Ja die van mij is ook veel langer hoor, alleen ik moest 'm kleiner maken, hoe groot is die van jou? Want hij is vrij lang....quote:
Waar komt dat ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:00 schreef Scarface_ het volgende:
Eko ''I walk through the valley of the shadow of death
I will fear no evil''
uit de bijbelquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:30 schreef splendor het volgende:
[..]
Waar komt dat ook alweer vandaan?
In Gangsters Paradise van Coolio zit ook die eerste zin.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:30 schreef splendor het volgende:
[..]
Waar komt dat ook alweer vandaan?
Webicon!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:17 schreef Scarface_ het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 42798 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
vaag!
Sayid op tv?quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Leuke afleveringn weer en vooral het einde !
Dad? WTF![]()
Foutje met het paard viel mij ook op net als een vage cut bij Sayid's speech op het strand of was dat een syncprobleem (ik had er op het einde in ieder geval een paar)
Sayid op TV had ik dan weer gemist, maar kan dat niet z'n arestatie zijn na de zelfmoordaanslag van zijn vriend ofzo, of Golfoorlog dat kan natuurlijk ook.
Idd, nu komen we erachter of het allemaal gewoon een uitgebreide versie van het Milgram-experiment is of dat er echte consequenties aan verbonden zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:32 schreef sleepflower het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of er nu iets gaat gebeuren, aangezien Michael die computer heeft gebruikt voor iets anders van de nummers. Op dat filmpje zaten ze er zo op te hameren dat dat niet mocht.
Mja ik dacht eerst ook zoiets, en dat alleen Kate het zou zien wegens haar verleden. Maar toen Sawyer die "big ass horse" ook zag.. werd het wel heel frappantquote:Op vrijdag 2 december 2005 16:53 schreef FCDB het volgende:
Ik denk dat het typen van Walt maar weer iets boven natuurlijks is... zelfde als dat zwarte paard wat er in eens...
Gewoon fucking with the mind is het
Wat te denken van dat visioen dat Locke had in de aflevering dat hij weer verlamd raakte. (of een andere keer). Ik bedoel toen er opeens allerlei licht uit de hatch kwam, er soort van Maria verschijning was en allemaal bloed.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:18 schreef Symer het volgende:
Ik heb de schrijvers ooit horen zeggen dat alles wetenschappelijk te verklaren is en voor de meeste dingen is ook wel een verklaring te bedenken.
Locke leed bijvoorbeeld aan Conversion Disorder waardoor zijn spieren na 4 jaar niet afgestorven waren.
Bij de operatie van Jacks verloofde was Jack een beginnende chirurg en maakte een inschattingsfout wat betreft de ernstigheid van de schade aan de zenuwen.
Ze hebben de crash overleeft omdat het vliegtuig (door de magneet op het eiland) erg laag vloog.
Enzoverder.
Dan hebben we het zwarte paard/everzwijn van Sawyer/vader van Jack nog die op het eiland verschenen. Dat zijn allemaal persoonlijke demonen waar men nog vrede mee moet sluiten.
Heeft iemand daar een wetenschappelijke verklaring voor? Ik zit aan manifestatie e.d. te denken, maar dat valt onder parapsychologie en dat is geen echte wetenschap, toch?
en een joden ster op zijn arm/schouder? of heeft het amerikaanse leger van die sterren in het echt ook.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:01 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
en een joden ster op zijn arm/schouder? of heeft het amerikaanse leger van die sterren in het echt ook.
wat ik op de officieele leger site vind is ditquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:01 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
en een joden ster op zijn arm/schouder? of heeft het amerikaanse leger van die sterren in het echt ook.
Aangezien je het over een stukje uit de preview hebt (of heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef Gekkehenkie.de.gekste het volgende:
Vinden jullie het niet raar dat mr. Eko weet wat er in het Maria beeldje zit ? Er gingen al toch geruchten dat hij familie zou zijn van de smokkelaars van het vliegtuigje dat gevonden is in de jungle...
Weet je, dat ik zelfs bij dit topic nog niet door heb waar de titel op slaat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:35 schreef Zhenar het volgende:
TT wéér "You all everybody"?![]()
Bedenk je eigen titel!![]()
![]()
()
Zijn vertrouwen in God toont hem de weg, iets wat we ook in Locke zien, hoewel Locke 'de weg van het eiland' gezien heeft. Hij is opgestaan als leider van the hatch, terwijl niemand anders lijkt te weten waarom hij het doet, weet hij zelf dat het goed is.quote:Psalm 23
A psalm of David.
1 The LORD is my shepherd, I shall not be in want.
2 He makes me lie down in green pastures,
he leads me beside quiet waters,
3 he restores my soul.
He guides me in paths of righteousness
for his name's sake.
4 Even though I walk
through the valley of the shadow of death, [a]
I will fear no evil,
for you are with me;
your rod and your staff,
they comfort me.
5 You prepare a table before me
in the presence of my enemies.
You anoint my head with oil;
my cup overflows.
6 Surely goodness and love will follow me
all the days of my life,
and I will dwell in the house of the LORD
forever.
Footnotes:
[a] Psalm 23:4 Or through the darkest valley
De Golfoorlog werd aan het begin van de jaren '90 gevoerd en de tijdlijn van Lost klopt niet als Kate toen al met die marshal in aanraking kwam. Ze is dan wel een tijd op de vlucht geweest maar een tijd van zo'n 13 jaar lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Sayid op TV had ik dan weer gemist, maar kan dat niet z'n arestatie zijn na de zelfmoordaanslag van zijn vriend ofzo, of Golfoorlog dat kan natuurlijk ook.
Denk 't niet, je zag Hurley ook op TV bij die Koreanen, later kwam je er achter waarom.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik neem aan dat het een geintje van de makers is voor de 'oplettende kijker', meer niet.
Zelfde aflevering toch nog?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk 't niet, je zag Hurley ook op TV bij die Koreanen, later kwam je er achter waarom.
Nope, de afleveringen hebben altijd maar flashbacks over één persoonquote:
Help me even dan. Wat was dat met Hurley?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nope, de afleveringen hebben altijd maar flashbacks over één persoon.
Dat ie bij die Koreanen op TV was, toen Jin bij zo'n man op bezoek ging zat zijn dochter TV te kijken. Je zag hem toen op het nieuws omdat ie de jackpot gewonnen had.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:07 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Help me even dan. Wat was dat met Hurley?
Ah, okee. Hoewel ik het niet vergelijkbaar vind met Sayid nu héel even in beeld.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat ie bij die Koreanen op TV was, toen Jin bij zo'n man op bezoek ging zat zijn dochter TV te kijken. Je zag hem toen op het nieuws omdat ie de jackpot gewonnen had.
Wel eigenlijk, was precies hetzelfde als dit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Of wel?Ik let niet echt op dit soort details.
Ik vond het alsnog niet écht boeiend. Ik bedoel, hoe belangrijk was het detail dat Jin's handboei deze aflevering weggeknipt werd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel eigenlijk, was precies hetzelfde als dit.
Pssssst! 't is de titel van de superhit van Charlie's band, Driveshaft!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weet je, dat ik zelfs bij dit topic nog niet door heb waar de titel op slaat?.
Ik let niet meer zo op details bij Lost en ben vergeetachtig.
Ook niet echt belangrijk, maar wat heeft dat ermee te maken als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vond het alsnog niet écht boeiend. Ik bedoel, hoe belangrijk was het detail dat Jin's handboei deze aflevering weggeknipt werd.Zo zie ik het meer ..
Omdat zoiets óok flink vaak in beeld komt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook niet echt belangrijk, maar wat heeft dat ermee te maken als ik vragen mag?
Oh zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:44 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Omdat zoiets óok flink vaak in beeld komt.
Prima, vertel me eens waarom Saywer Kate aanviel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
Heb 'm net binnengelurkt! Ga direct kijken. Mijn bevindingen horen jullie zo.
Omdat dat Wayne was die via Sawyer sprak. Ofzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Prima, vertel me eens waarom Saywer Kate aanviel.
En dat 'I love her' wat Sawyer tegen Jack murmelt, is dat Sawyer of Wayne?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat dat Wayne was die via Sawyer sprak. Ofzo.
Misschien zag Kate iets terug van Wayne in Sawyer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Prima, vertel me eens waarom Saywer Kate aanviel.
Sawyer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:56 schreef bolivian het volgende:
[..]
En dat 'I love her' wat Sawyer tegen Jack murmelt, is dat Sawyer of Wayne?
Sterker nog, dat is ze Wayne/Sawyer juist aan het vertellen als Sawyer met zo'n snappy one-liner komt,quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
Misschien zag Kate iets terug van Wayne in Sawyer.
Dat dacht Jack ook.quote:
Precies. Daarom begon Kate er ook tegen Sayid over: 'Do you believe in ghosts?'.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo, net gezien. Kate's abusing dad was even gereïncarneerd in Sawyer. En ik geloof dat "i love her" ook die pa was, en niet Sawyer.
[nerdmodus] er zou pas echt een incident ontstaan als dat ding op Windows draaidequote:Op zaterdag 3 december 2005 02:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Precies. Daarom begon Kate er ook tegen Sayid over: 'Do you believe in ghosts?'.
En was het wel Walt op die chat? Kan ook vage evil shit zijn, van the others ofzo. Die Dharma-kerel waarschuwt ook in het filmpje voor het gebruiken van de computer voor communicatie met de 'buitenwereld' (buiten de hatch, dus ook het eiland is die buitenwereld): '.. Could lead to another incident"..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
[nerdmodus] er zou pas echt een incident ontstaan als dat ding op Windows draaide[/nerdmodus]
Hebben we vandaag weer gezien wat voor crappy producten Microsoft levert met de XBOX 360.quote:Op zaterdag 3 december 2005 02:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
[nerdmodus] er zou pas echt een incident ontstaan als dat ding op Windows draaide[/nerdmodus]
op de site van Lost staat:quote:
Dat is een herhaling.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
op de site van Lost staat:
Next Episode:
Wednesday, Dec. 7, 9/8c
"Everybody Hates Hugo"
11 Januari pas?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:49 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Dat is een herhaling.
11 januari pas weer de nieuwe aflevering.
Als je Lost hebt gevolgd weet je dat de makers nooit iets als "een geintje" erin stoppen. Alle mogelijke links blijken uiteindelijk relevant voor het verhaal, dus dat zal dit ook ongetwijfeld zijn. Ik acht de kans aanwezig dat we de komende tijd een Sayid-flashback-aflevering krijgen waarin datzelfde moment langskomt...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:13 schreef skiczukie het volgende:
Ik neem aan dat het een geintje van de makers is voor de 'oplettende kijker', meer niet.
Damn, dat wordt lang wachten danquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:49 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Dat is een herhaling.
11 januari pas weer de nieuwe aflevering.
Dat was natuurlijk symbolisch voor de acceptatie van Jin door Micheal en de rest. Jin was voor dat die op het vlot ging toch altijd een beetje een outcast. Maar nu hoort die er echt bij.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vond het alsnog niet écht boeiend. Ik bedoel, hoe belangrijk was het detail dat Jin's handboei deze aflevering weggeknipt werd.Zo zie ik het meer ..
Dat hij geen drugsdealer is wil niet zeggen dat hij automatisch Amerikaans/Engels/Australisch isquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef CrookedEye het volgende:
wat ik niet snap is dit waarom praat ecko zo slecht engels? aannemd dat die geen een van die drugs dealers was
Jin praat ook niet echt goed Engels en zat ook in het vliegtuig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef CrookedEye het volgende:
wat ik niet snap is dit waarom praat ecko zo slecht engels? aannemd dat die geen een van die drugs dealers was
ik denk dat het dan precies uitkomt met de afleveringen dan is de laatste die herhaald wordt die van woensdag en is iedereen er weer bijquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:43 schreef dapie007 het volgende:
waarom wordt everybody hates hugo herhaald? is dat een belangrijke ep waar we niets van mogen missen??
http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=21929quote:Herc,
They've got it solid thru Episode 9 [tonight’s Kate-centric installment], but after that, it's complete fiction.
Episode Ten [airing Jan. 11] is titled "The 23rd Psalm." Robert Patrick is not in it.
Episode Eleven [the next Jack-centric episode] is INDEED titled "The Hunting Party." John Terry is in it, but none of the other cast listed is.
Episode Twelve is being WRITTEN as we speak, has no title, and I can assure you, Desmond, Gerald DeGroot, and Helen have absolutely nothing to do with it.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:14 schreef CrookedEye het volgende:
des de meer on te geloven dat eko niet uit een engels talig land komt en misschien wel 1 van die drugs dealers is, verder kan ik niet wachten op een aflevering waar hij centraal in staat.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:12 schreef tonks het volgende:
[..]. Je moet niet persee goed engels spreken om in een vliegtuig te zitten hoor.
Dat zou niet kloppen als ik de tijdlijn zo bekijk. Dat verhaal van Sayid speelt zich dagen voor de crash af. Dat lijkt me een beetje kort. En Kate zit al drie maanden op die farm in Australië voor dat ze wordt uitgeleverd aan de marshall.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:09 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
-Zou dat shot van Sayid op tv niet kunnen zijn van zijn gedoe in Australie tijdens die undercover operatie? (qua timeline is dat wel erg dichtbij, maar we weten niet hoe lang Kate nodig had om naar Australie te komen, na het ontsnappen aan de marshall in de afgelopen ep).
zeiden Lindelof en Cuse in een recente podcast.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:09 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
-mr Eko (met alleen een K gvd!) spreekt niet zo goed Engels om dat hij uit Nigeria komt.
Klopt, die podcasts zijn leuk om naar te luisteren. Er was ook te horen dat Eko en Locke samen het mystieke duo gaan worden voor zover ze dat al niet warenquote:Op zondag 4 december 2005 13:50 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
zeiden Lindelof en Cuse in een recente podcast.
Er zijn ook mensen die niet de kans krijgen om elk topic helemaal door te lezenquote:Op zondag 4 december 2005 15:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
jee, en daar kom je nu al achter? sorry hoor, maar dat is 2 topics geleden al discussed. Er gaan nog meer sites komen hebben Lindelof en Cuse gezegd, maar de op dit moment bekende van ABC zijn thehansofoundation.org
thefuselage.com (forum waar makers en acteurs posten)
http://www.oceanicflight815.com/
http://www.oceanic-air.com/
quote:People has learned that Michelle Rodriguez and Cynthia Watros of Lost, were arrested Wednesday night on suspicion of driving under the influence of alcohol. The two were driving in separate cars, and posted bail the next morning. Great, even more reason to be scared of Michelle Rodriguez:
This wouldn't be the first driving-related mishap for Rodriguez, who last year pleaded no contest to three misdemeanors (a hit and run, driving with a suspended license, and driving under the influence) stemming from two 2003 incidents in L.A. She was sentenced to 48 hours in jail, community service and treatment in a 30-day alcohol program.
zou een beetje respectloos van me zijn om de goedheiligvrouw te shooten hequote:Op zondag 4 december 2005 16:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet de kans krijgen om elk topic helemaal door te lezen![]()
shoot me!![]()
(in de OP staat de link van dharma industries wel bij de sites van de producers, dus eigenlijk ook vandaar mijn post...)
quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:09 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Episode Eleven [the next Jack-centric episode] is INDEED titled "The Hunting Party." John Terry is in it, but none of the other cast listed is.
Lijkt me wel iets meer dan een beetje drank eerlijk gezegdquote:
Ja, dat kan niet hoorquote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
zou een beetje respectloos van me zijn om de goedheiligvrouw te shooten he
(aangezien je regelmatig post hier ging ik er gemakshalve van uit dat je alles had gelezen. my bad)
Wat betreft de OP: die links afdeling mag wel een beetje overhoop naar mijn idee. IMDB en tvtome/tv.com zijn geen officiële sites, verre van zelfs. Ik weet niet wie over een paar posts topic 15 aanmaakt, maar zou die daar ff op willen letten?
Watros had .10%, Rodriguez .14%. De limiet op Hawaii is .08%. Volgens mij hebben ze ergquote:Op zondag 4 december 2005 23:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets meer dan een beetje drank eerlijk gezegd
Wel grappig eigenlijk, hij speelt als guest actor in 3 van de 4 series die ik volg (24, Las Vegas en Lost dus)quote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
John Terry speelt de vader van Jack, Dr. Christian Shepherd
Oh ok. Ik ken niet al die echte namen van alle acteurs, dus ik had een andere John Terry in gedachtenquote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
John Terry speelt de vader van Jack, Dr. Christian Shepherd
Lekker sapje op zo te zien.quote:
Dat lijkt me heel sterk voor een Republican Guard uit Irak. Het lijkt alsof hij krijgsgevangen gemaakt wordt in dat TV-stukjequote:Op zondag 4 december 2005 15:54 schreef liquid-orange het volgende:
Dat met Sayid op tv is mijns inziens gewoon een demo filmpje. Maar dat zou ook inhouden dat Sayid in het Amerikaanse leger heeft gezeten.
Denk zoiets (kan best wat zijn vergeten of omgedraaid hebben)quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:43 schreef Nuna het volgende:
Hoe zit het eigenlijk nu met het verhaal van Kate (chronologisch)? Ik snap er nu helemaal niks meer van wanneer wat is gebeurd.
quote:Op maandag 5 december 2005 01:21 schreef Gremen het volgende:
[..]
Denk zoiets (kan best wat zijn vergeten of omgedraaid hebben)
- Kate vermoord pa. wordt gepakt, maar ontsnapt weer.
- Leeft een tijdje op de farm.
- Zoekt ex vriendje op en graven dat vliegtuigje op.
- Zoekt ma op in ziekenhuis die hystersich wordt. Politie vind haar.
- Maar ze ontsnapt, waarbij vriendje dood gaat en ze het vliegtuigje kwijt raakt.
- Overvalt bank om vliegtuigje terug te krijgen.
- Leeft een tijdje op de farm.
- Wordt weer gepakt en ze gaan vliegen met oceanic 815.
Ze heeft die moord volgens mij gewoon in Amerika gepleegd en is toen naar Australie gevlucht na dat der jeugdvriendje is dood gegaan.quote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef greatgonzo het volgende:
Ik vraag me af waarom ze Kate transporteren van AUS naar LA, doen ze toch nooit met gevangenen meestal? Die zitten gewoon de straf uit in het land waar ze iets geflikt hebben.
Die heeft ze volgens mij dan ook gestolen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:03 schreef greatgonzo het volgende:
hmmm, maar ze was bij alle instanties bekend, haar (stief?)pa en ma hebben haar allebei aangegeven, en volgens mij kom je dan echt niet zo maar het vliegtuig in hoor?
Misschien moet je seizoen 1 ook kijken voordat je aan seizoen 2 begint.quote:Op maandag 5 december 2005 12:03 schreef greatgonzo het volgende:
hmmm, maar ze was bij alle instanties bekend, haar (stief?)pa en ma hebben haar allebei aangegeven, en volgens mij kom je dan echt niet zo maar het vliegtuig in hoor?
Het kan best zijn dat dat stukje een betekenis heeft, maar dat we die nog niet weten. De eerste Golfoorlog was in 1990/1991. Sindsdien heeft Sayid voor de CIA gewerkt, maar we weten niet hoe hij daar terecht is gekomen. Gezien het tijdsplan zal zijn terroristenbestrijdingswerk ergens na 2001 geweest zijn, dus er is 10 jaar waar we eigenlijk nog niets van weten. (Bij de meeste andere survivors ligt alles wat dichter bij elkaar heb ik het idee)quote:Op maandag 5 december 2005 00:31 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Lekker sapje op zo te zien.
[..]
Dat lijkt me heel sterk voor een Republican Guard uit Irak. Het lijkt alsof hij krijgsgevangen gemaakt wordt in dat TV-stukje
Waar het om GAAT is... ze had d'r pa vermoord in de VS, en is toen blijkbaar in Australië terechtgekomen. Hoe kan ze, terwijl ze als crimineel staat geregistreerd, met het vliegtuig naar Australië? DAT was volgens mij de vraag... dat ze met die marshall terugging dat weet iedereen wel neem ik aan, dat is ook wel logisch toch. Hoewel mensen niet zomaar worden uitgeleverd natuurlijk, maar zij zat niet herkenbaar als zijnde crimineel in het vliegtuig, en ze was door "haar" marshall zelf opgespoord, bleek in S1.quote:Op maandag 5 december 2005 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien moet je seizoen 1 ook kijken voordat je aan seizoen 2 begint.Kate werd begleid door een US Marshal en ze zat met handboeien in het vliegtuig.
Wat zijn sommige mensen hier vergeetachtig zeg.
Oh zo. Sja. Weet ik ook niet. Vals paspoort wellicht.quote:Op maandag 5 december 2005 14:07 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
Waar het om GAAT is... ze had d'r pa vermoord in de VS, en is toen blijkbaar in Australië terechtgekomen. Hoe kan ze, terwijl ze als crimineel staat geregistreerd, met het vliegtuig naar Australië? DAT was volgens mij de vraag... dat ze met die marshall terugging dat weet iedereen wel neem ik aan, dat is ook wel logisch toch. Hoewel mensen niet zomaar worden uitgeleverd natuurlijk, maar zij zat niet herkenbaar als zijnde crimineel in het vliegtuig, en ze was door "haar" marshall zelf opgespoord, bleek in S1.
ja dude, maar hoe komt ze als fugitve in aus??quote:Op maandag 5 december 2005 13:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien moet je seizoen 1 ook kijken voordat je aan seizoen 2 begint.Kate werd begleid door een US Marshal en ze zat met handboeien in het vliegtuig.
Wat zijn sommige mensen hier vergeetachtig zeg.
Klopt. Met een suikerklontje (denk ik). Foutje van de makers.quote:Op maandag 5 december 2005 18:41 schreef Lars_Lars het volgende:
Ben ik nou de enige die een hand ziet als kate voor, volgens mij was het de tweede keer, dat zwarte paard ziet?, je ziet toch zeker 2 seconden een hand die rechts in beeld is![]()
![]()
ja inderdaad, een zwarte handschoen die iets vast houdt ofzoietsquote:Op maandag 5 december 2005 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt. Met een suikerklontje (denk ik). Foutje van de makers.![]()
Moet zeggen, al is ze waarschijnlijk super brak, die Michelle Rodriguez ziet er nog steeds lekker uitquote:
Hmm, dat heb ik dus écht niet gezien. Zulke dingen vallen me ook nooit op. Ik zat geboeid naar het paard te kijkenquote:
een hand van iemand die kate nét niet kon zien, maar wij welquote:Op maandag 5 december 2005 18:54 schreef Zhenar het volgende:
Over dat handje hè: vét fascinerend! Zou dat weer zo'n eiland-mysterie zijn?![]()
Weird!quote:Op maandag 5 december 2005 18:59 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
een hand van iemand die kate nét niet kon zien, maar wij wel![]()
11 jan, 2006quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef Daemon19 het volgende:
Ik zag die hand ook al gelijk.
Zal wel van de verzorger zijn ofzo.
Wel goede aflevering!
Oh mên, daar wacht ik dus al zo lang op! Ben benieuwd of ze een verklaring geven voor waarom die gast zo a-relaxed is en alleen met suikerklontjes zwaait, maar ze nooit echt geeft!quote:Op maandag 5 december 2005 19:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
11 jan, 2006
The Horse Whisperer
Note: a "guy with sugar in his hand giving it to the horse"-centric episode.
Shit! Nu nog afwachten wie de eiland-pedo is en alle mysteries zijn ontrafeld!quote:Op maandag 5 december 2005 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh mên, daar wacht ik dus al zo lang op! Ben benieuwd of ze een verklaring geven voor waarom die gast zo a-relaxed is en alleen met suikerklontjes zwaait, maar ze nooit echt geeft!
PS: het gerucht gaat dat dit ook de eiland-homo blijkt te zijn!![]()
Ja, maar met die onthulling wachten ze echt wel tot de ultieme finalequote:Op maandag 5 december 2005 20:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Shit! Nu nog afwachten wie de eiland-pedo is en alle mysteries zijn ontrafeld!![]()
En met reacties op dat soort reacties!quote:Op maandag 5 december 2005 20:07 schreef splendor het volgende:
Met dit soort reacties komen we de winter wel door.![]()
![]()
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.quote:Op maandag 5 december 2005 21:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het valt me mee dat Charly nog niet van de heroine heeft gesnoept. Maar dat zal wel weer komen als hij een tegenslag krijgt.
vieze junk die een beetje teveel zich als vader van de baby van claire gedraagd.quote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.
Nee juist niet, anders was het te snel op elkaar, verslaafd - ellende - afgekickt en dan begint de riedel weer opnieuw.quote:Op maandag 5 december 2005 22:13 schreef innepin het volgende:
[..]
Het valt mij juist tegen dat ze daar nog niet verder op in gegaan zijn.
Wie zegt dat hij niet allang aan het snoepen is?quote:Op maandag 5 december 2005 21:29 schreef SterkStaaltje het volgende:
Het valt me mee dat Charly nog niet van de heroine heeft gesnoept. Maar dat zal wel weer komen als hij een tegenslag krijgt.
Idd!quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef TC03 het volgende:
Er was zo'n site waarop elke week standaard de Lost promo te vinden is. Wat is de URL hiervan?
Die moet overigens ook in de openingspost!
Komen de nieuwe personages ook in de op?quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd!
Is al herhaaldelijk gezegd trouwens.Maar het gebeurt maar niet.
![]()
Seizoen 2 geeft meer antwoorden maar het blijft wel Lostquote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik heb net namelijk net het laatste deel van seizoen 1 gezien en ik ben flink over de zeik...
heb het sowieso al niet zo op open eindes... maar ze geven je helemaal niks... goddammit...
alsof ik zo'n einde nodig heb om seizoen 2 perse te willen zien... dat had ik toch al wel gedaan...
grrrr.
Weet jij hoeveel fouten Lord of The Rings bevat?quote:Op maandag 5 december 2005 20:21 schreef 2Drix het volgende:
Hier nog meer fouten![]()
http://www.moviemistakes.com/tv4719/series1
http://www.moviemistakes.com/tv4719/series2
Dat wat over die motor vliegt is alles behalve zwarte rook, dat is gewoon iets dat daarheen gezogen wordt, ik neem aan dat je op de hoogte bent van de werking van een straalmotor?quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die zwarte rook? Ik zag op een Amerikaans forum een stukje uit de eerste episode, daar vloog iets over de ontploffende motor heen. Ik nieuwsgierig of dit niet fake was startte gelijk de episode en zocht het op, maar het is echt zo.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, dat ding gaat niet de motor in maar vliegt eroverheen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:31 schreef heus het volgende:
Nah dat word er echt niet naartoe gezogen maar vliegt er gewoon snel overheen. anders zou al ontploffen wanneer het rook in de motor kwam en het vliegt er gewoon overheen
Ik heb de aflevering nog een keer zitten kijken en hij komt nog minimaal 3x overgevlogen direct daarna.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wat denken jullie trouwens van die zwarte rook? Ik zag op een Amerikaans forum een stukje uit de eerste episode, daar vloog iets over de ontploffende motor heen. Ik nieuwsgierig of dit niet fake was startte gelijk de episode en zocht het op, maar het is echt zo.
[afbeelding]
[...]
Als het en beetje meezit dan zie je het 11 januari weer verschijnen. Dat iets al aan bod is geweest betekent automatisch dat men het er niet meer over mag hebben? Op de Amerikaanse fora is nog discussie over van alles. Als jij een sluitend antwoord hebt op de vraag wat de zwarte rook is dan mag je een dergelijk antwoord geven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 07:04 schreef greatgonzo het volgende:
dit is vorig jaar al aan bod geweest?
Ik neem aan dat jij je ogen open hebt? Het neemt toch echt een duikvlucht en vliegt er overheen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat wat over die motor vliegt is alles behalve zwarte rook, dat is gewoon iets dat daarheen gezogen wordt, ik neem aan dat je op de hoogte bent van de werking van een straalmotor?![]()
Heb je ooit gevlogen? In mijn ogen is het gewoon de normale werking van een straalmotor hoor...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je ogen open hebt? Het neemt toch echt een duikvlucht en vliegt er overheen.
Kijk ook de andere seizoenen, kan je 15 januari meteen door met 24 season 5.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
en wat gaan jullie allemaal om "af te kicken" tot 11 janurari?
ik ben begonnen aan 24...
seizoen 1 al gezien
Is er al een serie 5? Jaaaaahaaaaa! ik ben gered, dacht dat ik na S4 moest gaan afkickenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kijk ook de andere seizoenen, kan je 15 januari meteen door met 24 season 5.
Er was toch anders een behoorlijk MECHANISCH geluid te horen... Genoeg draaiende assen/tandwielen en weet ik veel.. Had wel wat smering nodig zo te horenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:08 schreef Bullet-tooth het volgende:
Die zwarte rook is wel vaker gezien diep in de bossen daar. Zelfs Locke werd meegesleurd door zo'n onzichtbaar rook monster.
Het is duidelijk te zien dat in episode 1 het de bedoeling van de makers is om een discussie op gang te zetten. Want dat is allesbehalve iets dat wordt aangezogen door de motor.
Als Locke door dat tentakel gepakt wordt en ze gooien dat stukje dynamiet er in zie je daarna zwart rookquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:41 schreef FCDB het volgende:
[..]
Er was toch anders een behoorlijk MECHANISCH geluid te horen... Genoeg draaiende assen/tandwielen en weet ik veel.. Had wel wat smering nodig zo te horenDus ik weet niet of dat wel rook was?! Je zag het wel even van te voren (toen kate en jack het zagen) maar verder niet meer...
Weer een leven krijgen en heb ik weer tijd voor mijn andere series die ik zoal volg.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
seizoen 1 al gezien
Moet maar ff seizoen 4 van m'n broer lenen, de eerste 3 heb ik al gezienquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:28 schreef Virus3000 het volgende:
seizoen 1 al gezien
Tenzij de waanzinnig fascinerende hand-discussie wordt voortgezetquote:Op woensdag 7 december 2005 13:06 schreef FCDB het volgende:
Ik denk dat dit topic de komende weken bijna geen aandacht meer krijgt... pas over een maandje ofzo.. dan begint het weer op te leven...
Hoe zou dat toch komen?![]()
Vergeet "The Phanton Hand" en "Attack of the Hands" niet!quote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef splendor het volgende:
Wie opent deel 15, 16 en 17 vast? Met als titels "de hand", "de hand strikes back" en "the return of the hand".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |