Mooi voorbeeld hieronder.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:52 schreef Sickie het volgende:
[..]
Juist ja, ik heb inderdaad een historie met mods als het aankomt op slijmen. Vraag maar aan sidekick en Kozzmic.Kom maar eens met een stapel voorbeelden opa, dan lullen we verder.
![]()
Kom nou.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:03 schreef RichardQuest het volgende:
Gaan we weer. Jullie verdienen het alledrie.
Eindelijkquote:Op donderdag 1 december 2005 01:02 schreef RichardQuest het volgende:
Zeer overtuigend, en wellicht nooit vertoond. du_ke wint deze trofee met 17 stemmen; dat is meer dan de helft van het aantal stemmen. SCH volgt met 5 stemmen.
[..]
En op welke manier maak ik mijn Ryanterreur goed via Sigme om zo de 1 na de andere ban te ontduiken?quote:
En dit is er ook een voorbeeld van natuurlijk...quote:Op donderdag 1 december 2005 12:21 schreef Sickie het volgende:
[..]
En op welke manier maak ik mijn Ryanterreur goed via Sigme om zo de 1 na de andere ban te ontduiken?Ik denk dat je spoken ziet ouwe. Ik kan namelijk best aardig zijn, aaibaar zelfs! getuige de post boven, maar als het gaat om zure, betweterige, psuedo-intellectuele, vol van zichzelf zijnde knakkers zoals jij dan ben ik best bereid die switch om te gooien.
![]()
Uiteraard. Helaas heb ik mijn paranoiabril met schizofrenieglazen in mijn andere jas laten zitten dus ik moet je dan maar op je woord geloven.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En dit is er ook een voorbeeld van natuurlijk....
Een waardige opvolger voor de winnaar van de 2003 en 2004 Erica Terpstra POL-trofeequote:George-Butters wint deze trofee overtuigend met 10 stemmen. pberends ontving 4 stemmen.
Ik vind het uberhaupt vreemd dat ik nominaties heb gekregen voor de Jooptrofee. Zouden die mensen niet weten wat het woord "dogmatisch" betekent?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:14 schreef SCH het volgende:
Ik ben de enige met 2 trofeeen
Boer Koekoek en Joop den Uyl - joepie - ik draag ze natuurlijjk op aan Pim
Dat is voor mijn trofee gelukkig niet nodig ..quote:Op donderdag 1 december 2005 13:31 schreef George-Butters het volgende:
Ik wil nu wel een aparte avatar om mijn trofee een plaatsje in te geven.
thabit, ik ben een van degenen die jou hiervoor genomineerd heeft.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:40 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt vreemd dat ik nominaties heb gekregen voor de Jooptrofee. Zouden die mensen niet weten wat het woord "dogmatisch" betekent?
Dogmatisch zou ik zijn als ik zonder erover na te denken alle linkse standpunten zou ondersteunen. Ten eerste is het zo dat ik niet alle linkse standpunten ondersteun, ik ben bijvoorbeeld tegen politieke correctheid. Ten tweede is het zo dat ik juist vanuit gezond verstand en kritisch denkvermogen tot de conclusie kom dat linkse standpunten vaak beter zijn dan rechtse, en niet vanuit dogmatiek.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
thabit, ik ben een van degenen die jou hiervoor genomineerd heeft.
Wat betekent "dogmatisch" volgens jou en waarom is het niet op jou van toepassing?
quote:Op maandag 24 november 2003 17:32 schreef Sickie het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld Ryan3. Die gast is bijv. vrij links naar ik meen, maar hij zet wel keer op keer een dijk van een verhaal neer. Hem zou ik dus, net als bijv. Sjun of Hoppe, bijvoorbeeld graag als mod zien.
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef sigme het volgende:
Ahum, ik werd ergens geattendeerd op eerdere versies van dit festijn.
Kijk eens wat ik daar vond:
[..]
Sickie! Ryan3!
![]()
Kan je dat toelichten?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:25 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het schandalig dat ik genomineerd ben.
Men heeft mij enkele malen genomineerd voor 'Beste Schrijfstijl', dat is absurd. Ik schrijf nooit lange stukken, ik plaats alleen zure one-liners en ik maak dan ook nog eens veel fouten in mijn simpel Nederlands. Er zijn vele andere gebruikers te noemen die veel beter schrijven dan ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |