Seoul e.o.?quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef Jaguarized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Als ik 's ochtends opsta, is het eerste wat ik doe de tv aanzetten om te kijken wat voor kleren ik aan moet. Dus inderdaad, de temp kan de ene dag 35+ zijn, de andere dag 18! Erg apart, erg slecht voor je gezondheid volgens mij... Maar wel leukquote:Op zondag 4 december 2005 00:59 schreef Douwe het volgende:
flipsen >> het was de afgelopen week toch 36 graden? Is de temperatuur dus gewoon gehalveerd?
Van wie was die ook alweer? (origineel dan he)quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef Jaguarized het volgende:
Jag's wijze woorden voor vandaag:
"Zij wilde de wereld zien. Hij kocht haar een atlas."
Kon het zo snel even niet terugvinden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:57 schreef flipsen het volgende:
[..]
Van wie was die ook alweer? (origineel dan he)
quote:Op zondag 4 december 2005 18:21 schreef DutchTrain het volgende:
Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag dus naar het Wereldmuseum geweest in Rotterdam:
[afbeelding]
Was jij daar ook vandaag?quote:Op zondag 4 december 2005 18:21 schreef DutchTrain het volgende:
Zo gezegd, zo gedaan. Vandaag dus naar het Wereldmuseum geweest in Rotterdam:
[afbeelding]
Ligt aan de TT.quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Douwe het volgende:
[..]
Nee
Na zoveel succesvolle HTL's wordt het ineens weer bedroevend
quote:Op zondag 4 december 2005 21:48 schreef k_man het volgende:
Tjee, je noemt bagger en wie duikt er meteen op....?
Kopen?quote:Op zondag 4 december 2005 21:56 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand die hier nog amerikaanse dollars thuis heeft liggen en er graag vanaf wil?
Overnemen tegen de huidige wisselkoers.quote:
Die heb ik ook... de Engelse versie danquote:
Wat moet je met nog zoveel?quote:
Zo heb ik nog op het boodschappenlijstje de LP van Seoul en "Weg met BNN" staan.quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef k_man het volgende:
Trouwens zondag bij Donner de LP van Chili gekocht....
Ah goed dat je me even herinnert aan Jemen, mijn Jemense postzegels zijn bijna op en moet weer wat nieuwe bestellen zodat ik weer "bijna gratis" post kan versturen binnen NL.quote:Op maandag 5 december 2005 21:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Lees z'n reisverhaal over Yemen.
geen kwartet
quote:Op maandag 5 december 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Ah goed dat je me even herinnert aan Jemen, mijn Jemense postzegels zijn bijna op en moet weer wat nieuwe bestellen zodat ik weer "bijna gratis" post kan versturen binnen NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |