Awards moet je ook niet altijd al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
Baggermuziek en 2 awards, behoorlijk tegenstrijdig.
De TRV awards.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Awards moet je ook niet altijd al te serieus nemen.![]()
Worden die dit jaar ook weer uitgereikt?quote:
Geen idee...is wel eens ooit in een HTL deeltje over gesproken....quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Worden die dit jaar ook weer uitgereikt?
Vorig jaar zijn ze wel uitgereikt, dat topic eens boven water halen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee...is wel eens ooit in een HTL deeltje over gesproken....![]()
De BHFH award....![]()
Is dat niet meer wat voor BHFH?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Scrooge-award (de TRV-er die het zuinigst is met reisbudget)
Deze is voor DutchTrain.
Dat kan ook. Het topic waarin hij aangaf dat een budgetvakantie naar Brazilië zelfs geld op zou leveren omdat het een bepaald bedrag op zijn energierekening in België zou besparen staat me nog bij.quote:
Oh god...quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat kan ook. Het topic waarin hij aangaf dat een budgetvakantie naar Brazilië zelfs geld op zou leveren omdat het een bepaald bedrag op zijn energierekening in België zou besparen staat me nog bij.
Jammer dat ik van dat soort opmerkingen geen links bewaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat kan ook. Het topic waarin hij aangaf dat een budgetvakantie naar Brazilië zelfs geld op zou leveren omdat het een bepaald bedrag op zijn energierekening in België zou besparen staat me nog bij.
Het succes zal vergelijkbaar zijn met het succes van de campingreviewwedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:48 schreef k_man het volgende:
De awards worden vast net zo'n succes als vorig jaar.![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het succes zal vergelijkbaar zijn met het succes van de campingreviewwedstrijd.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
Baggermuziek en 2 awards, behoorlijk tegenstrijdig.
Nog mooier.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:55 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geloof dat ze er toen 8 won![]()
Kiss heet dat spul ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:41 schreef Vogue het volgende:
Ik heb gisteren een sinterklaasspel gedaan met wat vrienden. Mijn gewonnen cadeautjes: 2 shooters van de Xenos (of hoe heten die dingen, van die langwerpige buisjes waar drank in zit), een vreemde kapstok, kerstballen en een ophangnet van de ikea dat eruit ziet als een visnet
Het spel zelf was trouwens erg leukEn nu zit ik te werken, een dagje weer. En ik mag hier niet internetten
Ach, geld is geld.
BVD tevens PdR, aka TVPquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Scrooge-award (de TRV-er die het zuinigst is met reisbudget)
Deze is voor DutchTrain.
Seoul e.o.?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als ik 's ochtends opsta, is het eerste wat ik doe de tv aanzetten om te kijken wat voor kleren ik aan moet. Dus inderdaad, de temp kan de ene dag 35+ zijn, de andere dag 18! Erg apart, erg slecht voor je gezondheid volgens mij... Maar wel leukquote:Op zondag 4 december 2005 00:59 schreef Douwe het volgende:
flipsen >> het was de afgelopen week toch 36 graden? Is de temperatuur dus gewoon gehalveerd?
Van wie was die ook alweer? (origineel dan he)quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
Jag's wijze woorden voor vandaag:
"Zij wilde de wereld zien. Hij kocht haar een atlas."
Kon het zo snel even niet terugvinden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Van wie was die ook alweer? (origineel dan he)
quote:Op zondag 4 december 2005 18:21 schreef DutchTrain het volgende:
Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag dus naar het Wereldmuseum geweest in Rotterdam:
[afbeelding]
Was jij daar ook vandaag?quote:Op zondag 4 december 2005 18:21 schreef DutchTrain het volgende:
Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag dus naar het Wereldmuseum geweest in Rotterdam:
[afbeelding]
Ligt aan de TT.quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Nee
Na zoveel succesvolle HTL's wordt het ineens weer bedroevend
quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef k_man het volgende:
Tjee, je noemt bagger en wie duikt er meteen op....?
Kopen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand die hier nog amerikaanse dollars thuis heeft liggen en er graag vanaf wil?
Overnemen tegen de huidige wisselkoers.quote:
Die heb ik ook... de Engelse versie danquote:
Wat moet je met nog zoveel?quote:
Zo heb ik nog op het boodschappenlijstje de LP van Seoul en "Weg met BNN" staan.quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef k_man het volgende:
Trouwens zondag bij Donner de LP van Chili gekocht....
Ah goed dat je me even herinnert aan Jemen, mijn Jemense postzegels zijn bijna op en moet weer wat nieuwe bestellen zodat ik weer "bijna gratis" post kan versturen binnen NL.quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Lees z'n reisverhaal over Yemen.
geen kwartet
quote:Op maandag 5 december 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ah goed dat je me even herinnert aan Jemen, mijn Jemense postzegels zijn bijna op en moet weer wat nieuwe bestellen zodat ik weer "bijna gratis" post kan versturen binnen NL.
Weg met BNN is toch een radioprogramma?quote:Op maandag 5 december 2005 21:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo heb ik nog op het boodschappenlijstje de LP van Seoul en "Weg met BNN" staan.
Jup.quote:Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef Douwe het volgende:
[..]
Weg met BNN is toch een radioprogramma?
Ik meen dat Hik dat al ooit geopend heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 21:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die heb ik ook... de Engelse versie dan
Binnenkort een TRV Meet in Molvanië![]()
Open jij het topic?
Ik vind het altijd wel handig om dollars op voorraad te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:02 schreef UIO_AMS het volgende:
TT's van HTL moeten nog wel iets met reizen te maken hebben.
quote:Come away with me in the night
Come away with me
And I will write you a song
Come away with me on a bus
Come away where they can't tempt us
With their lies
I want to walk with you
On a cloudy day
In fields where the yellow grass grows knee-high
So won't you try to come
Come away with me and we'll kiss
On a mountaintop
Come away with me
And I'll never stop loving you
And I want to wake up with the rain
Falling on a tin roof
While I'm safe there in your arms
So all I ask is for you
To come away with me in the night
Come away with me
14X de enkele reistijdquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Hé DT, hoe zat het ook alweer met die reiscoëfficient? 14 maal de reisduur was het toch? Was dat dan de enkele reis van deur tot deur, of de retourtrip gelijk meerekenen?
en dat post dan in HTL? je weet toch dat dit het kliekje is van users die minstens 20 hoofdsteden hebben bezochtquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:36 schreef Jaguarized het volgende:
- 8 bezochte hoofdsteden -
Gutteguttegut...
Iets klopt er niet aan dit verhaalquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:28 schreef qwerty_x het volgende:
net echt gisteren:
pepernoten, speculaas, chocolade letters, sinterklaasliedjes op de CD speler
en dat alles naast het zwembad, onder een strakblauwe hemel en 35 graden ...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
en dat post dan in HTL? je weet toch dat dit het kliekje is van users die minstens 20 hoofdsteden hebben bezocht![]()
Laat maar komen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... we wachten op k_man om Jag nu definitief hier weg te krijgen
Rustig aan. Het is een kwestie van net zo lang subtiel jennen tot ie een keer uit z'n slof schiet en geband wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
... we wachten op k_man om Jag nu definitief hier weg te krijgen
Ik word standaard niet geband.quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Rustig aan. Het is een kwestie van net zo lang subtiel jennen tot ie een keer uit z'n slof schiet en geband wordt.
Moet ik er nu ook aan geloven?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:31 schreef Douwe het volgende:
*denkt*
Amsterdam
Berlijn
Brussel
Londen
Luxemburg
Madrid
Monaco
Parijs
Rome
Vaticaanstad
En dan heb ik zelfs nog gesmokkeld met Monaco en Vaticaanstad
Maar dus wel van deur tot deur?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
14X de enkele reistijd
uiteraard van deur tot deur... elke reis begint toch met een eerste stap? wie z'n wijze woorden waren dat ook al weer?quote:
Het was wachten op deze reactie... het duurde toch nog wel twee hele dagenquote:Op woensdag 7 december 2005 03:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie heeft er lopen knoeien met de topictitel?
Te veel nachtelijk geouwehoer en te weinig overdag?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef oYo het volgende:
wat een triest topic is dit geworden de laatste tijd
Yup. En Jaguarized is... ehm, nou ja, niks eigenlijk. Alleen irritant aanwezig.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee want jij bent tof én voorzitter van de Varig fanclub![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:05 schreef k_man het volgende:
En ik ben een irritant meubelstuk.
dank je DT
Maak er weer eens wat leuks van, danquote:Op woensdag 7 december 2005 14:15 schreef oYo het volgende:
wat een triest topic is dit geworden de laatste tijd
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:54 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee want jij bent tof én voorzitter van de Varig fanclub![]()
quote:SkyEurope’s Christmas present: “Forget taxes and charges” promotion – for all bookings until 14 December
07.12.2005
SkyEurope Airlines, the leading low-cost low-fare airline in Central and Eastern Europe, starts today a very special promotion: for all bookings made between 7 December and 14 December SkyEurope pays your taxes and charges. The promotional offer is valid for bookings for all flights to all destinations until 28 October 2005.
With this Christmas present, SkyEurope wants to thank its over 1.8 million passengers that have been using our low fare services over the last 12 months, and offering an unbeatable fare for their next flights.
The shown fare during the "Forget taxes and charges" promotion period is therefore an ALL INCLUSIVE offering. You pay only the base fare! That's it!
Booking period: 7.12.2005 – 14.12.2005
Flying period: 7.12.2005 – 28.10.2006
Restrictions: none
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef DutchTrain het volgende:
hmm, de prijzen lopen al aardig op voor de weekends... mensen zijn niet echt besluitvaardig vandaag
Ja zoals het nu leest klopt het niet echt nee. Ik bedoelde te zeggen dat ik wat mailtjes rondgestuurd had naar diegenen die ook wel eens naar Budapest willen. Om een datum te vinden lijkt vooralsnog onmogelijk, ondanks een periode van 8 maanden waaruit we kunnen kiezenquote:
Leuk!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:18 schreef DutchTrain het volgende:
In maart naar Budapest voor 44 euro
In mei naar Krakau voor 38 euro
17 - 21 mei... TRV / FOT / UVT / ... -meet Krakau... moet toch lukken met zoveel voorbereidingstijdquote:Op donderdag 8 december 2005 22:46 schreef Douwe het volgende:
Ik denk er over om ook te boeken... Krakau is aanlokkelijk. TRV meet?
Klinkt interessant.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
17 - 21 mei... TRV / FOT / UVT / ... -meet Krakau... moet toch lukken met zoveel voorbereidingstijd
Veel plezierquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:50 schreef DutchTrain het volgende:
Is er ook een TRV award voor het nieuwe record tas inpakken?
*nu naar warmere oorden vertrokken is
Ah shit, dan ben ik er net niet.quote:
Dan ben ik net helemaal gesetteld enzo.quote:
Heb je dat er niet eens voor overquote:Air New Zealand
¤ 2387.00 ¤ 259.22
Heen: NZ2 17-05-2006 21:45 18:30 1 Ja
Terug: BA867 21-05-2006 12:25 05:15 1 Ja
quote:
Wat heb je daar voor over?quote:
Even RTL4 kijken, zo'n Easyjet programma is er op, kom zo nog wel terug.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef Douwe het volgende:
DutchTrain is het land uit, en gelijk gaat de HTL weer als een trein...
Dat soort programma's kan ik zeker wel waarderen. Ook van die mongolen die 5 minuten voor een intercontinentale vlucht aan komen kakken en het dan raar vinden dat ze niet meer mee mogen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:30 schreef Douwe het volgende:
Ik vond 'Airline USA' ook altijd tof... over het wel en wee van Southwest in Amerika. Allemaal Amerikanen die wilden gaan sue-en enzo
Je hebt 8 plaatselijke vrouwen in je bagage meegenomen?quote:
Voor achter het raam. $$$quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt 8 plaatselijke vrouwen in je bagage meegenomen?
Nee, heb ze gestript van hun kanga's...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt 8 plaatselijke vrouwen in je bagage meegenomen?
Jambo Hik, habari? mzunguquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef Hik het volgende:
Honeys I'm home!
Nog een beetje gammel vanwege een overmaat aan airco, maar een fantastische tijd gehad. Ben črg blij met deze baan!Het was erg vol en druk allemaal, maar geweldig leuke mensen leren kennen, goede discussies gehad en zo nu en dan even tijd om op het balkon te zitten met een Kilimanjaro en uitzicht op de Indische Oceaan, of om naar de markt te gaan. Dat ik geen overgewicht had was een wonder want ik had acht (!) kanga's meegenomen!
![]()
Op naar O&N, en Madrid!
Hoe lang duurt die reis ongeveer?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Het is een erg klassieke route. De Zijderoute werd al gebruikt in de Romeinse tijd. Ook Marco Polo reisde langs de Zijderoute.
Kenden we hem ook al niet?quote:Op zondag 11 december 2005 17:18 schreef nikky het volgende:
fernando_redondo racistisch geblaat 48 uur
Doet het niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:02 schreef Douwe het volgende:
Gisteren waar ik werk een LCD televisie gestolen...
Stond wel op camera, interessant om te zien hoe makkelijk het gaat.
LCD Diefstal (MPG, 1,4mb)
Even handmatig het balkje voortbewegen (met de pijltjestoetsen), anders zie je het niet
48 uurtjes maar, dat is te overleven.quote:
Sijambo!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:20 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jambo Hik, habari? mzungu![]()
Mooi dat je het leuk gehad hebt. Hier heb je niet veel gemist
Ben er al een tijdje niet meer geweest, dus ik denk dat het wel weer kan.quote:Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef Hik het volgende:
Was afgelopen vrijdag nog op bekend terrein. Heb lekkere tapas geprikt bij Duende. Ze lieten me zowaar binnen (maar UIO was er dan ook niet bij natuurlijk).
Wat dat betreft heeft het voor hem wel voordelen om onder een andere naam verder te gaan. Anders was het meteen weer een paar maanden geweest.quote:Op maandag 12 december 2005 03:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
48 uurtjes maar, dat is te overleven.
Heb je het nu over jouw Duende-ban?quote:Op maandag 12 december 2005 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we hier geen discussie houden over de ban of kloons van wie dan ook.
Dat valt wel mee. Er zijn genoeg mensen die al tig keer gebanned zijn, maar hier nog steeds ronddwalen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft het voor hem wel voordelen om onder een andere naam verder te gaan. Anders was het meteen weer een paar maanden geweest.![]()
En over de kloon die ik nodig heb om daar binnen te komen.quote:
Misschien begreep je m'n opmerking aan het einde van de vorige pagina niet helemaal. Dat kan. Voor alle duidelijkheid: kappen nu over die ban van FR / DAM.quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat valt wel mee. Er zijn genoeg mensen die al tig keer gebanned zijn, maar hier nog steeds ronddwalen.
Ik begreep je opmerking inderdaad niet. Nu nog steeds niet.quote:Op maandag 12 december 2005 16:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien begreep je m'n opmerking aan het einde van de vorige pagina niet helemaal. Dat kan. Voor alle duidelijkheid: kappen nu over die ban van FR / DAM.
Neah, het zal wel met je begrijpend-lezen-vermogen te maken hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien heb ik ook wel gewoon over je bericht heengelezen
Dat denk ik haast van niet, want daar is het prima mee gesteld.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neah, het zal wel met je begrijpend-lezen-vermogen te maken hebben.
We hebben een ervaringsdeskundige in dit topic, dus wellicht krijg je het antwoord nog te horen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef k_man het volgende:
Ach, wat is nou eigenlijk erger; genegeerd worden of uberhaupt niet worden opgemerkt?
Een goede eigenschap.quote:Op maandag 12 december 2005 18:07 schreef DutchTrain het volgende:
want mijn Frans is niet al te best.":')
Ik ga sowiso, moet nog even een leuk weekend vaststellenquote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh, jij zit ook in dat vliegtuig?
Je hebt een flexibele werkgever zeg.quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef k_man het volgende:
Van dit jaar heb ik er nog acht, maar meenemen mag niet.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
Oe! k_man is bang dat zn baas meeleest?
Ja, maar weer niks over honden.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Net stond er toch iets over slangenkuilen
Vuige laster!quote:Op maandag 12 december 2005 23:02 schreef Douwe het volgende:
Wel werd het woord 'vuige' nog gebezigd
Wie ben jij ook al weer?quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef DutchTrain het volgende:
Heb ik iets gemist?
Mist er iets?
Hebben jullie mij gemist?
Als je de datum en het tijdstip nog weet dan herinner ik je misschien nogquote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Ow wacht, hadden wij in Parijs niet een nacht in hetzelfde hotel doorgebracht DT?
toen konden jullie tenminste ongestoord een dialoog voeren en kwartetten ?quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens Douwe werd het zonder DT zelfs weer wat drukker in HTL.
Dat laatste nog niet.quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
toen konden jullie tenminste ongestoord een dialoog voeren en kwartetten ?
Homo's.quote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Ow wacht, hadden wij in Parijs niet een nacht in hetzelfde hotel doorgebracht DT?
Slechte zaak.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor maandag 12 december 2005 (00:00 - 23:59)
1. CherrymoonTraxx 226
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens Douwe werd het zonder DT zelfs weer wat drukker in HTL.
Nou, dan ga ik maar weerquote:
Vluchtgedrag.quote:
Ik ben van plan om langs de oostkust vanaf Stockholm naar het noorden (de poolcirkel) te trekken en dan met de trein weer naar het zuiden. Het midzomernachtfeest wil ik in Stockholm meemaken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Vogue het volgende:
Zweden![]()
Da's een mooi land
Helaas ken ik alleen het zuiden.
Vergeet ook niet in de week voorafgaand aan midzomernacht het wereldkampioenschap jeux-de-boules in Stockholmquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben van plan om langs de oostkust vanaf Stockholm naar het noorden (de poolcirkel) te trekken en dan met de trein weer naar het zuiden. Het midzomernachtfeest wil ik in Stockholm meemaken.
quote:'Schiphol beste luchthaven van de wereld'
Uitgegeven: 13 december 2005 13:02
AMSTERDAM - Luchthaven Schiphol is uitgeroepen tot het beste vliegveld van de wereld door het Britse reisvakblad Buying Business Travel. Het is voor het eerst dat Schiphol bij de verkiezing van dit blad als beste uit de bus komt. Lezers waarderen de faciliteiten van de luchthaven. Andere genomineerde vliegvelden waren die van Dubai, Singapore, Hong Kong en Chicago.
Eerder dit jaar is Schiphol al uitgeroepen tot het beste vliegveld van Europa. Het Britse blad voor zakenreizigers Business Traveller kende de Nederlandse luchthaven die prijs sinds 1980 22 keer toe. Schiphol heeft de afgelopen 25 jaar bijna 130 van dergelijke prijzen ontvangen. Het Verenigd Koninkrijk is een belangrijke markt voor Schiphol. De luchthaven verwacht dat dit jaar zeveneneenhalf miljoen passagiers van Schiphol naar het Verenigd Koninkrijk reizen. Britse zakenreizigers maken volgens Schiphol veel gebruik van Privium, een dienst die de reizigers de grens snel laat passeren door irisherkenning.
quote:Bommelding Transavia-vliegtuig
Uitgegeven: 13 december 2005 13:11
Laatst gewijzigd: 13 december 2005 13:32
SCHIPHOL - Een vliegtuig van Transavia heeft dinsdagmiddag een voorzorgslanding in Bordeaux gemaakt na een bommelding. Dat heeft de luchtvaartmaatschappij laten weten. Het vliegtuig is rond tien voor elf vertrokken vanuit Malaga richting Rotterdam. Ongeveer twintig minuten na vertrek ontving de luchtvaartmaatschappij in Spanje een anonieme melding dat er een bom aan boord zou zijn.
In het toestel bevonden zich 57 passagiers en vijf bemanningsleden. Zij zijn inmiddels van boord gehaald. Het vliegtuig wordt aan een uitvoerige inspectie onderworpen. Het staat op een afgelegen plek op het vliegveld van Bordeaux. Transavia zal de vlucht hervatten zodra het toestel wordt vrijgegeven.
De luchtvaartmaatschappij gaat er al vanuit dat het loos alarm is. "Dit soort meldingen komt wel vaker voor. De ervaring leert dat het toestel negen van de tien keer wordt vrijgegeven", zei een woordvoerster. Deze bommelding was volgens haar wel zo serieus dat een voorzorgslanding noodzakelijk was.
De passagiers worden op de luchthaven van Bordeaux opgevangen met een "hapje en een drankje", aldus Transavia. De luchtvaartmaatschappij zal ze bovendien een brief met uitleg sturen als ze weer thuis zijn. Als de dader wordt gevonden, zal het bedrijf proberen de financiële schade te verhalen.
Dat is voor een doordeweekse wintervlucht best goed gevuld. Heen naar Nice op vrijdag was het bijna volle bak, terug op maandag ook iets van 65 personen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef flipsen het volgende:
57 pasagiers op een Transavai vlucht? Beetje weinig?
Maar wat heb je er voor terug gekregen... daar gaat het omquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, en ik ben weer 1500 euro lichter.
Vliegticket N-Z en een digitale videocamera.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar wat heb je er voor terug gekregen... daar gaat het om
Oeps, vergeten, moment...quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:34 schreef DutchTrain het volgende:
San Carlos de Bariloche? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vliegticket N-Z en een digitale videocamera.
Jij nog Julie Andrews gedaan daar, flipsen?quote:Vanuit El Calafate dus weer naar het noorden: Bariloche. En van Wales kom je dan ineens terecht in Zwitserland: Prachtige besneeuwde bergtoppen, naaldbomen en meren. In het stadje Bariloche veel Chalet-achtige gebouwtjes en keienstraatjes. Het centrale plein heeft een adembenemend uitzicht over het meer en de bergtoppen erachter en je kunt er op de foto met een St.Bernhard.
Gisteren heb ik een stuk gewandeld in de heuvels in het dorpje Llao llao, hier vlakbij. Ook hier weer meren en naaldbomen en een schattig kerkje van houten bielsen. Ik krijg de behoefte rond te gaan rennen en heel hard "The hiiiiills are aliiiive!" te gaan zingen. Gelukkig herinnert een groot bamboebos en de siësta in het dorpje er me nog net op tijd aan dat ik wel degelijk nog steeds in Argentinië ben!
Pfff, we wilden even een kopje koffie drinken in het Llao Llao hotel, maar dat mocht niet?!? Iets over een groep die zo zou komen, whatever. Zal wel met m´n spijkerbroek te maken hebben gehadquote:Op woensdag 14 december 2005 10:33 schreef Hik het volgende:
Bariloche is leuk!![]()
Hoe heet dat mooie hotel daar ook alweer? Midden tussen de meren? Ben er alleen even naar de wc geweest, want verder een beetje te posh.... maar toch...
Even opgezocht in m'n reisverslag... Llao llao dus...
[..]
Jij nog Julie Andrews gedaan daar, flipsen?![]()
Halverwege januari ga ik weer.quote:Op woensdag 14 december 2005 07:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
wanneer ga jij eigenlijk weer eens weg?
Wat moest je in Antwerpen doen?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nog 3 dagen tot Brussel
En ik was ook al helemaal in Antwerpen vandaag
Eindhovuh de gekstuhquote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat moest je in Antwerpen doen?Ik was vandaag wel helemaal in Eindhoven...
![]()
Opvallend dus ook weer, op bussiness news van CNN was er vorige week nog een stuk dat het zo goed ging met Lima en je absoluut daar moet investeren (dat kan natuurlijk ook gesponsord en met opzet zijn...)quote:Op woensdag 14 december 2005 19:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het wordt eerder slechter dan beter de situatie, tenminste als ik af ga op de Peruaanse kranten. Dan heb ik het over Lima, Caracas is nog veel erger, ook al kan Chavez leuke cijfertjes overleggen.
Een studiedag ergens in de achterstandswijken van Antwerpen... helaas geen camera bij mequote:Op woensdag 14 december 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
Wat moest je in Antwerpen doen?Ik was vandaag wel helemaal in Eindhoven...
![]()
Dat is erg dubbelzinnig.. Ik ga er vanuit dat hetgeen wat jij zegt waar is, echter ik lees in Peruaanse kranten andere berichten. Aan de andere kant zie ik wel dat er enorm veel nieuwe appartementen worden gebouwd...quote:Op woensdag 14 december 2005 19:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Opvallend dus ook weer, op bussiness news van CNN was er vorige week nog een stuk dat het zo goed ging met Lima en je absoluut daar moet investeren (dat kan natuurlijk ook gesponsord en met opzet zijn...)
Aha, dat was dus het addertjequote:Op woensdag 14 december 2005 19:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Investeren in Lima zou ik persoonlijk even achterwege laten tot na april 2006, dan is er wat meer bekend over wie de nieuwe president gaat worden.
Ook is het zo dat Peru in Latijns-Amerika nog één van de weinige landen is die een regering hebben die pro-VS is. Wellicht speelt dat ook een beetje mee?
Hij is al gesignaleerd in Moskou.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoor je hem al dan?
Ik weet niet of dat het addertje is hoor, maar even met gezond verstand bekeken lijkt investeren in Chili, Argentinië of Brazilië me nuttiger.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Aha, dat was dus het addertje
Wellicht dat ze bij de EU zenders investeren in Chili aanbevelen ?
Lekkere Russische wijven neuken.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hij is al gesignaleerd in Moskou.
google en de website van CNN leveren niets op... misschien MSNBC geweest?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Werd er ook nog specifiek op die investeringen ingegaan of heb je er een artikel van? Ik ben wel benieuwd eigenlijk.
moeten we fernando_abducto erbij halen?quote:Op woensdag 14 december 2005 19:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Relletje?
Grote hoeveelheden? Dan vraag ik me toch af van wat.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
google en de website van CNN leveren niets op... misschien MSNBC geweest?
Het viel me op, omdat er anders nooit aandacht aan die landen wordt besteed. Ze lieten inderdaad wat van die nieuwe appartementen of hotels zien, maar het leek mij nou niet echt een wereldstad. Investeren ging vooral om de grote hoeveelheden die er vandaan komen.
Had iemand al opgemerkt dat je dan al een heel eind op weg was in de goede richtingquote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef DutchTrain het volgende:
Nog 3 dagen tot Brussel
En ik was ook al helemaal in Antwerpen vandaag
Hij is wel op MSN.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
moeten we fernando_abducto erbij halen?
koper dusquote:Op woensdag 14 december 2005 19:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Grote hoeveelheden? Dan vraag ik me toch af van wat.Cocaďne ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |