Ik ben 1.87 lang. Dus iets meer. Nog onder de 75 schat ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan weeg je vast minder dan zestig kilo.
We mogen nog ff opblijven, Joost en Roel zijn aan het bubbelenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We moeten met de bewoners te bed gaan![]()
Het is de hele avond al offtopic hier , dus ik dacht dat kan er wel bij , je had pas in je gegevens , parel van de veluwe staan , vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jimpieee....... dat is wel een heeeeeellll erge OFF-Topic vraag. En dan nog wel zo persoonlijk. Maar ik ben de beroerdste niet en zal er maar gewoon even antwoord op je vraag geven.
Hier komt OFF-TOPIC ANTWOORD OP OFF-TOPIC VRAAG:
Soms ZIT ik wel eens IN DE PUT, maar nee, ik woon niet PUTTEN![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Succes met je lobby voor je eigen gedoogzone![]()
Dat heb ik niet in mijn gegevens gehad, maar had in de USER SERVIVAL GAME (waarvan de vervolgtopic dus gesloten dreigt te wordenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het is de hele avond al offtopic hier , dus ik dacht dat kan er wel bij , je had pas in je gegevens , parel van de veluwe staan , vandaar mijn vraag
Ik vroeg me al af waar ze bleven, de boeren van de Aalsmeerse jeugdsoos.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Lallende mensen aan het hek buiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |