Welnee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Het hele forum is in slaap gevallen niet alleen hier.
Mensen komen tot inkeer
Iedereen wordt introvert opeens?
Ach, ja, helemaal niet meer aan gedacht.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Tis Sinterklaas nu.....waarschijnlijk gaat iedereen surprise houden.
Zaterdag iedereen vrij, dus iedereen zit bij familie of schoon-familie gezellig te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ach, ja, helemaal niet meer aan gedacht.
Maandag is het pas de 5de.
Dacht dat je geen schoonfamilie hadquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zaterdag iedereen vrij, dus iedereen zit bij familie of schoon-familie gezellig te doen.
Ik moet er niet aan denken om bij schoonfamilie opgesloten te zitten.
Overdreven gezelligheid. Geef me maar kerstmis bij eigen familie. Schoon familie moet ik het sowieso niet zo van hebben
Heb ik ook niet, en daar ben ik erg blij mee. Sowieso de gedachte dat ik niet verbonden ben aan een partner met bijbehorende ellende doet me goedquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dacht dat je geen schoonfamilie had
Hier ook zoiets. Dacht dat ik dat absoluut niet nodig had.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:22 schreef Enyalius het volgende:
tja ik was ook nooit echt op zoek naar iemand. maar van binnen toch wel. op een gegeven moment tot het besef gekomen..fuck it allemaal. en toen gebeurde het vanzelf zonder er enige moeite voor te doen
Als een man mij al zo geforceerd benadert hoeft het voor mij al niet meer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben jaren op zoek geweest tijdens stappen, maar dat werkt niet. Als je helemaal geforceerd op een vrouw afstapt dan ben je denk ik sowieso jezelf niet. Als je spontaan jezelf bent, en het contact ligt goed. Dan ga je vanzelf naar elkaar toegroeien ook.
Geforceerd zijn, dat is zo vermoeiend, ook met denken. Als je moet nadenken over oplossingen, dan voelt het alsof de oplossing die je verzint nooit goed is hier. Als ik niet nadenk dan lijkt de oplossing vanzelf te komen.
Die mij natuurlijk nooit vaag in de oren klinken. Heb ze, denk ik, allemaal al es gehoord.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:31 schreef Enyalius het volgende:
met van die vage openings zinnen om je het bed in te krijgen
Wie anders kun je nou zijn dan jezelf?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Was meer onzekerheid die ik nog steeds heb. Perfect willen zijnIk bedoel, altijd perfect willen overkomen ook. Ik was wel geinsteresserd in een aantal dames daar, maar ik wilde zelf ideaal overkomen terwijl ik toch geinteresserd was.
Dat perfectionistische is gewoon een grote klote zooi. En daar wil ik vanaf stappen. Als ik mezelf als perfect zie en ik ga zo proberen over te komen, dan is dat in de ogen van anderen toch niet perfect.
Perfectionistisch gedrag, ik heb veel testen gedaan over karakter en altijd kwam dat naar voren. En vanzelf ga je als mens zijnde een hoge last dragen als je het altijd goed wilt doen, terwijl perfect niet bestaat.
Dan kun je beter nonchalant zijn zonder al die eisen te stellen aan jezelf.
Weet je dat ik echt een nihilist wil zijn. Niet helemaal dat ik me niet meer scheer, maar ik wil nonchalanter door het leven gaan. Die hele ellende van : " Hoe moet en wil ik overkomen om goed te scoren bij anderen" dat moet weg.
En jah, zelfs op een sollicitatie gesprek of wat dan ook. Al die ballast overeind gooien.
Ik heb niets te bewijzen, ik moet alleen mezelf zijn. En volgens mij ben ik nooit mezelf geweest doordat ik al die eisen stelde aan mezelf.
Pfff persoonljik bericht.
Ik ben mezelf nooit en al die jaren nooit geweest. Ik verlang teveel van mezelf en daardoor ben ik dus mezelf nooit.
Ik denk dat ieder mens in enige mate hoge eisen stelt aan zichzelf. Ieder mens wilt goed overkomen ook. En dan zet je vanzelf een masker op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wie anders kun je nou zijn dan jezelf?
Pas als je blij bent met jezelf kan een ander blij met je zijn. Als je ervoor kiest om een ander blij met je te laten zijn. Als je het wilt delen dus.
Zo laat op een zaterdag avond zou je eigenlijk veel dieper moeten gaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:42 schreef Enyalius het volgende:
wees ff niet zo diep zo laat op de avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |