En kun je al lang nederlands?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een randmongeaul is die Anouk toch.
Je kunt veel zeggen over haar uiterlijk, maar Breezah is het toch zeker niet, beetje de verkeerde styling...quote:Op woensdag 23 november 2005 16:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Toen met die gouden tanden zag ze er helemaal als een domme pauper-BrEazAh uit.
En kom jij al lang op fora? Nooit gehoord van 'heaumeaux' etc.?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:21 schreef Fool het volgende:
[..]
En spreek je al lang nederlands?
[..]
Opkankere newbie.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En kom jij al lang op fora? Nooit gehoord van 'heaumeaux' etc.?![]()
Creatief taalgebruik, leren ze vast niet op VMBO
Nofi he? (uiteraard)
Leer eens Nederlands.quote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee jongens en meisjes... jullie trekken volle zalen
ik vind anoukje wel geyl
Ik vind haar ook geyl, maar alleen om naar te kijken! Ze staat in die clip van dat irrante nummer behoorlijk met haar voorgevel te schudden en daar ben ik niet vies vanquote:Op woensdag 23 november 2005 16:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nee jongens en meisjes... jullie trekken volle zalen
ik vind anoukje wel geyl
Op Fok! al langer dan jij! Zie Hierquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
En kom jij al lang op fora? Nooit gehoord van 'heaumeaux' etc.?![]()
Heb een Ing. titel! Zie Hierquote:Op woensdag 23 november 2005 16:43 schreef EdvandeBerg het volgende:
Creatief taalgebruik, leren ze vast niet op VMBO
Internet is meer dan alleen Fok!quote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef Fool het volgende:
[..]
Op Fok! al langer dan jij! Zie Hier
[..]
quote:
OK, dan is het goed. Vriendjes?quote:Oh ja! Sterf hond!![]()
sorry kunnen je vmbo hersenen het anders niet meer volgen als ik geyl typ ipv geil?quote:
Én leer eens Pi's lezen, bitch.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry kunnen je vmbo hersenen het anders niet meer volgen als ik geyl typ ipv geil?
ik zal het even in het oud hollands typen:
Ik vindsch Anoukjesch wel een schgeil schatje
dat je mij een bitch noemt laat wel weer zien dat de vrouw in je leven je moeder isquote:Op woensdag 23 november 2005 17:03 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Én leer eens Pi's lezen, bitch.
Dan niet, fluitketel.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat je mij een bitch noemt laat wel weer zien dat de vrouw in je leven je moeder is
Die is inderdaad walgelijk! Ik dacht dat reclames van de Postbank niet slechter konden, maar ze hebben zichzelf weer overtroffen. Wanneer stoppen ze eens met dat vreselijke concept met dat leeuwenpak. Vanaf het begin af aan was het al niet grappig.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:18 schreef wolfrolf het volgende:
Hei Anâhk is un heil eâhrg goeduh zangeâhres ja. Mâh die reclame is indeâhrdaad behoâhlèk stom .. allein die postbank radio reclame met die twei homo's is irritanteâh
quote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
kickboksen Ik schijt in m'n broek!Ook nog een Staffordshire in de schuur?
[..]
OK, dan is het goed. Vriendjes?
Skic is back at it again!!quote:Op donderdag 24 november 2005 09:21 schreef skiczukie het volgende:
Dan niet, fluitketel.
Gozer, doe eens 'rielekst'. Je vroeg er zelf om toen je begon met 'Hoe lang kun jij al nedrlands?'quote:Op donderdag 24 november 2005 10:41 schreef Fool het volgende:
[..]
![]()
Origineel hoor!
Omdat ik kickboksen leuk vind ben ik volgens jou één of ander paupere mongool ofzo..? Volgens mij toch ook gewoon sport!
Trieste kerel!![]()
kickboxen is ook een mooie sportquote:Op donderdag 24 november 2005 10:41 schreef Fool het volgende:
[..]
Omdat ik kickboksen leuk vind ben ik volgens jou één of ander paupere mongool ofzo..? Volgens mij toch ook gewoon sport!
Frarcojan baubosmitquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Owkee
welke nederlandstalige artiest scoorde hits met onder andere; ik leef niet meer voor spruiten, ik zing dit lied maar het boeit me niet en heb je eten voor mij???
Dat is goed je hebt de koelkastquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Frarcojan baubosmit
Ontopic. *nog steeds anouk neer steekt
whahahaquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:02 schreef outcast_within het volgende:
Anders nog iets?
Ja doe nog maar wat van wat firewire zei
Agh jij arme stumperquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef Ivatje het volgende:
Anouk is wel stoer, maar ik vind haar stem irritant...
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |