quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef Enyalius het volgende:
misschien na een paar glaasjes als je het zo graag wilt
Daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dat ieder mens in enige mate hoge eisen stelt aan zichzelf. Ieder mens wilt goed overkomen ook. En dan zet je vanzelf een masker op.
Ieder mens is misschien overdreven, in gezellige sfeer met hele goede vrienden of familie maakt het niet uit hoe je bent of hoe je overkomt. Heb je te maken met vreemden dan ga je vanzelf proberen je beter voor te doen dan je bent.
Is maar mijn mening
Beetje patser uithangen ook. Om jezelf te bewijzen. Stoer doen, stoer willen overkomen en ga zo door. Om te scoren in de ogen van anderen. Geldt zowel voor mannen als voor vrouwen.
Een wijze uitspraak is ...." Mensen tonen pas hun ware karakter als ze alleen zijn"
Inderdaad, hoe ouder je wordt, des te minder boeit het je allemaal. Misschien is het hier zo dat ik nu pas nadenk over het echte leven. 28 jaar en het licht zien.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in.
Ik merk alleen wel dat ik dat veel meer deed toen ik veel jonger was. Me ieder jaar ben ik wel meer mezelf. Hoef ook niet meer zonodig aardig gevonden te worden.
Maar ook de koude muur is natuurlijk niet mijn aard. Dat is gewoon bescherming.
Nou ja.... okay.... na een paar flesjes (heeeel erg sterke drank) maakt het mij ook allemaal niet meer zoveel uit (zou er zelfs niks meer van merkenquote:
mhwa enige voordeel , beetje uitslapen en me ouders ontlopenquote:Op zondag 4 december 2005 13:00 schreef coz het volgende:
volgende week
ma 1500 - 2200
wo 1630 - 2200
do 13:30 - 2200
vrij 12:45 - 2200
zat 1100 - 1930![]()
LOLquote:Op zondag 4 december 2005 13:17 schreef coz het volgende:
[..]
mhwa enige voordeel , beetje uitslapen en me ouders ontlopen![]()
baan waar ik mee gestopt ben. ben geen mens, wil ik niet zijn ook. het is een beperking om een mens te zijn en zit meer in de weg dan wat anders. maar ja toch zit ik dit leven vast in dit lichaam, heb er zelf voor gekozen tijdens de incarnatie. wat een fout zeg.quote:Op zondag 4 december 2005 13:12 schreef nokwanda het volgende:24/7 Zeer interessante baan:Human Being
Zolang dit lichaam het nog doet zoals het het doet kun jij dat wel vinden maar zul je er toch tegenaan lopen dat menszijn een bepaakde realiteit is.quote:Op zondag 4 december 2005 13:32 schreef Enyalius het volgende:
[..]
baan waar ik mee gestopt ben. ben geen mens, wil ik niet zijn ook. het is een beperking om een mens te zijn en zit meer in de weg dan wat anders
mijn zienswijzen niet. mijn emoties wel, en dat zijn de beperkingen. onder de zoveel anderen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw zienswijzen en emoties doen me tot dusver zeer menselijk aan.
Je wil een stap over slaan. Je bent hier niet voor niets. Misschien juist wel om op deze manier de beperkingen van het menszijn te aanvaarden en ermee te leren omgaan. Misschien wel het menszijn uiteindelijk leren accepteren en wellicht zelfs waarderen. Inclusief de rottigheid.quote:Op zondag 4 december 2005 13:59 schreef Enyalius het volgende:
[..]
mijn zienswijzen niet. mijn emoties wel, en dat zijn de beperkingen. onder de zoveel anderen.
als ik om me heen kijk en zie wat een mens is...ik schaam me er zelfs voor. ik wil mezelf weer zijn, weer naar huis gaan. maar nee, mag ik weer niet.
quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef -starseed-mayo- het volgende:
je kan hier ook jezelf zijn ook met je beperkingen![]()
en de mens doet het toch niet zo slecht? alles heeft zn eigen tempo en niet iedereen is zo geweldig als enyalius![]()
![]()
Blijkbaar heb je idd niets beters te doen dan hier zijn. Anders zou je hier niet zijn. Misschien juist helemaal niet als opasser voor nietige mensjes.quote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Enyalius het volgende:
ja ik weet dat ik geweldig ben...en daar is 1 simpele reden voor...
het is niet dat de mens irrelevant is. de aarde is immers een leerschool. en ja iedereen leert op zijn eigen tempo. maar waarom wordt ik van de universiteit weer teruggestuurd naar de basisschool als oppasser? heb wel wat beters te doen dan op nietige mensen te letten en helpen. zoals mijn lessen leren daar waar ik ze beter kan leren, en das niet hier.
Daar ga je weer......... Overal valt iets uit te leren. Zelfs uit het allerkleinste en nietigste wezen.quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Enyalius het volgende:
bescheidenheid heb ik op de momenten dat ik de leerling ben en onder de zielen ben die mij wat kunnen leren.
Als je leert je erover te verheugen wordt je er ook niet zo depri van.quote:Op zondag 4 december 2005 14:26 schreef Enyalius het volgende:
bescheidenheid heb ik op de momenten dat ik de leerling ben en onder de zielen ben die mij wat kunnen leren.
maar ik ga maar es wat anders doen dan hier fokken en er over lullen. anders wordt ik depri en dat moet ik niet hebben
nietige mensenquote:Op zondag 4 december 2005 14:20 schreef Enyalius het volgende:
ja ik weet dat ik geweldig ben...en daar is 1 simpele reden voor...
het is niet dat de mens irrelevant is. de aarde is immers een leerschool. en ja iedereen leert op zijn eigen tempo. maar waarom wordt ik van de universiteit weer teruggestuurd naar de basisschool als oppasser? heb wel wat beters te doen dan op nietige mensen te letten en helpen. zoals mijn lessen leren daar waar ik ze beter kan leren, en das niet hier.
begin het eerlijk gezegd zat te worden dat zo goed als geen enkele "regel" die voor toepassing is op iedereen ook voor mij geld.
You''ve got the picture.quote:Op zondag 4 december 2005 14:31 schreef -starseed-mayo- het volgende:
[..]
nietige mensen![]()
iedereen staat aan elkaar gelijk op welke hoogte je ook zit
hoger betekent niet dat je beter bent en dat anderen nietig zijn in vergelijking met jou
je weet alleen wat meer enzo ..nou en![]()
maar je weet wel wat minder dan de boeddha dus waar slaat het nou op he![]()
Okay dan... welke trajecten moet ik absoluut vermijden?quote:Op zondag 4 december 2005 18:45 schreef Enyalius het volgende:
http://www.nu.nl/news/636(...)ing_%28video%29.html
heheh mooi...
kunnen ze vanaf morgen in ieder geval niet zeggen dat de ongelukken door mij veroorzaakt worden. of dat het juist slechter ging sinds ik er werk
trein ontspoord? wij weten wel bij wie je moet zijn.
ENYA!! wat heb je godverdomme nu weer gedaan. je weet toch dat je geen 2 treinen op hetzelfde spoor kan laten rijden. - waarom niet? vroeger met de model treintjes ging het ook goed. ook al reden ze tegen elkaar.
quote:Op zondag 4 december 2005 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil ff zeggen dat ik minder hier kom
Sowieso in thruth, maar in slowchat in het bijzonder.
Ik kan niet zo tegen de plakkerigheid die er heerst en nog meer. Maar dat is gewoon een mededeling dus. Ik ga elders zwerven hier op Fok!
Liefste helemaal geen forum activiteiten meer, maar dan moet ik een echt leven opbouwen. Want bevredigend is het alles behalve hier online.
Teveel eigenwijze mensen, niet zozeer hier, maar de mening van mensen continu moeten aanhoren is vermoeiend. Misschien is onzin beter ookWaar denken minder nodig is
Ik ben moe van het denken en reacties geven, heb er genoeg van ook. Altijd maar je woord klaar hebben bij mensen die je niet eens in het echt kent. Het gaat na 3 jaar zo de kont uithangen dat het niet meer leuk is.
Noem je me ook een programma op.quote:Op zondag 4 december 2005 20:03 schreef Enyalius het volgende:
oh mijn god. heb al een uur ofzo de tv aan staan op de achtergrond. wat een troep is erop. ik dacht een aantal maanden terug dat het niet erger kon...ja hoor. Dance with Jim. en daarvoor ook al een paar shows. is het echt zo erg geworden de laatste tijd? :S
Jammer dat je gaat dromenvanger, vond je bijdragen altijd erg fijn om te lezen.quote:Op zondag 4 december 2005 18:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Wil ff zeggen dat ik minder hier kom
Sowieso in thruth, maar in slowchat in het bijzonder.
Ik kan niet zo tegen de plakkerigheid die er heerst en nog meer. Maar dat is gewoon een mededeling dus. Ik ga elders zwerven hier op Fok!
Liefste helemaal geen forum activiteiten meer, maar dan moet ik een echt leven opbouwen. Want bevredigend is het alles behalve hier online.
Teveel eigenwijze mensen, niet zozeer hier, maar de mening van mensen continu moeten aanhoren is vermoeiend. Misschien is onzin beter ookWaar denken minder nodig is
Ik ben moe van het denken en reacties geven, heb er genoeg van ook. Altijd maar je woord klaar hebben bij mensen die je niet eens in het echt kent. Het gaat na 3 jaar zo de kont uithangen dat het niet meer leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |