Dat kan ookquote:
trustequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
veel plezier met het maken van de caps en![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Regenwormquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
behalve van lieske in de badkamer dan hoef je niet in te houden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Regenworm
Ik zal me proberen in te houden
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hier een en al oorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
Luisterd er nog iemand ook ?
Waarnaar?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
NEE zei ik net ook al, ik wil hier geen stemgedrag meer zien aangezien het met een (in het begin) leuke competitie gewoon mis ging, helaas pindakaas. Ja leuk vind ik caps in de SC maar niet te veel maar maak er asjeblieft niet weer een wedstrijd van want dan krijg je weer dat competitiegedrag en gelul er omheenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
Geef hier aan of je graag véél of weinig caps tussen de streamverslagen wilt
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------
etc etc blabla
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
Ja en wat zei ze toen?? heb het niet kunnen verstaan, alleen iets van : het is nu toch al laat.....dus het zal wel de meisjes worden he.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef odie22 het volgende:
Nathalie vroeg net aan dido of ze bij hun ging slapen of bij roel
Dus eigenlijk wil je dat het hele stem gelul lekker een eigen plekje moet hebben waar de andere hier er geen last van hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[/b]NEE[b] zei ik net ook al, ik wil hier geen stemgedrag meer zien aangezien het met een (in het begin) leuke competie gewoon mis ging, helaas pindakaas. Ja leuk vind ik caps in de SC maar niet te veel maar maak er asjeblieft niet weer een wedstrijd van want dan krijg je weer dat competitiegedrag en gelul er omheen
eens, of afschaffen , mag ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
Dus eigenlijk wil je dat het hele stem gelul lekker een eigen plekje moet hebben waar de andere hier er geen last van hebben![]()
Vroeg het me ook al afquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vroeg het me ook al afRadio ofzo
![]()
Zet zo de politiescanner nog even aan![]()
Dus wat jou betreft mogen we ook gewoon ons eigen plekkie houden toch, waar we ons lekker uitleven zonder jullie ermee lastig te vallen. Dat begrijp ik toch goed he. Is daar namelijk erg gezellig, wil er helemaal niet wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
NEE zei ik net ook al, ik wil hier geen stemgedrag meer zien aangezien het met een (in het begin) leuke competitie gewoon mis ging, helaas pindakaas. Ja leuk vind ik caps in de SC maar niet te veel maar maak er asjeblieft niet weer een wedstrijd van want dan krijg je weer dat competitiegedrag en gelul er omheen
Maar als er een andere topic reeks is waar veel mensen plezier aan beleven en dus ook niet hier komen met het OFFtopic gelul, zou wel prettig zijn toch?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef Veulen het volgende:
pff zit ik heel dom naar een topic te kijken dat al vol is... grrr
ja graag.......kan ik ergens een mod omkopen hiervoor?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
Maar als er een andere topic reeks is waar veel mensen plezier aan beleven en dus ook niet hier komen met het OFFtopic gelul, zou wel prettig zijn toch?![]()
Neehee, het gaat erom dat ze geen moment met z'n tweeën mogen zijn. Reuze leuke opdracht van Hummie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef it_was_me het volgende:
Ze knuffelen!!!!!!!!!! Weekopdracht mislukt
Succesquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Ik gaat plat, ik heb ruzie met mijn man
Doeg!
Druk, drukquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb je gemist, waar heb je uitgehangen?![]()
wanneer is de opdracht eigenlijk ingegaan? [ is het een weekopdracht of een extraatje?]quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
Neehee, het gaat erom dat ze geen moment met z'n tweeën mogen zijn. Reuze leuke opdracht van Hummie.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja graag.......kan ik ergens een mod omkopen hiervoor?
uhm... doeiquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Doeg!
Ik heb verder niemand gezien. Later kwam ., ik geloof Naat, uit de badkamer en Ing uit de kamer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee, het gaat erom dat ze geen moment met z'n tweeën mogen zijn. Reuze leuke opdracht van Hummie.
Ligt eraan wat er met stemgelul bedoelt wordtquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je dat het hele stem gelul lekker een eigen plekje moet hebben waar de andere hier er geen last van hebben![]()
ow wat een allerschattigste webicon heb jequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef it_was_me het volgende:
Ze knuffelen!!!!!!!!!! Weekopdracht mislukt
Vandaag weinig eigenlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Druk, drukWe hadden vanmiddag een begravenis van een oud tante (heeeeel oud, 98 jaar)
dus het was meer iets van: we zien de hele familie weer![]()
Ook moest ik vanmorgen nog naar Heliomare (revalidatie centrum) en het begin van de avond moesten we nog boodschappen doen![]()
En jij? Wat heb jij zoal gedaan??![]()
Dat durf ik niet te zeggen (heb ergens anders al teveel gezegd) maar Flugeltje wil ons clubhuis sluiten en ons allemaal hier naar toe hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja graag.......kan ik ergens een mod omkopen hiervoor?
Krijgt 'ie geen aandacht meer?? agossie....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Doeg!
Achtenveertig uur. Weet niet wat er tegenover staat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef Wup het volgende:
[..]
wanneer is de opdracht eigenlijk ingegaan? [ is het een weekopdracht of een extraatje?]
Ja lief hequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:03 schreef Minouishere het volgende:
[..]
ow wat een allerschattigste webicon heb je![]()
Geheime opdracht van 48uur. Is vanmiddag ingegaan ergens geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef Wup het volgende:
[..]
wanneer is de opdracht eigenlijk ingegaan? [ is het een weekopdracht of een extraatje?]
Gezellig dat je er weer bentquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Arliator het volgende:
Roel gaat met Joost het bubbelbad in.
Ik denk, zo, zonder bij te lezen jump ik er hier in![]()
Ga in de loop van de nacht wel bijlezen
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_19.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef M-en-A het volgende:
Ook maar even hier stemmen, om te kijken waar de waardering voor stemming vandaan komt. In dit topic is het natuurlijk wel OFF-Topic, maar ja vanavond heb ik vernomen dat dit topic gelijk is aan de topic van de (ex) User Servival Game aanhangers. Dus deze keer dan maar eens hier posten.
Motivatie: In de SC hou je zo een beetje de mogelijkheid om snel doorheen te fietsen. In de dagelijkse streamverslagen soms een welkomen aanvulling waar woorden te kort schieten. Zoals iedereen ondertussen wel gemerkt heeft komen er regelmatig situaties voor waarvan je kunt zeggen "Daar zijn geen woorden voor", dus kunnen de beelden ondersteunend werken.
GEBRUIK VOOR HET STEMMEN DIT STEMBILJET
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Arliator het volgende:
Roel gaat met Joost het bubbelbad in.
Ik denk, zo, zonder bij te lezen jump ik er hier in![]()
Ga in de loop van de nacht wel bijlezen
[[url=http://img8.picsplace.to/img8/2/ScreenHunter_19.JPG]afbeelding][/url]
ja die 48 uur wist ik, ik weet alleen niet wanneer dat is ingegaan [ dus hoelang moeten ze nog?]quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
Achtenveertig uur. Weet niet wat er tegenover staat.
Het was vanavond in de reguliere dus het zou eigenlijk al afgelopen moeten zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ja die 48 uur wist ik, ik weet alleen niet wanneer dat is ingegaan [ dus hoelang moeten ze nog?]
en het wordt tijd voor een zware 24/7 weekopdracht
En daar gaat het juist over! Dat topic willen ze gaan sluitenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er met stemgelul bedoelt wordtStemmen op de bewoners? Kunnen wij toch niet beinvloeden dus geen kans, stemmen op elkaar? Is een eigen topic voor dus hier ook geen plek voor nee...
SCquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef Arliator het volgende:
Ik lees dat er hier een discussie gaande is over caps plaatsen?
Is dat hier in de SC of in de streamverslagen?
HELP!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daar gaat het juist over! Dat topic willen ze gaan sluiten![]()
![]()
Niemand had er last van (behalve 1 zeikerd maar die lag uit het spel en kan niet tegen zijn verlies) maar ze willen dat we allemaal naar het SC komen![]()
Nuttigquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dank je, ouders weg, dus nu kan ik eindelijk mijn tijd weer nuttig besteden![]()
Dat is zeker niet veelquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vandaag weinig eigenlijkGewerkt en nu weer op mijn Fok-hangplek
![]()
Hier, dus je moet even stemmen wat jij wiltquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef Arliator het volgende:
Natuurlijk. Jij zeker, als off topic koning. Maar we gaan hier toch geen suffe spelletjes spelen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is zeker niet veelMaar als alle bewoners slapen, mag je hier dan OFF topic gaan
![]()
oh nee toch:(quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef KRIBBET het volgende:
Dat is zeker niet veelMaar als alle bewoners slapen, mag je hier dan OFF topic gaan
![]()
Ja, maar we moeten wel even duidelijk maken dat hij dus open móet blijvenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP!!!!!![]()
Topic is toch nog open?
De modjes willen het sluiten omdat het niets met BB te maken heeft ofzo en er was een hele slechte verliezer die heeft lopen klagenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HELP!!!!!![]()
Topic is toch nog open?
Waar je maar wilt....... maar.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef Arliator het volgende:
Vind jij dit niet nuttig? Dit is een geweldige manier om te zien om mezelf een pluim in m'n reet te steken, ik ben dus echt niet zo lui als mensen zeggen. De bewoners zijn nog veel erger!!! Zonder hun dacht ik nog steeds dat ik lui was. Dus ja, voor mij erg nuttigquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Nuttig, je gaat dit toch niet nuttig noemen toch?
Denk dat Roel er niet rauwig om zal zijn als het zo slecht isquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:13 schreef Minouishere het volgende:
Ik wor helemaal scheitziek van dat mokkel met 'r Sizzle stukje, nou moeten die meiden er weer naar luisteren........aaaaaargsssss
Als het andere topis wordt gesloten zullen we het wel hier tussendoor moeten doen, waar moeten de hanggroepFOKkers anders naar toe danquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Natuurlijk. Jij zeker, als off topic koning. Maar we gaan hier toch geen suffe spelletjes spelen?![]()
![]()
Loopt niet zo'n vaart, denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar we moeten wel even duidelijk maken dat hij dus open móet blijven![]()
Woon jij in putten alex ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Soms kan ik nog wel iets zinnigs zeggen![]()
![]()
Gert!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Goeiemorgen!
Kunnen we nog een beetje door de waterkraan met z'n allen?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef Snaptnix het volgende:
SC=SC (nieuwe formule die toch echt niet klopt )
Ook maar even hier stemmen, om te kijken waar de waardering voor stemming vandaan komt. In dit topic is het natuurlijk wel OFF-Topic, maar ja vanavond heb ik vernomen dat dit topic gelijk is aan de topic van de (ex) User Servival Game aanhangers. Dus deze keer dan maar eens hier posten.
STEMBILJET
Veel caps in de streamverslagen
(zet je naam hier onder als je vóór bent)
- Cuall, M-en-A, Snaptnix, Arliator
Motivatie: Beelden zeggen vaak meer dan 1000 woorden, voor de streamverslagen dus zeker van groot belang.
Weinig caps in de streamverslagen
(zet je naam hier onder als je vóór bent)
Motivatie:
GEBRUIK VOOR HET STEMMEN DIT STEMBILJET
We moeten met de bewoners te bed gaanquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef Minouishere het volgende:
Arme Joost, die moet aan de zuip hahahahaaaaaaaa leuk !
Jammer dat mijn drank op is, dus ik ga maar slapies.
Tot mogge lieffies.
Kweenie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als het andere topis wordt gesloten zullen we het wel hier tussendoor moeten doen, waar moeten de hanggroepFOKkers anders naar toe dan![]()
ik heb Joost nog niet eerder aan de zuip gezien geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
OT: Joost en Roel gaan te bubbel en slaan heel wat bier in dus wie weet beloofd het wat![]()
Vader Abraham?!?!?!?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef Minouishere het volgende:
Arme Joost, die moet aan de zuip hahahahaaaaaaaa leuk !
Jammer dat mijn drank op is, dus ik ga maar slapies.
Tot mogge lieffies.
nee die andere reeks moet open blijven voor de rellersquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
We moeten met de bewoners te bed gaan![]()
Dus caps van BB hebben niks met BB te maken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De modjes willen het sluiten omdat het niets met BB te maken heeft ofzo en er was een hele slechte verliezer die heeft lopen klagen![]()
Wicked!quote:
Ik ging net door het sleutelgat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Goeiemorgen!
We hebben ademloos naar het maken van surprises gekeken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
De laatste drie kwartier is er niet meer gepost in de streamverslagen... komt dat omdat alle streamers ademloos lagen te kijken naar de eerste echte neukpartij tussen Roel en Dido? Of is er geen fuck gebeurd?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je straks nog posten: "Het is GVD al 3 UUR!!" ?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vind jij dit niet nuttig? Dit is een geweldige manier om te zien om mezelf een pluim in m'n reet te steken, ik ben dus echt niet zo lui als mensen zeggen. De bewoners zijn nog veel erger!!! Zonder hun dacht ik nog steeds dat ik lui was. Dus ja, voor mij erg nuttig![]()
Daar ben ik weer... had ff telefoon.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:18 schreef Wup het volgende:
[..]
nee die andere reeks moet open blijven voor de rellers
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:21 schreef Minouishere het volgende:
truste dus......ik ben weg nu.....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:18 schreef Wup het volgende:
[..]
nee die andere reeks moet open blijven voor de rellers
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, tot straks![]()
![]()
Extreemluistquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
overtreffende trap van lui:
Lui, luier, luist, wat pst het beste bij je![]()
Jimpieee....... dat is wel een heeeeeellll erge OFF-Topic vraag. En dan nog wel zo persoonlijk. Maar ik ben de beroerdste niet en zal er maar gewoon even antwoord op je vraag geven.quote:
Ik ben 1.87 lang. Dus iets meer. Nog onder de 75 schat ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan weeg je vast minder dan zestig kilo.
We mogen nog ff opblijven, Joost en Roel zijn aan het bubbelenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We moeten met de bewoners te bed gaan![]()
Het is de hele avond al offtopic hier , dus ik dacht dat kan er wel bij , je had pas in je gegevens , parel van de veluwe staan , vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jimpieee....... dat is wel een heeeeeellll erge OFF-Topic vraag. En dan nog wel zo persoonlijk. Maar ik ben de beroerdste niet en zal er maar gewoon even antwoord op je vraag geven.
Hier komt OFF-TOPIC ANTWOORD OP OFF-TOPIC VRAAG:
Soms ZIT ik wel eens IN DE PUT, maar nee, ik woon niet PUTTEN![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Succes met je lobby voor je eigen gedoogzone![]()
Dat heb ik niet in mijn gegevens gehad, maar had in de USER SERVIVAL GAME (waarvan de vervolgtopic dus gesloten dreigt te wordenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het is de hele avond al offtopic hier , dus ik dacht dat kan er wel bij , je had pas in je gegevens , parel van de veluwe staan , vandaar mijn vraag
Ik vroeg me al af waar ze bleven, de boeren van de Aalsmeerse jeugdsoos.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Lallende mensen aan het hek buiten...
Trustequote:
In ieder geval Hagenezen... en ik hoor de honden van de bewakerts.quote:
Ja daar had ik het gezien , sorry , maar wij hebben zo'n mooi bord hier "De parel van de Veluwe", dus vandaar en dan nu weer on topicquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dat heb ik niet in mijn gegevens gehad, maar had in de USER SERVIVAL GAME (waarvan de vervolgtopic dus gesloten dreigt te worden) een foto geplaatst van de sneeuw die hier viel die bewuste vrijdag, en daarbij getikt dat ik in de Parel van de Veluwe woon, maar dat is dus zeer zeker niet in Putten
![]()
HAP!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
In ieder geval Hagenezen... en ik hoor de honden van de bewakerts.
Hoe komt ie daar nou weer aan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:30 schreef APK het volgende:
Gert!
Joost drinkt Singha bier!![]()
Dan ben je dus echt een homo!![]()
dan zijn het geen hagenezen!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:38 schreef Bartoli het volgende:
ze zingen iets van "het zijn k*t hagenezen, k*t hagenezen"
Jammer ja... het leek net of Roel en Joost het prima konden vinden samen. Als de 2 mannen in het huis nu.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:39 schreef Bartoli het volgende:
waarom omdat we die leuzen niet mogen horen, schandalig
Dus JIJ woont wel in PUTTENquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja daar had ik het gezien , sorry , maar wij hebben zo'n mooi bord hier "De parel van de Veluwe", dus vandaar en dan nu weer on topic
zullen ze het wel over Naat en Ing hebben danquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:38 schreef Bartoli het volgende:
ze zingen iets van "het zijn k*t hagenezen, k*t hagenezen"
Ze willen die gasten buiten geen aandacht geven en daarom doen ze dit, om zoveel mogelijk deze situaties te voorkomen of tot aansporing van zegmaarquote:
Nog even, APK'tjuh...quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:40 schreef Gert het volgende:
Jammer. Ik wilde er morgen even langsquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze willen die gasten buiten geen aandacht geven en daarom doen ze dit, om zoveel mogelijk deze situaties te voorkomen of tot aansporing van zegmaar
Maar dan toch wel lief bedoeld he?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde er morgen even langs![]()
Kun je proberen. Het heeft net ook enkele minuten geduurd voordat de streams op slot gingenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja oke die snap ik heus wel, voordat elke week mafkezen aan het hek staan, oke.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze willen die gasten buiten geen aandacht geven en daarom doen ze dit, om zoveel mogelijk deze situaties te voorkomen of tot aansporing van zegmaar
Ik wilde anti-Chantalleuzen gaan roepen. Of is ze er nou al weg?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dan toch wel lief bedoeld he?![]()
![]()
Zullen we een keer samen gaan Hekroepen, Wicked?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Streams unlockedquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kun je proberen. Het heeft net ook enkele minuten geduurd voordat de streams op slot gingen![]()
"WIL JE EEN HERSENCEL VAN MIJ, NATHALIE?????"quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen gaan Hekroepen, Wicked?![]()
Wat ga jij roepen?![]()
Ik stel voor dat we erover stemmenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:49 schreef SuperMOM het volgende:
mag ik ff voor ons allen spreken dat wij de afvallers en wrekers van het SERvival game niet in onze SC willen?? Je weet wel die vervuilers van ons gezellige topic??
Als je dat ook nog ff aan de modjes door wilt geven met het verzoek om ons clubhuis open te houden zijn we je heel dankbaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:49 schreef SuperMOM het volgende:
mag ik ff voor ons allen spreken dat wij de afvallers en wrekers van het SERvival game niet in onze SC willen?? Je weet wel die vervuilers van ons gezellige topic??
Foreverblue, die foto van de wildplasser op je site, is dat een agent die bij BB moest ingrijpen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
Joost denkt dat Ingrid de meeste stemmen had de avond dat ze weg moest
Ik volg de streams niet meer maar er zijn 2 politiewagens onderweg met nog een hondquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
En jahoor die gasten zijn weer terug, streams gaan zo weer opslot denk ik
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik volg de streams niet meer maar er zijn 2 politiewagens onderweg met nog een hond![]()
Schijnen een aantal gasten te staan en de bewakers krijgen ze niet echt weg![]()
Hahahaha dat zou heel goed kunnen. Nee, die komen ook niet... dus wees gerustquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Foreverblue, die foto van de wildplasser op je site, is dat een agent die bij BB moest ingrijpen?![]()
Zoals ik al had gezegd ga ik je site even rustig bekijken, bij deze, maar nog steeds geen porno popups![]()
Ow jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:52 schreef Arliator het volgende:
Roel heeft het over flesjes die kapot worden gegooid, is hij zijn eigen actie vergeten?![]()
Jij bent zowat de buurman van BB hahaquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik volg de streams niet meer maar er zijn 2 politiewagens onderweg met nog een hond![]()
Schijnen een aantal gasten te staan en de bewakers krijgen ze niet echt weg![]()
STEMBILJETquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we erover stemmen![]()
Je doet je best maar. Ik scroll er ongelezen gewoon langsquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
Euhmmm stemmen???? Ik heb zo'n leuke tekst klaarstaan WickedAaaaahhh mag ik???
![]()
Brenda heeft een ongeluk gehad!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:48 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ga jij roepen, Gert?
Dat verstaan ze niet.quote:
Twee maanden zwanger toch?quote:
Bij de volgende tooooon... is het drie over twee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
GVD!!! Wrom zei je me dat niet????
Enne, nummer 105 kan je goed gebruiken voor een fake cap. Ik kan het niet, ben ik te lui voor,quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahahaha dat zou heel goed kunnen. Nee, die komen ook niet... dus wees gerustLeuk dat je ff kijkt, ik hoop dat het je bevalt.
GVD man dat is gewoon niet leukquote:
Vind je jezelf leuk als je je zelf zo vernedert door zulk soort domme opmerkingen te maken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat verstaan ze niet.
"BRENDA IS DOOD" is pakkender![]()
De mannen waren al vertrokken, er lagen wat lege bierflessen en een.............ADO petjequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij bent zowat de buurman van BB hahadat is waar ook
Ow, waar kan je dat beluisteren? Misschien illegaal dus je kan je post gelijk weer editten eventueelquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De mannen waren al vertrokken, er lagen wat lege bierflessen en een.............ADO petje![]()
Je kan hetzelf ook beluisteren hoor, dit is een scanner online!![]()
Ik vond het een leuke opmerking, jij moet jezelf nog bewijzen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:03 schreef riri het volgende:
Vind je jezelf leuk als je je zelf zo vernedert door zulk soort domme opmerkingen te maken?
niet te snel want ik wil ook weten waarquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, waar kan je dat beluisteren? Misschien illegaal dus je kan je post gelijk weer editten eventueel
Wel vaag dat ze niet meer naar buiten mogen trouwens, want ze zijn al weg
God wat moet die vent dronken geweest zijn.quote:
Iedereen behalve ik en KRIBBET denk ikquote:
Schuif de paracetamol even door naar mijn nachtkastje.quote:
ik lig ook nog nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iedereen behalve ik en KRIBBET denk ik
En ik!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je kan ook dit laten zienquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:57 schreef Gert het volgende:
Brenda heeft een ongeluk gehad!!!!!
Ah je stond dus even in "Alleen lezen" modusquote:
Er is niets illegaals aan hoor, ff winamp eroverheen gooien en luisteren!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, waar kan je dat beluisteren? Misschien illegaal dus je kan je post gelijk weer editten eventueel
Wel vaag dat ze niet meer naar buiten mogen trouwens, want ze zijn al weg
Trustequote:Op zaterdag 3 december 2005 02:06 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook maar eens, nu iedereen gaat slapen
Ik ook niet... ik haal ze ook van andere sites af.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Enne, nummer 105 kan je goed gebruiken voor een fake cap. Ik kan het niet, ben ik te lui voor,en ik heb de software er niet voor.
Paar postjes lager hogerquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
niet te snel want ik wil ook weten waar
Klopt, ben nog lang niet bijgelezen, maar ik heb er geen zin meer in. Denk dat ik het morgen ga doen, of misschien maar helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah je stond dus even in "Alleen lezen" modus
Ah thanksquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er is niets illegaals aan hoor, ff winamp eroverheen gooien en luisteren!
www.kennemerland-online.tk
Zolang het hier nog open is, blijf ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het was heel erg grappig inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke opmerking, jij moet jezelf nog bewijzen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal linkjes maar die zal ik morgen even voor je opzoeken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah thanksmaar dat is dus aan een bepaald regio verbonden, enig idee waar je meer scanners kan vinden?
Dankje, je mag ze ook mailen, mijn adres staat in mijn profielquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een aantal linkjes maar die zal ik morgen even voor je opzoeken.
Met deze link kan je overdag voornamelijk naar Haarlem en omgeving luisteren en 's avonds en 's nachts komen Amsterdam en omgeving erbij![]()
Ik verkeer ook nog in blije onwetendheid, maar ik wil wel gokken:quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef Greetings het volgende:
LOL, wat is er geroepen? (heb blijkbaar iets gemist), maar ik hoor dat Roel zwaar pissed is?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:15 schreef Day het volgende:
STEMBILJET
Mogen de afkickers van het User Servival Game in de SC of moeten ze met hun gezelligheidspraatjes in hun eigen clubhuis-topic blijven
In de SC toestaan:
Motivatie
Eigen clubhuis-topic open houden: M-en-A, Day
Motivatie: Om de mensen van de SC niet te veel te frustreren en de oud User Servival Gamers in hun waarde te laten en hun eigen vertrouwde plekje te gunnen.
Gebruik dit stembiljet en zet je naam achter de door jou gekozen optie en motiveer:
Eens met bovenstaande!!! De SC-topics zijn vrolijk, gezellig en leuk, daar kunnen we dat zooitje ongeregeld echt niet bij gebruiken!.
Ho ho. Even feit en fictie scheiden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
Het was heel erg grappig inderdaad.
Kan iemand "Lieske, je hebt kanker!", "Nathalie, je moeder heeft een tumor!", en "Dido, je jongste zusje is verkracht!" roepen, want dat lijkt me ook heel erg grappig.
Haha, dat ze echt denken dat het zo is, en dat ze dan heel verdrietig worden. Haha!![]()
Dat is lachen, joh!
Haha!
Zo, het is er weer uit..
Tuurlijk, waarom denk je dat ik voor stem?!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:17 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je bent een schat. Kom je morgen als ons clubhuis nog open is ook weer even op visite???
![]()
Er werd buiten geroepen door zeer agressieve lui en ook hier en daar een scheldpartij over Dido, toen moesten Joost en Roel naar binnen van BB en ze mogen niet meer naar buiten (dit heel in het kort)quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:16 schreef Sjet het volgende:
Hallo, een goedennacht![]()
Watzkebeurt en is het nog leuk?![]()
Heeft Lieske een jongere zus?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Kan iemand "Lieske, je hebt kanker!", "Nathalie, je moeder heeft een tumor!", en "Dido, je jongste zusje is verkracht!" roepen, want dat lijkt me ook heel erg grappig.
Haha, dat ze echt denken dat het zo is, en dat ze dan heel verdrietig worden. Haha!![]()
Dat is lachen, joh!
Haha!
Zo, het is er weer uit..
Hier heb je alvast een link waar een hoop scanners geschreven wordtquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
Dankje, je mag ze ook mailen, mijn adres staat in mijn profiel![]()
Wat werd er gezegd over Dido dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er werd buiten geroepen door zeer agressieve lui en ook hier en daar een scheldpartij over Dido, toen moesten Joost en Roel naar binnen van BB en ze mogen niet meer naar buiten (dit heel in het kort)
Ik noteer hem ff, zal zeker eens kijkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een link waar een hoop scanners geschreven wordt![]()
http://www.scannerforum.nl/
Heb net even gekeken, er zijn er heeeeeel veel (waar ik nooit naar luisterde)quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dankje, je mag ze ook mailen, mijn adres staat in mijn profiel![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
Dat is lachen, joh!
Dacht "kankerwijf" volgens mijquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:19 schreef Day het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd over Dido dan?
Kom net binnen, sorry
Danke dankequote:Op zaterdag 3 december 2005 02:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb net even gekeken, er zijn er heeeeeel veel (waar ik nooit naar luisterde)
Toets "politiescanner" in op Google en je kunt kiezen![]()
Er zijn er heel veel![]()
Is ze toch ook?quote:
Klopt! Hier kun je ook vragen naar een online scanner bij jou in de buurt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier heb je alvast een link waar een hoop scanners geschreven wordt![]()
http://www.scannerforum.nl/
En dan ineens *paf* slaat de broer van Roel, en Roel kijkt op een veilige afstand toequote:Op zaterdag 3 december 2005 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
Roel loopt liever rustig op die lui af en dan ineens *paf*
Hij maakt je koud zegt ie erachteraan
Tja, maar dat soort scheldpartijen gaan mij een stoeprand te ver zegmaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:24 schreef Day het volgende:
[..]
Is ze toch ook?
Goh en daarvoor wil hij al moorden? 't Is wel dieptriest gesteld met die jongen, hoor.
Maar hij moet het vooral doen, zeker als het ADO-supporters zijn!
Of nee wacht! Hij kan altijd zijn broers nog inzetten!
Alles behalve grappig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat is lachen, joh!
Haha!
Zo, het is er weer uit..
Er weilanden genoeg daar in de buurt voor een partijtje rauzenquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:24 schreef Day het volgende:
Of nee wacht! Hij kan altijd zijn broers nog inzetten!
Reken maar dat die "broer" hard kan meppen, wees maar bangquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:25 schreef Arliator het volgende:
[..]
En dan ineens *paf* slaat de broer van Roel, en Roel kijkt op een veilige afstand toe![]()
Ja, maar de rest snapt het geloof ik niet.quote:
Ach, schei toch uit! Wat kent hij dat wijf nou?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, maar dat soort scheldpartijen gaan mij een stoeprand te ver zegmaarIk hou al helemaal niet van dat soort lui, opsluiten die sodelazers
Dus ik hoef je ook nooit te verdedigen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, schei toch uit! Wat kent hij dat wijf nou?
Het is trouwens lekker stoer lullen als je in dat huis opgesloten zit. Mijn neefje van 14 tremt Roel nog in elkaar, dus die ADO-ers helemaal. Ik hoef in ieder geval niet verdedigd te worden door een vent die zijn broers in zet. Watje!
Klopt. Om depressief van te worden..quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar de rest snapt het geloof ik niet.
Whehehe, Day gaat los!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Het is trouwens lekker stoer lullen als je in dat huis opgesloten zit. Mijn neefje van 14 tremt Roel nog in elkaar, dus die ADO-ers helemaal. Ik hoef in ieder geval niet verdedigd te worden door een vent die zijn broers in zet. Watje!
Tot ziensquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Laten we daar eens diep op in gaan in het volgende topic.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Klopt. Om depressief van te worden..
Daarom stel ik mijn mening meteen bij. Want dit is nog veel treuriger eigenlijk.
Brenda die dood was zeiden jullie he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |