Het is zo saai nu... dus bedenk hier maar een naakte Lieske bijquote:Op zondag 4 december 2005 13:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zag het niet maar dat kwam weer door de geweldige regie.
Veel plezierquote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef Snaptnix het volgende:
De visite is binnen, sinterklaastijd.
Tot later![]()
Hopelijk is het dan iets minder saai
ik bedenk nu lieske erbijquote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is zo saai nu... dus bedenk hier maar een naakte Lieske bij
[afbeelding]
quote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk... dat is al beterquote:
Dit vind ik heel ergquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
Regenworm en Muerte... we zijn trouwens weer de enige op het moment, geloof ik.
quote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ha... en Bartoli en Bocaj natuurlijkquote:
Niks aan toe te voegen!!!quote:Op zondag 4 december 2005 12:09 schreef Kleintje het volgende:
Ze ziet er nu gewoon totaal niet uit...
Ik kan haar hier echt niet mooi vinden.
Goed streamverslagen van vrijdag zijn gelezen... dus nu op naar zaterdag...
quote:Op zondag 4 december 2005 14:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha... en Bartoli en Bocaj natuurlijk
Ik weet niet hoe laat die begonnen is. De 48 uur moet nu wel bijna om zijn lijkt me.quote:Op zondag 4 december 2005 14:03 schreef Manu82 het volgende:
Hoe laat is die opdracht eigenlijk afgelopen?
Ja, inderdaad, dacht ik ook, ga me dan toch afvragen of ze Dido en Roel meteen weer alleen laten!!quote:Op zondag 4 december 2005 14:04 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat die begonnen is. De 48 uur moet nu wel bijna om zijn lijkt me.
nadat Lieske Chantal heeft geimiteerd probeert ze nu Ingrid te imiteren (en mij te irriteren)quote:
Ik hoor van Joost net... dat als de zwaan-kleef aan opdracht mislukt... ze een extra streng ratsoen krijgen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dacht ik ook, ga me dan toch afvragen of ze Dido en Roel meteen weer alleen laten!!
en terecht, laat ze maar eens lijden, luie flikkers of een rantsoen met alleen alcoholquote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoor van Joost net... dat als de zwaan-kleef aan opdracht mislukt... ze een extra streng ratsoen krijgen.
nu snap ik ook wel waarom klef en bef meewerkenquote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik hoor van Joost net... dat als de zwaan-kleef aan opdracht mislukt... ze een extra streng ratsoen krijgen.
Als klef en bef het weten is de opdracht mislukt toch???quote:Op zondag 4 december 2005 14:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nu snap ik ook wel waarom klef en bef meewerken![]()
totaal mee eens, mijn depressie word zo met het moment groterquote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef Bartoli het volgende:
aub geen caps van Lieske, daar wordt je niet vrolijker van![]()
Ze zullen wel vermoeden dat het om een geheime opdracht.quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als klef en bef het weten is de opdracht mislukt toch???
het is ze nooit verteld. Maar ze zijn ook niet zo achterlijk dat ze dat niet kunnen raden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als klef en bef het weten is de opdracht mislukt toch???
quote:Op zondag 4 december 2005 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
totaal mee eens, mijn depressie word zo met het moment groter
quote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef Bartoli het volgende:
aub geen caps van Lieske, daar wordt je niet vrolijker van![]()
ik ben net wakker en wil nu niet weer in slaap vallen en een nachtmerrie krijgen met Lieske erin...quote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zeg al weken dat Lieske alles doet om bevestiging te krijgen... Mja er zijn een hoop mensen die dat niet willen zien of weten...quote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Manu82 het volgende:
nadat Lieske Chantal heeft geimiteerd probeert ze nu Ingrid te imiteren (en mij te irriteren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |