Nooit om een woord verlegen.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef Floripas het volgende:
Hahem, kuch.
Tingtingtingtingtingting!
Ik wil graag mijn moeder en Kanye West en God bedanken, en de "wangen" van sigme. Zonder jullie was mijn ongenuanceerd-dogmatisch links gespui tegen Intelligent Design, vóór negers en tegen de economie nooit mogelijk geweest.
Tevens is van belang geweest mijn aanstelling op de universiteit, dat heeft me een arrogantie bezorgd waar de honden geen brood van lusten.
Tenslotte wil ik graag nog even gene zijde bedanken. De "vrijheid van meningsuiting" die daar heerst heeft me zo nu en dan heerlijk mijn verbale diarree laten uitstorten.
*Neemt applaus in ontvangst*
Heeft ze een coltrui aan in plaats van een galajurkquote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef Floripas het volgende:
Hahem, kuch.
Ik wil graag mijn moeder en Kanye West en God bedanken, en de "wangen" van sigme. Zonder jullie was mijn ongenuanceerd-dogmatisch links gespui tegen Intelligent Design, vóór negers en tegen de economie nooit mogelijk geweest.
Tevens is van belang geweest mijn aanstelling op de universiteit, dat heeft me een arrogantie bezorgd waar de honden geen brood van lusten.
Tenslotte wil ik graag nog even gene zijde bedanken. De "vrijheid van meningsuiting" die daar heerst heeft me zo nu en dan heerlijk mijn verbale diarree laten uitstorten.
Je hebt het over de "vrijheid van meningsuiting" die sommige frustraten en sociopathen het in staat stelt mede-burgers een hetze aan te smeren??? Volgens mij maakt het gebruik maken van een dergelijke "vrijheid van meningsuiting" je tot een farizeeër...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef Floripas het volgende:
Hahem, kuch.
Dit laat weer zien dat je eigenlijk een waardeloze user bent.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:08 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Dit laat weer zien dat je eigenlijk een waardeloze user bent.
Alleen maar op de man inspelen, zonder dat je maar argumenteert/vraagt/etc. De reden hiervoor is heel simpel: hiertoe ben jij niet eens in staat. Ga je schamen, sneu mannetje.
9, staat in het linkje onderaan de OP.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef kLowJow het volgende:
Hoeveel stemmen kreeg freako dan voor user met de meeste dossierkennis?
Of zoals Wolffje zou zeggen; ''negers doen ons oprecht twijfelen aan een Intelligent Ontwerp.''quote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef Floripas het volgende:
Hahem, kuch.
Ik wil graag mijn moeder en Kanye West en God bedanken, en de "wangen" van sigme. Zonder jullie was mijn ongenuanceerd-dogmatisch links gespui tegen Intelligent Design, vóór negers en tegen de economie nooit mogelijk geweest. *
Zuurtje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt het over de "vrijheid van meningsuiting" die sommige frustraten en sociopathen het in staat stelt mede-burgers een hetze aan te smeren??? Volgens mij maakt het gebruik maken van een dergelijke "vrijheid van meningsuiting" je tot een farizeeër....
Een Farizeeer, maar liefst. Wat moet ik doen om een Filistijn te worden?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt het over de "vrijheid van meningsuiting" die sommige frustraten en sociopathen het in staat stelt mede-burgers een hetze aan te smeren??? Volgens mij maakt het gebruik maken van een dergelijke "vrijheid van meningsuiting" je tot een farizeeër....
Hm, met stenen gooien?quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:34 schreef Floripas het volgende:
Een Farizeeer, maar liefst. Wat moet ik doen om een Filistijn te worden?
Mijn kennis schiet weer eens tekort, ik weet niet in detail waar de belediging 'Farizeeer' voor staat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Een Farizeeer, maar liefst. Wat moet ik doen om een Filistijn te worden?
Och, jij hebt inmiddels ook een naamtopic gekregenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:26 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet of jij het hebt gezien daar, ik wel. Het was een serieuze belemmering om daar te gaan posten. Uiteindelijk ben ik eroverheen gestapt, maar Ryans beschuldiging snijdt wel enig hout.
Ik heb werkelijk waar geen idee van waarover je 't hebt. Afgezien van die overige discussie ben ik weinig geinteresseerd in het geflame van de overkant. Ik lees die topics over FOK niet eens, ik vind het de grootste onzin.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn kennis schiet weer eens tekort, ik weet niet in detail waar de belediging 'Farizeeer' voor staat.
In verdediging van Ryan, wat hem wordt aangewreven aan de overkant is *niet* iets waarvoor hij enig begrip hoeft te hebben. Ik kan me ook verplaatsen in wrevel van zijn kant jegens mensen die ondanks het grof, onfatsoenlijk, beschamend gepost over hem aldaar, tóch zich daar registreren.
Ik weet niet of jij het hebt gezien daar, ik wel. Het was een serieuze belemmering om daar te gaan posten. Uiteindelijk ben ik eroverheen gestapt, maar Ryans beschuldiging snijdt wel enig hout.
Nou, Ryan3 was zelfs al actief in politieke discussies toen POL nog geen zelfstandig forum was of voor ik uberhaupt geregistreerd was. Kozzmic trouwens ook.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:02 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij werd de bedoeling van deze trofee verkeerd begrepen, want Ryan3 heeft het gewonnen van Sidekick en Kozzmic, die eigenlijk langer in POL actief zijn. Achtereenvolgens: 9, 4 en 3 stemmen
Hey, SK, waarom zien we jou tegenwoordig zo weinig alhier?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:53 schreef Sidekick het volgende:
Nou, Ryan3 was zelfs al actief in politieke discussies toen POL nog geen zelfstandig forum was of voor ik uberhaupt geregistreerd was. Kozzmic trouwens ook.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
9, staat in het linkje onderaan de OP.
Zie mijn nieuwe beroep in mijn profiel.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, SK, waarom zien we jou tegenwoordig zo weinig alhier?
Aha, nu zie ik het. Daar hebben ze WiFi voor uitgevonden trouwens dus da's geen excuus meer tegenwoordig!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:00 schreef Sidekick het volgende:
Zie mijn nieuwe beroep in mijn profiel.
Vanaf volgende week zal ik wrs meer aanwezig zijn, en dan bekijk ik de weken daarna of ik structureel nog wel genoeg tijd aan FOk kan besteden.
quote:Op donderdag 1 december 2005 17:35 schreef Floripas het volgende:
[...]
Ja, stemmen van GB, Sickie, SCH, LN (als die telt)quote:Op maandag 5 december 2005 12:32 schreef RichardQuest het volgende:
Is dat echt zo?
Ik dacht aan een gedeelde eerste plaats. Ik heb geen zin in nog een ronde, maar wie dat wel wil organiseren moet dat zelf weten natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2005 14:15 schreef George-Butters het volgende:
Hoe los je het op???
Ik vind het primaquote:Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik dacht aan een gedeelde eerste plaats. Ik heb geen zin in nog een ronde, maar wie dat wel wil organiseren moet dat zelf weten natuurlijk.
quote:Op maandag 5 december 2005 14:50 schreef pberends het volgende:
Niemand die 2 awards heeft of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |