Yikes! Cruel & unusual punishment!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef Floripas het volgende:
Zo, jij bent wel veleisend, hè?
*Belt Ma Tokkie, en speldt 'r een tag met "Floripas" op*
No fair!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo, jij bent wel veleisend, hè?
*Belt Ma Tokkie, en speldt 'r een tag met "Floripas" op*
Wmd's in de puurste zin van het woord.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yikes! Cruel & unusual punishment!
Um...Ma Tokkie, Ma Tokkie en Ma Tokkie vermoedelijk, die past niet achter 1 of 2 deurtjesquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:54 schreef Sickie het volgende:
Goddulleme vrouwmens, doe eens ff net alsof je gaston heet en vertel me wat er achter deur 1,2 en drie zit!![]()
[me]*Floripas is playing La Chiffon Rouge*[/me]quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:54 schreef Sickie het volgende:
[..]
No fair!![]()
Jij loopt gewoon met opzet mijn prijs te frustreren. Eerst niet willen zeggen wat de prijzen zijn en dan ook nog eens een walvis op mijn schoot gooien.![]()
Goddulleme vrouwmens, doe eens ff net alsof je gaston heet en vertel me wat er achter deur 1,2 en drie zit!![]()
Maak een filmpje waarin je woody woodpecker nadoet, en post deze in dit topic!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
[me]*Floripas is playing La Chiffon Rouge*[/me]
Je krijgt nu echt alles van me gedaan. De nostalgie!
De citroen! De citroen!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:57 schreef Floripas het volgende:
Wil je het deurtje met de citroen erop, of die met de geit?
Ah, dat lijkt mij een mooi SEX of R&P topic "Help, ik heb een citroenfetish!"quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:01 schreef Sickie het volgende:
De citroen! De citroen!!!
Niet dat ik iets tegen geiten heb, maar ik heb een beetje een citroenfetish.![]()
Nee, naief liefje, die wil je niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:01 schreef Sickie het volgende:
[..]
De citroen! De citroen!!!
Niet dat ik iets tegen geiten heb, maar ik heb een beetje een citroenfetish.![]()
Jah hallo, jij doet ook echt alles om onder je verplichtingen uit te komen he!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:02 schreef Floripas het volgende:
Ik heb geen webcam, geen microfoon, en, bovenalis het liedje
al afgelopen
![]()
Crapdamnit. "Ik doe een gok" binnen google is geen leuke optie. Ik herhaal, geen leuke optie!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, naief liefje, die wil je niet.
Doe maar eens op google 'lemonparty'.
Oh da's ok, je mag de mijne lenen, ik gebruik dat spul toch nooit meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:02 schreef Floripas het volgende:
Ik heb geen webcam, geen microfoon, en, bovenalis het liedje
al afgelopen
![]()
Dat moet geen probleem opleveren.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zie mijn nieuwe beroep in mijn profiel.
Vanaf volgende week zal ik wrs meer aanwezig zijn, en dan bekijk ik de weken daarna of ik structureel nog wel genoeg tijd aan FOk kan besteden.
Ik lijk Saddam wel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:04 schreef Sickie het volgende:
[..]
Jah hallo, jij doet ook echt alles om onder je verplichtingen uit te komen he!
Om moedeloos van te worden.![]()
Waarom niet? Ben je lelijk geworden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh da's ok, je mag de mijne lenen, ik gebruik dat spul toch nooit meer tegenwoordig![]()
Ik moest even nadenken voordat ik deze opmerking snapte, maar hij dringt door.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem opleveren.
Tja, geen LD relaties meer en we zijn nauwelijks meer actief in online chats zoals vroeger.quote:
Nee, dat weet ik echt nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij weet als één van de weinigen hoe ik er uit zie, dacht ik.
...is de gelijkenis treffend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |