abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32786744
Tis hier trouwens saai vandaag
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:18:49 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32790761
Het hele forum is in slaap gevallen niet alleen hier.

Mensen komen tot inkeer

Iedereen wordt introvert opeens?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32790831
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Het hele forum is in slaap gevallen niet alleen hier.

Mensen komen tot inkeer

Iedereen wordt introvert opeens?
Welnee.
Mensen hebben doorgaans wel wat beters te doen op een zaterdagavond
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:23:55 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32790925
Denk je?

Stappen jah, misschien doet iedereen dat wel, al die jonge mensen. Of ze liggen te pitten allemaal.

Voor mij is een zaterdagavond als iedere avond. Het heeft de naam weekend, meer ook niet.
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:25:28 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32790968
Tis Sinterklaas nu.....waarschijnlijk gaat iedereen surprise houden.
pi_32791315
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis Sinterklaas nu.....waarschijnlijk gaat iedereen surprise houden.
Ach, ja, helemaal niet meer aan gedacht.
Maandag is het pas de 5de.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:50:39 #82
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32791647
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ach, ja, helemaal niet meer aan gedacht.
Maandag is het pas de 5de.
Zaterdag iedereen vrij, dus iedereen zit bij familie of schoon-familie gezellig te doen.

Ik moet er niet aan denken om bij schoonfamilie opgesloten te zitten.

Overdreven gezelligheid. Geef me maar kerstmis bij eigen familie. Schoon familie moet ik het sowieso niet zo van hebben
pi_32791804
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zaterdag iedereen vrij, dus iedereen zit bij familie of schoon-familie gezellig te doen.

Ik moet er niet aan denken om bij schoonfamilie opgesloten te zitten.

Overdreven gezelligheid. Geef me maar kerstmis bij eigen familie. Schoon familie moet ik het sowieso niet zo van hebben
Dacht dat je geen schoonfamilie had
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:57:45 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32791857
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dacht dat je geen schoonfamilie had
Heb ik ook niet, en daar ben ik erg blij mee. Sowieso de gedachte dat ik niet verbonden ben aan een partner met bijbehorende ellende doet me goed

Moet er niet aan denken om overal verplichtingen te hebben nu.

Lang leve het vrijgezelle leven

Ik ga bijna zingen van..." Vrij zijn, onbezorgd en vrij zijn"

pi_32792396
Dat is ook een rustig bestaan.
Jaaaaren volgehouden en was er erg content mee
Maar nu het anders is uitgepakt wil ik niet meer terug.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:19:05 #86
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32792464
hehehe ik was de hele dag WoW aan het spelen. bijna 12 uur straight.
ik heb wel wat kruidnoten en chocola gehad maar verder doen we niks aan sinterklaas of wat dan ook hier.

enige wat ik gepland heb is 2e kerst op visite bij...uhm...tja hoe noem je dat. het is geen schoonmoeder aangezien ik niet getrouwd ben. ach ja je snapt het wel zonder bewoording.

ff chatten
nog een guild hunt organiseren voor morgen
en dan zo naar bed.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:19:37 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32792484
Komt ook door dit vrijgezelle bestaan dat ik zo denk.

Als de tijd daar is kom ik zowel haar tegen als haar familie. En dan sluit het vanzelf goed aan.

Ben gewoon gesteld op vrijheid, als ik nu aan schoonfamilie denk dan denk ik aan mensen die vreemd zijn en waar ik erg aan moet wennen. Waar ik avonden mee moet doorbrengen als het ware, terwijl ik liever alleen ben.

Maar dat is een doem-scenario ?

Op dit moment weet ik niet beter dan een vrijgezel leven ook. Ik ben ook niet op zoek. Ik ben gelukkig ermee. Maar loop ik haar tegen het lijf, dan wil ik ook met genoegen haar familie leren kennen, omdat het onderdeel van haar is ook.

Maar ik ben iemand die niet zo op zoek gaat, ik geloof in het lot wat dat betreft. En al duurt het nog 10 jaar, het komt nog goed wat betreft de liefde. En dan zal ik waarschijnlijk ook met plezier met mijn schoonouders omgaan? Of is dat altijd een rotte ervaring?

Ik ben op zoek naar een ontspannen manier van leven. En geforceerd handelen hoort daar dus niet bij. Een vriend van mij is geforceerd op zoek naar een vriendin, dan denk ik van, dat klopt toch niet helemaal.

Tis gewoon dat ik lui wil zijn, maar wel goed wil doen. Helemaal vanzelf moet het leven gaan. Ik wil niet moeite moeten doen ook. Klinkt alsof ik erg lui ben, het is eerder dat ik gewoon lui ben jah Maar toch het gevoel wil hebben dat het allemaal goed loopt. Zelfs met hele grote luiheid de juiste dingen doen.

Een soort nonchalante manier van leven eerder, iets wat ik nooit heb gekend. Ik ben altijd een stresser geweest en zal nonchalant moeten worden. Niet moeten, willen.

Bij een nonchalant leven hoort geen moeten bij.
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:22:32 #88
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32792570
tja ik was ook nooit echt op zoek naar iemand. maar van binnen toch wel. op een gegeven moment tot het besef gekomen..fuck it allemaal. en toen gebeurde het vanzelf zonder er enige moeite voor te doen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_32792636
Ach.........schoonfamilie. Je kunt het treffen of niet.
Heb alleen te maken gehad met EW´s familie en die wonen aan de andere kant van de wereld. Had ze graag beter leren kennen. Leek me dat er prima mensen bij waren/zijn. Maar dat is ook niet zo gelopen door allerlei omstandigheden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:25:45 #90
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32792695
Ik ben jaren op zoek geweest tijdens stappen, maar dat werkt niet. Als je helemaal geforceerd op een vrouw afstapt dan ben je denk ik sowieso jezelf niet. Als je spontaan jezelf bent, en het contact ligt goed. Dan ga je vanzelf naar elkaar toegroeien ook.

Geforceerd zijn, dat is zo vermoeiend, ook met denken. Als je moet nadenken over oplossingen, dan voelt het alsof de oplossing die je verzint nooit goed is hier. Als ik niet nadenk dan lijkt de oplossing vanzelf te komen.

Ik wil dus niet eens nadenken, ik wil helemaal ontspannen en in slaaptoestand weten en handelen.

Ik heb helemaal genoeg van in complete bewustzijn alles proberen goed te doen. En goed doen is vaak onmogelijk, wat is goed handelen? Weten wat je moet doen is beter ook.

Schoonfamilie, het is inderdaad dat je elkaar moet liggen denk ik. Schoonouders hebben al snel een ideaal beeld voor ogen, en dat heeft weer te maken van het milieu waar ze in leven. Je moet dan geluk hebben en misschien went alles wel naar verloop van tijd.
pi_32792756
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef Enyalius het volgende:
tja ik was ook nooit echt op zoek naar iemand. maar van binnen toch wel. op een gegeven moment tot het besef gekomen..fuck it allemaal. en toen gebeurde het vanzelf zonder er enige moeite voor te doen
Hier ook zoiets. Dacht dat ik dat absoluut niet nodig had.
Maar goed.... niets is zaligmakend Alleen zijn niet en relaties ook niet. Vaak toch gecompliceerd en zo.
En het gaat ook niet om het hebben van een relatie op zich, maar om de persoon waarmee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32792825
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben jaren op zoek geweest tijdens stappen, maar dat werkt niet. Als je helemaal geforceerd op een vrouw afstapt dan ben je denk ik sowieso jezelf niet. Als je spontaan jezelf bent, en het contact ligt goed. Dan ga je vanzelf naar elkaar toegroeien ook.

Geforceerd zijn, dat is zo vermoeiend, ook met denken. Als je moet nadenken over oplossingen, dan voelt het alsof de oplossing die je verzint nooit goed is hier. Als ik niet nadenk dan lijkt de oplossing vanzelf te komen.
Als een man mij al zo geforceerd benadert hoeft het voor mij al niet meer.
Of je vind me aardig en je praat gewoon met me , of niets. Als iemand al op me afkomt met het idee: zo daar ga ik es een relatie (van welke aard dan ook) mee beginnen... nou....nee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:31:51 #93
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32792934
met van die vage openings zinnen om je het bed in te krijgen
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:36:04 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32793130
Was meer onzekerheid die ik nog steeds heb. Perfect willen zijn Ik bedoel, altijd perfect willen overkomen ook. Ik was wel geinsteresserd in een aantal dames daar, maar ik wilde zelf ideaal overkomen terwijl ik toch geinteresserd was. Er was wel grote interesse om een vrouw helemaal te leren kennen, maar dan krijg je te maken met de vraag, hoe ga ik overkomen, en dan wilde ik geen player zijn of zo, ik had moeite om mijn eigen eisen weg te gooien. En daarbij is uitgaan niet de plek om je partner te ontmoeten, dan kun je nog beter naar de bibliotheek gaan

Dat perfectionistische is gewoon een grote klote zooi. En daar wil ik vanaf stappen. Als ik mezelf als perfect zie en ik ga zo proberen over te komen, dan is dat in de ogen van anderen toch niet perfect.

Perfectionistisch gedrag, ik heb veel testen gedaan over karakter en altijd kwam dat naar voren. En vanzelf ga je als mens zijnde een hoge last dragen als je het altijd goed wilt doen, terwijl perfect niet bestaat.

Dan kun je beter nonchalant zijn zonder al die eisen te stellen aan jezelf.

Weet je dat ik echt een nihilist wil zijn. Niet helemaal dat ik me niet meer scheer, maar ik wil nonchalanter door het leven gaan. Die hele ellende van : " Hoe moet en wil ik overkomen om goed te scoren bij anderen" dat moet weg.

En jah, zelfs op een sollicitatie gesprek of wat dan ook. Al die ballast overeind gooien.

Ik heb niets te bewijzen, ik moet alleen mezelf zijn. En volgens mij ben ik nooit mezelf geweest doordat ik al die eisen stelde aan mezelf.

Pfff persoonljik bericht.

Ik ben mezelf nooit en al die jaren nooit geweest. Ik verlang teveel van mezelf en daardoor ben ik dus mezelf nooit.
pi_32793135
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef Enyalius het volgende:
met van die vage openings zinnen om je het bed in te krijgen
Die mij natuurlijk nooit vaag in de oren klinken. Heb ze, denk ik, allemaal al es gehoord.

Moet er vaak wel om lachen. Doe ik dan ook onmiddelijk. Heeeel gemeen.
Maar als het echt brutaal en grof is ben ik heel erg kil en hard. Ik ben over het algemeen ook een kouwe kikker naar mannen toe.
Ik kan spontaan zijn en met iedereen lullen. Maar als ze zo beginnen staat er onmiddelijk een ijsmuur om me heen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32793220
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Was meer onzekerheid die ik nog steeds heb. Perfect willen zijn Ik bedoel, altijd perfect willen overkomen ook. Ik was wel geinsteresserd in een aantal dames daar, maar ik wilde zelf ideaal overkomen terwijl ik toch geinteresserd was.

Dat perfectionistische is gewoon een grote klote zooi. En daar wil ik vanaf stappen. Als ik mezelf als perfect zie en ik ga zo proberen over te komen, dan is dat in de ogen van anderen toch niet perfect.

Perfectionistisch gedrag, ik heb veel testen gedaan over karakter en altijd kwam dat naar voren. En vanzelf ga je als mens zijnde een hoge last dragen als je het altijd goed wilt doen, terwijl perfect niet bestaat.

Dan kun je beter nonchalant zijn zonder al die eisen te stellen aan jezelf.

Weet je dat ik echt een nihilist wil zijn. Niet helemaal dat ik me niet meer scheer, maar ik wil nonchalanter door het leven gaan. Die hele ellende van : " Hoe moet en wil ik overkomen om goed te scoren bij anderen" dat moet weg.

En jah, zelfs op een sollicitatie gesprek of wat dan ook. Al die ballast overeind gooien.

Ik heb niets te bewijzen, ik moet alleen mezelf zijn. En volgens mij ben ik nooit mezelf geweest doordat ik al die eisen stelde aan mezelf.

Pfff persoonljik bericht.

Ik ben mezelf nooit en al die jaren nooit geweest. Ik verlang teveel van mezelf en daardoor ben ik dus mezelf nooit.
Wie anders kun je nou zijn dan jezelf?
Pas als je blij bent met jezelf kan een ander blij met je zijn. Als je ervoor kiest om een ander blij met je te laten zijn. Als je het wilt delen dus.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:42:01 #97
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32793393
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wie anders kun je nou zijn dan jezelf?
Pas als je blij bent met jezelf kan een ander blij met je zijn. Als je ervoor kiest om een ander blij met je te laten zijn. Als je het wilt delen dus.
Ik denk dat ieder mens in enige mate hoge eisen stelt aan zichzelf. Ieder mens wilt goed overkomen ook. En dan zet je vanzelf een masker op.

Ieder mens is misschien overdreven, in gezellige sfeer met hele goede vrienden of familie maakt het niet uit hoe je bent of hoe je overkomt. Heb je te maken met vreemden dan ga je vanzelf proberen je beter voor te doen dan je bent.

Is maar mijn mening

Beetje patser uithangen ook. Om jezelf te bewijzen. Stoer doen, stoer willen overkomen en ga zo door. Om te scoren in de ogen van anderen. Geldt zowel voor mannen als voor vrouwen.

Een wijze uitspraak is ...." Mensen tonen pas hun ware karakter als ze alleen zijn"
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:42:10 #98
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32793398
wees ff niet zo diep zo laat op de avond
pi_32793438
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef Enyalius het volgende:
wees ff niet zo diep zo laat op de avond
Zo laat op een zaterdag avond zou je eigenlijk veel dieper moeten gaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:45:42 #100
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32793541
misschien na een paar glaasjes als je het zo graag wilt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')