Dit zijn nog eens goede voornemens.!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo kan ik tenminste naar de toekomst verder groeien, een doel voor ogen hebben ook. Ook tijd hoort bij structuur.
Dankequote:Op vrijdag 2 december 2005 15:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens goede voornemens.!!![]()
en zo nie afgeven héquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gary?
daar zijn ze voor... heb ik ook nog gehad deze weekquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik weer, weer fijn ruzie gehad met mijn ex vriendin![]()
grom
Da´s nou pas echt k*t.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:14 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik weer, weer fijn ruzie gehad met mijn ex vriendin![]()
grom
het was een ex (sex) vriendin waar ik nog wel eens sex mee hadquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da´s nou pas echt k*t.
Was het eerst een sex-vriendin, nu is het een ruzie-vriendin.![]()
SCHREEUW NIET TEGEN ME!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
LOL
inkoop facturen zijn KLAAAR
en Mirage is een boefje omdat ze doorpost in de ouwe SC![]()
NOK DOE GARY!!!!!!!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
SCHREEUW NIET TEGEN ME!!!!!
Hij staaaat er al, miep!!
Wat IS een fipo?quote:
Deze tweedequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:50 schreef BaajGuardian het volgende:
MUAHAHAH , goed he
Owwwwwquote:
Smakelijk eten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Owwwww
Over het hoofd gezien.
Ik ga ff kaasfondue eten
Kan ook zijn dat ik dat plaatje erin zette nadat Mirage de op had aangepast. Heb er eenvoudig niet op gelet. Zag het later pas.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:42 schreef Enyalius het volgende:
jaja. beetje de schuld in andermans schoentjes duwen
er staat duidelijk dat jij de laatste bent geweest met aanpassen
* BarraCupraCuda 2quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:27 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Op de een of andere niet te plaatsen manier ben ik vandaag erg onrustig. Kan er mijn vinger niet opleggen.
Mijn laptopje weigert ook nog dienst. Zit ik hier op EW''s bak te rammen.![]()
Jij ook onrustig? Of jouw laptopje ook dood?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:41 schreef Enyalius het volgende:
mirage. oversight kan boodschappenjongen gaan spelen. mayo is thuis met de knikkers. zie het maar als een sint cadeau voor de kleine ettertjes...uhm...kinderen
Dat is het voordeel van op stap gaan met het kind van een ander dat recht uit de hel lijkt te komen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:59 schreef Mirage het volgende:
Gisteren zou mijn ouste met een vriendje bij Ballorig gaan spelen.
Oversight zei :"ik denk dat het makkelijker is als ik ze meeneem ipv jij".
* Mirage lachte een beetje vies en wenste hem veel plezier.
Een uurtje later wist oversight waarom ik moest lachen.
Binnen mag je geen meegebracht voedsel nuttigen, dus buiten vroeg oversight of er nog iemand ene pakje drinken wilde voor ze naar binnen gingen. "Néé!" was de reactie van het vriendje.
Eenmaal binnen aangekomen, Oversight was nog aan het betalen bij de kassa, rende het vriendje naar één of andere ballenautomaat.
"Ik wil nu díe"
Oversight kon de toon waarop niet erg waarderen en besloot eerst maar even de betaling etc af te handelen. Hij reageerde dus niet.
Komt het jochie teruglopen..., trekt 2 keer aan de mouw van Oversight zijn jas en zegt "hé !, je hoort me toch wel ? Ik wil nu dat"
![]()
Dit gedrag ging zo door.
Verder hebben ze wel heerlijk gespeeld en plezier gemaakt.
Oversight heeft deze middag meer geduld opgebracht dan dat ik verwachtte dat hij in zich zou kunnen vinden. Arme arme Oversight
Tegen het einde van de middag kwam de uitlating van het 6 jarige jochie die Oversight opeens het licht liet zien... "wíj hebben een 6 jarig engeltje als zoon !!"
Het vriendje was het niet eens met een regel, Oversight gaf niet toe...
het kind draait zich om "dat zullen wij nog wel zien. Ik ga jou zo meteenin elkaar stampen".....
![]()
Oversight heeft de hele avond op de bank gezeten en is blijven hehalen "wij hebben gewoon een engeltje".... "wat is die van ons eigenlijk lief"...... "ik zie nu pas dat wij een engeltje hebben".... "hij gaat mij in elkaar slaan.. ".... "wij hebben echt engeltjes"....
![]()
dit was een krabbel/idee voor een nieuw verhaal dat ik nooit verder uitgewerkt heb.quote:Prologue:
Fire spreads itself rapidly over the clouds. A bright orange glow fills the horizon. Slowly a dark smog arises from the small village accompanied by loud growls as several dog-like creatures are reacking havoc. From the outskirts of the small village several small bon fires can be seen with shadows dancing around them. In turns each shadow hovers around the fire litting their arrows. Several seconds pass untill all the shadows line-up next to each other surrounding the village. As a unity they nock their arrows and let them fly high into the air. The arrows magicly gather above the village square forming an flaming blanket. Quickly the dog-like creatures start to sprint of into several directions. Slowly but steadily the blanket of flames starts to hover down blazing everything in it’s path. Houses and trees turn into ashes while the flames spreads itself onto the other houses. In the time of a minut long flash the entire village has burned down and placed everyone into eternal sleep. A handfull of small fires can still be seen filling the air with a darkend smog. Carcasses of people fill the ground while the smell of burning flesh fills the air.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
sinds power rangers op de tv is geweest denken alle kleine ventjes dat ze volwassenen in elkaar kunnen stampen tot ze op de grond liggen te twitchen en wat gorgelend ik wil mammie uitbrengen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:
sinds power rangers op de tv is geweest denken alle kleine ventjes dat ze volwassenen in elkaar kunnen stampen tot ze op de grond liggen te twitchen en wat gorgelend ik wil mammie uitbrengen.
Jawel hoor. Gewoon streng zijn. Juist wel. Streng en beslist in toon is niets mis mee. Als je iets zegt van slecht gedrag en je doet dat op een lief toontje is er teveel onduidelijkheid in lichaamstaal, stem en wat je wilt overbrengen. dan zeg je nog niet wat je wilt zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad Nokwanda, je moet als ouder enig gezag voeren als het gedrag niet past. Wil niet eens zeggen dat je streng hoeft te zijn.
Denk dat je ze ook via een zachte toon kunt bijbrengen hoe ze moeten leven, dat ligt dan ook puur aan het kind. Ik ben nooit via een strenge toon aangepakt, toch heb ik nooit echt ruzie gezocht of kinderen gepest of wat dan ook. Ik kreeg bepaalde omgangsvormen via een relaxte manier mee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gewoon streng zijn. Juist wel. Streng en beslist in toon is niets mis mee. Als je iets zegt van slecht gedrag en je doet dat op een lief toontje is er teveel onduidelijkheid in lichaamstaal, stem en wat je wilt overbrengen. dan zeg je nog niet wat je wilt zeggen.
Je moet ze alleen niet afrossen.
Ik heb het dan ook niet over schelden. Ik heb het over een besliste toon die geen tegenspraak duldt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:29 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Denk dat je ze ook via een zachte toon kunt bijbrengen hoe ze moeten leven, dat ligt dan ook puur aan het kind. Ik ben nooit via een strenge toon aangepakt, toch heb ik nooit echt ruzie gezocht of kinderen gepest of wat dan ook. Ik kreeg bepaalde omgangsvormen via een relaxte manier mee.
Schelden is denk ik als je de normale manier niet aankan. Dan ga je een stap hoger, en na schelden komt slaan vaak. Ik bedoel, bij ergernissen ook. Niet dat slaan logischerwijs volgt maar toch, het is een stap tot een hoger niveau.
Een corrigerende tik vind ik ook niet erg, maar dan moet het een blaag zijn. Is het kind zachtaardig dan zie ik sowieso geen reden tot schelden of slaan.
Welnee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Het hele forum is in slaap gevallen niet alleen hier.
Mensen komen tot inkeer
Iedereen wordt introvert opeens?
Ach, ja, helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis Sinterklaas nu.....waarschijnlijk gaat iedereen surprise houden.
Zaterdag iedereen vrij, dus iedereen zit bij familie of schoon-familie gezellig te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach, ja, helemaal niet meer aan gedacht.
Maandag is het pas de 5de.
Dacht dat je geen schoonfamilie hadquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zaterdag iedereen vrij, dus iedereen zit bij familie of schoon-familie gezellig te doen.
Ik moet er niet aan denken om bij schoonfamilie opgesloten te zitten.
Overdreven gezelligheid. Geef me maar kerstmis bij eigen familie. Schoon familie moet ik het sowieso niet zo van hebben
Heb ik ook niet, en daar ben ik erg blij mee. Sowieso de gedachte dat ik niet verbonden ben aan een partner met bijbehorende ellende doet me goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat je geen schoonfamilie had
Hier ook zoiets. Dacht dat ik dat absoluut niet nodig had.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef Enyalius het volgende:
tja ik was ook nooit echt op zoek naar iemand. maar van binnen toch wel. op een gegeven moment tot het besef gekomen..fuck it allemaal. en toen gebeurde het vanzelf zonder er enige moeite voor te doen
Als een man mij al zo geforceerd benadert hoeft het voor mij al niet meer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben jaren op zoek geweest tijdens stappen, maar dat werkt niet. Als je helemaal geforceerd op een vrouw afstapt dan ben je denk ik sowieso jezelf niet. Als je spontaan jezelf bent, en het contact ligt goed. Dan ga je vanzelf naar elkaar toegroeien ook.
Geforceerd zijn, dat is zo vermoeiend, ook met denken. Als je moet nadenken over oplossingen, dan voelt het alsof de oplossing die je verzint nooit goed is hier. Als ik niet nadenk dan lijkt de oplossing vanzelf te komen.
Die mij natuurlijk nooit vaag in de oren klinken. Heb ze, denk ik, allemaal al es gehoord.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef Enyalius het volgende:
met van die vage openings zinnen om je het bed in te krijgen
Wie anders kun je nou zijn dan jezelf?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Was meer onzekerheid die ik nog steeds heb. Perfect willen zijnIk bedoel, altijd perfect willen overkomen ook. Ik was wel geinsteresserd in een aantal dames daar, maar ik wilde zelf ideaal overkomen terwijl ik toch geinteresserd was.
Dat perfectionistische is gewoon een grote klote zooi. En daar wil ik vanaf stappen. Als ik mezelf als perfect zie en ik ga zo proberen over te komen, dan is dat in de ogen van anderen toch niet perfect.
Perfectionistisch gedrag, ik heb veel testen gedaan over karakter en altijd kwam dat naar voren. En vanzelf ga je als mens zijnde een hoge last dragen als je het altijd goed wilt doen, terwijl perfect niet bestaat.
Dan kun je beter nonchalant zijn zonder al die eisen te stellen aan jezelf.
Weet je dat ik echt een nihilist wil zijn. Niet helemaal dat ik me niet meer scheer, maar ik wil nonchalanter door het leven gaan. Die hele ellende van : " Hoe moet en wil ik overkomen om goed te scoren bij anderen" dat moet weg.
En jah, zelfs op een sollicitatie gesprek of wat dan ook. Al die ballast overeind gooien.
Ik heb niets te bewijzen, ik moet alleen mezelf zijn. En volgens mij ben ik nooit mezelf geweest doordat ik al die eisen stelde aan mezelf.
Pfff persoonljik bericht.
Ik ben mezelf nooit en al die jaren nooit geweest. Ik verlang teveel van mezelf en daardoor ben ik dus mezelf nooit.
Ik denk dat ieder mens in enige mate hoge eisen stelt aan zichzelf. Ieder mens wilt goed overkomen ook. En dan zet je vanzelf een masker op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie anders kun je nou zijn dan jezelf?
Pas als je blij bent met jezelf kan een ander blij met je zijn. Als je ervoor kiest om een ander blij met je te laten zijn. Als je het wilt delen dus.
Zo laat op een zaterdag avond zou je eigenlijk veel dieper moeten gaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef Enyalius het volgende:
wees ff niet zo diep zo laat op de avond
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef Enyalius het volgende:
misschien na een paar glaasjes als je het zo graag wilt
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder mens in enige mate hoge eisen stelt aan zichzelf. Ieder mens wilt goed overkomen ook. En dan zet je vanzelf een masker op.
Ieder mens is misschien overdreven, in gezellige sfeer met hele goede vrienden of familie maakt het niet uit hoe je bent of hoe je overkomt. Heb je te maken met vreemden dan ga je vanzelf proberen je beter voor te doen dan je bent.
Is maar mijn mening
Beetje patser uithangen ook. Om jezelf te bewijzen. Stoer doen, stoer willen overkomen en ga zo door. Om te scoren in de ogen van anderen. Geldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
Een wijze uitspraak is ...." Mensen tonen pas hun ware karakter als ze alleen zijn"
Inderdaad, hoe ouder je wordt, des te minder boeit het je allemaal. Misschien is het hier zo dat ik nu pas nadenk over het echte leven. 28 jaar en het licht zien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in.
Ik merk alleen wel dat ik dat veel meer deed toen ik veel jonger was. Me ieder jaar ben ik wel meer mezelf. Hoef ook niet meer zonodig aardig gevonden te worden.
Maar ook de koude muur is natuurlijk niet mijn aard. Dat is gewoon bescherming.
Nou ja.... okay.... na een paar flesjes (heeeel erg sterke drank) maakt het mij ook allemaal niet meer zoveel uit (zou er zelfs niks meer van merkenquote:
mhwa enige voordeel , beetje uitslapen en me ouders ontlopenquote:Op zondag 4 december 2005 13:00 schreef coz het volgende:
volgende week
ma 1500 - 2200
wo 1630 - 2200
do 13:30 - 2200
vrij 12:45 - 2200
zat 1100 - 1930![]()
LOLquote:Op zondag 4 december 2005 13:17 schreef coz het volgende:
[..]
mhwa enige voordeel , beetje uitslapen en me ouders ontlopen![]()
baan waar ik mee gestopt ben. ben geen mens, wil ik niet zijn ook. het is een beperking om een mens te zijn en zit meer in de weg dan wat anders. maar ja toch zit ik dit leven vast in dit lichaam, heb er zelf voor gekozen tijdens de incarnatie. wat een fout zeg.quote:Op zondag 4 december 2005 13:12 schreef nokwanda het volgende:24/7 Zeer interessante baan:Human Being
Zolang dit lichaam het nog doet zoals het het doet kun jij dat wel vinden maar zul je er toch tegenaan lopen dat menszijn een bepaakde realiteit is.quote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Enyalius het volgende:
[..]
baan waar ik mee gestopt ben. ben geen mens, wil ik niet zijn ook. het is een beperking om een mens te zijn en zit meer in de weg dan wat anders
mijn zienswijzen niet. mijn emoties wel, en dat zijn de beperkingen. onder de zoveel anderen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw zienswijzen en emoties doen me tot dusver zeer menselijk aan.
Je wil een stap over slaan. Je bent hier niet voor niets. Misschien juist wel om op deze manier de beperkingen van het menszijn te aanvaarden en ermee te leren omgaan. Misschien wel het menszijn uiteindelijk leren accepteren en wellicht zelfs waarderen. Inclusief de rottigheid.quote:Op zondag 4 december 2005 13:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
mijn zienswijzen niet. mijn emoties wel, en dat zijn de beperkingen. onder de zoveel anderen.
als ik om me heen kijk en zie wat een mens is...ik schaam me er zelfs voor. ik wil mezelf weer zijn, weer naar huis gaan. maar nee, mag ik weer niet.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef -starseed-mayo- het volgende:
je kan hier ook jezelf zijn ook met je beperkingen![]()
en de mens doet het toch niet zo slecht? alles heeft zn eigen tempo en niet iedereen is zo geweldig als enyalius![]()
![]()
Blijkbaar heb je idd niets beters te doen dan hier zijn. Anders zou je hier niet zijn. Misschien juist helemaal niet als opasser voor nietige mensjes.quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Enyalius het volgende:
ja ik weet dat ik geweldig ben...en daar is 1 simpele reden voor...
het is niet dat de mens irrelevant is. de aarde is immers een leerschool. en ja iedereen leert op zijn eigen tempo. maar waarom wordt ik van de universiteit weer teruggestuurd naar de basisschool als oppasser? heb wel wat beters te doen dan op nietige mensen te letten en helpen. zoals mijn lessen leren daar waar ik ze beter kan leren, en das niet hier.
Daar ga je weer......... Overal valt iets uit te leren. Zelfs uit het allerkleinste en nietigste wezen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Enyalius het volgende:
bescheidenheid heb ik op de momenten dat ik de leerling ben en onder de zielen ben die mij wat kunnen leren.
Als je leert je erover te verheugen wordt je er ook niet zo depri van.quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Enyalius het volgende:
bescheidenheid heb ik op de momenten dat ik de leerling ben en onder de zielen ben die mij wat kunnen leren.
maar ik ga maar es wat anders doen dan hier fokken en er over lullen. anders wordt ik depri en dat moet ik niet hebben
nietige mensenquote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Enyalius het volgende:
ja ik weet dat ik geweldig ben...en daar is 1 simpele reden voor...
het is niet dat de mens irrelevant is. de aarde is immers een leerschool. en ja iedereen leert op zijn eigen tempo. maar waarom wordt ik van de universiteit weer teruggestuurd naar de basisschool als oppasser? heb wel wat beters te doen dan op nietige mensen te letten en helpen. zoals mijn lessen leren daar waar ik ze beter kan leren, en das niet hier.
begin het eerlijk gezegd zat te worden dat zo goed als geen enkele "regel" die voor toepassing is op iedereen ook voor mij geld.
You''ve got the picture.quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef -starseed-mayo- het volgende:
[..]
nietige mensen![]()
iedereen staat aan elkaar gelijk op welke hoogte je ook zit
hoger betekent niet dat je beter bent en dat anderen nietig zijn in vergelijking met jou
je weet alleen wat meer enzo ..nou en![]()
maar je weet wel wat minder dan de boeddha dus waar slaat het nou op he![]()
Okay dan... welke trajecten moet ik absoluut vermijden?quote:Op zondag 4 december 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
http://www.nu.nl/news/636(...)ing_%28video%29.html
heheh mooi...
kunnen ze vanaf morgen in ieder geval niet zeggen dat de ongelukken door mij veroorzaakt worden. of dat het juist slechter ging sinds ik er werk
trein ontspoord? wij weten wel bij wie je moet zijn.
ENYA!! wat heb je godverdomme nu weer gedaan. je weet toch dat je geen 2 treinen op hetzelfde spoor kan laten rijden. - waarom niet? vroeger met de model treintjes ging het ook goed. ook al reden ze tegen elkaar.
quote:Op zondag 4 december 2005 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil ff zeggen dat ik minder hier kom
Sowieso in thruth, maar in slowchat in het bijzonder.
Ik kan niet zo tegen de plakkerigheid die er heerst en nog meer. Maar dat is gewoon een mededeling dus. Ik ga elders zwerven hier op Fok!
Liefste helemaal geen forum activiteiten meer, maar dan moet ik een echt leven opbouwen. Want bevredigend is het alles behalve hier online.
Teveel eigenwijze mensen, niet zozeer hier, maar de mening van mensen continu moeten aanhoren is vermoeiend. Misschien is onzin beter ookWaar denken minder nodig is
Ik ben moe van het denken en reacties geven, heb er genoeg van ook. Altijd maar je woord klaar hebben bij mensen die je niet eens in het echt kent. Het gaat na 3 jaar zo de kont uithangen dat het niet meer leuk is.
Noem je me ook een programma op.quote:Op zondag 4 december 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
oh mijn god. heb al een uur ofzo de tv aan staan op de achtergrond. wat een troep is erop. ik dacht een aantal maanden terug dat het niet erger kon...ja hoor. Dance with Jim. en daarvoor ook al een paar shows. is het echt zo erg geworden de laatste tijd? :S
Jammer dat je gaat dromenvanger, vond je bijdragen altijd erg fijn om te lezen.quote:Op zondag 4 december 2005 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil ff zeggen dat ik minder hier kom
Sowieso in thruth, maar in slowchat in het bijzonder.
Ik kan niet zo tegen de plakkerigheid die er heerst en nog meer. Maar dat is gewoon een mededeling dus. Ik ga elders zwerven hier op Fok!
Liefste helemaal geen forum activiteiten meer, maar dan moet ik een echt leven opbouwen. Want bevredigend is het alles behalve hier online.
Teveel eigenwijze mensen, niet zozeer hier, maar de mening van mensen continu moeten aanhoren is vermoeiend. Misschien is onzin beter ookWaar denken minder nodig is
Ik ben moe van het denken en reacties geven, heb er genoeg van ook. Altijd maar je woord klaar hebben bij mensen die je niet eens in het echt kent. Het gaat na 3 jaar zo de kont uithangen dat het niet meer leuk is.
er stond een tijdje voetbal op de achtergrond , mijn record talpa is aan gortquote:Op zondag 4 december 2005 21:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jammer dat je gaat dromenvanger, vond je bijdragen altijd erg fijn om te lezen.
En televisie. Tja af en toe kijk ik het nieuws of kijk ik naar discovery channel maar daar houdt het ook wel mee opwat een bagger is er op tv tegenwoordig.
quote:Op zondag 4 december 2005 21:30 schreef coz het volgende:
[..]
er stond een tijdje voetbal op de achtergrond , mijn record talpa is aan gort
heb nu in totaal 25 minuten talpa gekeken in mijn leven![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef nokwanda het volgende:
Zei je dat laatst ook al niet?
quote:Op zondag 4 december 2005 21:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
omg me hoofdBacardi black is jummie.,... maar na een liter begint het toch te werken.
dik op me bek gestuiterd midden op de dansvloer (stond half op een verhoging met een ijzeren rand) waarna ik ervaf glijd en me kuit openhaal.... waar nu 5 hechtingen in zitten
quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En ik las het nog verkeerd ook.
* waanbeelden van paaldanseressen en opengescheurde kutten voor zich ziet![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En ik las het nog verkeerd ook.
* waanbeelden van paaldanseressen en opengescheurde kutten voor zich ziet![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
KUIT KUIT!!!! weet je boven je enkel KUIT
![]()
Nu al???? Na die paarweken zonder?????quote:Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]sorry, sexuele frustraties enzow, je kent het wel
![]()
Dan lees je dingen verkeerd![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nu al???? Na die paarweken week zonder?????
quote:
Ow??? Snel nog een wippie gemakt de minuut voor het uitging?quote:
2 a 3 jaarquote:
gewoon de ruzie beslachten met een worstelpartijquote:Op zondag 4 december 2005 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en maar klagen over zn ruzies met zn (S)EX- vriendin
Wel apart... ontmoet je een leuke jongen met een bijzonder gespierde armquote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef coz het volgende:
[..]
2 a 3 jaar![]()
![]()
toch maar eens op versiertour gaan binnenkort
quote:Op zondag 4 december 2005 22:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow??? Snel nog een wippie gemakt de minuut voor het uitging?
Kom nog maar een keer klagen als je minstens een jaar zonder zit.![]()
Komen opeens herinneringen naar boven van tijden waarop een boze vriendin me toeriep: weet je wat jij nodig hebt? Een stevige beurt... stuk chagerijn!!!![]()
quote:
Toen wel, ja. Had toen een jaar of 2 droog gestaanquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen wel, ja. Had toen een jaar of 2 droog gestaan
to be perfectly honest , geen last vanquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wel apart... ontmoet je een leuke jongen met een bijzonder gespierde arm![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef coz het volgende:
[..]
to be perfectly honest , geen last van
heb nog een restje balans opgebouwd met horeca werkligt eraan als je de rukbeweging met je pols maakt is het dezelfde spiergroepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Barra heeft ook nog steeds een horeca onderarm*
grote dienbladen vol met koppen soep is een echte training... zeker als er dan een koter van 5 struikelt en zich vastgrijpt aan je balzakDeath is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Vroegah wel. Maar kon dat op een gegeven moment niet meer. Ik kan dat tegenover mijn gevoel of de man niet verantwoorden. Ik sta na zo'n sessie waarvan ik alleen fysiek maar niet geestelijk heb genoten mezelf onder de douche af te schrobben en de arme man zou ik het liefst gelijk de deur uit schoppen zonder maar te wachten of ie zijn kleren al heeft aangetrokken. Ik zou doen alsof en dat kan ik niet meer.quote:Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zou ik niet kunnen.... ben gewoon een soort sex vampier... na een maand of 8 neemt de "dorst" mn geest over
quote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vroegah wel. Maar kon dat op een gegeven moment niet meer. Ik kan dat tegenover mijn gevoel of de man niet verantwoorden. Ik sta na zo'n sessie waarvan ik alleen fysiek maar niet geestelijk heb genoten mezelf onder de douche af te schrobben en de arme man zou ik het liefst gelijk de deur uit schoppen zonder maar te wachten of ie zijn kleren al heeft aangetrokken. Ik zou doen alsof en dat kan ik niet meer.
Ik zou een slechte hoer zijn.
Dus ben ik een tijd zonder gebleven en zocht het ook niet. Niet de relatie en ook niet meer de sex. Had helemaal geen zin in dat gezeik achteraf.
En blijkbaar had ik die tijd ook nodig.
Wil overigens niet zeggen dat dat dood was. Deed er alleen bewust niets mee.
quote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ligt eraan als je de rukbeweging met je pols maakt is het dezelfde spiergroep
*Barra heeft ook nog steeds een horeca onderarm*
grote dienbladen vol met koppen soep is een echte training... zeker als er dan een koter van 5 struikelt en zich vastgrijpt aan je balzak
Vond het wederom ontwaken scarierquote:Op zondag 4 december 2005 22:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
that must have been a scary time
is dat fysiek mogelijkquote:Op zondag 4 december 2005 22:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ligt eraan als je de rukbeweging met je pols maakt is het dezelfde spiergroep
een willekeurige kerstdag op een oude werkplekquote:*Barra heeft ook nog steeds een horeca onderarm*
grote dienbladen vol met koppen soep is een echte training... zeker als er dan een koter van 5 struikelt en zich vastgrijpt aan je balzak
normaal gespoken schop ik geen kinderen maar op zon moment vliegen ze best makkelijkquote:
quote:Op zondag 4 december 2005 22:30 schreef coz het volgende:
[..]
is dat fysiek mogelijk![]()
!
[..]
een willekeurige kerstdag op een oude werkplek
1"wat een kutkoters , ik heb er net per ongeluk een omvergeschopt"
2"welke , die ene met die (whatever) broek en (something something).... ..... . "
1"jup , hij verdiende het eigenlijk ook, maar hij liep gewoon ineens irritant in de weg op het verkeerde moment"
2"jup , ik trapte hem net ook al op de grond "
1"whehehehe" 2"whehehe"
Dat doe je jezelf aanquote:Op zondag 4 december 2005 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen wel, ja. Had toen een jaar of 2 droog gestaan
Een waarvoor ik geen enkel gevoel heb is eigenlijk al teveel. Dan doe ik het mezelf maar liever aan.quote:Op maandag 5 december 2005 07:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan![]()
Maar ik kan het wel begrijpen. Elke week een ander in je bed is ook niet alles
Mogguquote:
Graag. Melk en 2 suikerquote:Op maandag 5 december 2005 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
koffie
quote:
Ja lekkerquote:Op maandag 5 december 2005 09:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
koffie
Nou..... je gaat er bijvoorbeeld snel van schreeuwenquote:Op maandag 5 december 2005 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WAT IS DAAR MIS MEE?!?!
quote:Op maandag 5 december 2005 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... je gaat er bijvoorbeeld snel van schreeuwen![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WAT IS DAAR MIS MEE?!?!
zooo ff halve liter sinasappelsap leeggedronkenquote:Op maandag 5 december 2005 10:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik stik bijna in mijn roerstaafje (jaja ik weet het , nare gewoonte)
ik ben de lichaamstaal meesterquote:Op maandag 5 december 2005 10:45 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in lichaamstaal![]()
Van wie?quote:Op maandag 5 december 2005 10:45 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben me aan het verdiepen in lichaamstaal![]()
http://www.angelfire.com/nd/danscorpio/union.htmlquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 11:06 schreef Enyalius het volgende:
kijk mij eens hard werken
* Enyalius eet uit zijn neus
weet niet wat ze in de koffie hebben maar moet er vaak van naar de plee, niet normaal.
wel lachen om ingewerkt te worden door je pa en nog met een idee komt dat zijn werk sneller maakt. beetje kloten met tijden handmatig veranderen terwijl je gewoon het lijntje kan verslepen en dat alles automatisch gedaan wordt.
begon wel meteen met het meest belangrijke uit te leggen...zoals vakanties en pauzes en toen was het al half negen![]()
Webmsnquote:Op maandag 5 december 2005 11:10 schreef Enyalius het volgende:
nu nog uit vinden hoe ik msn aan de praat zie te krijgen. netwerk is goed afgeschermd, maar dat los ik wel op. en zometeen pauze houden aangezien ik honger krijg, wat je eigenlijk grotendeels van de dag al doet, maar goed.
wel erg relaxt en gezellig
same here .. het is allemaal prima zolang ik me werk goed doequote:Op maandag 5 december 2005 11:16 schreef Enyalius het volgende:
werk mentaliteit is anders. bij de vorige was het zo dat er naar je geschreeuwd werd en alles als je 2 minuten stond te praten met iemand en je moest een bepaald gemiddelde doen en zo.
hier moet de planning donderdag middag klaar zijn en hoe je dat doet maakt niet uit. werk 3-4 uur en de andere helft lekker voor jezelf bezig zijn ofzo. geen strenge controles niks
Mis je hier ooit iets danquote:Op maandag 5 december 2005 11:22 schreef vamperotica het volgende:
Daar ben ik weer..... Iets gemist?
Ja?? JAAA????? Jaaaquote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Mirage het volgende:
Ik ben volgende week zondag waarschijnlijk in Nijmegen ......
Wat doen?quote:Op maandag 5 december 2005 11:27 schreef Mirage het volgende:
Ik ben volgende week zondag waarschijnlijk in Nijmegen ......
quote:Op maandag 5 december 2005 11:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja?? JAAA????? Jaaa![]()
![]()
![]()
En als het goed is ben ik dan thuis
quote:Op maandag 5 december 2005 11:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Mijn broertje is in zijn nieuwe huisje getrokken samen met zijn vriendin, ze studeren beide in Nijmegen en hebben nu zo'n soort "dubbelle studentenkamer".
Zondag ben ik uitgenodigd een kijkje te komen nemen "house warming party"![]()
Ik moet even kijken hoe laat ik daar naartoe ga, maar ervoor of erna... heb ik écht wel trek in een nokwanda koffietje![]()
![]()
![]()
Laat me eens weten wat er staat bij confrontaties tussen de alpha male en de alpha femalequote:Op maandag 5 december 2005 12:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ben nu aangekomen bij Basic rule number 3: be the alpha male![]()
Echt geniaal wat je allemaal op internet tegenkomt
http://www.fastseduction.(...)ules/alphamale.shtmlquote:Op maandag 5 december 2005 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Laat me eens weten wat er staat bij confrontaties tussen de alpha male en de alpha female![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 12:38 schreef nokwanda het volgende:
De titel alleen al: fast seduction... OMFG!!!!!
WTF are you doing?
De gelijkenis is sprekendquote:Op maandag 5 december 2005 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
i am the alpha malesomeone has to do it
*aait mir over bol*quote:Op maandag 5 december 2005 14:01 schreef Mirage het volgende:
het lijkt of er iets of iemand is dat mij probeert te treiteren.. kleine gemene dingen die gewoon goed zouden moeten gaan lopen mis.
Heel irritant, vooral omdat ik serieus bijna letterlijk iemand geniepig hoor lachen.
Maar ik ben er klaar mee !
Gisteren stond ik onder de douche en besloot ik dat het ergens wel humor is en heb ik het ventje met al zijn streken in mijn hart gesloten.
Kom maar op !
Eens zien wie de langste adem heeft en wie hier gefrustreerd van wie gaat raken !
Oef !
lolololololoquote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alo?
Was een beepje van 9 maandjes zulu kinderliedjes aan het lerenquote:Op maandag 5 december 2005 15:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
*echo*
Je versierpogingen beginnen op te vallenquote:Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
eyyyyyy nokje... hoessie?
prrr...quote:
Zou je denken ?quote:komt wel goed lieve jij![]()
Ach... welnee.quote:Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je versierpogingen beginnen op te vallen
quote:Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je versierpogingen beginnen op te vallen
Besides... ik denk dat het projectie is van Metro.quote:Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik een versierpoging ging doen was het wel
"How you doing?"
you've got mailquote:Op maandag 5 december 2005 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
@Mirage.... wat doet die kleine etterbak dan?
datingsites roflquote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Besides... ik denk dat het projectie is van Metro.
Jij hebt immers een vriendin en bent doorgaans niet op de versiertoer.
Metro daarintegen leest zelfs vanalles op innet over versieren en hoe dat aan te pakken.![]()
idd ik ben helemaal niet zo erg.. ik ben lief en schattig enzoquote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Metro daarintegen leest zelfs vanalles op innet over versieren en hoe dat aan te pakken.![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 15:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet bij mij hoorquote:
Moet je er nou om lachen of huilen of huilen van het lachen?quote:
zie metro you have the book.... you just lack the skillzquote:
Ik ben dan ook alleen een subject voor wel zeer doorgewinterde ouwe rotten.quote:Op maandag 5 december 2005 16:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zie metro you have the book.... you just lack the skillz![]()
![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben dan ook alleen een subject voor wel zeer doorgewinterde ouwe rotten.
Geen oefenmateriaal.
Je vergeet mijquote:Op maandag 5 december 2005 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is dat een uitdaging?
neej hoor. ik ben al verliefd op me vriendinnetje .. en op mirage![]()
![]()
Neu.... eerder een algemene waarschuwingquote:Op maandag 5 december 2005 16:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
is dat een uitdaging?
neej hoor. ik ben al verliefd op me vriendinnetje .. en op mirage![]()
![]()
sorry metro ik ben niet verliefd op jou... je hebt een piemelquote:Op maandag 5 december 2005 16:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je vergeet mij![]()
En Nok, ik zie jou niet echt als oefenmateriaal nee![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry metro ik ben niet verliefd op jou... je hebt een piemel![]()
Ben benieuwd naar de resultaten.quote:Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]was ook maar een grapje
Ben nu aan het lezen hoe ik het HEMA meisje moet versieren![]()
![]()
Misschien als ik eens in een gekke bui ben![]()
![]()
![]()
Dat vind ik nou een van de vereistenquote:Op maandag 5 december 2005 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sorry metro ik ben niet verliefd op jou... je hebt een piemel![]()
Ik ookquote:
wat ben je toch een geweldige mammaquote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Mijn kind is reeds naar boven verdwenen
Ik kreeg voor ie ging slapen nog een heel dikke kus met de mededeling dat dat toch echt geen kleinigheidje wasquote:
Intern lag ik dubbel.quote:Op maandag 5 december 2005 19:26 schreef nokwanda het volgende:
Mijn kind is reeds naar boven verdwenen
Hij trof een klein geitje aan op tafel.
Nou ja... lief....quote:
mogge lieve mensjes en nokquote:
quote:
soms ben ik wel snelquote:
Relaxed baantje heb je volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
het inwerken hier verloopt goed. ik weet hoe de pauzes en vakanties werken. het net alsof doen dat je werkt de hele dag ben ik nog aan het leren. ze hebben het hier tot een kunst verheven.
* Enyalius eet nog een plakje cake en staart wat uit het raam
hey!! lieverdquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:55 schreef Enyalius het volgende:
het inwerken hier verloopt goed. ik weet hoe de pauzes en vakanties werken. het net alsof doen dat je werkt de hele dag ben ik nog aan het leren. ze hebben het hier tot een kunst verheven.
* Enyalius eet nog een plakje cake en staart wat uit het raam
* Enyalius purrsquote:
jaloers?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:23 schreef nokwanda het volgende:
*zet er een potje lijm bij* Dan plakt het NOG beter
Nee hoor. Ik plak zelf ook best wel.quote:
De plakkerigheid droop er dan ook werkelijk vanafquote:
Pas op met een teveel aan adrenaline. Anders krijg je straks een Rambo ipv een beebie.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:49 schreef Mirage het volgende:
* Mirage trekt zo haar schoenen maar aan en gaat iemand van de postbank zoeken die ze over zijn/haar balie heen kan trekken.
![]()
en goeiemorgen allemaal
![]()
dit krijg ik met versierpogingen... een baaal hooiquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |