Ow, waar kan je dat beluisteren? Misschien illegaal dus je kan je post gelijk weer editten eventueelquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De mannen waren al vertrokken, er lagen wat lege bierflessen en een.............ADO petje![]()
Je kan hetzelf ook beluisteren hoor, dit is een scanner online!![]()
Ik vond het een leuke opmerking, jij moet jezelf nog bewijzen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:03 schreef riri het volgende:
Vind je jezelf leuk als je je zelf zo vernedert door zulk soort domme opmerkingen te maken?
niet te snel want ik wil ook weten waarquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, waar kan je dat beluisteren? Misschien illegaal dus je kan je post gelijk weer editten eventueel
Wel vaag dat ze niet meer naar buiten mogen trouwens, want ze zijn al weg
God wat moet die vent dronken geweest zijn.quote:
Iedereen behalve ik en KRIBBET denk ikquote:
Schuif de paracetamol even door naar mijn nachtkastje.quote:
ik lig ook nog nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iedereen behalve ik en KRIBBET denk ik
En ik!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iedereen behalve ik en KRIBBET denk ik
Je kan ook dit laten zienquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:57 schreef Gert het volgende:
Brenda heeft een ongeluk gehad!!!!!
Ah je stond dus even in "Alleen lezen" modusquote:
Er is niets illegaals aan hoor, ff winamp eroverheen gooien en luisteren!quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, waar kan je dat beluisteren? Misschien illegaal dus je kan je post gelijk weer editten eventueel
Wel vaag dat ze niet meer naar buiten mogen trouwens, want ze zijn al weg
Trustequote:Op zaterdag 3 december 2005 02:06 schreef Bartoli het volgende:
ik ga ook maar eens, nu iedereen gaat slapen
Ik ook niet... ik haal ze ook van andere sites af.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Enne, nummer 105 kan je goed gebruiken voor een fake cap. Ik kan het niet, ben ik te lui voor,en ik heb de software er niet voor.
Paar postjes lager hogerquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
niet te snel want ik wil ook weten waar
Klopt, ben nog lang niet bijgelezen, maar ik heb er geen zin meer in. Denk dat ik het morgen ga doen, of misschien maar helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah je stond dus even in "Alleen lezen" modus
Ah thanksquote:Op zaterdag 3 december 2005 02:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Er is niets illegaals aan hoor, ff winamp eroverheen gooien en luisteren!
www.kennemerland-online.tk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |