m'n vriendin doet het ook altijd met fohn en het haar zit er nog prima opquote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef Sjet het volgende:
ff een vraagje; waarom drogen die dames hun haar altijd met fohn en krultang? Is toch helemaal niet goed voor je haar?![]()
En ik kan ook niet zeggen dat het haar er altijd veel beter van gaat zitten..... want volgens mij als NatteAlie haar zo aan de lucht laat drogen zit het precies het zelfde als nu [na al dat 'droogwerkt']
Als ik m'n haar föhn (wat ik nooit doe), lijk ik op een ontplofte paardenbloem. Geen gezicht, dus ik ga voor het drogen op de natuurlijke manier.quote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef Sjet het volgende:
ff een vraagje; waarom drogen die dames hun haar altijd met fohn en krultang? Is toch helemaal niet goed voor je haar?![]()
En ik kan ook niet zeggen dat het haar er altijd veel beter van gaat zitten..... want volgens mij als NatteAlie haar zo aan de lucht laat drogen zit het precies het zelfde als nu [na al dat 'droogwerkt']
Doe ik ook altijd... Mijn haar is bijna droog... Net geverfd...quote:Op zondag 4 december 2005 15:21 schreef ruby het volgende:
Als ik m'n haar föhn (wat ik nooit doe), lijk ik op een ontplofte paardenbloem. Geen gezicht, dus ik ga voor het drogen op de natuurlijke manier.
helemaal met je eens! zilke opdrachten neem je niet aan, getuigt van geen respect voor gevoelensquote:Op zondag 4 december 2005 15:26 schreef sleepy1958 het volgende:
Nou, confronteer Dido en Roel maar met deze opdracht. Opdracht gelukt. Roel en Dido
krijgen een feestweek en vrijstelling voor de volgende gruwelijke weekopdracht. Nominatie
van Dido wordt ingetrokken.
De rest wordt keihard aangepakt voor deze smakeloze aktie. Ze hadden de opdracht
moeten weigeren. Zo ga je niet om met je huisgenoten.
Vooral Joost en Lieske hebben zich weer eens van hun meest irritante, egoistische
kant laten zien.
Wat mij betreft gaat Dido of Roel BB5 winnen!!!
De ene keer gaat het uit van Roel en de andere keer van Dildo.quote:Op zondag 4 december 2005 15:28 schreef farceman het volgende:
BB keur die opdracht goed! dan kunnen ze aan de gang.
iniatief gaat trouwens weer uit van dido
quote:Op zondag 4 december 2005 15:26 schreef sleepy1958 het volgende:
Nou, confronteer Dido en Roel maar met deze opdracht. Opdracht gelukt. Roel en Dido
krijgen een feestweek en vrijstelling voor de volgende gruwelijke weekopdracht. Nominatie
De rest wordt keihard aangepakt voor deze smakeloze aktie. Ze hadden de opdracht
Vooral Joost en Lieske hebben zich weer eens van hun meest irritante, egoistische
kant laten zien.
hihihiquote:Op zondag 4 december 2005 15:29 schreef farceman het volgende:
[..]
helemaal met je eens! zilke opdrachten neem je niet aan, getuigt van geen respect voor gevoelens
LOLquote:Op zondag 4 december 2005 15:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Als ik m'n haar föhn (wat ik nooit doe), lijk ik op een ontplofte paardenbloem. Geen gezicht, dus ik ga voor het drogen op de natuurlijke manier.
idd mee eens maar ja aan de andere kant BB zou BB niet zijn om het niet te doenquote:Op zondag 4 december 2005 15:29 schreef farceman het volgende:
[..]
helemaal met je eens! zilke opdrachten neem je niet aan, getuigt van geen respect voor gevoelens
quote:Op zondag 4 december 2005 15:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd... Mijn haar is bijna droog... Net geverfd...![]()
Doe het ook altijd en ik kan je verzekeren dat mijn lange krullenbos er nog steeds perfect uitziet, en ik fohn het omdat ik het haat om met nat haar rond te lopen.....en dan duurt het ook nog uren voordat het droog is en als ik het fohn is het binnen tien minuten droog.quote:Op zondag 4 december 2005 15:19 schreef Sjet het volgende:
Vind het zwaar overdreven hoor.... Alsof hebben Didroel respect voor het feit dat wij [en hun mede bewoners] kotsmisselijk worden van hun gekleiquote:Op zondag 4 december 2005 15:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Zonder deze opdracht zou Brigid niet tijdens de live gezegd hebben dat het bij de exit spannend wordt tussen Roel en Dido. Dus zonder deze opdracht zou Rob er nog in zitten en was de helft van het stelletje naar huis gestuurd. Roel en Dido moeten blij zijn met deze opdracht.quote:Op zondag 4 december 2005 15:26 schreef sleepy1958 het volgende:
kant laten zien.
ik ben het hier ten dele mee eens. ik vind het inderdaad dat bij verschillende bewoners de moraal wat fluctueert. van de andere kant was het zwaar irritant dat ze de hele tijd lagen te kleffen en te zeiken en het is maar 48 uur. hoe sommige mensen met deze opdracht zijn omgegaan vind ik wel raar, maar ik vind toch dat Joost het vrij goed gedaan heeft, hij en Roel komen steeds dichter bij elkaar, wat misschien ook wel de bedoeling was. En ten slotte, het interesseert me nu even niet wie wel winnen alleen wie niet winnen en zoals de meesten hier weten haat ik NatteLie en Lieske!!quote:Op zondag 4 december 2005 15:26 schreef sleepy1958 het volgende:
kant laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |