Awards moet je ook niet altijd al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
Baggermuziek en 2 awards, behoorlijk tegenstrijdig.
De TRV awards.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Awards moet je ook niet altijd al te serieus nemen.![]()
Worden die dit jaar ook weer uitgereikt?quote:
Geen idee...is wel eens ooit in een HTL deeltje over gesproken....quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Worden die dit jaar ook weer uitgereikt?
Vorig jaar zijn ze wel uitgereikt, dat topic eens boven water halen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geen idee...is wel eens ooit in een HTL deeltje over gesproken....![]()
De BHFH award....![]()
Is dat niet meer wat voor BHFH?quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Scrooge-award (de TRV-er die het zuinigst is met reisbudget)
Deze is voor DutchTrain.
Dat kan ook. Het topic waarin hij aangaf dat een budgetvakantie naar Brazilië zelfs geld op zou leveren omdat het een bepaald bedrag op zijn energierekening in België zou besparen staat me nog bij.quote:
Oh god...quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat kan ook. Het topic waarin hij aangaf dat een budgetvakantie naar Brazilië zelfs geld op zou leveren omdat het een bepaald bedrag op zijn energierekening in België zou besparen staat me nog bij.
Jammer dat ik van dat soort opmerkingen geen links bewaar.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat kan ook. Het topic waarin hij aangaf dat een budgetvakantie naar Brazilië zelfs geld op zou leveren omdat het een bepaald bedrag op zijn energierekening in België zou besparen staat me nog bij.
Het succes zal vergelijkbaar zijn met het succes van de campingreviewwedstrijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:48 schreef k_man het volgende:
De awards worden vast net zo'n succes als vorig jaar.![]()
Ja, dat zeg ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het succes zal vergelijkbaar zijn met het succes van de campingreviewwedstrijd.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:21 schreef Jaguarized het volgende:
Baggermuziek en 2 awards, behoorlijk tegenstrijdig.
Nog mooier.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:55 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geloof dat ze er toen 8 won![]()
Kiss heet dat spul ofzo?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:41 schreef Vogue het volgende:
Ik heb gisteren een sinterklaasspel gedaan met wat vrienden. Mijn gewonnen cadeautjes: 2 shooters van de Xenos (of hoe heten die dingen, van die langwerpige buisjes waar drank in zit), een vreemde kapstok, kerstballen en een ophangnet van de ikea dat eruit ziet als een visnet
Het spel zelf was trouwens erg leukEn nu zit ik te werken, een dagje weer. En ik mag hier niet internetten
Ach, geld is geld.
BVD tevens PdR, aka TVPquote:Op zaterdag 3 december 2005 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De Scrooge-award (de TRV-er die het zuinigst is met reisbudget)
Deze is voor DutchTrain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |