Idd, ik heb mijn halve leven op Fok! gegooid. Ik begon als knaapje, toen was ik verliefd op Karin van mijn werk, toen kwam Ingrid en viereneenhalf jaar later kwam ons mooie dochtertje Kim ter wereld!quote:Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Kleintje het volgende:
*traantje wegpinkt*
Als ik overal aan terugdenk, jouw roep om raad omdat je verliefd was op iemand op het werk en.... opeens was daar Ingrid... en dat ging allemaal zo voorspoedig. Maatje... ik gun je dit geluk!
3150 gram. We zijn net weer thuis, de kraamhulp is er. ik ben de rest van de week vrij. Kim ligt nu aan de borst, alhoewel dat niet best wil lukken. Ze huilt omdat ze honger heeft, maar als ze eenmaal voor de borst ligt, schudt ze haar koppie en wil ze niet meer. Zwaar, baby zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:12 schreef jessie het volgende:
En hoe zwaar is ze?
Ik ben niet zwanger, maar ook ik ben helemaal week hiervan....quote:Op woensdag 7 december 2005 11:04 schreef dutchie het volgende:
Ik word helemaal week, hoezo zwanger?
Oke ik kom hier nooit. Maar ook ik moet even zeggen dat ik al vanaf het prille begin meelees met de perikelen van jou en later van jullie samen. Dusssss ook van mij een;quote:Op woensdag 7 december 2005 09:05 schreef Djeez het volgende:
[..]
Idd, ik heb mijn halve leven op Fok! gegooid. Ik begon als knaapje, toen was ik verliefd op Karin van mijn werk, toen kwam Ingrid en viereneenhalf jaar later kwam ons mooie dochtertje Kim ter wereld!
Fijn dat je een afspraak hebt staan, jammer dat je niet de echo zo vroeg kan krijgen als je wil. Heb je er al aan gedacht om voor je eigen gemoedsrust naar een partikulier echobureau te gaan? Er is weinig te zien met acht weken maar je ziet wel of beeb op de juiste plaats zit etc. Misschien voor je eigen gemoedsrust wel fijn, al is er natuurlijk gewoon nog maar heel weinig te zien met acht weken .quote:Op woensdag 7 december 2005 14:07 schreef MeNicole het volgende:
Heb trouwens vanmorgen de VK gebeld. 6 Januari hebben we een afspraak, dan ben ik 10 weken. Ze vond een echo met 8 weken iets te vroeg omdat het de vorige keer juist daar is mis gegaan. Maar nu dus 6 januar, 2 dagen na de eigenlijke uit gerekende datum van de vorige zwangerschap![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |