Er zijn ook mensen die niet de kans krijgen om elk topic helemaal door te lezenquote:Op zondag 4 december 2005 15:20 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
jee, en daar kom je nu al achter? sorry hoor, maar dat is 2 topics geleden al discussed. Er gaan nog meer sites komen hebben Lindelof en Cuse gezegd, maar de op dit moment bekende van ABC zijn thehansofoundation.org
thefuselage.com (forum waar makers en acteurs posten)
http://www.oceanicflight815.com/
http://www.oceanic-air.com/

quote:People has learned that Michelle Rodriguez and Cynthia Watros of Lost, were arrested Wednesday night on suspicion of driving under the influence of alcohol. The two were driving in separate cars, and posted bail the next morning. Great, even more reason to be scared of Michelle Rodriguez:
This wouldn't be the first driving-related mishap for Rodriguez, who last year pleaded no contest to three misdemeanors (a hit and run, driving with a suspended license, and driving under the influence) stemming from two 2003 incidents in L.A. She was sentenced to 48 hours in jail, community service and treatment in a 30-day alcohol program.

zou een beetje respectloos van me zijn om de goedheiligvrouw te shooten hequote:Op zondag 4 december 2005 16:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die niet de kans krijgen om elk topic helemaal door te lezen![]()
shoot me!![]()
(in de OP staat de link van dharma industries wel bij de sites van de producers, dus eigenlijk ook vandaar mijn post...)

quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:09 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Episode Eleven [the next Jack-centric episode] is INDEED titled "The Hunting Party." John Terry is in it, but none of the other cast listed is.

Lijkt me wel iets meer dan een beetje drank eerlijk gezegdquote:

Ja, dat kan niet hoorquote:Op zondag 4 december 2005 19:44 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
zou een beetje respectloos van me zijn om de goedheiligvrouw te shooten he
(aangezien je regelmatig post hier ging ik er gemakshalve van uit dat je alles had gelezen. my bad)
Wat betreft de OP: die links afdeling mag wel een beetje overhoop naar mijn idee. IMDB en tvtome/tv.com zijn geen officiële sites, verre van zelfs. Ik weet niet wie over een paar posts topic 15 aanmaakt, maar zou die daar ff op willen letten?

Watros had .10%, Rodriguez .14%. De limiet op Hawaii is .08%. Volgens mij hebben ze ergquote:Op zondag 4 december 2005 23:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets meer dan een beetje drank eerlijk gezegd

Wel grappig eigenlijk, hij speelt als guest actor in 3 van de 4 series die ik volg (24, Las Vegas en Lost dus)quote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
John Terry speelt de vader van Jack, Dr. Christian Shepherd

Oh ok. Ik ken niet al die echte namen van alle acteurs, dus ik had een andere John Terry in gedachtenquote:Op zondag 4 december 2005 23:03 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
John Terry speelt de vader van Jack, Dr. Christian Shepherd

Lekker sapje op zo te zien.quote:
Dat lijkt me heel sterk voor een Republican Guard uit Irak. Het lijkt alsof hij krijgsgevangen gemaakt wordt in dat TV-stukjequote:Op zondag 4 december 2005 15:54 schreef liquid-orange het volgende:
Dat met Sayid op tv is mijns inziens gewoon een demo filmpje. Maar dat zou ook inhouden dat Sayid in het Amerikaanse leger heeft gezeten.

Denk zoiets (kan best wat zijn vergeten of omgedraaid hebben)quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:43 schreef Nuna het volgende:
Hoe zit het eigenlijk nu met het verhaal van Kate (chronologisch)? Ik snap er nu helemaal niks meer van wanneer wat is gebeurd.

quote:Op maandag 5 december 2005 01:21 schreef Gremen het volgende:
[..]
Denk zoiets (kan best wat zijn vergeten of omgedraaid hebben)
- Kate vermoord pa. wordt gepakt, maar ontsnapt weer.
- Leeft een tijdje op de farm.
- Zoekt ex vriendje op en graven dat vliegtuigje op.
- Zoekt ma op in ziekenhuis die hystersich wordt. Politie vind haar.
- Maar ze ontsnapt, waarbij vriendje dood gaat en ze het vliegtuigje kwijt raakt.
- Overvalt bank om vliegtuigje terug te krijgen.
- Leeft een tijdje op de farm.
- Wordt weer gepakt en ze gaan vliegen met oceanic 815.

Ze heeft die moord volgens mij gewoon in Amerika gepleegd en is toen naar Australie gevlucht na dat der jeugdvriendje is dood gegaan.quote:Op maandag 5 december 2005 11:15 schreef greatgonzo het volgende:
Ik vraag me af waarom ze Kate transporteren van AUS naar LA, doen ze toch nooit met gevangenen meestal? Die zitten gewoon de straf uit in het land waar ze iets geflikt hebben.

Die heeft ze volgens mij dan ook gestolen.quote:Op maandag 5 december 2005 12:03 schreef greatgonzo het volgende:
hmmm, maar ze was bij alle instanties bekend, haar (stief?)pa en ma hebben haar allebei aangegeven, en volgens mij kom je dan echt niet zo maar het vliegtuig in hoor?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |