Heb je het nu over jouw Duende-ban?quote:Op maandag 12 december 2005 16:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Laten we hier geen discussie houden over de ban of kloons van wie dan ook.
Dat valt wel mee. Er zijn genoeg mensen die al tig keer gebanned zijn, maar hier nog steeds ronddwalen.quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat dat betreft heeft het voor hem wel voordelen om onder een andere naam verder te gaan. Anders was het meteen weer een paar maanden geweest.![]()
En over de kloon die ik nodig heb om daar binnen te komen.quote:
Misschien begreep je m'n opmerking aan het einde van de vorige pagina niet helemaal. Dat kan. Voor alle duidelijkheid: kappen nu over die ban van FR / DAM.quote:Op maandag 12 december 2005 16:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat valt wel mee. Er zijn genoeg mensen die al tig keer gebanned zijn, maar hier nog steeds ronddwalen.
Ik begreep je opmerking inderdaad niet. Nu nog steeds niet.quote:Op maandag 12 december 2005 16:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Misschien begreep je m'n opmerking aan het einde van de vorige pagina niet helemaal. Dat kan. Voor alle duidelijkheid: kappen nu over die ban van FR / DAM.
Neah, het zal wel met je begrijpend-lezen-vermogen te maken hebben.quote:Op maandag 12 december 2005 17:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Misschien heb ik ook wel gewoon over je bericht heengelezen
Dat denk ik haast van niet, want daar is het prima mee gesteld.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neah, het zal wel met je begrijpend-lezen-vermogen te maken hebben.
We hebben een ervaringsdeskundige in dit topic, dus wellicht krijg je het antwoord nog te horen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:07 schreef k_man het volgende:
Ach, wat is nou eigenlijk erger; genegeerd worden of uberhaupt niet worden opgemerkt?
Een goede eigenschap.quote:Op maandag 12 december 2005 18:07 schreef DutchTrain het volgende:
want mijn Frans is niet al te best.":')
Ik ga sowiso, moet nog even een leuk weekend vaststellenquote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh, jij zit ook in dat vliegtuig?
Je hebt een flexibele werkgever zeg.quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef k_man het volgende:
Van dit jaar heb ik er nog acht, maar meenemen mag niet.
quote:Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Douwe het volgende:
Oe! k_man is bang dat zn baas meeleest?
Ja, maar weer niks over honden.quote:Op maandag 12 december 2005 22:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Net stond er toch iets over slangenkuilen
Vuige laster!quote:Op maandag 12 december 2005 23:02 schreef Douwe het volgende:
Wel werd het woord 'vuige' nog gebezigd
Wie ben jij ook al weer?quote:Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef DutchTrain het volgende:
Heb ik iets gemist?
Mist er iets?
Hebben jullie mij gemist?
Als je de datum en het tijdstip nog weet dan herinner ik je misschien nogquote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Ow wacht, hadden wij in Parijs niet een nacht in hetzelfde hotel doorgebracht DT?
toen konden jullie tenminste ongestoord een dialoog voeren en kwartetten ?quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens Douwe werd het zonder DT zelfs weer wat drukker in HTL.
Dat laatste nog niet.quote:Op maandag 12 december 2005 23:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
toen konden jullie tenminste ongestoord een dialoog voeren en kwartetten ?
Homo's.quote:Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef k_man het volgende:
Ow wacht, hadden wij in Parijs niet een nacht in hetzelfde hotel doorgebracht DT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |