Foto!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, geen LD relaties meer en we zijn nauwelijks meer actief in online chats zoals vroeger.
Lelijker? Mijn vrouw noemt het gedistingeerder![]()
...waarom niet?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat lijkt me in zijn geval niet waarschijnlijk..
Foto's willen nog wel eens gaan zwerven, en niet iedereen krijgt even positieve kritieken als ikquote:
Ben jij dat!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Foto's willen nog wel eens gaan zwerven, en niet iedereen krijgt even positieve kritieken als ik.
Hij is nog net niet de fotograaf te lijf gegaan, maar voor de rest is het hem sprekend ja.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij dat!
Jij lijkt echt sprekend op....iemand...![]()
Het ligt er maar net aan wie je bedoelt natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben jij dat!
Jij lijkt echt sprekend op....iemand...![]()
...het lijkt me beter....als ik dat niet vertel....quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:38 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan wie je bedoelt natuurlijk.
zogenaamde dekstempelquote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
"H3ll0 G1rlZ & B0yZz, An0uK h1eRrRr!!!!!!!!!"
Wat een randmongeaul is die Anouk toch.
OK, goeie tieten en een mooie kop, totdat ze gaat praten, dan komt er allemaal poep uit. Achterbuurtwijf! Ze heeft vast een navelpiercing en een tribaltattoo op haar onderrug (zgn dekstempel)
Toen met die gouden tanden zag ze er helemaal als een domme pauper-BrEazAh uit.
Tering wat een jetsers.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
...het lijkt me beter....als ik dat niet vertel....
Hee, kijk, jongens, borsten!
[afbeelding]
Wat, krijg je niet spontaan de neiging om je met gesmolten boter ingewreven arm tot aan je elleboog tussen al die vleeslijke roomkleurige carnaties te steken?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Yildiz het volgende:
Aaah gét Floripas, ik wou net snacks gaan halen, ik hoef al niet meer
Nee, ik vind iets wat groter dan D is niet zo 'quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat, krijg je niet spontaan de neiging om je met gesmolten boter ingewreven arm tot aan je elleboog tussen al die vleeslijke roomkleurige carnaties te steken?
Ik vind 'r niet zo vreselijk, hoor
Och, je moest eens weten hoeveel mensen die vergissing maken...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:45 schreef Yildiz het volgende:
Ik zie trouwens de gelijkenis tussen KlowJow en die ene persoon die scheikunde deed en een fotograaf te lijf ging niet helemaal.
Nee, geck, jij lijkt niet op Samir A.!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, je moest eens weten hoeveel mensen die vergissing maken...
[afbeelding]
Die andere 2 wel denk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, geck, jij lijkt niet op Samir A.!
Dat bedoelde ik ook helemaal niet!
Nee, dat was een geintje van Sidekick.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, geck, jij lijkt niet op Samir A.!
Dat bedoelde ik ook helemaal niet!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, je moest eens weten hoeveel mensen die vergissing maken...
[afbeelding]
Floripas is tupperwarepartymateriaal..... Wie had dat ooit kunnen denken...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:52 schreef Floripas het volgende:
Ik vind die bloemen in d'r haar wel leuk, enzo
..nou ben ik echt een wijf, hè?
Ik krijg al helemaal visualisaties van duitse bierfestijnenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:52 schreef Floripas het volgende:
Ik vind die bloemen in d'r haar wel leuk, enzo
..nou ben ik echt een wijf, hè?
Hm, iemand heeft me geraakt met de softiestok, want ik bedoelde dat ik 'r niet af zou zeiken op een feestje, oid.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef Sickie het volgende:
[..]
Floripas is tupperwarepartymateriaal..... Wie had dat ooit kunnen denken...![]()
Op dat feestje ben je natuurlijk ook veel te druk met de tupperware natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hm, iemand heeft me geraakt met de softiestok, want ik bedoelde dat ik 'r niet af zou zeiken op een feestje, oid.
Samir A. wilde geen bomvrouwen hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
Heeft iemand anders dat nou ik als ik dat topic in NWS zie over Samir en bomvrouwen dat ik gelijk denk aan Bewust Ongehuwde Moeders? Of ben ik nu gewoon oud?
Ja, net zoals licht, zwaartekracht en de Vanderwaalskracht verboden zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:00 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
baat het niet dan schaadt het niet, enzoIk dacht dat magnetisme als sinds 1856 bij de wet verboden was
Sterrende hoere k.... zo bedoelde ik dat natuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, net zoals licht, zwaartekracht en de Vanderwaalskracht verboden zijn.
Vergeet zuurstof niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, net zoals licht, zwaartekracht en de Vanderwaalskracht verboden zijn.
Doe eens een gok met het trefwoord 'failure'quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:05 schreef Sickie het volgende:
Crapdamnit. "Ik doe een gok" binnen google is geen leuke optie. Ik herhaal, geen leuke optie!![]()
Venetie stinkt trouwens ook behoorlijk.quote:
Zal wel met t stilstaande water te maken hebben en wat zon.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Venetie stinkt trouwens ook behoorlijk.
De enige Italiaanse stad die ik nooit meer wil bezoeken.
Reageer eens in je eigen topic over economische modellen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:12 schreef Floripas het volgende:
Ik ben GEEN Tupperwaretrut!
Ik heb niet eens keukengerei van plastic!
Laat me eens met rust.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Reageer eens in je eigen topic over economische modellen.
Letterkundige.
De onzin die je nu uitkraamt, doet je weinig goed.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Laat me eens met rust.![]()
Ik ben dronken.
Wil je veel posts, of zinnige posts?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:12 schreef Floripas het volgende:
Ik ben GEEN Tupperwaretrut!
Ik heb niet eens keukengerei van plastic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |