ja dude, maar hoe komt ze als fugitve in aus??quote:Op maandag 5 december 2005 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien moet je seizoen 1 ook kijken voordat je aan seizoen 2 begint.Kate werd begleid door een US Marshal en ze zat met handboeien in het vliegtuig.
Wat zijn sommige mensen hier vergeetachtig zeg.
Klopt. Met een suikerklontje (denk ik). Foutje van de makers.quote:Op maandag 5 december 2005 18:41 schreef Lars_Lars het volgende:
Ben ik nou de enige die een hand ziet als kate voor, volgens mij was het de tweede keer, dat zwarte paard ziet?, je ziet toch zeker 2 seconden een hand die rechts in beeld is![]()
![]()
ja inderdaad, een zwarte handschoen die iets vast houdt ofzoietsquote:Op maandag 5 december 2005 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt. Met een suikerklontje (denk ik). Foutje van de makers.![]()
Moet zeggen, al is ze waarschijnlijk super brak, die Michelle Rodriguez ziet er nog steeds lekker uitquote:
Hmm, dat heb ik dus écht niet gezien. Zulke dingen vallen me ook nooit op. Ik zat geboeid naar het paard te kijkenquote:
een hand van iemand die kate nét niet kon zien, maar wij welquote:Op maandag 5 december 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Over dat handje hè: vét fascinerend! Zou dat weer zo'n eiland-mysterie zijn?![]()
Weird!quote:Op maandag 5 december 2005 18:59 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
een hand van iemand die kate nét niet kon zien, maar wij wel![]()
11 jan, 2006quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zag die hand ook al gelijk.
Zal wel van de verzorger zijn ofzo.
Wel goede aflevering!
Oh mên, daar wacht ik dus al zo lang op! Ben benieuwd of ze een verklaring geven voor waarom die gast zo a-relaxed is en alleen met suikerklontjes zwaait, maar ze nooit echt geeft!quote:Op maandag 5 december 2005 19:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
11 jan, 2006
The Horse Whisperer
Note: a "guy with sugar in his hand giving it to the horse"-centric episode.
Shit! Nu nog afwachten wie de eiland-pedo is en alle mysteries zijn ontrafeld!quote:Op maandag 5 december 2005 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh mên, daar wacht ik dus al zo lang op! Ben benieuwd of ze een verklaring geven voor waarom die gast zo a-relaxed is en alleen met suikerklontjes zwaait, maar ze nooit echt geeft!
PS: het gerucht gaat dat dit ook de eiland-homo blijkt te zijn!![]()
Ja, maar met die onthulling wachten ze echt wel tot de ultieme finalequote:Op maandag 5 december 2005 20:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Shit! Nu nog afwachten wie de eiland-pedo is en alle mysteries zijn ontrafeld!![]()
En met reacties op dat soort reacties!quote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef splendor het volgende:
Met dit soort reacties komen we de winter wel door.![]()
![]()
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 21:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het valt me mee dat Charly nog niet van de heroine heeft gesnoept. Maar dat zal wel weer komen als hij een tegenslag krijgt.
vieze junk die een beetje teveel zich als vader van de baby van claire gedraagd.quote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.
Nee juist niet, anders was het te snel op elkaar, verslaafd - ellende - afgekickt en dan begint de riedel weer opnieuw.quote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.
Wie zegt dat hij niet allang aan het snoepen is?quote:Op maandag 5 december 2005 21:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het valt me mee dat Charly nog niet van de heroine heeft gesnoept. Maar dat zal wel weer komen als hij een tegenslag krijgt.
Idd!quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef TC03 het volgende:
Er was zo'n site waarop elke week standaard de Lost promo te vinden is. Wat is de URL hiervan?
Die moet overigens ook in de openingspost!
Komen de nieuwe personages ook in de op?quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Is al herhaaldelijk gezegd trouwens.Maar het gebeurt maar niet.
![]()
Seizoen 2 geeft meer antwoorden maar het blijft wel Lostquote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik heb net namelijk net het laatste deel van seizoen 1 gezien en ik ben flink over de zeik...
heb het sowieso al niet zo op open eindes... maar ze geven je helemaal niks... goddammit...
alsof ik zo'n einde nodig heb om seizoen 2 perse te willen zien... dat had ik toch al wel gedaan...
grrrr.
Weet jij hoeveel fouten Lord of The Rings bevat?quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef 2Drix het volgende:
Hier nog meer fouten![]()
http://www.moviemistakes.com/tv4719/series1
http://www.moviemistakes.com/tv4719/series2
Dat wat over die motor vliegt is alles behalve zwarte rook, dat is gewoon iets dat daarheen gezogen wordt, ik neem aan dat je op de hoogte bent van de werking van een straalmotor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die zwarte rook? Ik zag op een Amerikaans forum een stukje uit de eerste episode, daar vloog iets over de ontploffende motor heen. Ik nieuwsgierig of dit niet fake was startte gelijk de episode en zocht het op, maar het is echt zo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, dat ding gaat niet de motor in maar vliegt eroverheen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:31 schreef heus het volgende:
Nah dat word er echt niet naartoe gezogen maar vliegt er gewoon snel overheen. anders zou al ontploffen wanneer het rook in de motor kwam en het vliegt er gewoon overheen
Ik heb de aflevering nog een keer zitten kijken en hij komt nog minimaal 3x overgevlogen direct daarna.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die zwarte rook? Ik zag op een Amerikaans forum een stukje uit de eerste episode, daar vloog iets over de ontploffende motor heen. Ik nieuwsgierig of dit niet fake was startte gelijk de episode en zocht het op, maar het is echt zo.
[afbeelding]
[...]
Als het en beetje meezit dan zie je het 11 januari weer verschijnen. Dat iets al aan bod is geweest betekent automatisch dat men het er niet meer over mag hebben? Op de Amerikaanse fora is nog discussie over van alles. Als jij een sluitend antwoord hebt op de vraag wat de zwarte rook is dan mag je een dergelijk antwoord geven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:04 schreef greatgonzo het volgende:
dit is vorig jaar al aan bod geweest?
Ik neem aan dat jij je ogen open hebt? Het neemt toch echt een duikvlucht en vliegt er overheen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat wat over die motor vliegt is alles behalve zwarte rook, dat is gewoon iets dat daarheen gezogen wordt, ik neem aan dat je op de hoogte bent van de werking van een straalmotor?![]()
Heb je ooit gevlogen? In mijn ogen is het gewoon de normale werking van een straalmotor hoor...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je ogen open hebt? Het neemt toch echt een duikvlucht en vliegt er overheen.
Kijk ook de andere seizoenen, kan je 15 januari meteen door met 24 season 5.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
en wat gaan jullie allemaal om "af te kicken" tot 11 janurari?
ik ben begonnen aan 24...
seizoen 1 al gezien
Is er al een serie 5? Jaaaaahaaaaa! ik ben gered, dacht dat ik na S4 moest gaan afkickenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk ook de andere seizoenen, kan je 15 januari meteen door met 24 season 5.
Er was toch anders een behoorlijk MECHANISCH geluid te horen... Genoeg draaiende assen/tandwielen en weet ik veel.. Had wel wat smering nodig zo te horenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die zwarte rook is wel vaker gezien diep in de bossen daar. Zelfs Locke werd meegesleurd door zo'n onzichtbaar rook monster.
Het is duidelijk te zien dat in episode 1 het de bedoeling van de makers is om een discussie op gang te zetten. Want dat is allesbehalve iets dat wordt aangezogen door de motor.
Als Locke door dat tentakel gepakt wordt en ze gooien dat stukje dynamiet er in zie je daarna zwart rookquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef FCDB het volgende:
[..]
Er was toch anders een behoorlijk MECHANISCH geluid te horen... Genoeg draaiende assen/tandwielen en weet ik veel.. Had wel wat smering nodig zo te horenDus ik weet niet of dat wel rook was?! Je zag het wel even van te voren (toen kate en jack het zagen) maar verder niet meer...
Weer een leven krijgen en heb ik weer tijd voor mijn andere series die ik zoal volg.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
seizoen 1 al gezien
Moet maar ff seizoen 4 van m'n broer lenen, de eerste 3 heb ik al gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
seizoen 1 al gezien
Tenzij de waanzinnig fascinerende hand-discussie wordt voortgezetquote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef FCDB het volgende:
Ik denk dat dit topic de komende weken bijna geen aandacht meer krijgt... pas over een maandje ofzo.. dan begint het weer op te leven...
Hoe zou dat toch komen?![]()
Vergeet "The Phanton Hand" en "Attack of the Hands" niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef splendor het volgende:
Wie opent deel 15, 16 en 17 vast? Met als titels "de hand", "de hand strikes back" en "the return of the hand".
vond ik overigens heel vreemd waarom zou iemand een deel van de film verknippen en aan de andere kant van het eiland neerleggen?quote:Op donderdag 8 december 2005 18:41 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat het stukje film dat Locke ertussen had gemonteerd wel een beetje tegenviel. Het was gewoon een aanloop naar de eindscene met Michael, maar verder niet echt extra informatie over de hatch ofzo.
Misschien iemand die juist wilde dat ze de computer ook nog ergens anders voor gingen gebruikenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:19 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
vond ik overigens heel vreemd waarom zou iemand een deel van de film verknippen en aan de andere kant van het eiland neerleggen?
is een goeiequote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Misschien iemand die juist wilde dat ze de computer ook nog ergens anders voor gingen gebruiken
Nee inderdaad, ik dacht toen ook, Als dit alles is, dan moet het wel hele verstrekkende gevolgen hebben...en die paranormale chatsessie leek daar nou niet echt opquote:Op donderdag 8 december 2005 18:41 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik moet trouwens wel zeggen dat het stukje film dat Locke ertussen had gemonteerd wel een beetje tegenviel. Het was gewoon een aanloop naar de eindscene met Michael, maar verder niet echt extra informatie over de hatch ofzo.
Dat is Walt niet denk ik, het is "het eiland".quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:01 schreef vannilesoep het volgende:
Ja er ontbreken wss meerdere stukken, het kan ook zijn dat dat laatste stuk later is gefilmd en naar het eiland is gebracht. Misschien hoort ie zelfs bij een andere film (voor een ander hatch). Het is nl wel waarschijnlijk dat er nog een hatcH + computer is omdat michael met walt aan de chatterij was?
behalve dat het hele verhaal het zelfde is in principe maar verder niks anders hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:51 schreef Wriker het volgende:
Ik vond die speech van Eko over dat boek ook wel vaag, trouwens. Zo'n heel lulverhaal over de oudheid, alleen om te zeggen dat ie een boek had gevonden met een filmpje erin. Dat verhaal sloeg verder nergens op. Of heb ik een clou gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.inekeberghuis.nl/Lost/lost2_2.htmlNobody likes us.We Don't Care
Dat staat er toch ook... AFLEVERING 13... Wordt uitgezonden op 1 februari! We zijn nu bij 9? Of wat was het?quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:14 schreef CrookedEye het volgende:
spoiler is overigens niet voor de volgende episode. maar bevat wel weer een kut spoiler ik moet echt stoppen met ze te lezen.
11 januari komt aflevering 10 "The 23rd psalm".... aflevering 9 was "what Kate did"quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:19 schreef FCDB het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook... AFLEVERING 13... Wordt uitgezonden op 1 februari! We zijn nu bij 9? Of wat was het?
iig duurd de aflevering uit de spoiler nog wel even...
niet iedereen houdt dat bij.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:19 schreef FCDB het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook... AFLEVERING 13... Wordt uitgezonden op 1 februari! We zijn nu bij 9? Of wat was het?
de echte lost-verslaafden wel hoorquote:
9 is de laatste die ik heb gezien in ieder geval... weer met een enorme cliffhangerquote:Op vrijdag 9 december 2005 17:19 schreef FCDB het volgende:
[..]
zucht meequote:Op vrijdag 9 december 2005 18:30 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vind het meer een teaser dan een spoiler, maar dat maakt het juist erger.
Nog 23 dagen... zucht
Je zou haast denken dat het gepland is...quote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef FremantleDockers het volgende:
Anyway, vrij toevallig dat precies de broer/zus de twee personen zijn die na elkaar overlijden.
De makers zeggen zelf dat ze het niet eindeloos gaan rekken, maar ik denk ook weer niet dat ze er al na 2 seizoenen een einde aan breien. Ik gok zelf op zo'n 4 seizoenen.quote:Op maandag 12 december 2005 14:17 schreef Virus3000 het volgende:
pfft, waarom moeten ze nu een winterstop maken....
btw, er komt ook een seizoen 3 toch?
las ergens in een krant dat het geheim van het eiland niet in seizoen 2 werd verteld.
Volgens mij is de eerste de kans dat die 2 als eerste 2 sterven en de tweede de kans dat die 2 (in die volgorde) als eerste 2 sterven. Tel daar de omgekeerde volgorde bij en je zit bij de eerste. Of zo.quote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef FremantleDockers het volgende:
Bla bla
Geen van beide. Gewoon via Windows media player en torrents. Ik weet niet of ik nu al teveel heb gezegd, maar meer zal je zeker hier niet te horen krijgen aangezien het simpelweg niet magquote:Op maandag 12 december 2005 15:56 schreef _Dizzy_ het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kijken jullie de USA uitzendingen? Een zender op tv die je alleen met een extra abo kunt ontvangen of streaming op de pc?
Alvast bedankt!
Behalve dat je berekening geheel irrelevant is (en bovendien niet klopt denk ik, ik heb alleen geen zin om het na te rekenen) denk ik niet dat je kan stellen dat er een kans van 1 op 780 of wat dan ook is dat je ter plekke doodvaltquote:Op maandag 12 december 2005 12:01 schreef FremantleDockers het volgende:
Zit even met wat kansberekening in m'n hoofd. Met 40 mensen zijn er 780 verschillende combinaties van twee personen te maken. Dus in een groep van 40 personen met 1 broer-zus koppel is de kans 1 op 780 dat juist die twee allebei overlijden.
Je kan ook zeggen, er is voor elk persoon een kans van 1/40 dat dat de persoon is die overlijdt. Na het overlijden van Boone was de kans dus 1/39 dat Shannon degene zou zijn die overlijdt. Maar moet je dan niet die twee kansen met elkaar vermenigvuldigen? Dus 1 op 40 x 1 op 39 = een kans van 1 op 1560.
1 op 780 of 1 op 1560. De laatste is precies twee keer zo klein. Kan iemand bedenken waarom in de tweede berekening er nog door 2 gedeeld moet worden? Het gaat om 2 personen, 2 kansen dus, is dat het? Ik weet nooit precies hoe je kansen vermenigvuldigd...
Anyway, vrij toevallig dat precies de broer/zus de twee personen zijn die na elkaar overlijden.
We downen ze gewoon van het net natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2005 15:56 schreef _Dizzy_ het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kijken jullie de USA uitzendingen? Een zender op tv die je alleen met een extra abo kunt ontvangen of streaming op de pc?
Alvast bedankt!
ze kunnen het geheim natuurlijk wel onthullen, en dan een seizoen maken hoe de personen ermee om proberen te gaan (bv kidnappers proberen te pakken te krijgen, ontsnappen uit het hanso project)quote:Op maandag 12 december 2005 14:52 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
De makers zeggen zelf dat ze het niet eindeloos gaan rekken, maar ik denk ook weer niet dat ze er al na 2 seizoenen een einde aan breien. Ik gok zelf op zo'n 4 seizoenen.
Sja toeval, daar is hier helemaal geen sprake van. Het is gewoon gebeurd, klaar. Onzinnige discussie.quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef FremantleDockers het volgende:
Berekening is niks mis mee, het gaat er niet om dat je spontaan dood neervalt, maar ALS er mensen sterven, dat het dan die twee zijn. SoK heeft een goed punt, de volgorde is ook nog van belang.
Maar goed, het punt is dat het wel erg toevallig is dat het net broer en zus zijn, aangezien het allebei ongelukken zijn die iedereen had kunnen overkomen.
Precies, het lijkt net of iemand het allemaal verzonnen heeftquote:Op maandag 12 december 2005 13:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat het gepland is...
Als je nou in je slaap ook nog van je toetsenbord afblijft, is iedereen blij.quote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sja toeval, daar is hier helemaal geen sprake van. Het is gewoon gebeurd, klaar. Onzinnige discussie.![]()
Inderdaad mijn punt. Mocht het zo zijn dat Shannon onverhoopt uit de serie geschreven moest worden kan het inderdaad toeval zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Bovendien, met de verhaallijn van lost is zo maar iemand er even uitschrijven een stuk complexer dan bij een willekeurige soap.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Op het eiland gebeurd niets bij toeval.
Nee hoor, want de nieuwe afleveringen worden geschreven terwijl ze uitzenden. Het is dus heel makkelijk om een andere wending aan het verhaal te geven!quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:15 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Als je nou in je slaap ook nog van je toetsenbord afblijft, is iedereen blij.
[..]
Inderdaad mijn punt. Mocht het zo zijn dat Shannon onverhoopt uit de serie geschreven moest worden kan het inderdaad toeval zijn, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Bovendien, met de verhaallijn van lost is zo maar iemand er even uitschrijven een stuk complexer dan bij een willekeurige soap.
Daarom lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze alle losse eindjes (waarvan er dagelijks nog worden bij verzonnen) aan mekaar zullen weten te knopen. Ik verwacht een X-Files-achtige anticlimax.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Bovendien, met de verhaallijn van lost is zo maar iemand er even uitschrijven een stuk complexer dan bij een willekeurige soap.
Laten we nou maar gewoon genieten en afwachten, we zien tegen die tijd toch wel of het tegenvalt of niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze alle losse eindjes (waarvan er dagelijks nog worden bij verzonnen) aan mekaar zullen weten te knopen. Ik verwacht een X-Files-achtige anticlimax.
Het staat nog niet helemaal vast waar ze nu heen willen. En als ze dat nog niet weten, dan kan het enkel maar tegenvallen en vergezocht lijken. Dat is in het verleden al véél te vaak gebleken bij diverse series en films.
Je kan makkelijk het grote plot mysterie wel hebben uitgedacht en klaar liggen. Wat constant gezegd wordt dat ze hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze alle losse eindjes (waarvan er dagelijks nog worden bij verzonnen) aan mekaar zullen weten te knopen. Ik verwacht een X-Files-achtige anticlimax.
Het staat nog niet helemaal vast waar ze nu heen willen. En als ze dat nog niet weten, dan kan het enkel maar tegenvallen en vergezocht lijken. Dat is in het verleden al véél te vaak gebleken bij diverse series en films.
Sawyerquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Edit: Omdat we niks anders te doen hebben, wie is jullie favoriete (meest interessante) personage?
* Eensch isquote:
Locke en Mr. Ekoquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Edit: Omdat we niks anders te doen hebben, wie is jullie favoriete (meest interessante) personage?
Ik vind Jin erg sympathiek worden, ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen! En natuurlijk ben ik erg benieuwd naar Mr. Eko!
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef Zhenar het volgende:
Hurley is idd erg grappig (al vind ik Sawyer grappiger) en het interessantst qua verleden (nu blijkt hij weer een psychiater te zijn geweest! En wat is er nou met Hurley en The Numbers?!?!?)
Niks meer aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef Zhenar het volgende:
Jack vind ik ook het saaist, maar dat geldt eigenlijk voor praktisch elke serie: de hoofdpersoon is meestal het minst boeiend.
Mijn lijstje "meest interessante karakters": (in willekeurige volgorde)
Sawyer is het tofst qua one-liners en het interessantst qua karakter.
John Locke is het intrigerendst qua verhaallijn: hij beleeft simpelweg de leukste avonturen, juist omdat hij zo geïnteresseerd is in het eiland.
Eko is momenteel erg interessant, vanwege de mysterie factor, maar dat zal na de Eko episode wellicht afnemen (of juist toenemen!)
Hurley is idd erg grappig (al vind ik Sawyer grappiger) en het interessantst qua verleden (nu blijkt hij weer een psychiater te zijn geweest! En wat is er nou met Hurley en The Numbers?!?!?)
Sun is (m.i.) het karakter van wie je het meest hoopt dat "alles goed komt"; zij maakt met weinig screentime veel indruk en blijft daarom boeien.
Michael is het meest nuchter van iedereen en stelt de vragen die de kijker zich ook afvraagt. Dat maakt hem sympathiek.
En natuurlijk is Walt erg boeiend vanwege zijn 'powers', dat The Others hem willen en dat hij in visioenen verschijnt. That's one straaaange kid.Maar wel boeiend!
Alle andere karakters vind ik ook leuk, maar minder interessant.
Da's toch wel een verschil...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:33 schreef Zhenar het volgende:
...
Hurley is idd erg grappig (al vind ik Sawyer grappiger) en het interessantst qua verleden (nu blijkt hij weer BIJ een psychiater te zijn geweest! En wat is er nou met Hurley en The Numbers?!?!?)
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |