Voornamelijk Dance...quote:Op zondag 4 december 2005 13:02 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hmmm.. bedoelde eigenlijk, noem eens de soort muziek of artiest.
Ik vind dat Lieske zich vaker en beter kan verplaatsen in de ander, dan dat Dido dat doet.quote:Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef riri het volgende:
je kan ook zeggen dat Lieske zich niet verplaatst in een ander
Ach Dido is verpleegster en dat is vaag volk over het algemeen!quote:Op zondag 4 december 2005 13:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik vind dat Lieske zich vaker en beter kan verplaatsen in de ander, dan dat Dido dat doet.
Dido doet alsof ze héél sociaal voelend is, maar is dat dus niet, bij Lieske vind ik dat precies anders om![]()
Vergeet jequote:Op zondag 4 december 2005 13:14 schreef Kleintje het volgende:
Saai gedoe... ik ga maar naar het strand...
Tot later
Ja heb je wel gelijk inquote:Op zondag 4 december 2005 13:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach Dido is verpleegster en dat is vaag volk over het algemeen!
quote:
quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef riri het volgende:
Bij Lieske draait het om het geld,die studentenvriendjes lachen zich het apezuur(bij dat corps in Groningen zijn al heel wat weddenschappen afgesloten).....hele opzet is voor Lieske is dat ze met het geld de deur uit sjouwt....haar ouders zijn al hartstikke rijk,als je hun huis ziet weet je genoeg,dus er kan nog wel meer nog bij.
Opdracht: Als 19 jarig blond meisje het BB huis in,zo af en toe wat in je nakie rondhuppelen en je wint de pot![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef riri het volgende:
Bij Lieske draait het om het geld,die studentenvriendjes lachen zich het apezuur(bij dat corps in Groningen zijn al heel wat weddenschappen afgesloten).....hele opzet is voor Lieske is dat ze met het geld de deur uit sjouwt....haar ouders zijn al hartstikke rijk,als je hun huis ziet weet je genoeg,dus er kan nog wel meer nog bij.
Opdracht: Als 19 jarig blond meisje het BB huis in,zo af en toe wat in je nakie rondhuppelen en je wint de pot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |