Slechte zaak.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:04 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor maandag 12 december 2005 (00:00 - 23:59)
1. CherrymoonTraxx 226
quote:
quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens Douwe werd het zonder DT zelfs weer wat drukker in HTL.
Nou, dan ga ik maar weerquote:
Vluchtgedrag.quote:
Ik ben van plan om langs de oostkust vanaf Stockholm naar het noorden (de poolcirkel) te trekken en dan met de trein weer naar het zuiden. Het midzomernachtfeest wil ik in Stockholm meemaken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:35 schreef Vogue het volgende:
Zweden![]()
Da's een mooi land
Helaas ken ik alleen het zuiden.
Vergeet ook niet in de week voorafgaand aan midzomernacht het wereldkampioenschap jeux-de-boules in Stockholmquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben van plan om langs de oostkust vanaf Stockholm naar het noorden (de poolcirkel) te trekken en dan met de trein weer naar het zuiden. Het midzomernachtfeest wil ik in Stockholm meemaken.
quote:'Schiphol beste luchthaven van de wereld'
Uitgegeven: 13 december 2005 13:02
AMSTERDAM - Luchthaven Schiphol is uitgeroepen tot het beste vliegveld van de wereld door het Britse reisvakblad Buying Business Travel. Het is voor het eerst dat Schiphol bij de verkiezing van dit blad als beste uit de bus komt. Lezers waarderen de faciliteiten van de luchthaven. Andere genomineerde vliegvelden waren die van Dubai, Singapore, Hong Kong en Chicago.
Eerder dit jaar is Schiphol al uitgeroepen tot het beste vliegveld van Europa. Het Britse blad voor zakenreizigers Business Traveller kende de Nederlandse luchthaven die prijs sinds 1980 22 keer toe. Schiphol heeft de afgelopen 25 jaar bijna 130 van dergelijke prijzen ontvangen. Het Verenigd Koninkrijk is een belangrijke markt voor Schiphol. De luchthaven verwacht dat dit jaar zeveneneenhalf miljoen passagiers van Schiphol naar het Verenigd Koninkrijk reizen. Britse zakenreizigers maken volgens Schiphol veel gebruik van Privium, een dienst die de reizigers de grens snel laat passeren door irisherkenning.
quote:Bommelding Transavia-vliegtuig
Uitgegeven: 13 december 2005 13:11
Laatst gewijzigd: 13 december 2005 13:32
SCHIPHOL - Een vliegtuig van Transavia heeft dinsdagmiddag een voorzorgslanding in Bordeaux gemaakt na een bommelding. Dat heeft de luchtvaartmaatschappij laten weten. Het vliegtuig is rond tien voor elf vertrokken vanuit Malaga richting Rotterdam. Ongeveer twintig minuten na vertrek ontving de luchtvaartmaatschappij in Spanje een anonieme melding dat er een bom aan boord zou zijn.
In het toestel bevonden zich 57 passagiers en vijf bemanningsleden. Zij zijn inmiddels van boord gehaald. Het vliegtuig wordt aan een uitvoerige inspectie onderworpen. Het staat op een afgelegen plek op het vliegveld van Bordeaux. Transavia zal de vlucht hervatten zodra het toestel wordt vrijgegeven.
De luchtvaartmaatschappij gaat er al vanuit dat het loos alarm is. "Dit soort meldingen komt wel vaker voor. De ervaring leert dat het toestel negen van de tien keer wordt vrijgegeven", zei een woordvoerster. Deze bommelding was volgens haar wel zo serieus dat een voorzorgslanding noodzakelijk was.
De passagiers worden op de luchthaven van Bordeaux opgevangen met een "hapje en een drankje", aldus Transavia. De luchtvaartmaatschappij zal ze bovendien een brief met uitleg sturen als ze weer thuis zijn. Als de dader wordt gevonden, zal het bedrijf proberen de financiële schade te verhalen.
Dat is voor een doordeweekse wintervlucht best goed gevuld. Heen naar Nice op vrijdag was het bijna volle bak, terug op maandag ook iets van 65 personen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:09 schreef flipsen het volgende:
57 pasagiers op een Transavai vlucht? Beetje weinig?
Maar wat heb je er voor terug gekregen... daar gaat het omquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
Zo, en ik ben weer 1500 euro lichter.
Vliegticket N-Z en een digitale videocamera.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar wat heb je er voor terug gekregen... daar gaat het om
Oeps, vergeten, moment...quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:34 schreef DutchTrain het volgende:
San Carlos de Bariloche? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vliegticket N-Z en een digitale videocamera.
Jij nog Julie Andrews gedaan daar, flipsen?quote:Vanuit El Calafate dus weer naar het noorden: Bariloche. En van Wales kom je dan ineens terecht in Zwitserland: Prachtige besneeuwde bergtoppen, naaldbomen en meren. In het stadje Bariloche veel Chalet-achtige gebouwtjes en keienstraatjes. Het centrale plein heeft een adembenemend uitzicht over het meer en de bergtoppen erachter en je kunt er op de foto met een St.Bernhard.
Gisteren heb ik een stuk gewandeld in de heuvels in het dorpje Llao llao, hier vlakbij. Ook hier weer meren en naaldbomen en een schattig kerkje van houten bielsen. Ik krijg de behoefte rond te gaan rennen en heel hard "The hiiiiills are aliiiive!" te gaan zingen. Gelukkig herinnert een groot bamboebos en de siësta in het dorpje er me nog net op tijd aan dat ik wel degelijk nog steeds in Argentinië ben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |