Nee, ze is nog steeds niet bevallen. We gaan er onder het mom van zelfbehoud maar vanuit dat hij of eind volgende week spontaan eruit vliegt of dat ze dinsdag over een week wordt ingeleid.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ingrid en Djeez! Zijn jullie nog steeds aan het winkelen of is het gewoon stiekem toch al begonnen!
Doe eens melden!
Hmm best vreemd toch, al je geen zin hebt om hier mee te praten, waarom laat je je dan op het lijstje zetten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
Peri, van Mamamiek hebben we al heel lang niks meer gehoord. Herstel, nooit meer wat gehoord behalve haar aanmelding op 2 augustus. Ik twijfelde net al of we haar niet uit de lijst moesten halen. Nou ja goed, kan bij het volgende nieuwe topic wel. Ik vind het op de een of andere manier zo onaardig staan ondanks dat iemand zich al maanden niet meer heeft laten zien hier.
Tsja, haar enthousiasme was toen heel groot, maar je weet het nooit. Meeposten en forummen is iets wat je leuk moet vinden en anders vindt je het ook helemaal niks en komt er niks van.quote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef PeRi het volgende:
Hmm best vreemd toch, al je geen zin hebt om hier mee te praten, waarom laat je je dan op het lijstje zetten.
Spannend!quote:Djeez was drie uur geleden voor het laatst online nogIk heb het even opgezocht, ben nieuwsgierig
Ik ben al opgerot. Ik zit op de computerkamer, terwijl zij op de bank in de verwarmde huiskamer naar Charmed kijkt dat ze heeft opgenomen. En ik heb haar al heel vaak dit weekend gemasseerd!quote:Op zondag 4 december 2005 19:00 schreef jessie het volgende:
Dus Djeez; Wees lief, laat haar klagen, geef haar moed, masseer haar waneer ze maar wil, rot op als ze dat wil enz enz. Echt t helpt. En Ingrid, ga nog lekker vaak onder de douche/in bad, neem maskertjes, lees wat, en vooraal slaap, slaap veel. Ook al zijn het kleine beetjes. Als de kleine er straks is ga je dat best wel missen(de 2e keer ging ik alavst van 42 weken uit dat viel dus ietsje meer mee dan de 1e keer waneer alles nog nieuw is)
WE hebben duidelijk wat gemist, pourquoi ?quote:Op zondag 4 december 2005 19:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[afbeelding]
Omdat deze reeks is uitgekozen tot meest memorabele reeks.. wellicht is het een ideetje als een van de modjes deze in de OP kan zetten?
Klopt, bij mij ging dat ook zo. En ik zou als ik haar was gelijk maar eens een andere huisarts zoeken want ze kon hem nog wel eens nodig hebben. Is het niet tijdens, maar dan vooral na haar zwangerschap. Voor mijn kind roep ik namelijk veel sneller de hulp van mijn huisarts in dan voor mezelf.quote:Op maandag 5 december 2005 09:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou daarvoor niet op consult gaan, Suzanna. Ik dacht dat een huisarts als je langskomt voor een zwangerschap alleen zoiets zegt als: gefeliciteerd, bel de verloskundige maar
Dank je. Pino is er nog steeds niet. Geklukkig komt er wel een nieuwe auto!quote:Op maandag 5 december 2005 11:54 schreef Saffier het volgende:
Ingrid, nogmaals heel veel sterkte meid! Djeez jij natuurlijk ook.
Lekker joh, dat je nu officiieel bent goedgekeurd om thuis te mogen bevallen. Is het niet handiger dat je verloskundige pas aan het einde van het bezoek je bloeddruk gaat meten. Nu schrik je elke keer zo...quote:Op maandag 5 december 2005 13:36 schreef Randa_v het volgende:
Jaah, vanaf vandaag mag ik thuis bevallen.Vanmorgen naar de vlos geweest. Moest er om 11.45 zijn. (knip) bloeddrukverhaal (knip)
Misschien wel, zal het volgend ekeer vragen om het aan het eind te doen, misschien dat het dan beter gaat.quote:Op maandag 5 december 2005 13:49 schreef sjak het volgende:
[..]
Lekker joh, dat je nu officiieel bent goedgekeurd om thuis te mogen bevallen. Is het niet handiger dat je verloskundige pas aan het einde van het bezoek je bloeddruk gaat meten. Nu schrik je elke keer zo...
quote:Op maandag 5 december 2005 12:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dank je. Pino is er nog steeds niet. Geklukkig komt er wel een nieuwe auto!
Spannend hoor, ik hoop voor je dat jullie beebje woensdag wel is ingedaald.quote:Op maandag 5 december 2005 14:53 schreef _evenstar_ het volgende:
en Randavolgens de duur zou ik ook vanaf nu mogen thuis bevallen.. alleen zou dat anders liggen als het kindje nog totaal niet ingedaald is
![]()
zo niet dan niet.. hij/zij komt er heus wel uit wanneer de tijd daar isquote:Op maandag 5 december 2005 15:25 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Spannend hoor, ik hoop voor je dat jullie beebje woensdag wel is ingedaald.![]()
![]()
Volgens mij kan dat heel goed. Een goed voorbeeld zouden asperges zijn.... Daarvan verandert je urine van kleur en ruikt het erg onaangenaam.quote:Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef MeNicole het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar heeft bepaalde dingen die je eet effect op je urine? Had net een discussie met iemand die me dat vertelde. Ben het niet helemaal met haar eens.
Maar zou het kunnen??
Ik bedoelde eigenlijk meer richting zwangerschap test!! Of er bij bepaald eten of drinken je HcG hormoon minder duidelijk aanwezig is?quote:Op maandag 5 december 2005 15:51 schreef mijze het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat heel goed. Een goed voorbeeld zouden asperges zijn.... Daarvan veranderd je urine van kleur en ruikt het erg onaangenaam.
mooie flinke buik al zegquote:Op maandag 5 december 2005 14:02 schreef mouschy het volgende:
Jaaaaaaaaah ik ben nu op de helft!!! ben zo blij nu het zover is! In het begin leken de weken en dagen niet om te gaan tot ik 3 maanden was. En nu gaat het allemaal veel sneller.
Voor buik foto's en zo kan je op mijn Ukkie site kijken.
Groetjes.![]()
Hooguit bij een heel prille zwangerschap en het driken van heel veel vocht.quote:Op maandag 5 december 2005 15:53 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer richting zwangerschap test!! Of er bij bepaald eten of drinken je HcG hormoon minder duidelijk aanwezig is?
ja dat wist ik, mochten de vliezen breken dan is het linea recta op de grond liggen en de vlos met spoed bellen.. omdat anders de navelstreng of een handje oid eerder kan komen.. maar ofdat dat invloed heeft op thuis bevallen of niet weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar, volgens mij is het wel zo dat als je vliezen breken als je kindje nog niet ingedaald is, dat je dan zo snel mogelijk moet gaan liggen, anders kan de navelstreng naar beneden drijven en klem komen te zitten.
Maar dat hebben ze je vast ook al verteld.
lijkt me niet... toch?quote:Op maandag 5 december 2005 16:46 schreef MeNicole het volgende:
Ja wij hadden hier ook 's middags een positieve test, maar het is dus niet zo dat ik bijvoorbeeld veel knoflooksauseet dat daarmee de waarde minder word?
En je moet dan toch waarschijnlijk je ochtendurine bewaren en dat moet al helemaal goed zijn, althans ik moest gewoon mijn ochtendurine bewaren.quote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef MeNicole het volgende:
Krijg nu een beetje de kriebels omdat van de week die vrouw van MvM komt. Je kunt me bijna van alles wijs maken nu!!
Laten we het hopen!!quote:Op maandag 5 december 2005 21:45 schreef Leah het volgende:
Kozakken gefeliciteerd! En ja, volgens mij gaat/is de tweede ronde van start.
Ik verwacht leven in de brouwerij van dat andere topic (insert grijns smiley).
Wauw, wat een mooi cadeau uit de zak van Sinterklaasquote:Op maandag 5 december 2005 21:49 schreef kozakken het volgende:
Jonne is nu bijna 21 mnd, dus 2,5 wanneer de tweede puck geboren mag worden. Dat is wel heel mooi hoor! (vinden we zelf) Maar je hebt het niet zomaar voor het kiezen. Dat is nu eenmaal niet hoe het met kindjes gaat. Maar we vinden het wel helemaal top wanneer het zo zou mogen zijn.
Maar nogmaals... eerst maar eens zien hoe het allemaal de komende tijd gaat.bracht wel een hele mooie verrassing
GILquote:Op maandag 5 december 2005 20:46 schreef Anitra het volgende:
Kozakken gefeliciteerd
Menicole ook gefeliciteerd![]()
als je de hoezen nog wil ewoon een gil geven hoor
Het is wat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:33 schreef _evenstar_ het volgende:
randa wij zijn hierna aan de beurt![]()
Hier ook al. Frustrerend want ik wilde eigenlijk wachten tot de drie-maanden grens maar dat ga ik niet meer redden denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:19 schreef MeNicole het volgende:
Ben nu trouwens al aan andere bh's toe!! Gister knapte er een beugel in mijn bh en vanmorgen ook nog van een andere. Heb echt het gevoel dat ik 2 ballonnen ervoor heb hangen nu![]()
Ik ga mijn best doenquote:Op maandag 5 december 2005 13:12 schreef dutchie het volgende:
LadyS, ga jij weer voor de mooiste buik-award?
Is dat een voorspelling of de waarheid?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef Jambo het volgende:
Ingrid en Djeez zijn aan het genieten van hun kleine meisje dat om 19.10 uur geboren is. Die zijn ons vast helemaal vergeten hoop ik.
Dat is een voorspelling die hopelijk waarheid blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Is dat een voorspelling of de waarheid?
Je had het bijna goed! Kim is een kwartiertje eerder geboren, om 18:55 nml...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef Jambo het volgende:
Ingrid en Djeez zijn aan het genieten van hun kleine meisje dat om 19.10 uur geboren is. Die zijn ons vast helemaal vergeten hoop ik.
Idd, ik heb mijn halve leven op Fok! gegooid. Ik begon als knaapje, toen was ik verliefd op Karin van mijn werk, toen kwam Ingrid en viereneenhalf jaar later kwam ons mooie dochtertje Kim ter wereld!quote:Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Kleintje het volgende:
*traantje wegpinkt*
Als ik overal aan terugdenk, jouw roep om raad omdat je verliefd was op iemand op het werk en.... opeens was daar Ingrid... en dat ging allemaal zo voorspoedig. Maatje... ik gun je dit geluk!
3150 gram. We zijn net weer thuis, de kraamhulp is er. ik ben de rest van de week vrij. Kim ligt nu aan de borst, alhoewel dat niet best wil lukken. Ze huilt omdat ze honger heeft, maar als ze eenmaal voor de borst ligt, schudt ze haar koppie en wil ze niet meer. Zwaar, baby zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:12 schreef jessie het volgende:
En hoe zwaar is ze?
Ik ben niet zwanger, maar ook ik ben helemaal week hiervan....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef dutchie het volgende:
Ik word helemaal week, hoezo zwanger?
Oke ik kom hier nooit. Maar ook ik moet even zeggen dat ik al vanaf het prille begin meelees met de perikelen van jou en later van jullie samen. Dusssss ook van mij een;quote:Op woensdag 7 december 2005 09:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, ik heb mijn halve leven op Fok! gegooid. Ik begon als knaapje, toen was ik verliefd op Karin van mijn werk, toen kwam Ingrid en viereneenhalf jaar later kwam ons mooie dochtertje Kim ter wereld!
Fijn dat je een afspraak hebt staan, jammer dat je niet de echo zo vroeg kan krijgen als je wil. Heb je er al aan gedacht om voor je eigen gemoedsrust naar een partikulier echobureau te gaan? Er is weinig te zien met acht weken maar je ziet wel of beeb op de juiste plaats zit etc. Misschien voor je eigen gemoedsrust wel fijn, al is er natuurlijk gewoon nog maar heel weinig te zien met acht weken .quote:Op woensdag 7 december 2005 14:07 schreef MeNicole het volgende:
Heb trouwens vanmorgen de VK gebeld. 6 Januari hebben we een afspraak, dan ben ik 10 weken. Ze vond een echo met 8 weken iets te vroeg omdat het de vorige keer juist daar is mis gegaan. Maar nu dus 6 januar, 2 dagen na de eigenlijke uit gerekende datum van de vorige zwangerschap![]()
Moet ook zeggen dat het nu wel iets beter voelt dan de eerste keer. En 6 januari is het zo. Eerst nog de feestdagen en dan is het al januari.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:37 schreef Martineke het volgende:
MeNicole6 januari is nog een klein maandje die zo ontzettend lang duurt als je erop zit te wachten maar t zit vast goed, ik voel dat aan me water
zonder gekheid natuurlijk, ik duim en hoop met je mee dat je een heel mooi klein beebje dan ziet spartelen en draaien op de echo
Als de VK het niet wil doen dan zoek ik zelf een echobureau op.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:04 schreef cattie het volgende:
Daarnaast vind ik het persoonlijk niet meer dan logisch dat iedere zwangere een 12 weken echo krijgt, voor de termijn bepaling, even kijken of alles goed zit, of het er 1 is, of misschien meer enz. (Maar daar schijnen sommige verloskundigen het niet mee eens te zijn).
Goedzoquote:Op woensdag 7 december 2005 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
proficiat waterbeest
hier weer goedgekeurd en meneer of mevrouw is braaf want hij/zij is eindelijk ietsjes ingedaald
ach hij zij loopt een beetje achterquote:Op donderdag 8 december 2005 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedzomocht ook wel een keertje of nie?
Ow jee weer problemen?? Balen zeg.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ach hij zij loopt een beetje achterkomt alleen maar beter uit... moet zo nog ff paar lui van het cz gaan rammen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt goedquote:Op donderdag 8 december 2005 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee weer problemen?? Balen zeg.
MeNicole ... hartstikke goed zeg en ben erg blij voor jeknuffel van mij
quote:
Forum Opties | |
---|---|