Dan ben ik net helemaal gesetteld enzo.quote:
Heb je dat er niet eens voor overquote:Air New Zealand
¤ 2387.00 ¤ 259.22
Heen: NZ2 17-05-2006 21:45 18:30 1 Ja
Terug: BA867 21-05-2006 12:25 05:15 1 Ja
quote:
Wat heb je daar voor over?quote:
Even RTL4 kijken, zo'n Easyjet programma is er op, kom zo nog wel terug.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef Douwe het volgende:
DutchTrain is het land uit, en gelijk gaat de HTL weer als een trein...
Dat soort programma's kan ik zeker wel waarderen. Ook van die mongolen die 5 minuten voor een intercontinentale vlucht aan komen kakken en het dan raar vinden dat ze niet meer mee mogen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:30 schreef Douwe het volgende:
Ik vond 'Airline USA' ook altijd tof... over het wel en wee van Southwest in Amerika. Allemaal Amerikanen die wilden gaan sue-en enzo
Je hebt 8 plaatselijke vrouwen in je bagage meegenomen?quote:
Voor achter het raam. $$$quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt 8 plaatselijke vrouwen in je bagage meegenomen?
Nee, heb ze gestript van hun kanga's...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt 8 plaatselijke vrouwen in je bagage meegenomen?
Jambo Hik, habari? mzunguquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:56 schreef Hik het volgende:
Honeys I'm home!
Nog een beetje gammel vanwege een overmaat aan airco, maar een fantastische tijd gehad. Ben èrg blij met deze baan!Het was erg vol en druk allemaal, maar geweldig leuke mensen leren kennen, goede discussies gehad en zo nu en dan even tijd om op het balkon te zitten met een Kilimanjaro en uitzicht op de Indische Oceaan, of om naar de markt te gaan. Dat ik geen overgewicht had was een wonder want ik had acht (!) kanga's meegenomen!
![]()
Op naar O&N, en Madrid!
Hoe lang duurt die reis ongeveer?quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:14 schreef ultra_ivo het volgende:
Het is een erg klassieke route. De Zijderoute werd al gebruikt in de Romeinse tijd. Ook Marco Polo reisde langs de Zijderoute.
Kenden we hem ook al niet?quote:Op zondag 11 december 2005 17:18 schreef nikky het volgende:
fernando_redondo racistisch geblaat 48 uur
Doet het niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:02 schreef Douwe het volgende:
Gisteren waar ik werk een LCD televisie gestolen...
Stond wel op camera, interessant om te zien hoe makkelijk het gaat.
LCD Diefstal (MPG, 1,4mb)
Even handmatig het balkje voortbewegen (met de pijltjestoetsen), anders zie je het niet
48 uurtjes maar, dat is te overleven.quote:
Sijambo!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:20 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jambo Hik, habari? mzungu![]()
Mooi dat je het leuk gehad hebt. Hier heb je niet veel gemist
Ben er al een tijdje niet meer geweest, dus ik denk dat het wel weer kan.quote:Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef Hik het volgende:
Was afgelopen vrijdag nog op bekend terrein. Heb lekkere tapas geprikt bij Duende. Ze lieten me zowaar binnen (maar UIO was er dan ook niet bij natuurlijk).
Wat dat betreft heeft het voor hem wel voordelen om onder een andere naam verder te gaan. Anders was het meteen weer een paar maanden geweest.quote:Op maandag 12 december 2005 03:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
48 uurtjes maar, dat is te overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |