Ja, maar met die onthulling wachten ze echt wel tot de ultieme finalequote:Op maandag 5 december 2005 20:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Shit! Nu nog afwachten wie de eiland-pedo is en alle mysteries zijn ontrafeld!![]()
En met reacties op dat soort reacties!quote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef splendor het volgende:
Met dit soort reacties komen we de winter wel door.![]()
![]()
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 21:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het valt me mee dat Charly nog niet van de heroine heeft gesnoept. Maar dat zal wel weer komen als hij een tegenslag krijgt.
vieze junk die een beetje teveel zich als vader van de baby van claire gedraagd.quote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.
Nee juist niet, anders was het te snel op elkaar, verslaafd - ellende - afgekickt en dan begint de riedel weer opnieuw.quote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.
Wie zegt dat hij niet allang aan het snoepen is?quote:Op maandag 5 december 2005 21:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het valt me mee dat Charly nog niet van de heroine heeft gesnoept. Maar dat zal wel weer komen als hij een tegenslag krijgt.
Idd!quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef TC03 het volgende:
Er was zo'n site waarop elke week standaard de Lost promo te vinden is. Wat is de URL hiervan?
Die moet overigens ook in de openingspost!
Komen de nieuwe personages ook in de op?quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Is al herhaaldelijk gezegd trouwens.Maar het gebeurt maar niet.
![]()
Seizoen 2 geeft meer antwoorden maar het blijft wel Lostquote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik heb net namelijk net het laatste deel van seizoen 1 gezien en ik ben flink over de zeik...
heb het sowieso al niet zo op open eindes... maar ze geven je helemaal niks... goddammit...
alsof ik zo'n einde nodig heb om seizoen 2 perse te willen zien... dat had ik toch al wel gedaan...
grrrr.
Weet jij hoeveel fouten Lord of The Rings bevat?quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef 2Drix het volgende:
Hier nog meer fouten![]()
http://www.moviemistakes.com/tv4719/series1
http://www.moviemistakes.com/tv4719/series2
Dat wat over die motor vliegt is alles behalve zwarte rook, dat is gewoon iets dat daarheen gezogen wordt, ik neem aan dat je op de hoogte bent van de werking van een straalmotor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die zwarte rook? Ik zag op een Amerikaans forum een stukje uit de eerste episode, daar vloog iets over de ontploffende motor heen. Ik nieuwsgierig of dit niet fake was startte gelijk de episode en zocht het op, maar het is echt zo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, dat ding gaat niet de motor in maar vliegt eroverheen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:31 schreef heus het volgende:
Nah dat word er echt niet naartoe gezogen maar vliegt er gewoon snel overheen. anders zou al ontploffen wanneer het rook in de motor kwam en het vliegt er gewoon overheen
Ik heb de aflevering nog een keer zitten kijken en hij komt nog minimaal 3x overgevlogen direct daarna.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die zwarte rook? Ik zag op een Amerikaans forum een stukje uit de eerste episode, daar vloog iets over de ontploffende motor heen. Ik nieuwsgierig of dit niet fake was startte gelijk de episode en zocht het op, maar het is echt zo.
[afbeelding]
[...]
Als het en beetje meezit dan zie je het 11 januari weer verschijnen. Dat iets al aan bod is geweest betekent automatisch dat men het er niet meer over mag hebben? Op de Amerikaanse fora is nog discussie over van alles. Als jij een sluitend antwoord hebt op de vraag wat de zwarte rook is dan mag je een dergelijk antwoord geven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:04 schreef greatgonzo het volgende:
dit is vorig jaar al aan bod geweest?
Ik neem aan dat jij je ogen open hebt? Het neemt toch echt een duikvlucht en vliegt er overheen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat wat over die motor vliegt is alles behalve zwarte rook, dat is gewoon iets dat daarheen gezogen wordt, ik neem aan dat je op de hoogte bent van de werking van een straalmotor?![]()
Heb je ooit gevlogen? In mijn ogen is het gewoon de normale werking van een straalmotor hoor...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je ogen open hebt? Het neemt toch echt een duikvlucht en vliegt er overheen.
Kijk ook de andere seizoenen, kan je 15 januari meteen door met 24 season 5.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
en wat gaan jullie allemaal om "af te kicken" tot 11 janurari?
ik ben begonnen aan 24...
seizoen 1 al gezien
Is er al een serie 5? Jaaaaahaaaaa! ik ben gered, dacht dat ik na S4 moest gaan afkickenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk ook de andere seizoenen, kan je 15 januari meteen door met 24 season 5.
Er was toch anders een behoorlijk MECHANISCH geluid te horen... Genoeg draaiende assen/tandwielen en weet ik veel.. Had wel wat smering nodig zo te horenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die zwarte rook is wel vaker gezien diep in de bossen daar. Zelfs Locke werd meegesleurd door zo'n onzichtbaar rook monster.
Het is duidelijk te zien dat in episode 1 het de bedoeling van de makers is om een discussie op gang te zetten. Want dat is allesbehalve iets dat wordt aangezogen door de motor.
Als Locke door dat tentakel gepakt wordt en ze gooien dat stukje dynamiet er in zie je daarna zwart rookquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef FCDB het volgende:
[..]
Er was toch anders een behoorlijk MECHANISCH geluid te horen... Genoeg draaiende assen/tandwielen en weet ik veel.. Had wel wat smering nodig zo te horenDus ik weet niet of dat wel rook was?! Je zag het wel even van te voren (toen kate en jack het zagen) maar verder niet meer...
Weer een leven krijgen en heb ik weer tijd voor mijn andere series die ik zoal volg.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
seizoen 1 al gezien
Moet maar ff seizoen 4 van m'n broer lenen, de eerste 3 heb ik al gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
seizoen 1 al gezien
Tenzij de waanzinnig fascinerende hand-discussie wordt voortgezetquote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef FCDB het volgende:
Ik denk dat dit topic de komende weken bijna geen aandacht meer krijgt... pas over een maandje ofzo.. dan begint het weer op te leven...
Hoe zou dat toch komen?![]()
Vergeet "The Phanton Hand" en "Attack of the Hands" niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef splendor het volgende:
Wie opent deel 15, 16 en 17 vast? Met als titels "de hand", "de hand strikes back" en "the return of the hand".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |