Kans is aanwezig dat er een wervel niet helemaal 100% zit. Deze drukt tegen je zenuwbanen aan waardoor je pijn krijgt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef NotoriousJw het volgende:
Iemand nog tips voor een onderrug (opkomende) blessure, behalve fysio/dokter. Heb het gevoel dat me hamstrings te kort zijn/worden waardoor het doortrekt naar me onderrug, kan dit? Heb al pijn in me onderug als ik even fout ga zitten en me rug niet goed recht hou. Ga over 2 weken naar de dokter als het door blijft gaan, maar heb het niet zo op die oplichters dokter_fysio. Hoe zit het precies met een kraker?
hmm ik heb dat dus ook, ben alleen niet zo happig op krakers..quote:Op woensdag 14 december 2005 09:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kans is aanwezig dat er een wervel niet helemaal 100% zit. Deze drukt tegen je zenuwbanen aan waardoor je pijn krijgt.
Een kraker (chiropractor) bracht in mijn geval uitkomst.
Beetje hol is juist goed, kan hij ook niet bol schieten tijdens de oefening.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:33 schreef mister_popcorn het volgende:
over die deadlift heh, de rug moet recht zijn, maar ik geloof dat het vooral verkeerd is als je een bolle rug trekt toch?
Ik geloof dat namelijk dat mijn rug tijdens 't liften bijna recht is, maar ook 'n klein beetje hol. Dat is toch niet erg?
Nergens voor nodig die angst.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:47 schreef Thermo het volgende:
[..]
hmm ik heb dat dus ook, ben alleen niet zo happig op krakers..
maar wat moet je precies herhalen 1x8 en dan nog 10 reps wat bedoelen ze precies dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef Dacide het volgende:
herhalingen....
Mja, maar het blijft wel een ingreep.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nergens voor nodig die angst.
Giropractie is een pittige wetenschappelijke studie. Niet iets wat je zo maar even kan worden.
True. Je wervels worden als het ware weer mooi uitgelijnt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Mja, maar het blijft wel een ingreep.
Giropractie is een hele dure wetenschappelijke studie, echter is het nooit ERKEND in de geneeskunde. M.a.w. de geneeskunde heeft zo zijn twijfels of het inderdaad helpt.quote:Op donderdag 15 december 2005 23:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nergens voor nodig die angst.
Giropractie is een pittige wetenschappelijke studie. Niet iets wat je zo maar even kan worden.
Ik schommel al 2 jaar in herhalingen gewicht, maar blijf gemiddeld op mijn gewicht staanquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef MyImmortal het volgende:
hebben jullie ook weleens van die dagen waarop je net niet het gewenste reps haalt? ben al wekenlang veel vooruitgang aan het boeken, steeds een repje meer ofzo of steeds iets zwaarder. behalve bij benen en borst komen de rest van de spiergroepen net een repje ofzo tekort deze week. Ik weet dat het niet veel is, maar toch, vooruitgang boeken of evenaren is mentaal een grote ondersteuning voor me. En het net niet halen, daar baal ik op zich wel een beetje van.
Chiropractor moet je dokken. Ongeveer 50 euro. Manuele therapeut niet....quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:48 schreef Thermo het volgende:
chiropractisch centrum gevonden in Eindhoven, binnekort eens langs.
Wel opvallend dat er alleen amerikanen werken....
Ik ben sinds de zomer enorm vooruit gegaan, nieuw trainingsmaatje die wat hoger zit helpt echt veel.
Meneer ongeduld, je hebt 't over 'n WEEKJE... ik zou ook wel per week 5 kilo meer kunnen drukken en 10 kg meer kunnen squaten om maar 's iets te noemenquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:03 schreef MyImmortal het volgende:
hebben jullie ook weleens van die dagen waarop je net niet het gewenste reps haalt? ben al wekenlang veel vooruitgang aan het boeken, steeds een repje meer ofzo of steeds iets zwaarder. behalve bij benen en borst komen de rest van de spiergroepen net een repje ofzo tekort deze week. Ik weet dat het niet veel is, maar toch, vooruitgang boeken of evenaren is mentaal een grote ondersteuning voor me. En het net niet halen, daar baal ik op zich wel een beetje van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |