En die nieuwe x-boxen kunnen je dvd's ook nog eens permanent beschadigenquote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap de Nederlanders niet. Klagen dat we het zo slecht hebben. Maar binnen een paar uur vliegen de nieuwe X-boxen de winkels uit.
Iedereen viert Sinterklaas en kerst, en nee, niet 1 cadeau, nee... het liefst meerdere en nog dure ook.
pfff
Sinterklaas gisteren heeft me 15 euro gekost, wij doen écht aan kleinigheidjesquote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik snap de Nederlanders niet. Klagen dat we het zo slecht hebben. Maar binnen een paar uur vliegen de nieuwe X-boxen de winkels uit.
Iedereen viert Sinterklaas en kerst, en nee, niet 1 cadeau, nee... het liefst meerdere en nog dure ook.
pfff
Is dat zo? Vind zo'n xbox 360 wel cool... Ik wacht nog effe met de aankoop ivm kinderziektes etc...quote:Op zondag 4 december 2005 12:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En die nieuwe x-boxen kunnen je dvd's ook nog eens permanent beschadigen
Check: http://www.tweakers.net/nieuws/40172quote:Op zondag 4 december 2005 12:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is dat zo? Vind zo'n xbox 360 wel cool... Ik wacht nog effe met de aankoop ivm kinderziektes etc...
Als ik Gamekings mag geloven is het wel een hele vooruitgang (grafisch)quote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, de nieuwe X-boxen zijn asociaal duur en nog niet eens echt goed...
Ik vind het zelfs zo saai... dat ik jullie ff verlaatquote:Op zondag 4 december 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
Het maken van caps begint nu ook al saai te worden.
Tot hoe laat duurt de geheime opdracht?
Dat geloof ik direct... maar kom op... die prijs...quote:Op zondag 4 december 2005 12:33 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als ik Gamekings mag geloven is het wel een hele vooruitgang (grafisch)
Gebruikers fouten...quote:Op zondag 4 december 2005 12:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Check: http://www.tweakers.net/nieuws/40172
ja 300-400 euro = max 880 guldentjes...quote:Op zondag 4 december 2005 12:35 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct... maar kom op... die prijs...
Doe even ouderwets en reken het eens om...
Die zijn gekquote:Op zondag 4 december 2005 12:37 schreef Kleintje het volgende:
Hebben jullie gezien voor hoeveel die dingen weggaan op marktplaats???
Het is niet normaal meer..
zie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |