Sorry dat ik lange tijd niets van me heb laten horen, maar ingrid was ernstig aan het bevallen. Nadat de vlos de vliezen had gebroken, kwamen de zeer pijnlijke weeën echt op gang. Ze werden steeds heftiger, en dat om de twee a drie minuten. Hoe goed ik haar masseerde, Ingrid kon ze niet meer opvangen. Op een gegeven moment heb ik gewoon de vlos gebeld, en gevraagd of ze direct langs wilde komen. Gelukkig kwam ze, en ze voelde of ze al meer ontsluiting had. Helaas, ze was geen zak opgeschoten. En ze had zoveel pijn, dat ze het niet meer hield.
Het leek de vlos beter naar het ziekenhuis te gaan. Dus we scheurden met een noodgang naar het ziekenhuis, alle rode stoplichten negerend. In het ziekenhuis kwam ze aan een infuus met weeënopwekkend middel, en kreeg ze een spuit met een soort morfine. Toen kwamen de weeën pas echt op gang! Op een gegeven moment werd ik weggeroepen, want mijn schoonouders stonden op de gang. Nadat ik even met hen had gepraat, zei iemand dat Ingrid al op de verloskamer lag. En idd, daar lag ze. Het leek wel of ze op me had gewacht, want toen ik binnen was, mocht ze gaan persen. Het persen hield een half uurtje aan, en toen stond het hoofdje. Mijn dappere Ingrid moest nog ff doorzetten, en daar kwam Pino eindelijk!
We konden eerst niet goed zien wat voor een Pino was, maar tot ieders verbazing blijkt Pino een meisje te zijn! We zijn dolgelukkig met haar, vanaf nu heet ze Kim, met als tweede naam Jessie. Kim, omdat we een korte, internationaal bruikbare naam wilden, en Jessie, omdat mijn overleden meoders naam 'Eisje' was. Gooi je die letters door elkaar en doe je er een S bij, dan krijg je dus Jessie. Iedereen is blij voor ons, en zelf zijn we ook dolgelukkig met Kim! Ingrid en Kim liggen nog in het ziekenhuis, ik moet vannacht alleen de nacht doorbrengen. Maar goed, ik zal nog een paar fotootjes van Kim plaatsen, en dan duik ik mijn bedje in. Gegroet allemaal!
![]()
![]()
![]()
En zeg eens eerlijk, wat een lief meisje is het toch he ?
[ Bericht 0% gewijzigd door Djeez op 07-12-2005 00:34:01 (Vergeten een foto te verkleinen) ]
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?