abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32716178
Nadat de (vooral) POL-usuals een maand konden stemmen heeft de notaris een uitslag kunnen maken. Er zijn drie ex equos, hiervoor is een nieuwe stemronde gaande.

Algemene informatie:
- 30 stemmers geteld
- 96 verschillende users gekozen
- 551 stemmen
quote:
1. Hans Wiegel Trofee - Beste discussievoerder.
Relatief veel users zijn voorgedragen voor deze trofee, maar RM-rf heeft het naar zich toe weten te slepen met 5 stemmen. Chewie volgt met 4 stemmen en moderator ExtraWaskracht heeft er 3.
quote:
2. Boer Koekoek Trofee - Slechtste discussievoerder.
Deze eer komt, met 6 stemmen, SCH toe. lord_vetinari ontving 5 stemmen en McCarthy volgt met 3 stemmen.
quote:
3. Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Freako wint deze trofee met een grote voorsprong op Johan_De_With en RM-rf, die allebei 5 stemmen kregen.
quote:
4. Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Zowel sizzler als pberends hebben 7 stemmen, hiervoor is dus een tweede stemronde gaande.
quote:
5. Piet Hein Donner Trofee - Beste schrijfstijl.
Ook hierover is nog geen uitsluitsel, Monidique en RM-rf hebben allebei 6 stemmen. sjun (hij zal dit zeker lezen) volgt met 5 stemmen.
quote:
6. Elco Brinkman Trofee - Meest geschikte 'kroonprins' (oftewel toekomstige mod).
Enigszind merkwaardig, maar deze trofee komt ExtraWaskracht met 3 stemmen toe. Toad, Yildiz, Johan_De_With en Chewie kregen 2 stemmen.
quote:
7. Erica Terpstra Trofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
George-Butters wint deze trofee overtuigend met 10 stemmen. pberends ontving 4 stemmen.
quote:
8. Pim Fortuyn Trofee - Wie mis je het meest?
sjun wordt Hier het meest gemist, hij kreeg maar liefst 10 stemmen. Lemmeb, Aaahikwordgek, Kozzmic en Dora_van_Crizadak kregen slechts 2 stemmen.
quote:
9. Peter R De Vries Trofee - Beste nieuwkomer.
Onder de n00bs wordt Floripas met 12 stemmen onderscheden als beste nieuwkomer van 2005. LodewijkNapeleon volgt met 7 stemmen en Yildiz kreeg er 4.
quote:
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Hiervoor is nog steeds te weinig kandidatuur, maar de nieuwe lichting gleufdieren scoort goed. Sigme wint deze ronde met 11 stemmen. Floripas moet het met 6 stemmen doen.
quote:
11. Roel Pieper Trofee - Beste potentiėle aanwinst (een Trofee voor iemand die nauwelijks in POL komt, maar bij wie uit de bijdrages in andere fora blijkt dat het een goede aanwinst zou zijn).
Dit is het derde gelijkspel. Zowel Mannee als lord_vetinari komen hiervoor in aanmerking; ze ontvingen beide 2 stemmen.
quote:
12. Prinses Irene Trofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Zeer overtuigend, en wellicht nooit vertoond. du_ke wint deze trofee met 17 stemmen; dat is meer dan de helft van het aantal stemmen. SCH volgt met 5 stemmen.
quote:
13. Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.
Eigenlijk wel volgens verwachting: met 10 stemmen wint SCH het van thabit, die 7 stemmen kreeg. Gelly verdiende er 3.
quote:
14. Joseph Luns Trofee - Meest dogmatisch rechtse user.
McCarthy wint hierbij zijn eeste trofee, hij kreeg maar liefst 12 stemmen en won het ruim van DrWolffenstein/Finder_Elf_Towns. Die moet het met 6 stemmen doenl.
quote:
15. Joop Glimmerveen Trofee - Grootste xenofoob
Voor deze trofee mochten dezelfde twee het tegen elkaar opnemen. DrWolffenstein wint het nu echter van McCarthy. Hij kreeg er met 7 stemmen, 2 meer dan McCarthy. Lionsguy18 kreeg 4 stemmen en staat derde.
quote:
16. Frans Weisglas Trofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Ze zullen dit morgenochtend pas doorhebben, maar Drugshond wint het met 5 stemmen nipt van Du_ke die er 1 minder kreeg. George-Butters moet het met 3 stemmen doen.
quote:
17. Ad Melkert Trofee - De zuurste user[/b]
Met een frons op z'n hoofd mag Ryan3 deze trofee in ontvangs nemen; hij kreeg 5 stemmen. nikk volgt met 4 stemmen,

[q]18. Strom Thurmond Trofee - De oudste rot in het vak
Volgens mij werd de bedoeling van deze trofee verkeerd begrepen, want Ryan3 heeft het gewonnen van Sidekick en Kozzmic, die eigenlijk langer in POL actief zijn. Achtereenvolgens: 9, 4 en 3 stemmen
quote:
19. Jan Marijnissen Trofee - User die de meest nutteloze topics opent
Bijna als vanzelfsprekend heeft pberends het er dit jaar weer een zooitje van gemaakt en krijgt hij als beloning deze trofee. Met 11 stemmen wint hij van de eveneens notoire spammer BloodHoundFromHell, die er sammen met McCarthy 5 stemmen voor mocht ontvangen.

----

De volledige eindstand van users die meer dan twee stemmen kregen is hier te vinden. Dat is verder de enige verantwoording .

[ Bericht 0% gewijzigd door RichardQuest op 01-12-2005 01:08:24 ]
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 1 december 2005 @ 01:26:38 #2
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32716648
Aaahikwordgek mis ik niet hoor
quote:
Voor deze trofee mochten dezelfde twee het tegen elkaar opnemen. DrWolffenstein wint het nu echter van McCarthy. Hij kreeg er met 7 stemmen, 2 meer dan McCarthy. Lionsguy18 kreeg 4 stemmen en staat derde.
blijft bijzonder aangezien ik haast zelden iets over buitenlanders post. zeker niet in POL. Dus waar dit vandaan komt?

ik blijf mezelf de beste topic opener vinden:
- niet alleen maar direct actuele topics maar ook meer algemene onderwerpen en ideeen
- veel harde stats en cijfers (leer je nog eens wat van)
- scherpe observaties
- altijd opkomend voor de belangen van de belastignbetaler en de armen (die gebaat zijn bij een kleine overheid die niet het leven van iedereen zuur maakt ).
jammer dat ik deze award niet heb gewonnen alhoewel ik met sizzler ook kan leven. Ik heb alleen meer OPs op mijn naam

trofee 14 doet me niet heel veel. Het hoeft niet negatief te zijn (niks mis met mijn dogmas) maar zo klinkt het wel.

[ Bericht 37% gewijzigd door McCarthy op 01-12-2005 01:36:26 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 1 december 2005 @ 01:26:43 #3
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32716649
Puik werk RQ!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 1 december 2005 @ 01:39:45 #4
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32716839
quote:
Bijna als vanzelfsprekend heeft pberends het er dit jaar weer een zooitje van gemaakt en krijgt hij als beloning deze trofee. Met 11 stemmen wint hij van de eveneens notoire spammer BloodHoundFromHell, die er sammen met McCarthy 5 stemmen voor mocht ontvangen.
nutteloos? nutteloos?

het gaat over miljarden bedragen + de welvaartsontwikkeling van onze planeet en dan noemen een paar indolente idioten mijn OPs nutteloos.

eens kijken welke users dat waren
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 1 december 2005 @ 01:41:33 #5
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32716865
quote:
Op donderdag 1 december 2005 01:39 schreef McCarthy het volgende:

[..]

nutteloos? nutteloos?

het gaat over miljarden bedragen + de welvaartsontwikkeling van onze planeet en dan noemen een paar indolente idioten mijn OPs nutteloos.

eens kijken welke users dat waren
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_32717427
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_32718445
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32719260
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_32719315
quote:
10. Boris Dittrich Trofee - Beste vrouwelijke user.
Hiervoor is nog steeds te weinig kandidatuur, maar de nieuwe lichting gleufdieren scoort goed. Sigme wint deze ronde met 11 stemmen. Floripas moet het met 6 stemmen doen.
Bij gebrek aan kandidaten...
Ik vind het toch de glans wat van m'n trofee wegnemen, het genoemde gebrek aan competitie.

Maar goed, allen die echt niemand anders wisten te verzinnen dan mij: toch bedankt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32719670
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij gebrek aan kandidaten...
Ik vind het toch de glans wat van m'n trofee wegnemen, het genoemde gebrek aan competitie.

Maar goed, allen die echt niemand anders wisten te verzinnen dan mij: toch bedankt.
Ach, je hebt het ruimschoots gewonnen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 1 december 2005 @ 10:13:33 #11
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32720287
quote:
Enigszind merkwaardig, maar deze trofee komt ExtraWaskracht met 3 stemmen toe. Toad, Yildiz, Johan_De_With en Chewie kregen 2 stemmen.
Zeker merkwaardig. Maarrehhh bedankt of zo?!
pi_32720310
Ik ben de enige met 2 trofeeen

Boer Koekoek en Joop den Uyl - joepie - ik draag ze natuurlijjk op aan Pim
  donderdag 1 december 2005 @ 10:55:44 #13
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_32721147
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:14 schreef SCH het volgende:

Wees er maar trots op!
pi_32721478
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:14 schreef SCH het volgende:

Uh uh... .
.
I´m back.
pi_32721745
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:55 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wees er maar trots op!
Ik wel - ik vind het hilarisch om de slechtse discussievoerder genoemd te worden
Genieten
  donderdag 1 december 2005 @ 11:35:17 #16
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32721945
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wel - ik vind het hilarisch om de slechtse discussievoerder genoemd te worden
Genieten
Je hebt ze verdiend jongen. Zo zie je maar weer, zelfs de meest notoire trollslet wordt op den duur voor zijn inspanningen beloond.
Say your prayers
pi_32721983
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:35 schreef Sickie het volgende:

[..]

Je hebt ze verdiend jongen. Zo zie je maar weer, zelfs de meest notoire trollslet wordt op den duur voor zijn inspanningen beloond.
Zonde voor jou dan. .
I´m back.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:42:32 #18
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32722102
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zonde voor jou dan. .
Sorry opa, het "volk" heeft gesproken en kennelijk ben ik bij lange na niet irritant genoeg om een dergelijke trofee in de vensterbank te mogen plaatsen. Je grote strijdmakker SCH heeft kennelijk een troll-cv waar menigeen stijl van achterover slaat als ik het stemgedrag zo bekijk. Hij is bijna net zo trollerig als jij zuur schijnt te zijn.
Say your prayers
pi_32722106
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:35 schreef Sickie het volgende:

[..]

Mister one-liner
  donderdag 1 december 2005 @ 11:45:19 #20
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32722157
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Mister one-liner
Je doet wel alsof het je niets boeit, maar voor iemand die bijna jankend zijn relaas doet in feedback als de hele wereld weer eens tegen hem is moet het best steken om zo'n award toegekend te krijgen. Hou je taai jongen, dan komt alles goed!
Say your prayers
pi_32722178
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:45 schreef Sickie het volgende:

[..]

Je doet wel alsof het je niets boeit, maar voor iemand die bijna jankend zijn relaas doet in feedback als de hele wereld weer eens tegen hem is moet het best steken om zo'n award toegekend te krijgen. Hou je taai jongen, dan komt alles goed!
En of het steekt

Kom op zeg, ik weet toch wie er gestemd hebben
pi_32722250
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:42 schreef Sickie het volgende:

[..]

Sorry opa, het "volk" heeft gesproken en kennelijk ben ik bij lange na niet irritant genoeg om een dergelijke trofee in de vensterbank te mogen plaatsen. Je grote strijdmakker SCH heeft kennelijk een troll-cv waar menigeen stijl van achterover slaat als ik het stemgedrag zo bekijk. Hij is bijna net zo trollerig als jij zuur schijnt te zijn.
Wmb ben je de irritantste user iig en het mag een wonder heten dat je nick niet allang door de grinder gehaald is. Zal wel liggen aan de overdreven mate waarmee je je geziek tov mij via geslijm, gelik en onderdanigheid tov andere users/mods op vrij doorzichtige wijze goedmaakt...
I´m back.
  donderdag 1 december 2005 @ 11:52:52 #23
45173 Sickie
Nr. 1 infidel
pi_32722347
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wmb ben je de irritantste user iig en het mag een wonder heten dat je nick niet allang door de grinder gehaald is. Zal wel liggen aan de overdreven mate waarmee je je geziek tov mij via geslijm, gelik en onderdanigheid tov andere users/mods op vrij doorzichtige wijze goedmaakt...
Juist ja, ik heb inderdaad een historie met mods als het aankomt op slijmen. Vraag maar aan sidekick en Kozzmic. Kom maar eens met een stapel voorbeelden opa, dan lullen we verder.
Say your prayers
pi_32722609
Gaan we weer . Jullie verdienen het alledrie.
pi_32722630
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:52 schreef Sickie het volgende:
Kom maar eens met een stapel voorbeelden
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')