soms niet leuk is
Nathalie zit erbij.quote:Op zondag 4 december 2005 13:41 schreef regenworm het volgende:
iedereen zit binnen is de geheime opdracht voorbij.
Want Dido en Roel zitten aardig te zoenen![]()
![]()
![]()
Als joost het soms niet leuk vind wat moeten wij het dan vinden.quote:Op zondag 4 december 2005 13:40 schreef Foreverblue het volgende:
joost zegt: soms vind ik het niet leuk hier
BB: Dit is een waarschuwing
Joost: Nou, dat mag ik toch vinden?
Het is zo saai nu... dus bedenk hier maar een naakte Lieske bijquote:Op zondag 4 december 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zag het niet maar dat kwam weer door de geweldige regie.
Veel plezierquote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef Snaptnix het volgende:
De visite is binnen, sinterklaastijd.
Tot later![]()
Hopelijk is het dan iets minder saai
ik bedenk nu lieske erbijquote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is zo saai nu... dus bedenk hier maar een naakte Lieske bij
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk... dat is al beterquote:
Dit vind ik heel ergquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
Regenworm en Muerte... we zijn trouwens weer de enige op het moment, geloof ik.
quote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ha... en Bartoli en Bocaj natuurlijkquote:
Niks aan toe te voegen!!!quote:Op zondag 4 december 2005 12:09 schreef Kleintje het volgende:
Ze ziet er nu gewoon totaal niet uit...
Ik kan haar hier echt niet mooi vinden.
Goed streamverslagen van vrijdag zijn gelezen... dus nu op naar zaterdag...
quote:Op zondag 4 december 2005 14:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha... en Bartoli en Bocaj natuurlijk
Ik weet niet hoe laat die begonnen is. De 48 uur moet nu wel bijna om zijn lijkt me.quote:Op zondag 4 december 2005 14:03 schreef Manu82 het volgende:
Hoe laat is die opdracht eigenlijk afgelopen?
Ja, inderdaad, dacht ik ook, ga me dan toch afvragen of ze Dido en Roel meteen weer alleen laten!!quote:Op zondag 4 december 2005 14:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat die begonnen is. De 48 uur moet nu wel bijna om zijn lijkt me.
nadat Lieske Chantal heeft geimiteerd probeert ze nu Ingrid te imiteren (en mij te irriteren)quote:
Ik hoor van Joost net... dat als de zwaan-kleef aan opdracht mislukt... ze een extra streng ratsoen krijgen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dacht ik ook, ga me dan toch afvragen of ze Dido en Roel meteen weer alleen laten!!
en terecht, laat ze maar eens lijden, luie flikkers of een rantsoen met alleen alcoholquote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoor van Joost net... dat als de zwaan-kleef aan opdracht mislukt... ze een extra streng ratsoen krijgen.
nu snap ik ook wel waarom klef en bef meewerkenquote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoor van Joost net... dat als de zwaan-kleef aan opdracht mislukt... ze een extra streng ratsoen krijgen.
Als klef en bef het weten is de opdracht mislukt toch???quote:Op zondag 4 december 2005 14:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu snap ik ook wel waarom klef en bef meewerken![]()
totaal mee eens, mijn depressie word zo met het moment groterquote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef Bartoli het volgende:
aub geen caps van Lieske, daar wordt je niet vrolijker van![]()
Ze zullen wel vermoeden dat het om een geheime opdracht.quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als klef en bef het weten is de opdracht mislukt toch???
het is ze nooit verteld. Maar ze zijn ook niet zo achterlijk dat ze dat niet kunnen raden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als klef en bef het weten is de opdracht mislukt toch???
quote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
totaal mee eens, mijn depressie word zo met het moment groter
quote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef Bartoli het volgende:
aub geen caps van Lieske, daar wordt je niet vrolijker van![]()
ik ben net wakker en wil nu niet weer in slaap vallen en een nachtmerrie krijgen met Lieske erin...quote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zeg al weken dat Lieske alles doet om bevestiging te krijgen... Mja er zijn een hoop mensen die dat niet willen zien of weten...quote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
nadat Lieske Chantal heeft geimiteerd probeert ze nu Ingrid te imiteren (en mij te irriteren)
de vrouwelijke kloon van Robquote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het dagboek op Talpa:
Dido heeft het gevoel dat ze Big Brother al helemaal heeft gewonnen. Allereerst al omdat ze uit al die mensen werd uitgekozen om aan het spel mee te doen, maar ook omdat ze al drie Banken heeft overleefd. Daaruit concludeert ze dat er toch wel mensen zijn die haar dus wel oké vinden.
Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Mee eens. Ik vind Lieske eigenlijk typisch zo'n figuur dat bij een groepje moet horen. Studentencorps, Chantal Ingrid. Vond ik in het begin trouwens minder, maar nu komt haar ware aard boven.quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zeg al weken dat Lieske alles doet om bevestiging te krijgen... Mja er zijn een hoop mensen die dat niet willen zien of weten...
Best zonde dat ze zo zichzelf niet meer is...
Het moment dat ze te horen krijgen dat ze nog een week moeten zitten wordt zoooooooo mooiquote:
Zolang Lieske en NatteLie er niet bij zitten vind ik alles primaquote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
De finalisten zit nu in de huiskamer
quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het dagboek op Talpa:
Dido heeft het gevoel dat ze Big Brother al helemaal heeft gewonnen. Allereerst al omdat ze uit al die mensen werd uitgekozen om aan het spel mee te doen, maar ook omdat ze al drie Banken heeft overleefd. Daaruit concludeert ze dat er toch wel mensen zijn die haar dus wel oké vinden.
Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Het is wel arrogant, maar ik denk dat heel veel bewoners zo over zichzelf denken......quote:Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ze moest eens weten, dan gaat ze helemaal over de rooie
![]()
over arrogantie gesproken
![]()
Ik vind Dido een leuke meid hoor. In de test van BB kwam ik ook als een Dido-type naar voren.quote:Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
De finalisten zit nu in de huiskamer
Hahaha, nee júllie gaan weer eens zwelgend in Dido-haat over de rooie. Want ze heeft gewoon geljik.quote:Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
over arrogantie gesproken
![]()
Dat denk ik dus niet, Lieske en Ingrid hebben dat zelfs een keer aangegeven. Die zetten zichzelf zeker niet op zo'n voetstuk.quote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is wel arrogant, maar ik denk dat heel veel bewoners zo over zichzelf denken......
Ben benieuwd of er weer twee groepjes gaan onstaanquote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
[..]
precies, van mij mogen de drie in de jacuzzi meegspoeld worden met het water door de afvoer..............rechtstreeks het riool in
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, nee júllie gaan weer eens zwelgend in Dido-haat over de rooie. Want ze heeft gewoon geljik.![]()
Als je drie banken overleeft, dan moet er echt wel een paarduizend keer een duur SMS'je voor jou verzonden zijn.
Die bestaan al, alleen is Joost de pendelaar.quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er weer twee groepjes gaan onstaan
1. lieske Ingrid Joost
2. Roel dido Nath
Lieske heeft ook 4x de bank overleefd... en heeft meer sms-en gehadquote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, nee júllie gaan weer eens zwelgend in Dido-haat over de rooie. Want ze heeft gewoon geljik.![]()
Als je drie banken overleeft, dan moet er echt wel een paarduizend keer een duur SMS'je voor jou verzonden zijn.
Da's waar. Ik doe ook maar mijn best door het nog enigszins op te nemen voor die verwaande zelfingenomen kakbitch.quote:
Bij mij mogen nog steeds NatteLie en Lieske het riool ingaan en ongezien de tyfus krijgenquote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
[..]
precies, van mij mogen de drie in de jacuzzi meegspoeld worden met het water door de afvoer..............rechtstreeks het riool in
![]()
O, zei Dido dan dat ze populairder is dan Lieske?quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske heeft ook 4x de bank overleefd... en heeft meer sms-en gehad
ja door dronken studentjesquote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem. Ik heb er nog maar 2. Ik denk dat ik er toch even uit moet.quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb nog 3 peuken.... Daarna of stoppen met roken of gaan douchen, aankleden, scheren en naar buiten....
Over de geheime opdracht die duurt nog tot 14:45 (volgens Lieske)quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef farceman het volgende:
versta er niks van waar doen ze nu zo geheimzinnig over?
Is dat trouwens een beetje gelukt? Heb geen tijd gehad voor streamen dit weekend, het leek wel goed te gaan volgens de verslagen, maar toch, deze groep en opdrachten halenquote:Op zondag 4 december 2005 14:42 schreef regenworm het volgende:
Over de geheime opdracht die duurt nog tot 14:45 (volgens Lieske)
De opdracht is aardig gelukt maar ik durf niet te zeggen of hij geslaagd is.quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef soylent het volgende:
[..]
Is dat trouwens een beetje gelukt? Heb geen tijd gehad voor streamen dit weekend, het leek wel goed te gaan volgens de verslagen, maar toch, deze groep en opdrachten halen
Dat is verrassend.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef cuall het volgende:
.......en Dido heeft het weer over het feit dat Ingrid haar heeft genomineerd
Ach, het is ook maar net wat Talpa wil toch? Dat iemand de bank een aantal keren heeft overleeft (zowel Dido als Lieske) zegt me weinig meer.quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ik krijg met de seconde meer hekel aan die Lieske.quote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Roel wordt de beste klant van zijn eigen kliniek
Roel: Zo is het Lies.
Nadat Roel weg was... Lieske: sukkel
doet meequote:Op zondag 4 december 2005 14:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik krijg met de seconde meer hekel aan die Lieske.Wil niemand mij dan helpen om haar eruit te halen?????
![]()
![]()
![]()
Laten we het hopen in groepjes zijn de gesprekken nl. veel leukerquote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er weer twee groepjes gaan onstaan
1. lieske Ingrid Joost
2. Roel dido Nath
Lieske vertelde dat aan joost en ingrid.quote:Op zondag 4 december 2005 14:55 schreef Aventura het volgende:
Die opdracht ging later in dan 14:45 eergister.
Ik niet, ik vind Lieske nog prima te pruimen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik krijg met de seconde meer hekel aan die Lieske.Wil niemand mij dan helpen om haar eruit te halen?????
![]()
![]()
![]()
ik ook, maar ik heb geen zin meer om elke keer op anti lieske opmerkingen te gaan reageren.quote:Op zondag 4 december 2005 14:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind Lieske nog prima te pruimen.![]()
alles is opquote:Op zondag 4 december 2005 14:57 schreef ruby het volgende:
Hebben ze geen alcoholvoorraad ofzo die ze nog moeten opmaken?
Nou, dat belooft wat voor de rest van de dag.quote:Op zondag 4 december 2005 14:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
alles is op
Ze hebben nog één fles wijn voor vanavond die hebben ze gisteren van BB gekregen
Volgens mij zijn er nu veel mensen die net als in het huis kampen hebben:quote:Op zondag 4 december 2005 14:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb geen zin meer om elke keer op anti lieske opmerkingen te gaan reageren.
Chips... ik werd afgeleid door het memory zie ik. Dan deze maarquote:
Hoezo raar? Ik vind het een verademingquote:Op zondag 4 december 2005 15:01 schreef farceman het volgende:
volgens mij was het rond 1530, hoop dat BB wel iets loslaat daarover.
Vind het toch raar, dido en roel hebben nu echt (ten onrechte) het gevoel dat ze minder met elkaar moeten optrekken
ze zei er nog wel iets anders achteraan: Als de mensen thuis de mensen die er nu nog inzitten leuker vinden, dan ben ik toch ver gekomen...ongeveer zoietsquote:
m'n vriendin doet het ook altijd met fohn en het haar zit er nog prima opquote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef Sjet het volgende:
ff een vraagje; waarom drogen die dames hun haar altijd met fohn en krultang? Is toch helemaal niet goed voor je haar?![]()
En ik kan ook niet zeggen dat het haar er altijd veel beter van gaat zitten..... want volgens mij als NatteAlie haar zo aan de lucht laat drogen zit het precies het zelfde als nu [na al dat 'droogwerkt']
Als ik m'n haar föhn (wat ik nooit doe), lijk ik op een ontplofte paardenbloem. Geen gezicht, dus ik ga voor het drogen op de natuurlijke manier.quote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef Sjet het volgende:
ff een vraagje; waarom drogen die dames hun haar altijd met fohn en krultang? Is toch helemaal niet goed voor je haar?![]()
En ik kan ook niet zeggen dat het haar er altijd veel beter van gaat zitten..... want volgens mij als NatteAlie haar zo aan de lucht laat drogen zit het precies het zelfde als nu [na al dat 'droogwerkt']
Doe ik ook altijd... Mijn haar is bijna droog... Net geverfd...quote:Op zondag 4 december 2005 15:21 schreef ruby het volgende:
Als ik m'n haar föhn (wat ik nooit doe), lijk ik op een ontplofte paardenbloem. Geen gezicht, dus ik ga voor het drogen op de natuurlijke manier.
helemaal met je eens! zilke opdrachten neem je niet aan, getuigt van geen respect voor gevoelensquote:Op zondag 4 december 2005 15:26 schreef sleepy1958 het volgende:
Nou, confronteer Dido en Roel maar met deze opdracht. Opdracht gelukt. Roel en Dido
krijgen een feestweek en vrijstelling voor de volgende gruwelijke weekopdracht. Nominatie
van Dido wordt ingetrokken.
De rest wordt keihard aangepakt voor deze smakeloze aktie. Ze hadden de opdracht
moeten weigeren. Zo ga je niet om met je huisgenoten.
Vooral Joost en Lieske hebben zich weer eens van hun meest irritante, egoistische
kant laten zien.
Wat mij betreft gaat Dido of Roel BB5 winnen!!!
De ene keer gaat het uit van Roel en de andere keer van Dildo.quote:Op zondag 4 december 2005 15:28 schreef farceman het volgende:
BB keur die opdracht goed! dan kunnen ze aan de gang.
iniatief gaat trouwens weer uit van dido
quote:Op zondag 4 december 2005 15:26 schreef sleepy1958 het volgende:
Nou, confronteer Dido en Roel maar met deze opdracht. Opdracht gelukt. Roel en Dido
krijgen een feestweek en vrijstelling voor de volgende gruwelijke weekopdracht. Nominatie
De rest wordt keihard aangepakt voor deze smakeloze aktie. Ze hadden de opdracht
Vooral Joost en Lieske hebben zich weer eens van hun meest irritante, egoistische
kant laten zien.
hihihiquote:Op zondag 4 december 2005 15:29 schreef farceman het volgende:
[..]
helemaal met je eens! zilke opdrachten neem je niet aan, getuigt van geen respect voor gevoelens
LOLquote:Op zondag 4 december 2005 15:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ik m'n haar föhn (wat ik nooit doe), lijk ik op een ontplofte paardenbloem. Geen gezicht, dus ik ga voor het drogen op de natuurlijke manier.
idd mee eens maar ja aan de andere kant BB zou BB niet zijn om het niet te doenquote:Op zondag 4 december 2005 15:29 schreef farceman het volgende:
[..]
helemaal met je eens! zilke opdrachten neem je niet aan, getuigt van geen respect voor gevoelens
quote:Op zondag 4 december 2005 15:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd... Mijn haar is bijna droog... Net geverfd...![]()
Doe het ook altijd en ik kan je verzekeren dat mijn lange krullenbos er nog steeds perfect uitziet, en ik fohn het omdat ik het haat om met nat haar rond te lopen.....en dan duurt het ook nog uren voordat het droog is en als ik het fohn is het binnen tien minuten droog.quote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef Sjet het volgende:
Vind het zwaar overdreven hoor.... Alsof hebben Didroel respect voor het feit dat wij [en hun mede bewoners] kotsmisselijk worden van hun gekleiquote:Op zondag 4 december 2005 15:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Zonder deze opdracht zou Brigid niet tijdens de live gezegd hebben dat het bij de exit spannend wordt tussen Roel en Dido. Dus zonder deze opdracht zou Rob er nog in zitten en was de helft van het stelletje naar huis gestuurd. Roel en Dido moeten blij zijn met deze opdracht.quote:Op zondag 4 december 2005 15:26 schreef sleepy1958 het volgende:
kant laten zien.
ik ben het hier ten dele mee eens. ik vind het inderdaad dat bij verschillende bewoners de moraal wat fluctueert. van de andere kant was het zwaar irritant dat ze de hele tijd lagen te kleffen en te zeiken en het is maar 48 uur. hoe sommige mensen met deze opdracht zijn omgegaan vind ik wel raar, maar ik vind toch dat Joost het vrij goed gedaan heeft, hij en Roel komen steeds dichter bij elkaar, wat misschien ook wel de bedoeling was. En ten slotte, het interesseert me nu even niet wie wel winnen alleen wie niet winnen en zoals de meesten hier weten haat ik NatteLie en Lieske!!quote:Op zondag 4 december 2005 15:26 schreef sleepy1958 het volgende:
kant laten zien.
Ja precies, dat snap ik helemaal. Al duurt het bij mijn haar ook enorm lang voordat het droog is maar dat is gewoon kwestie van persoonlijke keuze.quote:Op zondag 4 december 2005 15:35 schreef nicoleV het volgende:
[..]
Doe het ook altijd en ik kan je verzekeren dat mijn lange krullenbos er nog steeds perfect uitziet, en ik fohn het omdat ik het haat om met nat haar rond te lopen.....en dan duurt het ook nog uren voordat het droog is en als ik het fohn is het binnen tien minuten droog.
Ik geef niet af op dido en roelquote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef sleepy1958 het volgende:
Snap er echt niets van dat er hier zo veel zijn die afgeven op Dido en Roel. Ik word
echt niet kotsmisselijk van hun knuffelpartijen. Wordt eerder kotsmisselijk van het
constante azijngepis hier over hun relatie.
Dido en Roel hebben deze BB van begin tot einde gemaakt. Alle anderen spelen
alleen maar bijrollen. Vooral Joost en Lieske zijn irritante, egocentrische persoontjes.
Maak je niet zo druk.quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef sleepy1958 het volgende:
Snap er echt niets van dat er hier zo veel zijn die afgeven op Dido en Roel. Ik word
echt niet kotsmisselijk van hun knuffelpartijen. Wordt eerder kotsmisselijk van het
alleen maar bijrollen. Vooral Joost en Lieske zijn irritante, egocentrische persoontjes.
Echt waar?quote:Op zondag 4 december 2005 15:38 schreef Manu82 het volgende:
en zoals de meesten hier weten haat ik NatteLie en Lieske!!
Wat is er van Roel over?quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef sleepy1958 het volgende:
Ja inderdaad, ik denk er precies hetzelfde over ! Helemaal mee eens, zij twee zijn de enige twee die BB2005 interessant makenquote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef sleepy1958 het volgende:
Waarom dan? Wat is er aan dan?quote:Op zondag 4 december 2005 15:44 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik denk er precies hetzelfde over ! Helemaal mee eens, zij twee zijn de enige twee die BB2005 interessant maken
Misschien merk je dan ook dat hij echt verliefd is. Mensen zijn heel anders als ze niet verliefd zijn.......quote:Op zondag 4 december 2005 15:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat is er van Roel over?
Niks sinds hij iets met dido heeft is een zacht gekookt eitje.
In het begin was het stoere gozer fuck de roels.
De stiekem rookopdracht deed hij heel erg goed.
Nu loopt hij alleen maar achter Dido en zegt ja dido ja dido.
Wat maken ze intressant?quote:Op zondag 4 december 2005 15:44 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik denk er precies hetzelfde over ! Helemaal mee eens, zij twee zijn de enige twee die BB2005 interessant maken
Grappig is dat al deze persoonlijke voorkeuren, het maakt mij allemaal niets uit wie er b.v. wint dat heb ik bij geen een BB nog intressant gevonden...En ik denk dat iedereen in het huis een bijdrage levert irritant of niet irritant. En als mensen zich echt ergeren....dan kijk je toch niet meer, dat zou ik tenminste doen....quote:Op zondag 4 december 2005 15:40 schreef sleepy1958 het volgende:
d'r is de helft van de tijd geen fuck aan, denk dat je ook beter kunt zeggen dat zij het leuker maken....quote:
Nou iemand met een macho gedrag als roel vind ik het gewoon een afgang.quote:Op zondag 4 december 2005 15:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien merk je dan ook dat hij echt verliefd is. Mensen zijn heel anders als ze niet verliefd zijn.......
Echt grote onzin, is elke dag maar uurtje en 's nachts natuurlijk. Zelfde tijd sporten er ook mensen...quote:Op zondag 4 december 2005 15:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat maken ze intressant?
Niks, ze ligggen alleen maar het op het bed te kleffen.
Hun gesprekken gaan nergens over en ze zoeken alleen maar een bevestiging.
Is nog niet duidelijk waarom dan....... ?quote:Op zondag 4 december 2005 15:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
d'r is de helft van de tijd geen fuck aan, denk dat je ook beter kunt zeggen dat zij het leuker maken....
mee eens, met name die idiote kutsporters zijn zwaar irritant, dan heb ik liever een onzingesprekquote:Op zondag 4 december 2005 15:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Echt grote onzin, is elke dag maar uurtje en 's nachts natuurlijk. Zelfde tijd sporten er ook mensen...
En hun gesprekken vind ik echt wel interessant en al zouden ze hele dag kleffen wat is daar mis mee? Kijk daar leiver naar dan geduim van ingrid en ontevreden kop van Lies.
Maar regenworm misschien is het wel jalouzie???!!!
sportende idioten, duimende debiel, pratend stelletjequote:Op zondag 4 december 2005 15:50 schreef Sjet het volgende:
[..]
Is nog niet duidelijk waarom dan....... ?
Wel nee maar we verschillen gewoon van mening.quote:Op zondag 4 december 2005 15:49 schreef farceman het volgende:
[..]
Echt grote onzin, is elke dag maar uurtje en 's nachts natuurlijk. Zelfde tijd sporten er ook mensen...
En hun gesprekken vind ik echt wel interessant en al zouden ze hele dag kleffen wat is daar mis mee? Kijk daar leiver naar dan geduim van ingrid en ontevreden kop van Lies.
Maar regenworm misschien is het wel jalouzie???!!!
Als het zo doorgaat ben je zo klaar met lezenquote:Op zondag 4 december 2005 15:52 schreef Sjet het volgende:
Ik ben nu ff weg![]()
Lees het later allemaal wel![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 15:54 schreef sleepy1958 het volgende:
En wat is er op tegen om als je verliefd op elkaar bent, na 103 dagen in dat huis, even
op bed een tijdje in elkaars armen te liggen.
Heb vele, vele gesprekken van hun gevolgd tijdens deze BB. Waren nmm de boeienste
gesprekken van allemaal. Zeker in vergelijking met het gejank en gezemer van Chantal,
Ingrid en Lieske. Joost heb ik nog nooit (uit zichzelf) een verstandig gesprek horen
voeren.
En ja hoor, als je een relatie begint zoek je bevestiging. geldt voor iedereen, ook voor
hun.
Er is niks op tegen om verliefd te zijn, maar de één vindt Roel en Dido te pruimen en de ander niet. Wat is daar nou op tegen? Laat mensen lekker zeiken, daar is dit forum voor.quote:Op zondag 4 december 2005 15:54 schreef sleepy1958 het volgende:
En wat is er op tegen om als je verliefd op elkaar bent, na 103 dagen in dat huis, even
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 december 2005 15:54 schreef sleepy1958 het volgende:
Heb vele, vele gesprekken van hun gevolgd tijdens deze BB. Waren nmm de boeienste
gesprekken van allemaal. Zeker in vergelijking met het gejank en gezemer van Chantal,
Ingrid en Lieske. Joost heb ik nog nooit (uit zichzelf) een verstandig gesprek horen
voeren.
En ja hoor, als je een relatie begint zoek je bevestiging. geldt voor iedereen, ook voor
hun.
tuurlijk, maar het is toch ook de bedoeling om je mening te onderbouwen op een forum en aangezien het SC is, is het toch ook de bedoeling dat er wat discussie is (en al helemaal als we de 1000 nog willen halen)quote:Op zondag 4 december 2005 15:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Er is niks op tegen om verliefd te zijn, maar de één vindt Roel en Dido te pruimen en de ander niet. Wat is daar nou op tegen? Laat mensen lekker zeiken, daar is dit forum voor.
Roel en Dido is niet te pruimen het is nachtmerrie.quote:Op zondag 4 december 2005 15:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Er is niks op tegen om verliefd te zijn, maar de één vindt Roel en Dido te pruimen en de ander niet. Wat is daar nou op tegen? Laat mensen lekker zeiken, daar is dit forum voor.
Ja en Ik vind Lieske en Natte Lie niet meer te pruimen of om het in jou woorden te zeggenquote:Op zondag 4 december 2005 15:59 schreef regenworm het volgende:
[..]
Roel en Dido is niet te pruimen het is nachtmerrie.
echt echt echt ik ben er helemaal klaar mee
SC is gewoon om lekker slap te ouwehoeren en als iemand discussies wil voeren, moet ie dat vooral doen. Maar als iemand gewoon ongefundeerd wil leuteren, moet dat ook goed zijn. Ik kan er eerlijk gezegd niet zo van wakker liggen.quote:Op zondag 4 december 2005 15:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
tuurlijk, maar het is toch ook de bedoeling om je mening te onderbouwen op een forum en aangezien het SC is, is het toch ook de bedoeling dat er wat discussie is (en al helemaal als we de 1000 nog willen halen)![]()
ik eigenlijk wel (ben al een paar nachten te lang doorgegaan)quote:Op zondag 4 december 2005 16:02 schreef ruby het volgende:
[..]
SC is gewoon om lekker slap te ouwehoeren en als iemand discussies wil voeren, moet ie dat vooral doen. Maar als iemand gewoon ongefundeerd wil leuteren, moet dat ook goed zijn. Ik kan er eerlijk gezegd niet zo van wakker liggen.
Wel nee ze lopen dido en roel te stangen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:04 schreef ruby het volgende:
Ze mogen niet meer in de slaapkamer vertoeven overdag.
Is dat niet een beetje overdreven?
ach overdag doen ze toch niks, en in principe hebben ze 's nachts nu wel een eigen slaapkamerquote:Op zondag 4 december 2005 16:06 schreef farceman het volgende:
wat een flauwe streek van Hummie! Gadver ik ga denk ik stoppen met kijken
Ja, ik wou het net zeggen van die gelukkige smile op Roel z'n gezicht.quote:Op zondag 4 december 2005 16:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee ze lopen dido en roel te stangen.
Roel kijkt weer erg happy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |