Kun je proberen. Het heeft net ook enkele minuten geduurd voordat de streams op slot gingenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde er morgen even langs![]()
Ja oke die snap ik heus wel, voordat elke week mafkezen aan het hek staan, oke.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze willen die gasten buiten geen aandacht geven en daarom doen ze dit, om zoveel mogelijk deze situaties te voorkomen of tot aansporing van zegmaar
Ik wilde anti-Chantalleuzen gaan roepen. Of is ze er nou al weg?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dan toch wel lief bedoeld he?![]()
![]()
Zullen we een keer samen gaan Hekroepen, Wicked?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer. Ik wilde er morgen even langs![]()
Streams unlockedquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kun je proberen. Het heeft net ook enkele minuten geduurd voordat de streams op slot gingen![]()
"WIL JE EEN HERSENCEL VAN MIJ, NATHALIE?????"quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we een keer samen gaan Hekroepen, Wicked?![]()
Wat ga jij roepen?![]()
Ik stel voor dat we erover stemmenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:49 schreef SuperMOM het volgende:
mag ik ff voor ons allen spreken dat wij de afvallers en wrekers van het SERvival game niet in onze SC willen?? Je weet wel die vervuilers van ons gezellige topic??
Als je dat ook nog ff aan de modjes door wilt geven met het verzoek om ons clubhuis open te houden zijn we je heel dankbaarquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:49 schreef SuperMOM het volgende:
mag ik ff voor ons allen spreken dat wij de afvallers en wrekers van het SERvival game niet in onze SC willen?? Je weet wel die vervuilers van ons gezellige topic??
Foreverblue, die foto van de wildplasser op je site, is dat een agent die bij BB moest ingrijpen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
Joost denkt dat Ingrid de meeste stemmen had de avond dat ze weg moest
Ik volg de streams niet meer maar er zijn 2 politiewagens onderweg met nog een hondquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
En jahoor die gasten zijn weer terug, streams gaan zo weer opslot denk ik
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik volg de streams niet meer maar er zijn 2 politiewagens onderweg met nog een hond![]()
Schijnen een aantal gasten te staan en de bewakers krijgen ze niet echt weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |