abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33145962
ik train totaal anders. ik hou helemaal niks bij kwa gewicht. ik doe elke oefening 2 keer. als ik me goed voel smijt ik er veel gewicht op de 1ste keer, en de 2e vaak wat minder. voelt de 1ste keer licht aan dan doe ik hem de 2e keer zwaarder. ik concentreer me totaal niet op gewichten, het gaat mij puur om het resultaat wat ik boek.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33147081
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 21:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik train totaal anders. ik hou helemaal niks bij kwa gewicht. ik doe elke oefening 2 keer. als ik me goed voel smijt ik er veel gewicht op de 1ste keer, en de 2e vaak wat minder. voelt de 1ste keer licht aan dan doe ik hem de 2e keer zwaarder. ik concentreer me totaal niet op gewichten, het gaat mij puur om het resultaat wat ik boek.
Je boekt betere resultaten als je enigzins weet wat voor gewichten je moet pakken om een aantal herhalingen te kunnen maken. Ik vind het ideaal om er een schrijfboekje naast te hebben.
pi_33147185
ja maar je kunt dat toch nooit vergelijken, want de ene keer doe je die oefening er voor en de andere keer weer een ander. of je traint de ene keer een andere spiergroep voor je andere spiergroep enz enz. ik probeer zoiezo niet van te voren te denken van zoveel herhalingen moet ik halen, gewoon doorgaan tot je absoluut niet meer verder kan.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
  zaterdag 17 december 2005 @ 11:10:11 #204
34813 Jerommeke.nl
Jorasho.nl zul je bedoelen.
pi_33156364
Zoveel zal dat echt niet schelen, daarnaast train ik volgens een schema welk gedurende 6-8 weken grotendeels gelijk zal zijn.
pi_33159683
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Meneer ongeduld, je hebt 't over 'n WEEKJE... ik zou ook wel per week 5 kilo meer kunnen drukken en 10 kg meer kunnen squaten om maar 's iets te noemen
Maar helaas, zoals met alles, veel oefenen, en op de lange termijn zie je dan zeker vooruitgang als de randvoorwaarden goed genoeg zijn.
Ik weet :p tis niet dat ik ongeduldig ben, anders was ik jaren geleden gestopt maarja vind het altijd wel jammer
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33159760

[ Bericht 100% gewijzigd door MyImmortal op 17-12-2005 13:50:59 (sorry dubbel) ]
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_33178803
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Ik schommel al 2 jaar in herhalingen gewicht, maar blijf gemiddeld op mijn gewicht staan
2 jaar lang op hetzelfde gewicht... dude je had al >15kg spiermassa erbij kunnen hebben!!!!

hoe is je dieet? wat is je maintanance niveau, hoe ver zit je er boven? wat is je vet% hoe lang cut en bulk je? train je wel progressief? wat voor oefeningen doe je, en met welke intensiteit/volume? wat doe je naast BB?
  zondag 18 december 2005 @ 00:35:57 #208
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33179481
quote:
Op woensdag 14 december 2005 09:47 schreef Thermo het volgende:

[..]

hmm ik heb dat dus ook, ben alleen niet zo happig op krakers..
me neither

heb zelf veel belasting in schouder en rug.Kraken hielp geen jota, maakte het volgens mij alleen erger

uithangen helpt
Ga nu na het trainen ff uithangen aan de bar op het plafond ( wel ff springen ) en draai even met onderlichaam

werkt super, geen kwaaltjes meer.
pi_33194666
Even snel een vraagje tussendoor. Als een man met een snelle stofwisseling, aan hoeveel calorieen zou ik per dag moeten zitten om er massa door krachttraining bij te krijgen? Ik zat zelf te denken aan de 4000 ofzo, maar moeten dat allemaal persé verschillende etenswaren zijn of is dat ook haalbaar met gewoon brood enz?
Ron Paul 2012
  zondag 18 december 2005 @ 21:31:58 #210
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_33202111
Kan ook met brood.

Kwestie van kcals tellen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_33210843
quote:
Dag2 : Hamstrings + Kuiten
Dag4 : Quads
Welke oefeningen doe je voor de hams, en welke voor de quads?
  maandag 19 december 2005 @ 09:09:37 #212
19479 Mr.J
pi_33211295
Hamstrings: Een staande plus een zittende hamstring curl en stiff leg dl's.
Quads: Squats, leg extension en dan of leg press of lunges.
pi_33236945
Welke oefeningen gooi jij onder 'Schouders' en welke onder 'Traps'

Btw: wat kosten jou amandelen

[ Bericht 49% gewijzigd door D-MIXXX op 20-12-2005 08:48:46 ]
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:03:40 #214
19479 Mr.J
pi_33237299
Schouders:
Voorste kop: Front raises (stang, dumbbell, schijf)
Middelste kop: Side Raises (Dumbbells, machine, cable)
Achterste kop: Rear Raises (Dumbbells, machine, cable)
Algehele schouders (wel focus op voorkant): Press oefening (dummbell, stang, machine)

Traps:
Shrugs (dumbbell, stang)
Upright rows (cable, stang)

Geen idee. 1,- per zakje ofzo?
pi_33237997
Ok. Ik betaal nu dacht ik 1,70 voor 150 gram. Vind ik wat duur naar mijn gevoel. Ik heb dan wel in een blikje. Ik zal eens kijken of ze ook zakjes hebben...
pi_33238312
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:03 schreef Mr.J het volgende:
Schouders:
Voorste kop: Front raises (stang, dumbbell, schijf)
Middelste kop: Side Raises (Dumbbells, machine, cable)
Achterste kop: Rear Raises (Dumbbells, machine, cable)
Algehele schouders (wel focus op voorkant): Press oefening (dummbell, stang, machine)

Traps:
Shrugs (dumbbell, stang)
Upright rows (cable, stang)

Geen idee. 1,- per zakje ofzo?
Kun je die rear raises en algehele schouder oefeningen is verder uitleggen? Kheb er geen beeld bij. Hetzelfde geld voor upright rows met een cable machine.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:18:22 #217
19479 Mr.J
pi_33238346
Rear raises is praktisch hetzelfde als side raises maar dan met een voorovergebogen bovenlichaam zodat je de achterkant van je schouders aanspreekt.

En upright rows met een cable machine heb ik niet genoemd. Met een cable weg. Stangetje onderop vastmaken en richting kin trekken.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:18:37 #218
19479 Mr.J
pi_33238351
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 09:56 schreef D-MIXXX het volgende:
Ok. Ik betaal nu dacht ik 1,70 voor 150 gram. Vind ik wat duur naar mijn gevoel. Ik heb dan wel in een blikje. Ik zal eens kijken of ze ook zakjes hebben...
Haal ze zelf bij de AH.
pi_33238563
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:18 schreef Mr.J het volgende:
Rear raises is praktisch hetzelfde als side raises maar dan met een voorovergebogen bovenlichaam zodat je de achterkant van je schouders aanspreekt.

En upright rows met een cable machine heb ik niet genoemd. Met een cable weg. Stangetje onderop vastmaken en richting kin trekken.
Snelle reactie!

Al die engelse termen. Ik doe de genoemde oefeningen wel. Rear raises weer niet. Zal er van de week is aandacht aanbesteden in de sportschool.

Ik doe de upright rows ene keer met de kabelpulley, andere keer met de EZ stang. Tot hoever trek je die stang? Helemaal naar de kin werd me afgeraden. Je armen / schouders in een negentig graden hoek zou beter zijn.

Hoe wordt er hier over gedacht?
pi_33238663
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 10:30 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Snelle reactie!

Al die engelse termen. Ik doe de genoemde oefeningen wel. Rear raises weer niet. Zal er van de week is aandacht aanbesteden in de sportschool.

Ik doe de upright rows ene keer met de kabelpulley, andere keer met de EZ stang. Tot hoever trek je die stang? Helemaal naar de kin werd me afgeraden. Je armen / schouders in een negentig graden hoek zou beter zijn.

Ik trek hem wel door helemaal naar de kin. Het liefst daar even stil houden en weer mooi recht naar beneden.
Als je een bepaalde oefening niet weet, gewoon in Google indrukken bij plaatjes...

Zo krijg je bijvoorbeeld bij rear raises:

*maar dan met dumbels *
pi_33238807
Google. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Bedankt voor de tip.
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:51:41 #222
19479 Mr.J
pi_33238981
quote:

[..]

Kwestie van aanvoelen. Trek hem soms maar tot aan m'n borst. Als je je traps maar samenknijpt.
pi_33239675
quote:

[..]

ligt er ook aan hoe ver je je handen uit elkaar plaatst.
Maar ben het met J eens, gewoon goed aanvoelen.
pi_33292224
hier staan zeer veel oefeningen beschreven, incl gif animatie.

dit is echt een te gekke site, spit em eens goed door, zeeeeer leerzaam!!!

http://www.exrx.net/Lists/Directory.html
  donderdag 22 december 2005 @ 08:47:57 #225
19479 Mr.J
pi_33299509
Staat ook al in de startpost volgens mij.
pi_33301461
knippen en plakken in IE of FF wil ook nog wel eens helpen, use your imagination

ben je in het dagelijkse leven ook zo creatief en volhoudend?
pi_33301533
Is DBB weer down of ligt het gewoon weer aan mijn pc?
pi_33302058
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Is DBB weer down of ligt het gewoon weer aan mijn pc?
ligt aan jou
  donderdag 22 december 2005 @ 10:56:22 #230
19479 Mr.J
pi_33302104
DBB is down en m'n inloggegevens om een call bij de host uit te zetten liggen thuis.

Ga kijken of ik iemand van die knakkers via MSN kan bereiken.
pi_33302556
Ik kijk na mijn training wel weer of alles werkt
pi_33302797
Hmm...zonet deed hij het nog...
pi_33303062
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:35 schreef SHE het volgende:

[..]

me neither

heb zelf veel belasting in schouder en rug.Kraken hielp geen jota, maakte het volgens mij alleen erger

uithangen helpt
Ga nu na het trainen ff uithangen aan de bar op het plafond ( wel ff springen ) en draai even met onderlichaam

werkt super, geen kwaaltjes meer.
Uithangen is wel lekker, maar helpt helaas niet om mijn wervels weer recht te krijgen
Vanmiddag even naar een andere dokter, kijken of die me kan doorverwijzen naar iets zinnigs.

* Thermo gisteren @ 110kg lat pull down
Rug werkt nog wel goed verder
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33303845
ik had gisteren voor het eerst 150 kg stiff legged death lift 11 x
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33304478
Deadliften had ik gisteren 120kg.. doe deadliften nog maar een paar weken
Ik ben er nog niet echt over uit of ik het nou erg fijn vind.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_33305722
ik krijg er beste spierpijn van in me hamstrings en aars. en ik had een paar maanden geleden altijd last van me onderrug en nu doe ik deze er ook bij om me onderrug te verstevigen.
homo.....
Ik was eerst kaneelstok
pi_33309694
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:56 schreef Mr.J het volgende:
DBB is down en m'n inloggegevens om een call bij de host uit te zetten liggen thuis.

Ga kijken of ik iemand van die knakkers via MSN kan bereiken.
Laat je werk maar liggen, fix eerst maar het forum van DBB
  donderdag 22 december 2005 @ 15:25:41 #238
19479 Mr.J
pi_33310588
Is al gefixed, wachten is tot jullie DNS servers het nieuwe IP hebben.
pi_33316200
quote:
Op donderdag 22 december 2005 10:30 schreef belikewater het volgende:
knippen en plakken in IE of FF wil ook nog wel eens helpen, use your imagination

ben je in het dagelijkse leven ook zo creatief en volhoudend?
Als je een link maakt, doe het dan goed.

Reageer je in het dagelijks leven ook als een ongesteld wijf en koppig? (no offense 2 the women)

Enne, je ondertitel mist een haakje
pi_33319412
quote:
Op donderdag 22 december 2005 15:25 schreef Mr.J het volgende:
Is al gefixed, wachten is tot jullie DNS servers het nieuwe IP hebben.
Ik wacht nog steeds
pi_33323830
Wilde vorige week gaan bankdrukken met wat meer gewicht (55kg) had die week ervoor 50kg. Vol goede moed begon ik maar kreeg de bar enkel 5/6 keer omhoog, heb ik zon twee setjes gedaan en toen maar minder gewicht erop gelegd. Terug naar de 50 kg. Deze kreeg ik tot mijn verbazing gewoonweg niet meer dan 2/3 keer omhoog. En daarna was het helemaal drama. Was behoorlijk frustrerend...

Heb ik mijn spierkracht al grotendeels gebruikt vanwege het beginnen met (te) zwaar gewicht? Of kan er een andere oorzaak zijn voor dit plotselinge kracht verlies? Ik ga morgen weer bankdrukken en ben benieuwd of het dan weer zo slecht zal gaan.
pi_33325291
tuurlijk kan dat, je spieren zijn gewoonweg niet goed genoeg ontwikkeld om fatsoenlijk die 55 kg aan te kunnen, je kan natuurlijk ook een day off hebben, dat weet jij het beste wanneer dat is.
pi_33327208
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Semargofni het volgende:
Wilde vorige week gaan bankdrukken met wat meer gewicht (55kg) had die week ervoor 50kg. Vol goede moed begon ik maar kreeg de bar enkel 5/6 keer omhoog, heb ik zon twee setjes gedaan en toen maar minder gewicht erop gelegd. Terug naar de 50 kg. Deze kreeg ik tot mijn verbazing gewoonweg niet meer dan 2/3 keer omhoog. En daarna was het helemaal drama. Was behoorlijk frustrerend...

Heb ik mijn spierkracht al grotendeels gebruikt vanwege het beginnen met (te) zwaar gewicht? Of kan er een andere oorzaak zijn voor dit plotselinge kracht verlies? Ik ga morgen weer bankdrukken en ben benieuwd of het dan weer zo slecht zal gaan.
Sowieso morgen niet gaan bankdrukken, je moet je spieren wel tijd geven om te herstellen.
pi_33329906
quote:
Op donderdag 22 december 2005 22:00 schreef Semargofni het volgende:

Merkt zelf ook wel hoe mijn voeding is geweest over de hele dag, als ik goed heb gegeten de hele dag dan traint ik ook veel beter.
  vrijdag 23 december 2005 @ 00:15:47 #245
19479 Mr.J
pi_33330502
quote:
Op donderdag 22 december 2005 20:26 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds
Het forum is al de hele dag online, alleen is er iets met de DNS registratie aan de hand.

Een handje vol providers hebben kennelijk de juiste entries. Je kan zelf naar het juiste IP gaan als je in je 'host' file (c:\windows\system32\drivers\etc en openen in notepad) het volgende direct onder de 'localhost 127.0.0.1' regel neerzet:

83.149.69.1 forum.dutchbodybuilding.com
  vrijdag 23 december 2005 @ 05:26:36 #246
37305 BushRanger
in Wellington
pi_33335313
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 00:15 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Het forum is al de hele dag online, alleen is er iets met de DNS registratie aan de hand.

Een handje vol providers hebben kennelijk de juiste entries. Je kan zelf naar het juiste IP gaan als je in je 'host' file (c:\windows\system32\drivers\etc en openen in notepad) het volgende direct onder de 'localhost 127.0.0.1' regel neerzet:

83.149.69.1 forum.dutchbodybuilding.com
Kom er dan nog steeds niet op, krijg een melding over Apache Webserver.
  vrijdag 23 december 2005 @ 10:30:31 #247
19479 Mr.J
pi_33337751
Moet je wel in je browser http://forum.dutchbodybuilding.com invullen.
pi_33338704
Zou ook wel aan mij liggen

Network Error (dns_unresolved_hostname)

Your requested host "www.dutchbodybuilding.com" could not be resolved by DNS.
  vrijdag 23 december 2005 @ 11:25:07 #249
97275 VIP
In the VIP :P
pi_33338805
Mijn volgende kuur wordt 500mg test enanthaat 10 weken. Afkuren met nolva. Hopelijk niet tijdens de kuur

Yuh, idd, een test only kuurtje
Ik ben een VIP, omdat jij niks bent
pi_33339025
ik heb 2 jaar goed getraind een combinatie van muaythai en krachttraining, nou ben ik er tien weken uit geweest door zware kneusingen, voor de 10 weken stond ik op het punt om samen met mn trainingsmaat te beginnen aan een creatinekuurtje, maar nu heb ik 10 weken stilgestaan en natuurlijk is er zichtbare achteruitgang, wat is nou een veilige termijn op wanneer ik voldoende hersteld ben om toch te starten met creatine want ik kan me zo voorstellen dat het niet goed is om na 10 weken niets meteen met creatine te starten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')