Moet ook zeggen dat het nu wel iets beter voelt dan de eerste keer. En 6 januari is het zo. Eerst nog de feestdagen en dan is het al januari.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:37 schreef Martineke het volgende:
MeNicole6 januari is nog een klein maandje die zo ontzettend lang duurt als je erop zit te wachten maar t zit vast goed, ik voel dat aan me water
zonder gekheid natuurlijk, ik duim en hoop met je mee dat je een heel mooi klein beebje dan ziet spartelen en draaien op de echo
Als de VK het niet wil doen dan zoek ik zelf een echobureau op.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:04 schreef cattie het volgende:
Daarnaast vind ik het persoonlijk niet meer dan logisch dat iedere zwangere een 12 weken echo krijgt, voor de termijn bepaling, even kijken of alles goed zit, of het er 1 is, of misschien meer enz. (Maar daar schijnen sommige verloskundigen het niet mee eens te zijn).
Goedzoquote:Op woensdag 7 december 2005 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
proficiat waterbeest
hier weer goedgekeurd en meneer of mevrouw is braaf want hij/zij is eindelijk ietsjes ingedaald
ach hij zij loopt een beetje achterquote:Op donderdag 8 december 2005 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedzomocht ook wel een keertje of nie?
Ow jee weer problemen?? Balen zeg.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ach hij zij loopt een beetje achterkomt alleen maar beter uit... moet zo nog ff paar lui van het cz gaan rammen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt goedquote:Op donderdag 8 december 2005 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow jee weer problemen?? Balen zeg.
MeNicole ... hartstikke goed zeg en ben erg blij voor jeknuffel van mij
quote:
Forum Opties | |
---|---|