abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32785114
quote:
'VS-leger betaalden voor positief nieuws'

WASHINGTON - Het Amerikaanse leger in Bagdad heeft voor het eerst toegegeven dat geld is betaald aan Iraakse kranten om positief te schrijven over de Amerikaanse aanwezigheid in het land. In The Washington Post van zaterdag zeggen functionarissen echter dat het ging om het 'misinformeren' van opstandelingen.

In een verklaring zegt het militaire commando dat inderdaad is geprobeerd om opiniestukken in de Iraakse kranten te krijgen. Dat zou in Irak niet ongebruikelijk zijn. Maar de autoriteiten geven ook toe dat er mogelijk sprake was van een 'grijs gebied' waarbij functionarissen hebben betaald voor positieve artikelen zonder dat duidelijk was dat de teksten van het Amerikaanse leger kwamen. Beschuldigingen van die aard worden momenteel onderzocht.
Monidique wil maar niet opschieten...
pi_32785348
quote:
Uitzending : zondag 4 december, ca. 12.05-13.05 uur, Nederland 3. Herhaling zondagnacht in de 'carrousel' op Nederland 3 en maandagmiddag 13.20 op Nederland 1

Buitenhof

> Armoede in Nederland

Ruim tien procent van de Nederlandse huishoudens leeft onder de armoedegrens. Is er een nieuwe onderklasse aan het ontstaan, welke maatregelen zijn er nodig om de groeiende armoede te stoppen en hebben deze mensen recht op een financiële compensatie vanwege de stijgende kosten van het dagelijkse leven? Een debat hierover tussen Tof Thissen, directeur Divosa, de vereniging van directeuren van sociale diensten en Henk van Hoof (VVD), staatssecretaris Sociale Zaken en Werkgelegenheid.

> Actie bij de Publieke Omroep
En verder in Buitenhof aandacht voor de vraag wie er schuldig is aan de crisis waar de publieke omroep in terecht is gekomen: de Tweede Kamer, staatssecretaris Medy van der Laan, de raad van bestuur van de publieke omroep of de omroepdirecties. Een debat tussen voormalig staatssecretaris Rick van der Ploeg (PvdA) en Wim van de Donk, voorzitter van de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid (WRR)

> Cellencomplex Schiphol
En een gesprek met Fons Hertog, burgemeester van Haarlemmermeer.
De gemeente wil het cellencomplex op Schiphol sluiten, maar minister Donner van Justitie wil het juist open houden. Komende week moet blijken wie er aan het langste eind gaat trekken.

Presentatie:
Rob Trip

Columnist:
Herman Philipse
  zaterdag 3 december 2005 @ 18:11:59 #128
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32785397
Ik vind dit nog steeds 1 van de mooiere nieuwsberichten van de laatste tijd.
quote:
Ex-Powell aide: Bush 'too aloof'
President was detached during Iraq postwar planning, Wilkerson says

Former Secretary of State Colin Powell's chief of staff says President Bush was "too aloof, too distant from the details" of post-war planning, allowing underlings to exploit Bush's detachment and make bad decisions.
[..]
Powell raised frequent and loud objections, his former aide said, once yelling into a telephone at Rumsfeld: "Donald, don't you understand what you are doing to our image?"
Ik ga het gezin vergezellen,
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_32785399
7 jarig jochie bij NOS Journaal over Sinterklaasaankoop oorlogsspelletje: "Je moet Duitsers uitschakelen!"
pi_32785492
Nieuw pamflet Mohammed B. verspreid

Eerste en enige kamervraag van GroenLinks: "Meneer Donner, was het wel gerecycled papier?"
pi_32785528
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:15 schreef pberends het volgende:
Nieuw pamflet Mohammed B. verspreid

Eerste en enige kamervraag van GroenLinks: "Meneer Donner, was het wel gerecycled papier?"

Belachelijk trouwens dat weer hij zo'n pamflet de bajes uitkrijgt.
pi_32785560
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:16 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Belachelijk trouwens dat weer hij zo'n pamflet de bajes uitkrijgt.
Who cares, je moet gewoon iets leuks met Mohammed B. doen. Neppamfletten verspreiden dat ie homofiel is enzo.
pi_32785597
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:17 schreef pberends het volgende:

[..]

Who cares, je moet gewoon iets leuks met Mohammed B. doen. Neppamfletten verspreiden dat ie homofiel is enzo.
Ze kunnen hem ook een weekendje vermomd als sinterklaas het Big Brother huis in sturen.
pi_32785598
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:59 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Monidique wil maar niet opschieten...
Dit heb ik twee of drie dagen geleden al gepost, . Of gisteren.
pi_32785830
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:19 schreef Monidique het volgende:

[..]

Dit heb ik twee of drie dagen geleden al gepost, . Of gisteren.
Drie dagen geleden .
Nou ja, herhaling hè. Dat is belangrijk bij hersenspoeling.
pi_32785844
quote:
The State Department has been using political litmus tests to screen private American citizens before they can be sent overseas to represent the United States, weeding out critics of the Bush administration's Iraq policy, according to department officials and internal e-mails.

In one recent case, a leading expert on conflict resolution who is a former senior State Department adviser was scheduled to participate in a U.S. Embassy-sponsored videoconference in Jerusalem last month, but at the last minute he was told that his participation no longer was required.

State Department officials explained the cancellation as a scheduling matter. But internal department e-mails show that officials in Washington pressed to have other scholars replace the expert, David L. Phillips, who wrote a book, "Losing Iraq," that's critical of President Bush's handling of Iraqi reconstruction.

"I was told by a senior U.S. official that the State Department was conducting a screening process on intellectuals, and those who were against the Bush administration's Iraq policy were not welcomed to participate in U.S. government-sponsored programs," Phillips said.
[ bron ]
pi_32785854
Civ 4, !
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:13:05 #139
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_32786840
Ik wil ook graag Civ 4 spelen, en eerst kopen dus, maar ik vrees dat ik er of geen tijd voor heb of dat ik kostbare tijd ga verspelen met een nieuwe verslaving.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_32787165
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:13 schreef Sidekick het volgende:
Ik wil ook graag Civ 4 spelen, en eerst kopen dus, maar ik vrees dat ik er of geen tijd voor heb of dat ik kostbare tijd ga verspelen met een nieuwe verslaving.
Ik laat een temporeel kwakje voor je achter.
pi_32787237

Eerste potje beëindigd. Wel gemakkelijk niveau.
pi_32787423
M. heeft plots iets dynamisch. Heeft hij zich al ingeschreven?
pi_32787626
Hm...
pi_32787836
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef Monidique het volgende:
Hm...
Dit heeft dan weer weinig elan.
pi_32788256
!
pi_32788327
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 18:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Door wie word ze dan IJzeren Rita genoemd? Waarom is dat noemenswaardig dat die mensen haar zo vinden en kan je zo niet voor elke politicus iets verzinnen?
Bedoelde je dit toen ik zei dat R@b verkeerd bezig was? Nu, deze twee zaken waren natuurlijk helemaal niet met elkaar te vergelijken.
pi_32788330
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 19:59 schreef Monidique het volgende:
!
Heb je ook bruinhemden in CIV?
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:09:05 #148
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_32790403
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32790649
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:09 schreef George-Butters het volgende:
Sup pimp daddy!

Stukje fietsen?

zaterdag 3 december 2005 @ 21:27:33 #150
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_32791015
dat was weer sinterklaasavond, maandag surprise
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')