Dat kan ookquote:
trustequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
veel plezier met het maken van de caps en![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Regenwormquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
behalve van lieske in de badkamer dan hoef je niet in te houden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker Regenworm
Ik zal me proberen in te houden
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben hier een en al oorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
Luisterd er nog iemand ook ?
Waarnaar?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
NEE zei ik net ook al, ik wil hier geen stemgedrag meer zien aangezien het met een (in het begin) leuke competitie gewoon mis ging, helaas pindakaas. Ja leuk vind ik caps in de SC maar niet te veel maar maak er asjeblieft niet weer een wedstrijd van want dan krijg je weer dat competitiegedrag en gelul er omheenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:47 schreef cuall het volgende:
Geef hier aan of je graag véél of weinig caps tussen de streamverslagen wilt
STEMBILJET
--------------------------------------------------------------
etc etc blabla
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
Ja en wat zei ze toen?? heb het niet kunnen verstaan, alleen iets van : het is nu toch al laat.....dus het zal wel de meisjes worden he.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef odie22 het volgende:
Nathalie vroeg net aan dido of ze bij hun ging slapen of bij roel
Dus eigenlijk wil je dat het hele stem gelul lekker een eigen plekje moet hebben waar de andere hier er geen last van hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
[/b]NEE[b] zei ik net ook al, ik wil hier geen stemgedrag meer zien aangezien het met een (in het begin) leuke competie gewoon mis ging, helaas pindakaas. Ja leuk vind ik caps in de SC maar niet te veel maar maak er asjeblieft niet weer een wedstrijd van want dan krijg je weer dat competitiegedrag en gelul er omheen
eens, of afschaffen , mag ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
Dus eigenlijk wil je dat het hele stem gelul lekker een eigen plekje moet hebben waar de andere hier er geen last van hebben![]()
Vroeg het me ook al afquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Vroeg het me ook al afRadio ofzo
![]()
Zet zo de politiescanner nog even aan![]()
Dus wat jou betreft mogen we ook gewoon ons eigen plekkie houden toch, waar we ons lekker uitleven zonder jullie ermee lastig te vallen. Dat begrijp ik toch goed he. Is daar namelijk erg gezellig, wil er helemaal niet wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
NEE zei ik net ook al, ik wil hier geen stemgedrag meer zien aangezien het met een (in het begin) leuke competitie gewoon mis ging, helaas pindakaas. Ja leuk vind ik caps in de SC maar niet te veel maar maak er asjeblieft niet weer een wedstrijd van want dan krijg je weer dat competitiegedrag en gelul er omheen
Maar als er een andere topic reeks is waar veel mensen plezier aan beleven en dus ook niet hier komen met het OFFtopic gelul, zou wel prettig zijn toch?quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef Veulen het volgende:
pff zit ik heel dom naar een topic te kijken dat al vol is... grrr
ja graag.......kan ik ergens een mod omkopen hiervoor?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
Maar als er een andere topic reeks is waar veel mensen plezier aan beleven en dus ook niet hier komen met het OFFtopic gelul, zou wel prettig zijn toch?![]()
Neehee, het gaat erom dat ze geen moment met z'n tweeën mogen zijn. Reuze leuke opdracht van Hummie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef it_was_me het volgende:
Ze knuffelen!!!!!!!!!! Weekopdracht mislukt
Succesquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Ik gaat plat, ik heb ruzie met mijn man
Doeg!
Druk, drukquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb je gemist, waar heb je uitgehangen?![]()
wanneer is de opdracht eigenlijk ingegaan? [ is het een weekopdracht of een extraatje?]quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
Neehee, het gaat erom dat ze geen moment met z'n tweeën mogen zijn. Reuze leuke opdracht van Hummie.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Wup het volgende:
[..]
ja graag.......kan ik ergens een mod omkopen hiervoor?
uhm... doeiquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef kissa het volgende:
Ik gaat plat, ik heb ruzie met mijn man
Doeg!
Ik heb verder niemand gezien. Later kwam ., ik geloof Naat, uit de badkamer en Ing uit de kamer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neehee, het gaat erom dat ze geen moment met z'n tweeën mogen zijn. Reuze leuke opdracht van Hummie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |