de vrouwelijke kloon van Robquote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het dagboek op Talpa:
Dido heeft het gevoel dat ze Big Brother al helemaal heeft gewonnen. Allereerst al omdat ze uit al die mensen werd uitgekozen om aan het spel mee te doen, maar ook omdat ze al drie Banken heeft overleefd. Daaruit concludeert ze dat er toch wel mensen zijn die haar dus wel oké vinden.
Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Mee eens. Ik vind Lieske eigenlijk typisch zo'n figuur dat bij een groepje moet horen. Studentencorps, Chantal Ingrid. Vond ik in het begin trouwens minder, maar nu komt haar ware aard boven.quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zeg al weken dat Lieske alles doet om bevestiging te krijgen... Mja er zijn een hoop mensen die dat niet willen zien of weten...
Best zonde dat ze zo zichzelf niet meer is...
Het moment dat ze te horen krijgen dat ze nog een week moeten zitten wordt zoooooooo mooiquote:
Zolang Lieske en NatteLie er niet bij zitten vind ik alles primaquote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
De finalisten zit nu in de huiskamer
quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Foreverblue het volgende:
Uit het dagboek op Talpa:
Dido heeft het gevoel dat ze Big Brother al helemaal heeft gewonnen. Allereerst al omdat ze uit al die mensen werd uitgekozen om aan het spel mee te doen, maar ook omdat ze al drie Banken heeft overleefd. Daaruit concludeert ze dat er toch wel mensen zijn die haar dus wel oké vinden.
Mag ik even?![]()
![]()
![]()
Het is wel arrogant, maar ik denk dat heel veel bewoners zo over zichzelf denken......quote:Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
ze moest eens weten, dan gaat ze helemaal over de rooie
![]()
over arrogantie gesproken
![]()
Ik vind Dido een leuke meid hoor. In de test van BB kwam ik ook als een Dido-type naar voren.quote:Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef regenworm het volgende:
De finalisten zit nu in de huiskamer
Hahaha, nee júllie gaan weer eens zwelgend in Dido-haat over de rooie. Want ze heeft gewoon geljik.quote:Op zondag 4 december 2005 14:27 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
![]()
over arrogantie gesproken
![]()
Dat denk ik dus niet, Lieske en Ingrid hebben dat zelfs een keer aangegeven. Die zetten zichzelf zeker niet op zo'n voetstuk.quote:Op zondag 4 december 2005 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is wel arrogant, maar ik denk dat heel veel bewoners zo over zichzelf denken......
Ben benieuwd of er weer twee groepjes gaan onstaanquote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
[..]
precies, van mij mogen de drie in de jacuzzi meegspoeld worden met het water door de afvoer..............rechtstreeks het riool in
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, nee júllie gaan weer eens zwelgend in Dido-haat over de rooie. Want ze heeft gewoon geljik.![]()
Als je drie banken overleeft, dan moet er echt wel een paarduizend keer een duur SMS'je voor jou verzonden zijn.
Die bestaan al, alleen is Joost de pendelaar.quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er weer twee groepjes gaan onstaan
1. lieske Ingrid Joost
2. Roel dido Nath
Lieske heeft ook 4x de bank overleefd... en heeft meer sms-en gehadquote:Op zondag 4 december 2005 14:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, nee júllie gaan weer eens zwelgend in Dido-haat over de rooie. Want ze heeft gewoon geljik.![]()
Als je drie banken overleeft, dan moet er echt wel een paarduizend keer een duur SMS'je voor jou verzonden zijn.
Da's waar. Ik doe ook maar mijn best door het nog enigszins op te nemen voor die verwaande zelfingenomen kakbitch.quote:
Bij mij mogen nog steeds NatteLie en Lieske het riool ingaan en ongezien de tyfus krijgenquote:Op zondag 4 december 2005 14:29 schreef cuall het volgende:
[..]
precies, van mij mogen de drie in de jacuzzi meegspoeld worden met het water door de afvoer..............rechtstreeks het riool in
![]()
O, zei Dido dan dat ze populairder is dan Lieske?quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lieske heeft ook 4x de bank overleefd... en heeft meer sms-en gehad
ja door dronken studentjesquote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ken dat probleem. Ik heb er nog maar 2. Ik denk dat ik er toch even uit moet.quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb nog 3 peuken.... Daarna of stoppen met roken of gaan douchen, aankleden, scheren en naar buiten....
Over de geheime opdracht die duurt nog tot 14:45 (volgens Lieske)quote:Op zondag 4 december 2005 14:40 schreef farceman het volgende:
versta er niks van waar doen ze nu zo geheimzinnig over?
Is dat trouwens een beetje gelukt? Heb geen tijd gehad voor streamen dit weekend, het leek wel goed te gaan volgens de verslagen, maar toch, deze groep en opdrachten halenquote:Op zondag 4 december 2005 14:42 schreef regenworm het volgende:
Over de geheime opdracht die duurt nog tot 14:45 (volgens Lieske)
De opdracht is aardig gelukt maar ik durf niet te zeggen of hij geslaagd is.quote:Op zondag 4 december 2005 14:43 schreef soylent het volgende:
[..]
Is dat trouwens een beetje gelukt? Heb geen tijd gehad voor streamen dit weekend, het leek wel goed te gaan volgens de verslagen, maar toch, deze groep en opdrachten halen
Dat is verrassend.....quote:Op zondag 4 december 2005 14:50 schreef cuall het volgende:
.......en Dido heeft het weer over het feit dat Ingrid haar heeft genomineerd
Ach, het is ook maar net wat Talpa wil toch? Dat iemand de bank een aantal keren heeft overleeft (zowel Dido als Lieske) zegt me weinig meer.quote:Op zondag 4 december 2005 14:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ik krijg met de seconde meer hekel aan die Lieske.quote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Roel wordt de beste klant van zijn eigen kliniek
Roel: Zo is het Lies.
Nadat Roel weg was... Lieske: sukkel
doet meequote:Op zondag 4 december 2005 14:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik krijg met de seconde meer hekel aan die Lieske.Wil niemand mij dan helpen om haar eruit te halen?????
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |