Kweenie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als het andere topis wordt gesloten zullen we het wel hier tussendoor moeten doen, waar moeten de hanggroepFOKkers anders naar toe dan![]()
ik heb Joost nog niet eerder aan de zuip gezien geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
OT: Joost en Roel gaan te bubbel en slaan heel wat bier in dus wie weet beloofd het wat![]()
Vader Abraham?!?!?!?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Goeiemorgen!
Kunnen we nog een beetje door de waterkraan met z'n allen?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:15 schreef Minouishere het volgende:
Arme Joost, die moet aan de zuip hahahahaaaaaaaa leuk !
Jammer dat mijn drank op is, dus ik ga maar slapies.
Tot mogge lieffies.
nee die andere reeks moet open blijven voor de rellersquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
We moeten met de bewoners te bed gaan![]()
Dus caps van BB hebben niks met BB te maken?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De modjes willen het sluiten omdat het niets met BB te maken heeft ofzo en er was een hele slechte verliezer die heeft lopen klagen![]()
Wicked!quote:
Ik ging net door het sleutelgat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Gert het volgende:
Goeiemorgen!
Kunnen we nog een beetje door de waterkraan met z'n allen?![]()
We hebben ademloos naar het maken van surprises gekeken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
De laatste drie kwartier is er niet meer gepost in de streamverslagen... komt dat omdat alle streamers ademloos lagen te kijken naar de eerste echte neukpartij tussen Roel en Dido? Of is er geen fuck gebeurd?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je straks nog posten: "Het is GVD al 3 UUR!!" ?![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef Arliator het volgende:
[..]
Vind jij dit niet nuttig? Dit is een geweldige manier om te zien om mezelf een pluim in m'n reet te steken, ik ben dus echt niet zo lui als mensen zeggen. De bewoners zijn nog veel erger!!! Zonder hun dacht ik nog steeds dat ik lui was. Dus ja, voor mij erg nuttig![]()
Daar ben ik weer... had ff telefoon.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:18 schreef Wup het volgende:
[..]
nee die andere reeks moet open blijven voor de rellers
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:21 schreef Minouishere het volgende:
truste dus......ik ben weg nu.....
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:18 schreef Wup het volgende:
[..]
nee die andere reeks moet open blijven voor de rellers
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
Ik ga even de hond uitlaten, tot straks![]()
![]()
Extreemluistquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:21 schreef cuall het volgende:
[..]
overtreffende trap van lui:
Lui, luier, luist, wat pst het beste bij je![]()
Jimpieee....... dat is wel een heeeeeellll erge OFF-Topic vraag. En dan nog wel zo persoonlijk. Maar ik ben de beroerdste niet en zal er maar gewoon even antwoord op je vraag geven.quote:
Ik ben 1.87 lang. Dus iets meer. Nog onder de 75 schat ik.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan weeg je vast minder dan zestig kilo.
We mogen nog ff opblijven, Joost en Roel zijn aan het bubbelenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We moeten met de bewoners te bed gaan![]()
Het is de hele avond al offtopic hier , dus ik dacht dat kan er wel bij , je had pas in je gegevens , parel van de veluwe staan , vandaar mijn vraagquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:25 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jimpieee....... dat is wel een heeeeeellll erge OFF-Topic vraag. En dan nog wel zo persoonlijk. Maar ik ben de beroerdste niet en zal er maar gewoon even antwoord op je vraag geven.
Hier komt OFF-TOPIC ANTWOORD OP OFF-TOPIC VRAAG:
Soms ZIT ik wel eens IN DE PUT, maar nee, ik woon niet PUTTEN![]()
Slaap lekker en tot morgenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Succes met je lobby voor je eigen gedoogzone![]()
Dat heb ik niet in mijn gegevens gehad, maar had in de USER SERVIVAL GAME (waarvan de vervolgtopic dus gesloten dreigt te wordenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
Het is de hele avond al offtopic hier , dus ik dacht dat kan er wel bij , je had pas in je gegevens , parel van de veluwe staan , vandaar mijn vraag
Ik vroeg me al af waar ze bleven, de boeren van de Aalsmeerse jeugdsoos.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
Lallende mensen aan het hek buiten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |