Juist, bij Irak heeft zo'n gelegenheidscoalitie ook geholpen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik zie het nut er namelijk niet van in. Als er een dringende zaak is, zoals de oorlog in Afghanistan of de War on Terror, dan kunnen we gemakkelijk een gelegenheidscoalitie vormen.
We spreken allebei engels, hier zeggen we vaak 'yes sir, will do sir'quote:
Nou ja, daar bleek dat de NAVO niet nodig is en geen nut heeft. Waar hebben we de NAVO voor nodig? Het Warschau-Pact?quote:Op zondag 4 december 2005 12:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Juist, bij Irak heeft zo'n gelegenheidscoalitie ook geholpen.
En uit de EU natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2005 12:14 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik zie het nut er namelijk niet van in. Als er een dringende zaak is, zoals de oorlog in Afghanistan of de War on Terror, dan kunnen we gemakkelijk een gelegenheidscoalitie vormen.
Als er in Polen gevangenissen zouden staan van de USA, moet je gewoon 'back off' doen, want het is de 'war on terror'.quote:Op zondag 4 december 2005 12:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou ja, daar bleek dat de NAVO niet nodig is en geen nut heeft. Waar hebben we de NAVO voor nodig? Het Warschau-Pact?
quote:Op zondag 4 december 2005 12:21 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als er in Polen gevangenissen zouden staan van de USA, moet je gewoon 'back off' doen, want het is de 'war on terror'.
ik ben ff in n pisbui
So be it.quote:Op zondag 4 december 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar, maar... als de EU ons dwingt bondgenoot van de VS te blijven dan....
De VN is er om dingen te bespreken, de NAVO om dingen te doen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:24 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb nooit echt goed het verschil of het nut van NATO náást de UN kunnen begrijpen.
Is de UN er echt alleen maar voor vredeshulpmissies, voedselhulppakketten en 90% defecte tenten?
Nee, ik moet morgen werken.quote:Op zondag 4 december 2005 12:27 schreef Tafkahs het volgende:
volgens mij is het klimaat er vanavond naar om eens flink te gaan zuipen.![]()
O, maar dan was ik juist van plan om in te storten, dat komt goed uit. Dan neem ik wel voor 2, ok?quote:
Zo, vooral die van Denemarken, Spanje, en Kosovo is kut, maar nu ik jullie aandacht heb, het volgende.quote:
Zou Condi Rice of de britse voorzitter het daar nog überháupt over gaan hebben, of niet?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:54 schreef RM-rf het volgende:
als een CIA-chef opzichtig _niet_ ontkent dat er gevangenissen in EU-staten gebruikt worden voor marteling ... is dat een groot argument ervoor dat ze daar niet bestaan in EU-staten ...
de CIA kent als voornaam wapen desinformatie, oftewel, het suggereren van mensen in de verkeerde richting .. om de aandacht af te leiden van een mogelijk nog veel gevaarlijker feit ...
war nu bv dat de CIA gebruik maakt van gevangenissen in erkende schurkenstaten, als Syrie en Iran .... er zijn bewijzen ervoor dat de CIA gevangenen laat verhoren, met medeweten va de europeanen en Canadaezen, tot op regeringsniveau, in bv, de Far-Filastin-gevangenis in Damascus ..., op dit moment zitten daar Duitse (Mohammed Haydar Zammar ) en canadese staatsburgers ( Abdullah al-Malki ) vast op beschuldigingen van terrorisme en worden verhoord met folteringen, waarbij de canadeze, duitse regeringen en de CIA inzicht krijgen in de verhoorresultaten
het Hoofd van de Far-Filstain gevangenis, generaal Assif Shaukat, is ook hoofd van de Syrische Geheime Dienst, een van de actiefste internationale spionage-netwerken en zeer actief in Europa: momenteel is er een internationaal arrestatiebevel tegen hem wegens betrokkenheid of mogelijk opdrachtgeven voor de moord op de LIbanese ex-premier Rafik Hariri.
[. The Zammar case typifies the "war on terror," in which the US government seems to believe that almost any means are justified, even torture in a country like Syria, a country that, ironically, the Americans have branded a "rogue state." The case is also symbolic, raising, as it does, the issue of just how far a state governed by the rule of law can go, especially when the division between right and wrong is so murky. .]
http://service.spiegel.de(...),1518,386033,00.html
Als deze voor de functie EU-voorzitter wil gaan, heeft ie mijn stem.quote:Op zondag 4 december 2005 12:36 schreef Monidique het volgende:
Sja, Yildiz, sja.
Bonaparte.quote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef Monidique het volgende:
O, dat had ik kunnen zien.
Ook tragisch heeft een overtreffende trap.quote:Op zondag 4 december 2005 12:59 schreef Monidique het volgende:
Dat was wel tragisch. Tragisch!
quote:Red war will fall on my enemies
Babylon is full of hypocricy
You feel the hate is for real
Cause red war will fall on my enemies
Red war
Red war
Red war
Red war
Watchyabackwatchyabackwatchyaback
The sign of the cross i carry into war
The kyber pass where no one rests
Hold my head up the judah lion
Twelve tribes in the mountains of zion
Babylon fall and red war will come
Babylon fall
Red war
Red war
Watchyabackwatchyabackwatchyaback
Red war will fall on my enemies
O, maar die is goed!quote:Op zondag 4 december 2005 13:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ook tragisch heeft een overtreffende trap.
En nog hebben we je foto niet gezien.quote:Op zondag 4 december 2005 13:02 schreef Tafkahs het volgende:
hihihihi
Welk deel had ik beloofd?quote:Op zondag 4 december 2005 13:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En nog hebben we je foto niet gezien.
en blijkbaar toch de behoefte aan contact ...quote:
Wees blij dat je geen hellenangst en pijn ervaart.quote:Op zondag 4 december 2005 13:10 schreef Monidique het volgende:
Ik ervaar het gevoel van honger en ook dorst, maar tevens wens ik te civven. Wat nu...
Niet meer, nee.quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen hellenangst en pijn ervaart.
Is er een meervoud van hel? Hels? Hellen?quote:Op zondag 4 december 2005 13:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen hellenangst en pijn ervaart.
Hellen, gis ik.quote:Op zondag 4 december 2005 13:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Is er een meervoud van hel? Hels? Hellen?
Voorts.quote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef Monidique het volgende:
Zoekmachines zijn en lul.
Ik heb een herinnering daaraan, ik was 10, mijn moeder had ruzie, toen heb ik stiekum Battlestar Galactica gekeken. Omdat ik geen Veronica, Tros en/of Amerikaanse programma's mocht kijken en dus nooit zag heeft die ene keer een verpletterende indruk op mij gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2005 13:18 schreef Monidique het volgende:
Argh! Gisteren geen Battlestar Galactica gekeken.
Mijn verstrooiende gaven staan U even ter beschikkingquote:Op zondag 4 december 2005 13:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Zie je, ik heb vandaag acht uur lang zakjes voorverpakte ijsbergsla, in verscheidene variaties, in zwarte pakken gelegd. Honderden, duizenden. Ik heb gewoon even stimulerende communicatie nodig en niet een Darts-toernooi of een benefietavond, nee, het meest intellectuele wat Nederland te bieden heeft, Fok!forum
Er is een nieuwe serie.quote:Op zondag 4 december 2005 13:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb een herinnering daaraan, ik was 10, mijn moeder had ruzie, toen heb ik stiekum Battlestar Galactica gekeken. Omdat ik geen Veronica, Tros en/of Amerikaanse programma's mocht kijken en dus nooit zag heeft die ene keer een verpletterende indruk op mij gemaakt.
Dat dacht ik al. Ik was 10 in 1982.quote:
quote:
Dat dacht ik ook al.quote:
Torrents zijn uw vriend, ik heb de pilot en het gehele eerste seizoen kunnen downloaden, wat Veronica nu uitzend is dacht ik de 4 delige pilot.quote:Op zondag 4 december 2005 13:18 schreef Monidique het volgende:
Argh! Gisteren geen Battlestar Galactica gekeken.
Leerboek Oracle SQL van Lex de Haan.quote:Op zondag 4 december 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga eens een goed boek lezen, mennekes.
Dat je de Civ-handleiding beter moet lezen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Monidique het volgende:
Mijn Worker is gedood door een troep wolven! Wat zeg je daar nou van, Johan?
Slavenarbeid in moeilijke omstandighedenquote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg dat de arbeidsvoorwaarden belabberd zijn. Waren het Grijze Wolven?quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Monidique het volgende:
Had jij geen informatia-opleiding gedaan?quote:Op zondag 4 december 2005 14:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Leerboek Oracle SQL van Lex de Haan.
Ik zeg dat die vraag geheel onnodig was en melig bovendien.quote:Op zondag 4 december 2005 14:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zeg dat de arbeidsvoorwaarden belabberd zijn. Waren het Grijze Wolven?
quote:Op zondag 4 december 2005 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zeg dat die vraag geheel onnodig was en melig bovendien.
Nee, die had ik wel gedaan.quote:Op zondag 4 december 2005 14:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Had jij geen informatia-opleiding gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |